Jazeker!Socializerz wrote:@Refuze
Staat er nou een Bier-Bel op je RP6?
Related topics
- View the latest post: Studio Monitors (Speakers)
- View the latest post: Studio afbeeldingen van diverse DJ's
- View the latest post: Studio apparatuur voor een beginner.
- View the latest post: [Hardtechno] Boiling energy - Studio Mix
- View the latest post: The Sickmindz @ JMS Studio Sessions - Q-Base Special 09/07/2011
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Oke... dus je moet nog beginnen met produceren kan niet piano spelen en koop meteen een van de meest uitgebreide midi keyboards op de markt... Kan je je geld beter gebruiken voor een wat goedkoper keyboard en wat piano lessen denk ikacidburn wrote:Nee heb verder nog niks aangeschaft. Nu alleen de Axiom Pro 61 binnen. Ik wil eerst kijken of ik er wat op kan spelen, oefenen, les nemen etc.. ben dus ook al begonnen met spelen bevalt me verder prima.The Indicator wrote:Inderdaad, als je nog niet begonnen bent lijkt me het slim om eerst te kijken of het wel iets voor je is, anders koop je dadelijk allerlei producten, terwijl je ze dan toch niet gaat gebruiken.
Ik kan totaal niet noten lezen en niet piano spelen, maar na 4 jaar producen vind ik het wel tijd voor een midi keyboard
. Ik gebruik nu altijd het keyboard als piano(de toetsen), maar dat werkt op een begeven moment ook niet meer hoor
.
@refuze: waar haal je die verhoging voor je schermen vandaan? of zat die al aan het bureau vast?
Kan je gewoon bij IKEA halen. Net als het bureau trouwenswildenberg wrote:@refuze: waar haal je die verhoging voor je schermen vandaan? of zat die al aan het bureau vast?
okee tnx, ga ik mss binnenkort ook voor kijken, ze zijn toch wel heel handigRefuze wrote:Kan je gewoon bij IKEA halen. Net als het bureau trouwenswildenberg wrote:@refuze: waar haal je die verhoging voor je schermen vandaan? of zat die al aan het bureau vast?
-
JHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2011
- last seen Feb 2012
Hier, waar ik dagelijks bezig ben.

-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Jorrr wrote:Hier, waar ik dagelijks bezig ben.
netjes! welke midi is dat?
-
NHardtraxxer
- 342 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Zo, ook weer gefixt,
Ik heb boven m'n deur een dun ruitje zitten, als ik met flink wat bass bezig ben trilt dat ruitje als een malle en hoor ik alsnog niks
. Even mezelf kwaad gemaakt, naar de Gamma gestampenierd en geluidsisolatie gehaald

Ik heb boven m'n deur een dun ruitje zitten, als ik met flink wat bass bezig ben trilt dat ruitje als een malle en hoor ik alsnog niks

-
NHardtraxxer
- last seen Jul 2013
Weer een update:
Tweede 27" scherm erbij, al die vensters naar voren schuiven werd een beetje irritant. Mediamarkt gaf 19% korting dus dat kwam mooi uit

Tweede 27" scherm erbij, al die vensters naar voren schuiven werd een beetje irritant. Mediamarkt gaf 19% korting dus dat kwam mooi uit

Dat ziet er strak uit, ik heb hetzelfde samsung beeldscherm alleen dan 23 inch hahaNebuto wrote:Weer een update:
-
NHardtraxxer
- last seen Jul 2013
Ik vind dit scherm persoonlijk fucking kut, 't Apple scherm is vele malen scherper. Maarja, die kost weer 1000 euro, nu was ik voor 264 euro klaar. Het is toch alleen maar voor m'n Mixer, instruments enzo 
Uhuh, ja tis maar net wat je gewend bent haha, ik had eerst een kak scherm en toen die samsung dat scheelde wel :p, ik gebruik mijn 2e ook alleen maar voor de mixer, eq's etc.Nebuto wrote:Ik vind dit scherm persoonlijk fucking kut, 't Apple scherm is vele malen scherper. Maarja, die kost weer 1000 euro, nu was ik voor 264 euro klaar. Het is toch alleen maar voor m'n Mixer, instruments enzo
-
PHardtraxxer
- 530 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Ziet er skön uit Nebuto! Is het altijd zo netjes opgeruimd daar? 
Over beeldschermen gesproken, kijk mijn scherm, haha, 3 meter uitstekend naar achteren
Beschamend..

Die boxen zijn kut, dus ik produceer eigenlijk vrijwel altijd met mijnkoptelefoon!
Over beeldschermen gesproken, kijk mijn scherm, haha, 3 meter uitstekend naar achteren

Die boxen zijn kut, dus ik produceer eigenlijk vrijwel altijd met mijnkoptelefoon!
Wooow, kun je daar bier in koud zetten? 
-
PHardtraxxer
- last seen Nov 2017
Haha ja!
En als ons mam dr kop niet houdt, stop ik haar dr ook in!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Right alvast paar LQ pic's van de nieuwe studio

-
PHardtraxxer
- last seen Nov 2017

Gruwelijk vet!
Ik zie wel een spook met een muts op in de onderste foto.
-
RHardtraxx Veteran
PetParvuz wrote:Gruwelijk vet!
-
NHardtraxxer
- last seen Jul 2013
Jezus wat een ruimte Raw Vizion! Ziekelijk vet
Geld zat zo te zien 
En ja, het is bij mij altijd opgeruimd Pim;)
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ja mooie ruimte heb je daar 
in het echt ziet het er tog vetter uit als op die foto 
-
RHardtraxx Veteran
Je kan het maar 1 keer goed doenNebuto wrote:Jezus wat een ruimte Raw Vizion! Ziekelijk vetGeld zat zo te zien