Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 22:36 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Frazyr schreef:
Draidy schreef:
Netjes hoor!
Bevalt die nanocontrol een beetje? was mischien ook van plan er een te kopen

Thanks @ whitenoisez & Draidy.

Hij bevalt prima, gewoon plug & play ..
Ik heb hem zelf met 'buddies', een soort poster-plakkers (kauwgom achtige substantie) tegen mijn monitor aangeplakt. want ik vond het onhandig dat hij plat op mn bureau lag.

Maargoed, voor het recorden van effects, en bedienen van je daw werkt het prima:)

Recorden van effects? Zou je dat eens kunnen toelichten? :D

Recorden van effects in de zin van je kunt gewoon alles met de hand recorden in plaats van dat je de automations met de muis moet maken.
Het is even wennen, maar recorden werkt beter naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 23:40 

Hardtraxx Elite

Frazyr schreef:
Hier volgt weer een update uit mijn studio.

Inmiddels is mijn set-up:

1x KRK RP5 G2
Korg- Nano kontrol
Lexicon Alpha geluidskaart
CME M-Key 49
Samson Q4 XLR Microfoon
Numark mixtrack pro

---

Wat ik nog nodig heb is een goede koptelefoon.. dan ben ik voorlopig settled.
Verder ben ik van plan deze week mijn kabels netjes weg te werken.
--

Afbeelding

-Frazyr
:)

PASSOA :thumbsup: mooi plekje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 14:11 

Hardtraxxer

Ik wil binnenkort beginnen om mijn studio in te richten.
Ik heb nog geen spul aangeschaft, maar ik wil graag beginnen met de volgende setup:

M-Audio Axiom Pro 61
HDJ-500
2x KRK R6

Is dit een beetje goed om mee te beginnen?
Welke software zou ik moet hebben, gewoon legale versie van FL studio kopen of toch maar een mac aanschaffen waar zou ik mee kunnen beginnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:15 

Donateur

acidburn schreef:
Ik heb nog geen spul aangeschaft, maar ik wil graag beginnen met de volgende setup:

M-Audio Axiom Pro 61
HDJ-500
2x KRK R6

Welke software zou ik moet hebben, gewoon legale versie van FL studio kopen of toch maar een mac aanschaffen waar zou ik mee kunnen beginnen?

De spullen die je opnoemt zijn zeker goed om mee te beginnen. De passieve KRK R6 heb ik zelf ook en als je ze op een goede versterker aansluit komt er echt super helder geluid uit. Heb ze zelf op een versterker van Pioneer aangesloten.

Fruity Loops is een prima programma. Afrojack, Frequencerz, Da Tweekaz en vast meer grote artiesten werken er ook mee dus het ligt meer aan jezelf wat je makkelijker vind. Het is dus niet zo dat er met Fruity Loops geen professionele tracks gemaakt kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:19 

Hardtraxxer

Refuze schreef:
acidburn schreef:

M-Audio Axiom Pro 61
HDJ-500
2x KRK R6

De spullen die je opnoemt zijn zeker goed om mee te beginnen. De passieve KRK R6 heb ik zelf ook en als je ze op een goede versterker aansluit komt er echt super helder geluid uit. Heb ze zelf op een versterker van Pioneer aangesloten.

Fruity Loops is een prima programma. Afrojack, Frequencerz, Da Tweekaz en vast meer grote artiesten werken er ook mee dus het ligt meer aan jezelf wat je makkelijker vind. Het is dus niet zo dat er met Fruity Loops geen professionele tracks gemaakt kunnen worden.

Thanx voor je heldere antwoord. Ik ga volgende beginnen met verbouwen en inrichten van mijn zolder. Ik zal de foto's hier dan wel even uploaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:59 

Hardtraxxer

acidburn schreef:
Refuze schreef:
acidburn schreef:

M-Audio Axiom Pro 61
HDJ-500
2x KRK R6

Thanx voor je heldere antwoord. Ik ga volgende beginnen met verbouwen en inrichten van mijn zolder. Ik zal de foto's hier dan wel even uploaden.

Ben je al begonnen met producen? Of wil je straks als je studio klaar is beginnen met het producen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 15:02 

Hardtraxx Elite

Inderdaad, als je nog niet begonnen bent lijkt me het slim om eerst te kijken of het wel iets voor je is, anders koop je dadelijk allerlei producten, terwijl je ze dan toch niet gaat gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 23:00 

Hardtraxx Newbie

Afbeelding

2x Yamaha HS80 monitors
1x M-Audio Keystation 88 + (buiten beeld) Lead Foot sustain pedaal
PC specs: AMD Athlon II 5400 dualcore, 2gb ram, M-Audio Audiophile Delta 192 + 2 goeiekope crap schermen van Medion
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 23:04 

Hardtraxx Veteran

Groot keyboard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 23:28 

Hardtraxx Newbie

Is gewoon n volledig pianoklavier, speel nl. ook piano, via de computer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 10:27 

Hardtraxx Veteran

Ah ok. Dus het zijn gewogen toetsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 15:46 

Hardtraxx Addict

Die yamaha's HS80 zijn dat fijne dingen ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 15:54 

Hardtraxxer

The Indicator schreef:
Inderdaad, als je nog niet begonnen bent lijkt me het slim om eerst te kijken of het wel iets voor je is, anders koop je dadelijk allerlei producten, terwijl je ze dan toch niet gaat gebruiken.

Nee heb verder nog niks aangeschaft. Nu alleen de Axiom Pro 61 binnen. Ik wil eerst kijken of ik er wat op kan spelen, oefenen, les nemen etc.. ben dus ook al begonnen met spelen bevalt me verder prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 18:36 

Hardtraxx Newbie

Draidy schreef:

Semi-gewogen, maar het heeft wel 88 toetsen, net als een echte piano. En een galmpedaal, meer heb ik niet nodig... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 18:51 

Hardtraxxer

SixthSenseDeeJay schreef:
Afbeelding

2x Yamaha HS80 monitors
1x M-Audio Keystation 88 + (buiten beeld) Lead Foot sustain pedaal
PC specs: AMD Athlon II 5400 dualcore, 2gb ram, M-Audio Audiophile Delta 192 + 2 goeiekope crap schermen van Medion

netjes hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 19:11 

Hardtraxx Veteran

SixthSenseDeeJay schreef:
Draidy schreef:

Semi-gewogen, maar het heeft wel 88 toetsen, net als een echte piano. En een galmpedaal, meer heb ik niet nodig... ;)

Oke. Heeft mij El. Piano ook. Heb ook nog een keyboard / synth zonder gewogen toetsen. Dat is fijn bij akkoorden spelen enzo maar melodien niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 06:40 

Hardtraxx Newbie

Squid schreef:

Vind ze zelf ideaal... niet het dikste geluid, wel zeer eerlijk geluid, kleinste misser qua eq hoor je erop. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 23:28 

Donateur

Hier maak ik mijn tracks :) Ben ondertussen druk bezig met een mooi label en heb wat nummers af. Gaat dit jaar nog wel goed komen denk ik.

Enigste wat hier nog bijkomt is een Virus TI.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 23:42 

Hardtraxx Beheerder

Damn goed voor elkaar man :D :thumbsup:

wat is dat ding links op de eerste foto?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 23:46 

Hardtraxxer

Volgens mij een versterker... can be wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 23:47 

Hardtraxx Beheerder

Nebuto schreef:
Volgens mij een versterker... can be wrong.

ja nu ik erover nadenk idd. lijkt mij ook een versterker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 00:47 

Hardtraxx Veteran

Sow he. Ziet er netjes uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 01:34 

Hardtraxxer

Refuze schreef:
Hier maak ik mijn tracks :) Ben ondertussen druk bezig met een mooi label en heb wat nummers af. Gaat dit jaar nog wel goed komen denk ik.

Enigste wat hier nog bijkomt is een Virus TI.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

[quote]heel netjes! en hoeveel heb je ervoor gespaart op alles binne tehalen?quote]
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 03:30 

Donateur

Het is idd een versterker. Het is een vrij oude Pioneer die mijn vader vroeger nog gebruikt heeft, maar werkt nog als goud!

Uhm ik heb er ongeveer een zomervakantie lang voor moeten weten.

- 1x Studio PC
- 2x KRK R6
- 1x Oxygen 49 MIDI Keyboard
- 2x Acer beeldscherm 20''
- 2x Reloop RMP 1 Scratch
- 1x Behringer DJX 750
- 2x Philips monitoren
- 2x Bureau + verhoging
- 4x Beugels boksen
- 1x Technics RP-DH1200
- 1x Pioneer versterker

Ik denk als ik alle prijzen bij elkaar optel dat ik een hartaanval krijg :P
En dan komt er nog een Virus TI. Maarja ik heb nu wel alles wat ik nodig heb, alleen dus nog een Virus om het compleet te maken maar is momenteel nog niet noodzakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 07:30 

Hardtraxx Newbie

Squid schreef:

IMHO zijn het super goeie referentiespeakers, ze kleuren het geluid niet en als iets kut klinkt klinkt het kut, klinkt het super dan hoor je dat ook, wel zo eerlijk IPV dat je boxen je geluid kleuren en zo vetter doen klinken terwijl je eik alleen jezelf op die manier voor de gek houdt enz. :)

Ben er echt blij mee, het niveau van afmixen hiero is imho wel enigszins gestegen sinds de aanschaf van deze monsters, raad ze iedereen aan die nu nog met KRK's werkt :P
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner