voor draaien of gewoon luisteren is het minder belangrijk maar heb er geen spijt van dat ik voor het draaien studio monitoren heb gekoct 
scheelt mij etra lezen
haha ik wilde het ook al melden.Sanderson wrote:wil niet moeilijk doen, maar we hebben nu in 2 topics een actuele discussie over monitoren, misschien makelijker als we dat houden in het topic wat daarvoor aangemaakt is...
scheelt mij etra lezen
Niet zoals het was maar al wel een stuk beter. Maar heb een goede koptelefoon dus bij twijfelmomenten pak ik die er even bij.sjobie wrote:Ziet er netjes uit![]()
En is je bass alweer op niveau?
Yup, er gaat een Virus TI komen. Alleen weet ik nog niet wanneer...Sunrise8 wrote:@ Refuze, mooi keyboardje, die heb ik ook haha. Ziet er netjes uit hoor, nog plannen voor de toekomstige aanschaf??

Draidy wrote:Ik denk de
Tannoy 501A / 501P / 601A / 601P
een van die
Haha ja was een beetje rommelig op die moment, enja klopt verschil dag en nacht zie je niet, had de leds moeten uitdoen op de "dagfoto" hahaCruelty wrote:Heel mooi wel een beetje rommelig of valt het wel mee?

He, jij hebt de Somson Resolv A5/6/8? Hoe bevallen die? Ik kan die namelijk via een kennis goedkoop van de leverancier krijgen!MadHatz wrote:Hier is de mijne:
Overdag:
@ Night:
Voor 100 euro heb je geen goede geluidskaart.R-shot wrote:ik heb geen idee waar ik deze vraag kan neerzetten dus ik zet hem maar even hier neer.
Weet iemand een goede geluidskaart van rond de 100 euro?