Zou goed kunnen, echter vind ik die stuffing altijd erg duur.Sanderson wrote:Misschien dat je iets voor de akoestiek achter je monitoren kunt hangen ipv poster
Related topics
- View the latest post: Studio Monitors (Speakers)
- View the latest post: Studio afbeeldingen van diverse DJ's
- View the latest post: Studio apparatuur voor een beginner.
- View the latest post: [Hardtechno] Boiling energy - Studio Mix
- View the latest post: The Sickmindz @ JMS Studio Sessions - Q-Base Special 09/07/2011
Active topics in Producer's Corner
Moderators
bij praxis heb je voor 10 euro 1 m2 van die eiermatjes, effectief en niet duur...Frazyr wrote:Zou goed kunnen, echter vind ik die stuffing altijd erg duur.Sanderson wrote:Misschien dat je iets voor de akoestiek achter je monitoren kunt hangen ipv poster
Bedankt voor de tip.Sanderson wrote:bij praxis heb je voor 10 euro 1 m2 van die eiermatjes, effectief en niet duur...Frazyr wrote:Zou goed kunnen, echter vind ik die stuffing altijd erg duur.Sanderson wrote:Misschien dat je iets voor de akoestiek achter je monitoren kunt hangen ipv poster
Dat ga ik zeker in gedachte meenemen.
Niet echt een studio
maargoed. wat voor monitoren zijn dat?
dit soort ''studios'' komen in dit topic wel vaker voorbij, alleen dan meestal een midikeyboardje erbij
haha oke is goed want van zulke foto's raken de pagina's zo snel volCruelty wrote:Nee klopt niet echtCase Dj wrote:Niet echt een studiomaargoed. wat voor monitoren zijn dat?
. Ik ben van plan om nog van alles aan te schaffen maar het zijn Sony SS-H991, ook niet echt studio monitoren. Ik post wel nog een keer een foto als ik wat meer heb
.
op deze hele pagina staat pas 1 foto, vooral gepraat 
ja das nou jammer XD meer foto's posten minder lullenDraidy wrote:op deze hele pagina staat pas 1 foto, vooral gepraat
Case Dj wrote:ja das nou jammer XD meer foto's posten minder lullenDraidy wrote:op deze hele pagina staat pas 1 foto, vooral gepraat
niceDraidy wrote:Case Dj wrote:ja das nou jammer XD meer foto's posten minder lullenDraidy wrote:op deze hele pagina staat pas 1 foto, vooral gepraatbinnenkort een fototje van mijn ''studio''
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
VerliefdSan Miquel wrote:Nieuwste aanwinst:
Puur genieten, wat een sound
Ik had ook al eens naar die adam's gekeken, is het wat?San Miquel wrote:Nieuwste aanwinst:
[img]img[/img]
Puur genieten, wat een sound
Kleine update voor deze maand.
Ga een review schrijven over de Steinberg UR28M audio interface waarna ik mag bepalen of ik hem koop of weer terugstuur. Het is een erg fijne interface!
Wat wil ik als volgende upgrade(s):
- Apple iMac 27" i7 met 3,4 GHz (tenzij update) met 16GB RAM (buiten Apple), 256GB SSD (buiten Apple), 1TB HDD.
- Grappig om te zien dat de ADAM A7X monitoren steeds vaker te zien zijn, het zijn heerlijke monitoren. Wil hier ook heel graag een set van kopen

Ga een review schrijven over de Steinberg UR28M audio interface waarna ik mag bepalen of ik hem koop of weer terugstuur. Het is een erg fijne interface!
Wat wil ik als volgende upgrade(s):
- Apple iMac 27" i7 met 3,4 GHz (tenzij update) met 16GB RAM (buiten Apple), 256GB SSD (buiten Apple), 1TB HDD.
- Grappig om te zien dat de ADAM A7X monitoren steeds vaker te zien zijn, het zijn heerlijke monitoren. Wil hier ook heel graag een set van kopen

Ja top kwaliteit, eerlijk geluid en loepzuiver.sjobie wrote:Ik had ook al eens naar die adam's gekeken, is het wat?
Echt een aanradertje!
Heb ze vergeleken met Dynaudio's en Genelecs, deze kwamen voor mij als winnaar eruit.
Mooi, van de week nog maar is een keertje bij Baxshop binnen rollen en even luisteren danSan Miquel wrote:Ja top kwaliteit, eerlijk geluid en loepzuiver.sjobie wrote:Ik had ook al eens naar die adam's gekeken, is het wat?
Echt een aanradertje!
Heb ze vergeleken met Dynaudio's en Genelecs, deze kwamen voor mij als winnaar eruit.
Ziet er goed uit.
Is dat een digitale fotolijst of een....?
greetz
greetz
dat is een ipad (2)Frazyr wrote:Ziet er goed uit.
greetz
en ook nog een beetje betaalbaar?San Miquel wrote:Ja top kwaliteit, eerlijk geluid en loepzuiver.sjobie wrote:Ik had ook al eens naar die adam's gekeken, is het wat?
Echt een aanradertje!
Zijn behoorlijjk aan de prijs, maar ik betaal liever wat meer en dat ik dan goede kwaliteit heb staanIntervention wrote:en ook nog een beetje betaalbaar?San Miquel wrote:Ja top kwaliteit, eerlijk geluid en loepzuiver.sjobie wrote:Ik had ook al eens naar die adam's gekeken, is het wat?
Echt een aanradertje!
Ik ga ze ook aanschaffen, zijn wel €499 p/s maar dat is het zeker waard!
-
MHardtraxxer
- 214 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Duur... maar dan heb je ook wat. 
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Monitoren moet je niet op bezuinigen, ook als beginner niet imo. Teminste, als je wil gaan produceren want voor draaien of enkel muziek luisteren is dat natuurlijk niet zo belangrijk.