Hier eindelijk ook weer een update, laatste tijd weer eens budget om wat leuke spullen te kopen.

Stigmata wrote:Job done!!!!
Dante P wrote:Stigmata wrote:Job done!!!!
Super nice man!!
Bij mij zit er ook een studio upgrade aan te komen dus ben wel ff nieuwsgierig hoe je bepaald heb waar je die absorbers ging ophangen?
Oke, thanks! Alleen zie ik op jouw fotos dat de absorbers wel aansluiten op de muur, dan zit het dempingsmateriaal zeker aan de binnenkant op afstand?Stigmata wrote:Dante P wrote:Stigmata wrote:Job done!!!!
Super nice man!!
Bij mij zit er ook een studio upgrade aan te komen dus ben wel ff nieuwsgierig hoe je bepaald heb waar je die absorbers ging ophangen?
http://lmgtfy.com/?q=first+reflection+point
Dit zal je wel helpen denk ik..... Tip... onderzoek je pijnpunten in je kamer, en zoek daar de juiste oplossingen voor. (cornertraps, absorbers niet koud tegen de muur, maar met min 2cm ruimte)
Goed opgemerkt!! Ik heb inderdaad ruimte aan de achterkant overgelaten.Dante P wrote:
Oke, thanks! Alleen zie ik op jouw fotos dat de absorbers wel aansluiten op de muur, dan zit het dempingsmateriaal zeker aan de binnenkant op afstand?

Dat staat inderdaad al een tijd op de planning! In zo'n kleine ruimte als de mijne blijf je troep horen, maar dat zou idd wel moeten helpen ja. Ze zijn nu zó gepositioneerd dat de staande golven in ieder geval soort van te managen zijn, maar het blijft troep haha.The Venator wrote:Ik zou je speakers op mopads zetten als ik jou was, scheelt een hoop en staan ze ook gelijk wat hoger.