Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Ik heb een niet producergerelateerde vraag eigenlijk maar ik vond dit toch wel het beste topic om het even te vragen, ik vroeg mij namelijk af of iemand weet of het mogelijk is om je Playstation 3 aan je geluidskaart (in mijn geval de Focusrite 2i2) aan te sluiten om het game geluid via je monitoren af te spelen.

Alvast bedankt :thumbsup:
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Ventrue wrote:Ik heb een niet producergerelateerde vraag eigenlijk maar ik vond dit toch wel het beste topic om het even te vragen, ik vroeg mij namelijk af of iemand weet of het mogelijk is om je Playstation 3 aan je geluidskaart (in mijn geval de Focusrite 2i2) aan te sluiten om het game geluid via je monitoren af te spelen.

Waarschijnlijk niet, omdat je niet de juiste drivers kan installeren.
Hardtraxxer
273 posts member since 2013
last seen Jun 2017
Ventrue wrote:Ik heb een niet producergerelateerde vraag eigenlijk maar ik vond dit toch wel het beste topic om het even te vragen, ik vroeg mij namelijk af of iemand weet of het mogelijk is om je Playstation 3 aan je geluidskaart (in mijn geval de Focusrite 2i2) aan te sluiten om het game geluid via je monitoren af te spelen.

theoretisch kun je je ps3 via de input aansluiten, het inkomende signaal dan via je pc (input DAW) omvormen naar een output.
Hou je rekening met je latency? :whistle: :whistle:
X
Hardtraxx Newbie
15 posts member since 2015
last seen Mar 2016
Ik weet dat dit topic over speakers gaat, en zie dan ook niet zo snel posts over hoofdtelefoons, maar ik woon in een vrij gehorig huis, en wilde nu langzaam aan serieus beginnen met produceren. Dus vroeg ik mij af, zijn goede hoofdtelefoons ook geschikt om hardstyle te produceren?

Ik zat te denken aan bijvoorbeeld dit model: http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtele ... fdtelefoon

Bedankt alvast...
Hardtraxxer
499 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Het is volgens mij een zeer gewaardeerde koptelefoon voor het geld.
Let er wel op welke versie je pakt want er zit verschil in het aantal ohm's en ze zeggen dat hier qua klank ook verschil in zit. Ik heb zelf niet genoeg ervaring met deze koptelefoon om te zeggen of dat ook klopt.
X
Hardtraxx Newbie
15 posts member since 2015
last seen Mar 2016
Skatzow wrote:Het is volgens mij een zeer gewaardeerde koptelefoon voor het geld.
Let er wel op welke versie je pakt want er zit verschil in het aantal ohm's en ze zeggen dat hier qua klank ook verschil in zit. Ik heb zelf niet genoeg ervaring met deze koptelefoon om te zeggen of dat ook klopt.
Okay bedankt voor je antwoord, ff googlen dan. Maar hieruit kan ik opmaken dat je ook prima hardstyle kunt produceren met een koptelefoon? M'n buren en ouders stellen nachtelijke inspiratie denk niet op prijs namelijk, en ik ben vaak in de avond/nacht bezig hehe.
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Volgens mij heb ik ooit gelezen dat Angerfist zijn muziek voornamelijke met zijn koptelefoon op produceert :P
Geen Hardstyle, maar wel kwaliteit dus kan best met een koptelefoon :)
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Deze is ook belachelijk goed:
http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtele ... fdtelefoon

Ik studeer music production in enschede en zo'n 80% op de opleiding loopt met dit ding rond :lol:
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
DJ_Tim wrote:Deze is ook belachelijk goed:
http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtele ... fdtelefoon

Ik studeer music production in enschede en zo'n 80% op de opleiding loopt met dit ding rond :lol:
Deze heb ik ook, en ik ben er ook alleen maar lovend over :thumbsup: