Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:40 
 
Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
Zoek meestal ff andere plek op in mn ruimte. Om te kijken of het op andere plaatsen ook goed ontvangen wordt!

dat dus :)

verder trillen de deuren soms wel leuk mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb een schuifkast waar mn speakers voor staan, als ik dan de mid en high wegdraai hoor ik die trillen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 21:23 
 
Hardtraxxer

als ik net een nieuwe screetch af heb, en ik wil die testen, loop ik rond in mijn studio en begin dan te 'dansen' xD
en als het niet klinkt pas ik het aan, tot ik er zo'n kwartier op sta te gaan op dezelfde loop (screetch + kick)

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik iets leuks gemaakt heb, en inspiratieloos word, sluit ik de boel af en luister ik de volgende dag of ik het dan nogsteeds leuk vind.

Dit is helaas niet altijd zo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:13 
 
Hardtraxxer

JannickF schreef:
Als ik iets leuks gemaakt heb, en inspiratieloos word, sluit ik de boel af en luister ik de volgende dag of ik het dan nogsteeds leuk vind.

Dit is helaas niet altijd zo :/

heb dat ook altijd, eerst super content met een nieuwe kick, dan luister je de volgende dag en dan denk je ... ... ... vuilbak! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Y-axis schreef:
JannickF schreef:
Als ik iets leuks gemaakt heb, en inspiratieloos word, sluit ik de boel af en luister ik de volgende dag of ik het dan nogsteeds leuk vind.

Dit is helaas niet altijd zo :/

heb dat ook altijd, eerst super content met een nieuwe kick, dan luister je de volgende dag en dan denk je ... ... ... vuilbak! :D

Klopt, je moet echt om de verandering dat je maakt even stoppen, andere track luisteren. Opnieuw luisteren, en dan kijken of het goed is. Ik heb het ook dat ik gewend wordt aan men kick en al klinkt ie vreselijk, maar op dat moment zal ik em goed vinden. Maat van me zat bij me, ik zeg, best wel nice. Zegt ie, dude, klinkt naar niks. xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 00:28 
 
Hardtraxxer

Abstractorz schreef:
Y-axis schreef:
JannickF schreef:
Als ik iets leuks gemaakt heb, en inspiratieloos word, sluit ik de boel af en luister ik de volgende dag of ik het dan nogsteeds leuk vind.

Dit is helaas niet altijd zo :/

heb dat ook altijd, eerst super content met een nieuwe kick, dan luister je de volgende dag en dan denk je ... ... ... vuilbak! :D

Klopt, je moet echt om de verandering dat je maakt even stoppen, andere track luisteren. Opnieuw luisteren, en dan kijken of het goed is. Ik heb het ook dat ik gewend wordt aan men kick en al klinkt ie vreselijk, maar op dat moment zal ik em goed vinden. Maat van me zat bij me, ik zeg, best wel nice. Zegt ie, dude, klinkt naar niks. xD

*pats*
weg zelfvertrouwen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 07:51 
 
Hardtraxx Veteran

Y-axis schreef:
*pats*
weg zelfvertrouwen :p

valt wel weer mee -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"raar" trekje van me is dat ik onnodig lang aan een LFO zit te draaien gewoon omdat ik het vet vind klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
"raar" trekje van me is dat ik onnodig lang aan een LFO zit te draaien gewoon omdat ik het vet vind klinken.


Haha heb ik ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 19:43 
 
Hardtraxxer

Standaard dat ik idd ook m'n vingers tegen de woofers van m'n monitoren aanhoud, en daarnaast (ook al hiervoor gezegd) soundcheck ik (met name kicks) in de auto =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:23 
 
Hardtraxxer

Josh-T schreef:
"raar" trekje van me is dat ik onnodig lang aan een LFO zit te draaien gewoon omdat ik het vet vind klinken.


ken ik er nog wel een van.. (Showey)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fullfocus schreef:
Josh-T schreef:
"raar" trekje van me is dat ik onnodig lang aan een LFO zit te draaien gewoon omdat ik het vet vind klinken.


ken ik er nog wel een van.. (Showey)

Hahahaha ja daar heb ik wel eens last van :P Maar dat is toch ook gruwelijk als je een vette sound hebt! En als je niet probeert te draaien kun je er ook niks nieuws en vets uit krijgen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ga altijd onderaan de trap staan, krijg ik beetje hetzelfde effect alsof ik op en feest sta
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JannickF schreef:
Als ik iets leuks gemaakt heb, en inspiratieloos word, sluit ik de boel af en luister ik de volgende dag of ik het dan nogsteeds leuk vind.

Dit is helaas niet altijd zo :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Squid schreef:
JannickF schreef:
Als ik iets leuks gemaakt heb, en inspiratieloos word, sluit ik de boel af en luister ik de volgende dag of ik het dan nogsteeds leuk vind.

Dit is helaas niet altijd zo :/

Dat doe ik ook altijd! gewoon een dag wachten en kijken wat ik er van vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 10:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Envious schreef:
ik ga altijd onderaan de trap staan, krijg ik beetje hetzelfde effect alsof ik op en feest sta

Heb ik ook wel last van, of in ieder geval een stk achteruit m'n bureaustoel, scheelt een hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Terwijl je naar details aan het luisteren bent je hoofd draaien, om het geluid anders te beoordelen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 12:40 
 
Hardtraxx Newbie

Elebogen op het bureau. en dan oren dicht drukken..... komt zelfde neer wat steven zegt..
Voor de rest ben ik nog al geneigt om op een pen te kauwen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 07:27 
 
Hardtraxx Newbie

Altijd speaker voluit en lekker rossen in de douche, dreunt altijd beter on the other side! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 08:24 
 
Hardtraxx Newbie

Showey schreef:
fullfocus schreef:
Josh-T schreef:
"raar" trekje van me is dat ik onnodig lang aan een LFO zit te draaien gewoon omdat ik het vet vind klinken.


ken ik er nog wel een van.. (Showey)

Hahahaha ja daar heb ik wel eens last van :P Maar dat is toch ook gruwelijk als je een vette sound hebt! En als je niet probeert te draaien kun je er ook niks nieuws en vets uit krijgen...


Altijd hetzelfde hé, lekker met de lfo kloten en dat zoon, 20-30mins haha. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 12:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb ik net bijna een gehele track gemaakt, ga ik met mn midi keyboard de hele tijd erdoorheen pingelen omdat t kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

Track honderd keer over luisteren met alleen de sub aan :P
Altyd een bepaalde reeks geluidssystemen van mezelf/anderen waar ik me track op MOET gehoord hebben voordat ik bepaal of hij goed is om naar de mastering te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Track honderd keer over luisteren met alleen de sub aan :P
Altyd een bepaalde reeks geluidssystemen van mezelf/anderen waar ik me track op MOET gehoord hebben voordat ik bepaal of hij goed is om naar de mastering te gaan :P


hahaha dat 2de heb ik soms ook last van :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 10:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Midi's van bekende tracks op je eigen synths zetten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner