Active topics in Producer's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 21 hours ago
O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Mannonymous wrote:Zoek meestal ff andere plek op in mn ruimte. Om te kijken of het op andere plaatsen ook goed ontvangen wordt!
dat dus :)

verder trillen de deuren soms wel leuk mee :)
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
ik heb een schuifkast waar mn speakers voor staan, als ik dan de mid en high wegdraai hoor ik die trillen :P
Y
Hardtraxxer
73 posts member since 2010
last seen Oct 2014
als ik net een nieuwe screetch af heb, en ik wil die testen, loop ik rond in mijn studio en begin dan te 'dansen' xD
en als het niet klinkt pas ik het aan, tot ik er zo'n kwartier op sta te gaan op dezelfde loop (screetch + kick)

:D
Hardtraxxer
835 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Als ik iets leuks gemaakt heb, en inspiratieloos word, sluit ik de boel af en luister ik de volgende dag of ik het dan nogsteeds leuk vind.

Dit is helaas niet altijd zo :/
Y
Hardtraxxer
last seen Oct 2014
JannickF wrote:Als ik iets leuks gemaakt heb, en inspiratieloos word, sluit ik de boel af en luister ik de volgende dag of ik het dan nogsteeds leuk vind.

heb dat ook altijd, eerst super content met een nieuwe kick, dan luister je de volgende dag en dan denk je ... ... ... vuilbak! :D
Hardtraxxer
286 posts member since 2011
last seen Jan 2012
Y-axis wrote:
JannickF wrote:Als ik iets leuks gemaakt heb, en inspiratieloos word, sluit ik de boel af en luister ik de volgende dag of ik het dan nogsteeds leuk vind.

heb dat ook altijd, eerst super content met een nieuwe kick, dan luister je de volgende dag en dan denk je ... ... ... vuilbak! :D
Klopt, je moet echt om de verandering dat je maakt even stoppen, andere track luisteren. Opnieuw luisteren, en dan kijken of het goed is. Ik heb het ook dat ik gewend wordt aan men kick en al klinkt ie vreselijk, maar op dat moment zal ik em goed vinden. Maat van me zat bij me, ik zeg, best wel nice. Zegt ie, dude, klinkt naar niks. xD
Y
Hardtraxxer
last seen Oct 2014
Abstractorz wrote:
Y-axis wrote:

Klopt, je moet echt om de verandering dat je maakt even stoppen, andere track luisteren. Opnieuw luisteren, en dan kijken of het goed is. Ik heb het ook dat ik gewend wordt aan men kick en al klinkt ie vreselijk, maar op dat moment zal ik em goed vinden. Maat van me zat bij me, ik zeg, best wel nice. Zegt ie, dude, klinkt naar niks. xD
*pats*
weg zelfvertrouwen :p
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Y-axis wrote:*pats*
weg zelfvertrouwen :p
valt wel weer mee -.-
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
"raar" trekje van me is dat ik onnodig lang aan een LFO zit te draaien gewoon omdat ik het vet vind klinken.
Hardtraxxer
306 posts member since 2009
last seen Oct 2011
Josh-T wrote:"raar" trekje van me is dat ik onnodig lang aan een LFO zit te draaien gewoon omdat ik het vet vind klinken.
Haha heb ik ook
D
Hardtraxxer
148 posts member since 2011
last seen May 2017
Standaard dat ik idd ook m'n vingers tegen de woofers van m'n monitoren aanhoud, en daarnaast (ook al hiervoor gezegd) soundcheck ik (met name kicks) in de auto =D
F
Hardtraxxer
215 posts member since 2011
last seen Feb 2013
Josh-T wrote:"raar" trekje van me is dat ik onnodig lang aan een LFO zit te draaien gewoon omdat ik het vet vind klinken.
ken ik er nog wel een van.. (Showey)
Hardtraxxer
562 posts member since 2008
last seen May 2013
fullfocus wrote:
Hahahaha ja daar heb ik wel eens last van :P Maar dat is toch ook gruwelijk als je een vette sound hebt! En als je niet probeert te draaien kun je er ook niks nieuws en vets uit krijgen...
Hardtraxxer
653 posts member since 2010
last seen Dec 2012
ik ga altijd onderaan de trap staan, krijg ik beetje hetzelfde effect alsof ik op en feest sta
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015

Hardtraxxer
299 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Squid wrote:

Dat doe ik ook altijd! gewoon een dag wachten en kijken wat ik er van vind.
Hardtraxx Newbie
23 posts member since 2011
last seen Jul 2011
Envious wrote:ik ga altijd onderaan de trap staan, krijg ik beetje hetzelfde effect alsof ik op en feest sta
Heb ik ook wel last van, of in ieder geval een stk achteruit m'n bureaustoel, scheelt een hoop.
Hardtraxxer
308 posts member since 2010
last seen Jan 2017
Terwijl je naar details aan het luisteren bent je hoofd draaien, om het geluid anders te beoordelen. :P
E
Hardtraxx Newbie
30 posts member since 2009
last seen Sep 2013
Elebogen op het bureau. en dan oren dicht drukken..... komt zelfde neer wat steven zegt..
Voor de rest ben ik nog al geneigt om op een pen te kauwen xD
W
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2011
last seen May 2013
Altijd speaker voluit en lekker rossen in de douche, dreunt altijd beter on the other side! :thumbsup:
W
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2011
last seen May 2013
Showey wrote:
fullfocus wrote:
Hahahaha ja daar heb ik wel eens last van :P Maar dat is toch ook gruwelijk als je een vette sound hebt! En als je niet probeert te draaien kun je er ook niks nieuws en vets uit krijgen...
Altijd hetzelfde hé, lekker met de lfo kloten en dat zoon, 20-30mins haha. :woot:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Heb ik net bijna een gehele track gemaakt, ga ik met mn midi keyboard de hele tijd erdoorheen pingelen omdat t kan.
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Track honderd keer over luisteren met alleen de sub aan :P
Altyd een bepaalde reeks geluidssystemen van mezelf/anderen waar ik me track op MOET gehoord hebben voordat ik bepaal of hij goed is om naar de mastering te gaan :P
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 8 days ago
RAW-vizion wrote:Track honderd keer over luisteren met alleen de sub aan :P
Altyd een bepaalde reeks geluidssystemen van mezelf/anderen waar ik me track op MOET gehoord hebben voordat ik bepaal of hij goed is om naar de mastering te gaan :P
hahaha dat 2de heb ik soms ook last van :thumbup:
Hardtraxxer
835 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Midi's van bekende tracks op je eigen synths zetten.