Hahaha ik hou ook altijd m'n vingers op woofer. Ook loop ik soms door m'n kamer om te kijken of het overal goed klinktSteven wrote:Hebben jullie ook aparte dingen die je doet bij het produceren? Ikzelf hou vaak m'n vingers tegen de woofer van m'n monitor, en ook vaak m'n oor plat op het bureau (andere oor dicht houden). En oh ja, heel af en toe luister ik ff onder m'n bureau...
Oeh en bijna vergeten: de kamer doorlopen en op ieder plekje ff luisteren is ook iets wat ik regelmatig doe...
Vroeg me af of ik de enige ben die rijp is voor het gesticht.
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
Ik ga wel is onder m'n bureau bij de subwoofer liggen =) en in een bepaald hoekje waar de bass meester is.
En wat zegt je moeder als ze binnenkomt?Festuca wrote:Ik ga wel is onder m'n bureau bij de subwoofer liggen =) en in een bepaald hoekje waar de bass meester is.
Haha nog nooit gehad
Er zitten scheuren in mijn muur, m'n moeder zegt dat ik alles kapt tril xDSkedoedelefloeps wrote:Lol, mensen vernielen hier huizen gewoon![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
haha in m'n pa ze kamer is de lamp van het plafond getrildFestuca wrote:Haha nog nooit gehad
Er zitten scheuren in mijn muur, m'n moeder zegt dat ik alles kapt tril xDSkedoedelefloeps wrote:Lol, mensen vernielen hier huizen gewoon![]()
Jullie hebben veel te sterke subwoofers zo te horen 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Nou ik heb het hier wel es hard gezet dat dingen van bureau vlogen, maar vernieling gaat me te ver 
-
RHardtraxx Veteran
het bolletje van de lamp in mijn kamer is ook al meerdere keren gesprongen door de trillingen
en schroefjes van de deur krikken zijn ook meerdere keren los getrild 
-
LHardtraxxer
- 71 posts member since 2009
- last seen Jun 2014
daar hoor je altijd te zitten!:PTel wrote:Ik leen even naar achter, handen om me hoofd heen en genieten van het moment. Dan zit ik precies op mijn 'sweet' spot
-
FHardtraxxer
- 215 posts member since 2011
- last seen Feb 2013
jaa houd op met die narigheidjes vies ventjeShowey wrote:Hahaha ik hou ook altijd m'n vingers op woofer. Ook loop ik soms door m'n kamer om te kijken of het overal goed klinktSteven wrote:Hebben jullie ook aparte dingen die je doet bij het produceren? Ikzelf hou vaak m'n vingers tegen de woofer van m'n monitor, en ook vaak m'n oor plat op het bureau (andere oor dicht houden). En oh ja, heel af en toe luister ik ff onder m'n bureau...
Oeh en bijna vergeten: de kamer doorlopen en op ieder plekje ff luisteren is ook iets wat ik regelmatig doe...
Vroeg me af of ik de enige ben die rijp is voor het gesticht.
-
RHardtraxx Veteran
fullfocus wrote:jaa houd op met die narigheidjes vies ventje
Ik loop niet door m'n kamer ofzo, ik sla het daarentegen wel eens op om het op een andere PC met andere speakers te luisteren, kan echt héél anders klinken dan oppeens.
Enige 'rare' wat ik tijdens producen doe is Energy drink drinken
Enige 'rare' wat ik tijdens producen doe is Energy drink drinken
in mezelf variaties op melodiën en mid-intro's neuriën 
maar dat komt denk meer door het draaieRAW-vizion wrote:het bolletje van de lamp in mijn kamer is ook al meerdere keren gesprongen door de trillingenen schroefjes van de deur krikken zijn ook meerdere keren los getrild
Als ik met FL bezig ben heb ik geloof ik geen rare trekjes, maar als ik flink los ga trek ik geloof ik automatisch wel een vet raar gezicht 
-
FHardtraxxer
- 215 posts member since 2011
- last seen Feb 2013
haha, we produceren bijna altijd samen dus het is een onderonsjeRAW-vizion wrote:fullfocus wrote:jaa houd op met die narigheidjes vies ventje?
-
RHardtraxx Veteran
aah op die fietchfullfocus wrote:haha, we produceren bijna altijd samen dus het is een onderonsjeRAW-vizion wrote:fullfocus wrote:jaa houd op met die narigheidjes vies ventje?
btw net weer even me nieuwe kick geloopt en een tukkie wezen fietsen langs de kassen, en klinkt heerlijk van 100 meter afstand
Hahah heldSkedoedelefloeps wrote:ik heb zogenaamde "wasbak momentjes"
in mijn kamer heb ik een wasbak en als ik iets hoor met een dikke bass of gewoon kk hard wil knallen, pak ik een glaasje water en zeg ik altijd, even een wasbak momentje!
Dan blijf ik daar staan en de bass is dan gruwelijk.
Boterhamzakje ervoor man! Lijkt het alsof je fucking hard pompt met die subwoofer.infact wrote:ik stop vaak een bonnetje van iets in de opening van mn KRK (voorin) en als de kick komt en hij blaast hem hard eruit dan ist goed
Ik til soms m´n sub op om te luisteren hoe ´t klinkt als de grond niet meetrilt... Eigenlijk kan ik m´n hele huis mee laten trillen als ik wil.. Studentenhuizen hè,, haha
Ik ga altijd voor het raam staan en naar buiten kijken 
-
RHardtraxx Veteran
doe ik ook altydLyst wrote:Ik ga altijd voor het raam staan en naar buiten kijken
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
haha inderdaad, vooral als het regentLyst wrote:Ik ga altijd voor het raam staan en naar buiten kijken
Doe ik ook altijd ja, zet ik het op een usb sticky en luister ik het in de autoJosh-T wrote:Ik loop niet door m'n kamer ofzo, ik sla het daarentegen wel eens op om het op een andere PC met andere speakers te luisteren, kan echt héél anders klinken dan oppeens.
Vandaag gemerkt dat als de bass goed is van een liedje de glazen op de badkamer daar de glazen trillen als mijn volume op 70+ % staan
Zal wel een trekje van me worden 
Last edited by Abstractorz on 25 Mar 2011 19:22, edited 1 time in total.