Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hebben jullie ook aparte dingen die je doet bij het produceren? Ikzelf hou vaak m'n vingers tegen de woofer van m'n monitor, en ook vaak m'n oor plat op het bureau (andere oor dicht houden). En oh ja, heel af en toe luister ik ff onder m'n bureau... :P
Oeh en bijna vergeten: de kamer doorlopen en op ieder plekje ff luisteren is ook iets wat ik regelmatig doe... :D

Vroeg me af of ik de enige ben die rijp is voor het gesticht. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij toch wel ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 20:41 
 
Hardtraxxer

Steven schreef:
hou vaak m'n vingers tegen de woofer van m'n monitor, af en toe luister ik ff onder m'n bureau, de kamer doorlopen en op ieder plekje ff luisteren

x2 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zoek meestal ff andere plek op in mn ruimte. Om te kijken of het op andere plaatsen ook goed ontvangen wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar 1 oor plat op je bureau leggen en het andere dicht kennen de meeste mensen zeker nog niet? Wel een goede tip om echt dat superlage in je mix goed te horen (zonder de buren boos te maken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:10 
 
Artiest

ik heb zogenaamde "wasbak momentjes"
in mijn kamer heb ik een wasbak en als ik iets hoor met een dikke bass of gewoon kk hard wil knallen, pak ik een glaasje water en zeg ik altijd, even een wasbak momentje!
Dan blijf ik daar staan en de bass is dan gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
ik heb zogenaamde "wasbak momentjes"
in mijn kamer heb ik een wasbak en als ik iets hoor met een dikke bass of gewoon kk hard wil knallen, pak ik een glaasje water en zeg ik altijd, even een wasbak momentje!
Dan blijf ik daar staan en de bass is dan gruwelijk.

:lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:29 
 
Donateur

Als ik een kick heb gemaakt ga ik altijd even op mijn bed zitten en luisteren omdat je daar meer bass hoort. Als ik dan geen bass hoor, moet ik nog wat toevoegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik leen even naar achter, handen om me hoofd heen en genieten van het moment. Dan zit ik precies op mijn 'sweet' spot :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gek rond gaan springen als het vet is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

als ik een dikke kick heb gemaakt loop ik hem, draai het volume helemaal open, en ga eerst onder de douche staan (daar dreunt het lekker) dan ga ik schijten (kan ik ook nog effe van de rag genieten xd ) dan zet ik de ramen van me kamer zo ver mogelijk open, en dan ga ik een rondje in de buurt lopen om te kijken hoever het geluid komt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Als ik een kick heb gemaakt ga ik altijd even op mijn bed zitten en luisteren omdat je daar meer bass hoort. Als ik dan geen bass hoor, moet ik nog wat toevoegen :P


Dat dus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
als ik een dikke kick heb gemaakt loop ik hem, draai het volume helemaal open, en ga eerst onder de douche staan (daar dreunt het lekker) dan ga ik schijten (kan ik ook nog effe van de rag genieten xd ) dan zet ik de ramen van me kamer zo ver mogelijk open, en dan ga ik een rondje in de buurt lopen om te kijken hoever het geluid komt ^^


Hahah hele buurt boos :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
als ik een dikke kick heb gemaakt loop ik hem, draai het volume helemaal open, en ga eerst onder de douche staan (daar dreunt het lekker) dan ga ik schijten (kan ik ook nog effe van de rag genieten xd ) dan zet ik de ramen van me kamer zo ver mogelijk open, en dan ga ik een rondje in de buurt lopen om te kijken hoever het geluid komt ^^


Hahah hele buurt boos :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
en dan ga ik een rondje in de buurt lopen om te kijken hoever het geluid komt ^^


En vervolgens de buren er op attent te maken, dat het niet zomaar herrie is wat ze horen, maar mijn nieuwe dikke kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

JannickF schreef:
RAW-vizion schreef:
en dan ga ik een rondje in de buurt lopen om te kijken hoever het geluid komt ^^


En vervolgens de buren er op attent te maken, dat het niet zomaar herrie is wat ze horen, maar mijn nieuwe dikke kick

dat dus :woot: nee ik heb niet zoveel buren, en de buren die ik heb kunnen..... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil nog wel eens als een gek beginnen rondspringen anders niks eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Abstractorz schreef:
Ik wil nog wel eens als een gek beginnen rondspringen anders niks eigenlijk :P

jij bent ook saai :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik stop vaak een bonnetje van iets in de opening van mn KRK (voorin) en als de kick komt en hij blaast hem hard eruit dan ist goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:12 
 
Artiest

infact schreef:
ik stop vaak een bonnetje van iets in de opening van mn KRK (voorin) en als de kick komt en hij blaast hem hard eruit dan ist goed :D


Dat doet ie al redelijk snel lijkt me >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
infact schreef:
ik stop vaak een bonnetje van iets in de opening van mn KRK (voorin) en als de kick komt en hij blaast hem hard eruit dan ist goed :D


Dat doet ie al redelijk snel lijkt me >.<

ik kijk of de douche deur in de badkamer trilt zo ja dan is het een stevige kick :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:27 
 
Artiest

Lol, mensen vernielen hier huizen gewoon >.<
Ik heb de VXT's hier nog nooit zo super hard gezet, maar t is wel lekker een broodje pindakaas te smeren en de muziek van zolder te horen als je in de keuken staat. Maar zo hard dat deuren gaan trillen... nee >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
infact schreef:
ik stop vaak een bonnetje van iets in de opening van mn KRK (voorin) en als de kick komt en hij blaast hem hard eruit dan ist goed :D


Dat doet ie al redelijk snel lijkt me >.<

ik kijk of de douche deur in de badkamer trilt zo ja dan is het een stevige kick :thumbsup:



of de lamp xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Abstractorz schreef:
Ik wil nog wel eens als een gek beginnen rondspringen anders niks eigenlijk :P

jij bent ook saai :P

Dan heb je me nog nooit op een feest gezien, als een gek sta ik daar te beuken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 16:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steven schreef:
Maar 1 oor plat op je bureau leggen en het andere dicht kennen de meeste mensen zeker nog niet? Wel een goede tip om echt dat superlage in je mix goed te horen (zonder de buren boos te maken).


Jawel dat doe ik ook wel is :P
Ik schrok best van je topic, want die trekjes heb ik ook als ik muziek luister xd
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner