Active topics in Producer's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 40 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 44 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 20 hours ago
Hardtraxxer
114 posts member since 2010
last seen Dec 2018
Hebben jullie ook aparte dingen die je doet bij het produceren? Ikzelf hou vaak m'n vingers tegen de woofer van m'n monitor, en ook vaak m'n oor plat op het bureau (andere oor dicht houden). En oh ja, heel af en toe luister ik ff onder m'n bureau... :P
Oeh en bijna vergeten: de kamer doorlopen en op ieder plekje ff luisteren is ook iets wat ik regelmatig doe... :D

Vroeg me af of ik de enige ben die rijp is voor het gesticht. :beer:
Hardtraxxer
286 posts member since 2011
last seen Jan 2012
Volgens mij toch wel ja xd
B
Hardtraxxer
252 posts member since 2010
last seen Feb 2013
Steven wrote:hou vaak m'n vingers tegen de woofer van m'n monitor, af en toe luister ik ff onder m'n bureau, de kamer doorlopen en op ieder plekje ff luisteren
x2 xd
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Zoek meestal ff andere plek op in mn ruimte. Om te kijken of het op andere plaatsen ook goed ontvangen wordt!
Hardtraxxer
114 posts member since 2010
last seen Dec 2018
Maar 1 oor plat op je bureau leggen en het andere dicht kennen de meeste mensen zeker nog niet? Wel een goede tip om echt dat superlage in je mix goed te horen (zonder de buren boos te maken).
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
ik heb zogenaamde "wasbak momentjes"
in mijn kamer heb ik een wasbak en als ik iets hoor met een dikke bass of gewoon kk hard wil knallen, pak ik een glaasje water en zeg ik altijd, even een wasbak momentje!
Dan blijf ik daar staan en de bass is dan gruwelijk.
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Skedoedelefloeps wrote:ik heb zogenaamde "wasbak momentjes"
in mijn kamer heb ik een wasbak en als ik iets hoor met een dikke bass of gewoon kk hard wil knallen, pak ik een glaasje water en zeg ik altijd, even een wasbak momentje!
Dan blijf ik daar staan en de bass is dan gruwelijk.
:lol: :x
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Als ik een kick heb gemaakt ga ik altijd even op mijn bed zitten en luisteren omdat je daar meer bass hoort. Als ik dan geen bass hoor, moet ik nog wat toevoegen :P
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Ik leen even naar achter, handen om me hoofd heen en genieten van het moment. Dan zit ik precies op mijn 'sweet' spot :yes:
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
gek rond gaan springen als het vet is :P
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
als ik een dikke kick heb gemaakt loop ik hem, draai het volume helemaal open, en ga eerst onder de douche staan (daar dreunt het lekker) dan ga ik schijten (kan ik ook nog effe van de rag genieten xd ) dan zet ik de ramen van me kamer zo ver mogelijk open, en dan ga ik een rondje in de buurt lopen om te kijken hoever het geluid komt ^^
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Kryptica wrote:Als ik een kick heb gemaakt ga ik altijd even op mijn bed zitten en luisteren omdat je daar meer bass hoort. Als ik dan geen bass hoor, moet ik nog wat toevoegen :P
Dat dus. :P
Hardtraxxer
717 posts member since 2010
last seen Oct 2025
RAW-vizion wrote:als ik een dikke kick heb gemaakt loop ik hem, draai het volume helemaal open, en ga eerst onder de douche staan (daar dreunt het lekker) dan ga ik schijten (kan ik ook nog effe van de rag genieten xd ) dan zet ik de ramen van me kamer zo ver mogelijk open, en dan ga ik een rondje in de buurt lopen om te kijken hoever het geluid komt ^^
Hahah hele buurt boos :thumbsup:
Hardtraxxer
717 posts member since 2010
last seen Oct 2025
RAW-vizion wrote:als ik een dikke kick heb gemaakt loop ik hem, draai het volume helemaal open, en ga eerst onder de douche staan (daar dreunt het lekker) dan ga ik schijten (kan ik ook nog effe van de rag genieten xd ) dan zet ik de ramen van me kamer zo ver mogelijk open, en dan ga ik een rondje in de buurt lopen om te kijken hoever het geluid komt ^^
Hahah hele buurt boos :thumbsup:
Hardtraxxer
835 posts member since 2010
last seen Oct 2015
RAW-vizion wrote: en dan ga ik een rondje in de buurt lopen om te kijken hoever het geluid komt ^^
En vervolgens de buren er op attent te maken, dat het niet zomaar herrie is wat ze horen, maar mijn nieuwe dikke kick
R
Hardtraxx Veteran
JannickF wrote:
RAW-vizion wrote: en dan ga ik een rondje in de buurt lopen om te kijken hoever het geluid komt ^^
En vervolgens de buren er op attent te maken, dat het niet zomaar herrie is wat ze horen, maar mijn nieuwe dikke kick
dat dus :woot: nee ik heb niet zoveel buren, en de buren die ik heb kunnen..... :whistle:
Hardtraxxer
last seen Jan 2012
Ik wil nog wel eens als een gek beginnen rondspringen anders niks eigenlijk :P
R
Hardtraxx Veteran
Abstractorz wrote:Ik wil nog wel eens als een gek beginnen rondspringen anders niks eigenlijk :P
jij bent ook saai :P
Hardtraxxer
89 posts member since 2011
last seen Mar 2012
ik stop vaak een bonnetje van iets in de opening van mn KRK (voorin) en als de kick komt en hij blaast hem hard eruit dan ist goed :D
D
Artiest
last seen Apr 2019
infact wrote:ik stop vaak een bonnetje van iets in de opening van mn KRK (voorin) en als de kick komt en hij blaast hem hard eruit dan ist goed :D
Dat doet ie al redelijk snel lijkt me >.<
R
Hardtraxx Veteran
Skedoedelefloeps wrote:
infact wrote:ik stop vaak een bonnetje van iets in de opening van mn KRK (voorin) en als de kick komt en hij blaast hem hard eruit dan ist goed :D
ik kijk of de douche deur in de badkamer trilt zo ja dan is het een stevige kick :thumbsup:
D
Artiest
last seen Apr 2019
Lol, mensen vernielen hier huizen gewoon >.<
Ik heb de VXT's hier nog nooit zo super hard gezet, maar t is wel lekker een broodje pindakaas te smeren en de muziek van zolder te horen als je in de keuken staat. Maar zo hard dat deuren gaan trillen... nee >.<
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
RAW-vizion wrote:
Skedoedelefloeps wrote:
ik kijk of de douche deur in de badkamer trilt zo ja dan is het een stevige kick :thumbsup:

of de lamp xd
Hardtraxxer
last seen Jan 2012
RAW-vizion wrote:
Abstractorz wrote:Ik wil nog wel eens als een gek beginnen rondspringen anders niks eigenlijk :P
jij bent ook saai :P
Dan heb je me nog nooit op een feest gezien, als een gek sta ik daar te beuken :D
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Steven wrote:Maar 1 oor plat op je bureau leggen en het andere dicht kennen de meeste mensen zeker nog niet? Wel een goede tip om echt dat superlage in je mix goed te horen (zonder de buren boos te maken).
Jawel dat doe ik ook wel is :P
Ik schrok best van je topic, want die trekjes heb ik ook als ik muziek luister xd