Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 14:12 
 
Hardtraxxer

Weet iemand winkels waar de meeste studiomonitoren zijn waar je ze ook kan beluisteren (zoals yamha's, krk's etc...)

Ik woon in Friesland dus het liefst hier in de buurt. Heb wel gezien dat ik in steden als Utrecht, Amsterdam, Rotterdam etc. terecht kan maar ik ben eigenlijk op zoek naar iets dichterbij indien dit mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 15:17 
 
Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
Hoor van iedereen dat je bij Bax goed terecht kan


Beetje ver als je in Friesland woont. En volgens mij is Bax wel voor iedereen ver rijden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt een producervraagje maar denk dat het hier wat meer op zn plek is dan in de DJs corner. Soms wil ik liever alleen maar de (anti)climax van een plaat draaien en liever niet de mid intro. Verder is mixen met een mid ook niet al te fijn.

Nu zie ik soms bij bijvoorbeeld radical dat hij aparte Mixes heeft met dan alleen een intro en daarna direct de climax. Kan ik dit zelf thuis doen bij bijvoorbeeld platen als Brutal 3.0 of mashup 5.0 door de intro meteen aan de break + climax te plakken? En met welk programma zou dat evt kunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan gewoon met FL, knippen en plakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 16:57 
 
Hardtraxxer

Bax-shop is mij te ver inderdaad.... zoals eerder gezegt woon ik in Friesland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 17:00 
 
Hardtraxx Addict

Anders bestel je een setje dat je goed lijkt, test ze thuis uit en mocht het niks zijn dan retour je ze weer.
Kan makkelijk bij Bax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 18:20 
 
Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
Anders bestel je een setje dat je goed lijkt, test ze thuis uit en mocht het niks zijn dan retour je ze weer.
Kan makkelijk bij Bax.


Geef ik je 100% gelijk mee :thumbup:
Laatst de foute kabels besteld, kon ze gewoon weer terug sturen en kreeg mijn geld netjes terug :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 00:50 
 
Artiest

Re-amp schreef:
Joeyvg schreef:
Anders bestel je een setje dat je goed lijkt, test ze thuis uit en mocht het niks zijn dan retour je ze weer.
Kan makkelijk bij Bax.


Geef ik je 100% gelijk mee :thumbup:
Laatst de foute kabels besteld, kon ze gewoon weer terug sturen en kreeg mijn geld netjes terug :)


Al weet ik niet of je zomaar een monitor setje kan bestellen, uit de verpakking halen, paar dagen proberen en vervolgens zonder problemen weer kan retourneren...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 13:46 
 
Hardtraxx Elite

Lunatic schreef:
Re-amp schreef:
Joeyvg schreef:
Anders bestel je een setje dat je goed lijkt, test ze thuis uit en mocht het niks zijn dan retour je ze weer.
Kan makkelijk bij Bax.


Geef ik je 100% gelijk mee :thumbup:
Laatst de foute kabels besteld, kon ze gewoon weer terug sturen en kreeg mijn geld netjes terug :)


Al weet ik niet of je zomaar een monitor setje kan bestellen, uit de verpakking halen, paar dagen proberen en vervolgens zonder problemen weer kan retourneren...?

Ja kan:

Citaat:
Voor elk product dat bij Bax-shop.nl besteld is, geldt een zichttermijn van 60 dagen. Deze periode gaat in wanneer u, de klant, het product in bezit heeft. Na het verstrijken van de 60 dagen is de koopovereenkomst een feit.
Tijdens deze termijn dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking, indien redelijkerwijze mogelijk. U mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 16:16 
 
Artiest

Ooh mooi, dus als ik een feestje wil geven bestel ik gewoon een mooi dj setje, goed PA systeem en wat lampen, dan kan ik het de dag erna gewoon weer terugsturen ^^

Nee, zonder gekheid, dit had ik eerder moeten weten :P Ben destijds het hele pleure eind naar BAX-shop gereden om te kijken naar monitoren. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 17:35 
 
Hardtraxxer

Hmm dat is wel een idee ja... Maar ik had juist het idee om dan eerst naar de betere monitoren (zie: genelecs) te luisteren en daarna de monitoren die binnen mijn budget passen, en dan kijken welke het meest overeenkomt met de betere monitoren. En ik wil natuurlijk verschillende monitoren naast elkaar vergelijken dus dat zou betekenen dat ik alle monitoren in huis moet gaan halen en dan moet je dat geld natuurlijk eerst wel klaar hebben liggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 22:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat zijn de meest gangbare programma's die nu worden gebruikt om te produceren?

Fruityloops
Cubase
Logic Pro

Nog meer? Zijn ze op zowel windows als Mac te gebruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 23:05 
 
Artiest

Aristo schreef:
Wat zijn de meest gangbare programma's die nu worden gebruikt om te produceren?

Fruityloops
Cubase
Logic Pro

Nog meer? Zijn ze op zowel windows als Mac te gebruiken?


Studio One
Reason
Ableton
Avid Pro Tools
Mix Craft
Reaper
Cakewalk Sonar

Meer kan ik er niet bedenken :P of ze voor MAC of PC zijn weet ik zo niet van allemaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat weten jullie van MIDI keyboards? Ik ben van plan om er eentje aan te schaffen. Helaas weet ik hier totaal niks van af, hoe de workflow met zo'n ding is en of je alle knopjes die op sommige aanwezig is gaat gebruiken.

Nu zag ik op Headhunterz zijn instagram dat hij de "AKAI LPK25" steeds voor zijn laptop heeft staan. Deze is slechts 5 tientjes. Hier zit bijvoorbeeld geen pitch wheel op. Gebruik je die wel? Of doe je alsnog alles d.m.v. automation clips als je er eentje voor je neus hebt staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 23:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Wat weten jullie van MIDI keyboards? Ik ben van plan om er eentje aan te schaffen. Helaas weet ik hier totaal niks van af, hoe de workflow met zo'n ding is en of je alle knopjes die op sommige aanwezig is gaat gebruiken.

Nu zag ik op Headhunterz zijn instagram dat hij de "AKAI LPK25" steeds voor zijn laptop heeft staan. Deze is slechts 5 tientjes. Hier zit bijvoorbeeld geen pitch wheel op. Gebruik je die wel? Of doe je alsnog alles d.m.v. automation clips als je er eentje voor je neus hebt staan.

Ik vind een keyboard echt een hele goede toevoeging, ik gebruik hem altijd om melodieën te bedenken.
Ik heb zelf ook maar de m audio keystation mini, een kleintje zonder pitch wheel. Ik heb vaker bij een vriend van mij op een keyboard gewerkt met pitchwheel maar ik gebruikte hem eigenlijk nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 00:36 
 

Ik zou wel gaan voor een model met pitch wheel en een modulation wheel. Je kan deze 2 modifiers heel handig gebruiken voor sounddesign (screeches etc).

Ik heb een Alesis Q25, werkt zeer goed. Heb alleen spijt dat ik niet meer keys heb aangezien ik het wel eens leuk vind om piano te proberen spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor de info! Ik zou inderdaad ook wel piano willen leren spelen, maar eerst maar eens kijken of ik er enigszins gevoel voor heb met zo'n mini keyboard dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 16:50 
 
Hardtraxx Elite

Deze week Windows 10 geïnstalleerd, alleen nu doet sylenth kut en krijg ik de hele tijd die 'thank you for...'
Iemand een oplossing hier voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 18:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Heb alleen spijt dat ik niet meer keys heb aangezien ik het wel eens leuk vind om piano te proberen spelen.


Dit heb ik ook, ik heb een M-audio keystation 49es, maar ik vind 49 toetsen eigenlijk net iets te weinig xd, misschien schaf ik ooit een betere aan met gewogen toetsen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 18:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Deze week Windows 10 geïnstalleerd, alleen nu doet sylenth kut en krijg ik de hele tijd die 'thank you for...'
Iemand een oplossing hier voor?


Opnieuw installeren en registreren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 23:40 
 

The Venator schreef:
tijntjuh120 schreef:
Deze week Windows 10 geïnstalleerd, alleen nu doet sylenth kut en krijg ik de hele tijd die 'thank you for...'
Iemand een oplossing hier voor?


Opnieuw installeren en registreren.


Had ik ook, reden genoeg om toen terug te gaan naar Windows 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 01:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Gebruiken jullie ook studio headphones? Ik ben van plan om een paar te gaan kopen maar ken niemand die ze echt gebruikt. Wil ze voornamelijk voor muziekproductie gebruiken (hardstyle).

Op internet staat veel over de beyerdynamic dt-770. Iemand hier ervaringen mee/ andere tips?

Bedankt voor jullie reacties alvast!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 10:15 
 
Hardtraxx Elite

Freqmaniak schreef:
Gebruiken jullie ook studio headphones? Ik ben van plan om een paar te gaan kopen maar ken niemand die ze echt gebruikt. Wil ze voornamelijk voor muziekproductie gebruiken (hardstyle).

Op internet staat veel over de beyerdynamic dt-770. Iemand hier ervaringen mee/ andere tips?

Bedankt voor jullie reacties alvast!!

Audiotechnica m50x is enorm goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 17:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
The Venator schreef:
tijntjuh120 schreef:
Deze week Windows 10 geïnstalleerd, alleen nu doet sylenth kut en krijg ik de hele tijd die 'thank you for...'
Iemand een oplossing hier voor?


Opnieuw installeren en registreren.


Had ik ook, reden genoeg om toen terug te gaan naar Windows 7.


Werkt prima hier anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 19:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Freqmaniak schreef:
Gebruiken jullie ook studio headphones? Ik ben van plan om een paar te gaan kopen maar ken niemand die ze echt gebruikt. Wil ze voornamelijk voor muziekproductie gebruiken (hardstyle).

Op internet staat veel over de beyerdynamic dt-770. Iemand hier ervaringen mee/ andere tips?

Bedankt voor jullie reacties alvast!!


Heb de 250 Ohm versie, bevalt uitstekend :)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner