Mijn studio monitoren ( KRK Rokit 5) storen gigantisch (een ruis) als ik ze heb aangesloten op mijn pc (ik heb op dit moment nog geen audio interface er tussen).
Het is nu als volgt aangesloten: PC-> 2.5 jack -> XLR -> KRK's.
Als ik mijn laptop aansluit is er niets aan de hand. Het vreemde is, als ik de pc opstart hoor je niets totdat het bureaublad tevoorschijn komt. Ook is het raar dat als ik ga internetten en dan scrollen gaat hij harder ruisen

. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? (Ik overweeg sws om een Audio interface te kopen) maar voor nu zou ik wel graag een oplossing willen.
