Skatzow schreef:
Virus B heeft net wat meer kracht dan virus A, Virus C heeft net weer wat meer kracht en paar kleine opties meer als virus B. Volgens mij zijn er niet echt hele grote veranderingen tussen die 3 behalve dan de DSP kracht en eventueel paar kleine opties die op de a/b niet zitten tegenover de C.
Virus TI is een ander verhaal, TI staat voor Total Integration. Dat wil zeggen dat je de virus TI dus ook kunt gebruiken als "vsti".
Je hoor wel wat "horror" verhalen dat het "vsti" gedeelte niet helemaal lekker werkt maar dit is naar mijn mening meer een pc configuratie fout.(Denk aan drivers e.d.) Mac heeft er wat minder last van. Maar natuurlijk posten mensen eerder hun klachten online dan de goede ervaringen.
Ikzelf zit nogsteeds te twijfelen of ik een Virus zal halen. Misschien wel een Snow?
Aangezien ikzelf al veel met de gewone vst's kan vraag ik me af of een virus echt iets toevoegt.
Ik weet niet hoever je bent, maar ik zou dat wel in overweging nemen. Ik ben er nog niet uit haha

Dankjewel!:)
Ik wil er echt wel 1 hebben, t lijkt me zoveel fijner werken

. K zat eerst te denken aan de ti2 maar dat is me toch iets te duur. Ik heb net even gezocht maar ik weet helemaal niet hoe het met bekabeling e.d. zit, heeft iemand daar verstand van? Wat heb ik nodig om het te laten werken?
Ik heb al wel eens gezien dat je met de TI synth's je oneindig veel sounds op kunt slaan gewoon op je harddrive, dit hebben de A/B/C dan niet denk ik?