Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat hij je HDD bedoelt. maar dat zou eerder de lees snelheid moeten zijn? Zou kunnen maar dan heb je echt een oude schijf.
Daarnaast kan het verhogen van de latency VEEL helpen ;)
Welke processor heb je in je pc/laptop zitten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 12:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skatzow schreef:
Ik denk dat hij je HDD bedoelt. maar dat zou eerder de lees snelheid moeten zijn? Zou kunnen maar dan heb je echt een oude schijf.
Daarnaast kan het verhogen van de latency VEEL helpen ;)
Welke processor heb je in je pc/laptop zitten?

AMD Athlon(tm) II x2 215 processor 2.70 GHz
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou kunnen dat het daar aan ligt. verhoog eens de latency van je geluidskaart en gebruik je asio4all?(voor je interne geluidskaart)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skatzow schreef:
Zou kunnen dat het daar aan ligt. verhoog eens de latency van je geluidskaart en gebruik je asio4all?(voor je interne geluidskaart)

Nee ik gebruik geen ASIO, hoe stel ik dat precies in want als ik dat selecteer komt er geen geluid uit m'n speakers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan iemand misschien een tutorial maken over een anti-climax? Ik wil er zo graag een maken maar ik ben er zo slecht in, ik weet het oefening baart kunst maar een voorbeeldje in een tutorial vorm zou mooi zijn. Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skatzow schreef:
Zou kunnen dat het daar aan ligt. verhoog eens de latency van je geluidskaart en gebruik je asio4all?(voor je interne geluidskaart)

Holy shit ik ben er ff mee aan de gang gegaan en dat werkt als een gek, thanks!! maakt het trouwens niet uit hoe hoog ik de Latency zet?

@Antergy: Ik zou zeggen idd veel oefenen, zorg dat er een kleine opbouw zit tussen wat de Anti vormt en een lichte afbouw van je melodie wat niet terug komt in je climax met bijvoorbeeld filters etc. daarnaast raad ik je aan geen anticlimax uberhaupt meer te maken omdat ze niet echt populair meer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe hoger de latency. Hoe hoger de vertraging naar de output van je geluidskaart.
Als je een midi keyboard hebt zul je dit wel merken ;)
Daarnaast kun je ook asio4all gebruiken om je interne geluidskaart mee aan te sturen. Soms is dit nog een fractie sneller/beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet zo zeer een probleem maar heeft iemand enig idee hoe je aan 'schone' Loudness vocals komt, zoals artiesten die gebruiken in bijv. Loudness Tools?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 19:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Guido schreef:
Niet zo zeer een probleem maar heeft iemand enig idee hoe je aan 'schone' Loudness vocals komt, zoals artiesten die gebruiken in bijv. Loudness Tools?


Die krijgen ze van b2s. Die zijn niet publiekelijk toegankelijk behalve als er een remix pack ofso van is. Ik weet zo niet of er een loudness remix pack is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:

Die krijgen ze van b2s. Die zijn niet publiekelijk toegankelijk behalve als er een remix pack ofso van is. Ik weet zo niet of er een loudness remix pack is.



google zegt van niet.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 16:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jammer maar helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 17:46 
 
Hardtraxx Addict

Heb sinds kort FL Studio v11.1.1, ik had 11... nogwat (een andere iig :P).
Maar de dingen die ik voorheen kon doen zoals een plugin (schermpje) naar voren brengen door er op te klikken werkt nu niet meer, alleen wanneer je op de grijze balk klikt. En even snel een preset luisteren door een toets in te drukken werkt ook niet meer het zelfde, nu moet ik eerst een keer op het patern schermpje klikken en dan kan ik pas een toets inhouden en het geluid horen. (ja ik heb ook een midi keyboard maar dat werkt niet fijn :P )

Is dit gewoon een instelling, of ligt dat gewoon aan de nieuwe versie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Heb sinds kort FL Studio v11.1.1, ik had 11... nogwat (een andere iig :P).
Maar de dingen die ik voorheen kon doen zoals een plugin (schermpje) naar voren brengen door er op te klikken werkt nu niet meer, alleen wanneer je op de grijze balk klikt. En even snel een preset luisteren door een toets in te drukken werkt ook niet meer het zelfde, nu moet ik eerst een keer op het patern schermpje klikken en dan kan ik pas een toets inhouden en het geluid horen. (ja ik heb ook een midi keyboard maar dat werkt niet fijn :P )

Is dit gewoon een instelling, of ligt dat gewoon aan de nieuwe versie?



Hier heb ik ook last van, zwaar irritant. Zelf heb ik versie v11.0.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 21:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nergens last van. Geen idee ook of er iets uit staat oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 21:18 
 
Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
Nergens last van. Geen idee ook of er iets uit staat oid.


Welke versie heb je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 09:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Heb sinds kort FL Studio v11.1.1, ik had 11... nogwat (een andere iig :P).
Maar de dingen die ik voorheen kon doen zoals een plugin (schermpje) naar voren brengen door er op te klikken werkt nu niet meer, alleen wanneer je op de grijze balk klikt. En even snel een preset luisteren door een toets in te drukken werkt ook niet meer het zelfde, nu moet ik eerst een keer op het patern schermpje klikken en dan kan ik pas een toets inhouden en het geluid horen. (ja ik heb ook een midi keyboard maar dat werkt niet fijn :P )

Is dit gewoon een instelling, of ligt dat gewoon aan de nieuwe versie?


staan je instrumenten op detached? geen idee of dat het is hoor, maar het klinkt naar detached..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 20:05 
 
Hardtraxx Addict

Waar kan ik dat ergens vinden Stigmata?

Maar volgens mij is de laatste nieuwe versie van FL gewoon kut.
Bij het exporteren van een track klinkt alles ook wat zachter enzo.. iig niet zoals ik het in FL hoor.
Heb al geprobeerd om het te recorden met Edison en dan klinkt het goed in FL maar zodra ik hem save dan klinkt het ook weer zacht, alsof iets het volume steeds omlaag haalt.. (staat niks op de master).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Waar kan ik dat ergens vinden Stigmata?

Maar volgens mij is de laatste nieuwe versie van FL gewoon kut.
Bij het exporteren van een track klinkt alles ook wat zachter enzo.. iig niet zoals ik het in FL hoor.
Heb al geprobeerd om het te recorden met Edison en dan klinkt het goed in FL maar zodra ik hem save dan klinkt het ook weer zacht, alsof iets het volume steeds omlaag haalt.. (staat niks op de master).


Afbeelding
daar...

wat je zegt over exporteren herken ik. ik heb dat ook. een rede dat ik naar cubase ben over gestapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb zojuist mijn Imac geupdate naar OSX Yosmite, alleen nou blijkt dus dat al mijn 32bit plugin's gewoon niet meer werken, sylenth1, me analyzer, etc...

Iemand die hier raad mee weet of ditzelfde ervaart? :x :thumbdown:

EDIT: Opgelost! Hij was geswitched naar "full 64bit", even terugzetten naar 32/64 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de mensen die opzoek zijn naar een audio interface, dit is een mooie kastje voor niet al te veel geld!
http://www.thomann.de/nl/focusrite_saffire_6_usb.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA-ID schreef:
Voor de mensen die opzoek zijn naar een audio interface, dit is een mooie kastje voor niet al te veel geld!
http://www.thomann.de/nl/focusrite_saffire_6_usb.htm


Ik ben van plan er binnenkort eentje aan te schaffen. Heb me er nog niet echt in verdiept.. Maar wat is hier anders aan dan bijvoorbeeld deze? Van het zelfde merk. http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... oCro_w_wcB
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand tips voor het kopen van 2e hands hardware (synths)!
Ik ben kundig tot op zeker niveau, maar ik vraag me af of er must's zijn bij het kopen van dergelijke producten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sorry Mannonymous kan ik je niet bij helpen.
Weet iemand of kwaliteits verschil zit tussen passieve of actieve monitoren van bijvoorbeeld KRK?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij passieve heb je een externe versterker nodig en bij actieve is dit in de speakers gebouwd.
Bij actieve heb je een versterker op maat. Bij passief moet je die er los bij zoeken. Zullen vast wel ook versterkers hebben die erbij horen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Voordeel is dat je met passieve meer keuze hebt qua versterker e.d.

@ThaBomba Zal kleine verschil kwa dsp/converter in zitten en iets andere in/uitgangen. De hele Scarlett reeks is erg goed voor het geld, heb er zelf ook een.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke bedankt. ;)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner