Heb sinds kort FL Studio v11.1.1, ik had 11... nogwat (een andere iig

).
Maar de dingen die ik voorheen kon doen zoals een plugin (schermpje) naar voren brengen door er op te klikken werkt nu niet meer, alleen wanneer je op de grijze balk klikt. En even snel een preset luisteren door een toets in te drukken werkt ook niet meer het zelfde, nu moet ik eerst een keer op het patern schermpje klikken en dan kan ik pas een toets inhouden en het geluid horen. (ja ik heb ook een midi keyboard maar dat werkt niet fijn

)
Is dit gewoon een instelling, of ligt dat gewoon aan de nieuwe versie?