Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 15:58 

Hardtraxx Addict

Re-Shock schreef:
Ik heb bij A-Lusion in de studio gezeten en die opende een menu in Drumazon (Editor Generic ?) ergens kon je dat iig met getallen aanpassen

Waarschijnlijk heeft hij de nieuwste versie, en jij niet?
Ik zie namelijk al dat er op de website een screenshot staat met een optie knop, dat heeft de mijne niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 12:38 

Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
Re-Shock schreef:
Ik heb bij A-Lusion in de studio gezeten en die opende een menu in Drumazon (Editor Generic ?) ergens kon je dat iig met getallen aanpassen

Waarschijnlijk heeft hij de nieuwste versie, en jij niet?
Ik zie namelijk al dat er op de website een screenshot staat met een optie knop, dat heeft de mijne niet.

Ik gebruik altijd Curve EQ en dan de freqs aflezen tot die op de gewenste noot freqs staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 12:41 

Hardtraxx Elite

Ik doe het gewoon op gehoor maar zn optie zou wel ideaal zijn. Eens kijken of ik em kan updaten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 20:26 

Hardtraxx Addict

Om een 1 of andere reden loopt FL-Studio ineens heel vervelend. Ik heb vaak van die kleine freezes en CPU spikes..
Iemand die dit ook na bijvoorbeeld een update heeft mee gemaakt?? Mijn computer is een maand of 3 geleden gecrashed en sinds dien is het gezeik met FL begonnen.

Al bij een klein probeerseltje met een handje vol automations gaat die al helemaal uit zijn koekenpan soms met vastlopen aan toe en je kan wel begrijpen dat volle tracks uit werken erg vervelend is zo.

Het lijkt er ook op dat FL t enige programma is dat er zo onder lijd.
Ben ook over gestapt van de 32 naar de 64 bit versie. Maar ook dat bleek niet te helpen.

M'n specs zijn:
Intel Core i5 3570K
en 16GB Ram
Lexicon Omega Studio USB Interface
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 12:05 

Hardtraxx Addict

gebruik je een bridge toevallig om 32 bit plugs te draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 12:18 

Hardtraxxer

M Unic schreef:
Om een 1 of andere reden loopt FL-Studio ineens heel vervelend. Ik heb vaak van die kleine freezes en CPU spikes..
Iemand die dit ook na bijvoorbeeld een update heeft mee gemaakt?? Mijn computer is een maand of 3 geleden gecrashed en sinds dien is het gezeik met FL begonnen.

Al bij een klein probeerseltje met een handje vol automations gaat die al helemaal uit zijn koekenpan soms met vastlopen aan toe en je kan wel begrijpen dat volle tracks uit werken erg vervelend is zo.

Het lijkt er ook op dat FL t enige programma is dat er zo onder lijd.
Ben ook over gestapt van de 32 naar de 64 bit versie. Maar ook dat bleek niet te helpen.

M'n specs zijn:
Intel Core i5 3570K
en 16GB Ram
Lexicon Omega Studio USB Interface

hoe is het met de latancy van je geluidskaart? heb je het register gecheckt op fouten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 17:42 

Hardtraxx Newbie

Hallo Hardtraxxers,

Ik wil binnekort een nieuwe pc kopen die ik alleen wil gebruiken om te produceren.
Op Alternate.nl heb ik zelf een pc samengesteld.

1 x ASUS GT640-1GD3-L, grafische kaart € 83,90*
1 x AMD FX-8350, 4,0 GHz (4,2 GHz Turbo Boost) AM3+ processor € 162,90*
1 x be quiet! POWER ZONE 650W, 650 Watt voeding € 99,90*
1 x Kingston HyperX HyperX 3K SH103S3B/120G, 120 GB SSD € 91,90*
1 x ASUS M5A99X EVO R2.0, socket AM3+ moederbord € 124,90*
1 x Corsair 16 GB DDR3-1600 Kit, geheugen € 154,90*

Heeft er iemand enig idee wat er beter moet, of wat ik juist kan vervangen voor iets slechters om geld te besparen.

Alvast bedankt! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 17:42 

Hardtraxx Newbie

Hallo Hardtraxxers,

Ik wil binnekort een nieuwe pc kopen die ik alleen wil gebruiken om te produceren.
Op Alternate.nl heb ik zelf een pc samengesteld.

1 x ASUS GT640-1GD3-L, grafische kaart € 83,90*
1 x AMD FX-8350, 4,0 GHz (4,2 GHz Turbo Boost) AM3+ processor € 162,90*
1 x be quiet! POWER ZONE 650W, 650 Watt voeding € 99,90*
1 x Kingston HyperX HyperX 3K SH103S3B/120G, 120 GB SSD € 91,90*
1 x ASUS M5A99X EVO R2.0, socket AM3+ moederbord € 124,90*
1 x Corsair 16 GB DDR3-1600 Kit, geheugen € 154,90*

Heeft er iemand enig idee wat er beter moet, of wat ik juist kan vervangen voor iets slechters om geld te besparen.

Alvast bedankt! :clap:

Het totaal komt trouwens uit op € 718,40
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 19:50 

Hardtraxx Addict

Zou Intel processor nemen en een grotere ssd schijf. Intern geheugen kan ook 8 gb zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 15:22 

Hardtraxxer

16 gb ram is inderdaad een beetje overkill, 8 gb voldoet ook ^^
alhoewel ik zelf ook 16 gig heb, maar dat komt omdat ik de pc zo gekocht heb :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 20:30 

Hardtraxxer

1 x Corsair 16 GB DDR3-1600 Kit, geheugen € 154,90

Gegoten in goud?

Dit kan veel goedkoper met zo goed als dezelfde snelheden voor 20% van de prijs man
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 09:39 

Hardtraxxer

ycon schreef:

Gegoten in goud?

Dit kan veel goedkoper met zo goed als dezelfde snelheden voor 20% van de prijs man

niet 1 reep gebruiken!. minimaal 2! opdelen is het motto! even nummers! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 17:17 

Hardtraxxer

Stigmata schreef:
ycon schreef:

Gegoten in goud?

niet 1 reep gebruiken!. minimaal 2! opdelen is het motto! even nummers! ;)

die 1x stond voor die totale kit. zal wel meerdere reepjes zijn dus :P

doelde meer op die prijs. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 09:05 

Hardtraxxer

Ik heb op mijn desktop pc een geluid wat uit sylenth komt "thank you for trying this demo."
Dit maakt het gewoon vervelend om te producen..
Hij staat wel geregistreerd dus ik heb geen idee waar t vandaan komt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 13:43 

Hardtraxx Beheerder

WhiteNoisez schreef:
Ik heb op mijn desktop pc een geluid wat uit sylenth komt "thank you for trying this demo."

Probeer hem opnieuw te installeren en op nieuw je key in te voeren. Als dit het niet op lost en je hem bijvoorbeeld niet gekocht hebt, kunnen we je niet helpen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 14:54 

Hardtraxxer

The Venator schreef:

Probeer hem opnieuw te installeren en op nieuw je key in te voeren. Als dit het niet op lost en je hem bijvoorbeeld niet gekocht hebt, kunnen we je niet helpen :p

Okay thanks! ga ik proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 22:45 

Hardtraxxer

Ik heb sinds kort KRK speakers gekocht, en als ik die AUX kabel in me laptop heb komt er toch een lelijke ruis vanaf niet te kort. Maar dit kan ook opeens weg zijn, als ik de AUX kabel in mijn iphone stop heb ik nergens last van.
Kan dit eventueel een software fout zijn ? want ik word er schijtziek van.
Alvast bedankt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 09:02 

Hardtraxxer

robin92 schreef:
Ik heb sinds kort KRK speakers gekocht, en als ik die AUX kabel in me laptop heb komt er toch een lelijke ruis vanaf niet te kort. Maar dit kan ook opeens weg zijn, als ik de AUX kabel in mijn iphone stop heb ik nergens last van.
Alvast bedankt !

als ik het zo lees heb je je krk's ongebalanceerd aangesloten. heb je het al met XLR of TRS aansluiting geprobeerd?

(sidenote... mijn lapflop heeft ook een aparte aarde ruis.. comes with the machine..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 21:55 

Hardtraxxer

Hallo,

Ik heb recent een Virus C gekregen om voor een langere tijd te lenen (hebben) nu heb ik een Imac en heb ik al wt probleempjes gehad met een geluidskaart die daar dus op geen mogelijke manier geluid geeft via mijn monitoren (geluidskaart: presonus audiobox 22VSL) nu wil ik dus een andere geluidskaart anschaffen. Heeft iemand een goede tip waar op te letten bij een volgende anschaf van een geluidskaart waarbij ik dus een virus C mijn monitoren en een midi keyboard kan op aansluiten. ik ben zelf al wezen zoeken maar zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer.
dus iemand tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 22:27 

Hardtraxxer

robin92 schreef:
Alvast bedankt !

Ik had er ook altijd last van, waarom weet ik ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 13:15 

Hardtraxx Newbie

WhiteNoisez schreef:

Gebruik je toevallig Windows 8? Windows 8 in combinatie met een oudere versie van Sylenth1 (< v2.21 volgens mij) zorgt namelijk voor dit probleem.

Mijn tip:
  • Update je Sylenth1 als je het gekocht hebt
  • Indien je het niet gekocht hebt: overweeg het te kopen
  • Als je het niet wilt kopen, is er vast wel ergens op het internet een goed werkende Sylenth1 te vinden. Hiermee ga ik je helaas niet helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 15:32 

Hardtraxx Addict

Ik heb vaak het probleem dat als ik in FL veel geluiden te gelijk afspeel dat het gaat kraken omdat volgens mij m'n geluidskaart het niet meer aan kan? iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? ik hoor vaak dingen over een externe geluidskaart, zo ja wat kan een goedkope geluidskaart kosten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 15:47 

Hardtraxxer

4WardNL schreef:
WhiteNoisez schreef:

Gebruik je toevallig Windows 8? Windows 8 in combinatie met een oudere versie van Sylenth1 (< v2.21 volgens mij) zorgt namelijk voor dit probleem.

Mijn tip:
  • Update je Sylenth1 als je het gekocht hebt
  • Indien je het niet gekocht hebt: overweeg het te kopen
  • Als je het niet wilt kopen, is er vast wel ergens op het internet een goed werkende Sylenth1 te vinden. Hiermee ga ik je helaas niet helpen.

Thx voor advies, maar ik heb Win 7 :P
Maar het probleem doet zich al niet meer voor, dus geen problemen meer.. en dat terwijl ik er niks aan gedaan heb :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 18:23 

Hardtraxxer

Ventrue schreef:
Ik heb vaak het probleem dat als ik in FL veel geluiden te gelijk afspeel dat het gaat kraken omdat volgens mij m'n geluidskaart het niet meer aan kan? iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? ik hoor vaak dingen over een externe geluidskaart, zo ja wat kan een goedkope geluidskaart kosten?
Dit ligt niet aan je geluidskaart maar eerder aan je schijfsnelheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 21:49 

Hardtraxx Addict

ycon schreef:
Ventrue schreef:
Dit ligt niet aan je geluidskaart maar eerder aan je schijfsnelheid

Oke thanks! maar hoe kan ik dit denk je oplossen?
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner