Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 18:20 
 
Hardtraxxer

in sytrus waar ik nu mee bezig ben. Kan het zo snel niet uivogelen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 18:28 
 
Hardtraxxer

Ok, i ghave it. Je tip was uiteindelijk voldoende :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb een vraag mbt Sony Sound Forge Pro.
Als ik bv een sample of een gedeelte uit een nummer knip en hem dan opsla, saved het programma automatisch aan het begin en aan het einde van de file 25 frames zonder geluid. Hierdoor slaat het nummer heel even over als ik hem op een cd brand, heel irritant. Iemand enig idee hoe ik dit uit kan zetten? Thnx
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 19:46 
 

Snelle vraag: weet iemand wat een goeie studio koptelefoon is? Ik wil ook speakers kopen maar ivm gehorigheid in huis wil ik ook een goeie koptelefoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijk eens naar beyer dynamic. Die hebben erg goede koptelefoons ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 10:05 
 

Skatzow schreef:
Kijk eens naar beyer dynamic. Die hebben erg goede koptelefoons ;)

Danku :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Werkt of heeft iemand hier toevallig ervaring met Bitwig DAW?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 22:50 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb een vraagje: ik heb onlangs nieuwe monitoren (KRK RP6) gekocht, maar als ik ze aanzet hoor ik een irritante ruis. Die ruis komt waarschijnlijk doordat er iets in mijn pc een kleine storing geeft en mijn monitoren versterken dat signaal weer. Nu zit ik eraan te denken om misschien een externe audio interface te kopen zoals de Focusrite Scarlett 2i2, maar is dit het wel waard? Ik heb onlangs ook al een interne geluidskaart gekocht (Asus Xonar DG) voor mijn koptelefoon, die prima geluidskwaliteit levert; daar sluit ik nu dus ook mijn monitoren op aan d.m.v een rca-kabel. Als ik zo'n Focusrite koop zal mijn geluidskwaliteit dan ook omhoog gaan ten opzichte van de Asus Xonar DG, of zal ik daar niks van merken? Want ik heb eigenlijk geen zin om 140 euro uit te geven om alleen de ruis op te lossen. Ik gebruik overigens geen keyboards, microfoons of dergelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 11:28 
 
Hardtraxx Elite

De Egelmaster schreef:
Ik heb een vraagje: ik heb onlangs nieuwe monitoren (KRK RP6) gekocht, maar als ik ze aanzet hoor ik een irritante ruis. Die ruis komt waarschijnlijk doordat er iets in mijn pc een kleine storing geeft en mijn monitoren versterken dat signaal weer. Nu zit ik eraan te denken om misschien een externe audio interface te kopen zoals de Focusrite Scarlett 2i2, maar is dit het wel waard? Ik heb onlangs ook al een interne geluidskaart gekocht (Asus Xonar DG) voor mijn koptelefoon, die prima geluidskwaliteit levert; daar sluit ik nu dus ook mijn monitoren op aan d.m.v een rca-kabel. Als ik zo'n Focusrite koop zal mijn geluidskwaliteit dan ook omhoog gaan ten opzichte van de Asus Xonar DG, of zal ik daar niks van merken? Want ik heb eigenlijk geen zin om 140 euro uit te geven om alleen de ruis op te lossen. Ik gebruik overigens geen keyboards, microfoons of dergelijke.

Ja. Enorme goeie geluidskaart die het geluid aanzienlijk verbeterd. Ik zeg doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 15:24 
 
Hardtraxx Newbie

DJ_Tim schreef:
De Egelmaster schreef:
Ik heb een vraagje: ik heb onlangs nieuwe monitoren (KRK RP6) gekocht, maar als ik ze aanzet hoor ik een irritante ruis. Die ruis komt waarschijnlijk doordat er iets in mijn pc een kleine storing geeft en mijn monitoren versterken dat signaal weer. Nu zit ik eraan te denken om misschien een externe audio interface te kopen zoals de Focusrite Scarlett 2i2, maar is dit het wel waard? Ik heb onlangs ook al een interne geluidskaart gekocht (Asus Xonar DG) voor mijn koptelefoon, die prima geluidskwaliteit levert; daar sluit ik nu dus ook mijn monitoren op aan d.m.v een rca-kabel. Als ik zo'n Focusrite koop zal mijn geluidskwaliteit dan ook omhoog gaan ten opzichte van de Asus Xonar DG, of zal ik daar niks van merken? Want ik heb eigenlijk geen zin om 140 euro uit te geven om alleen de ruis op te lossen. Ik gebruik overigens geen keyboards, microfoons of dergelijke.

Ja. Enorme goeie geluidskaart die het geluid aanzienlijk verbeterd. Ik zet doen!

Oke bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 21:51 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand tips voor opname apparatuur, wil binnenkort dit toevoegen alleen mensen met ervaring ik betaal liever iets meer dan dat ik op korte termijn weer een nieuwe moet kopen omdat het 10x niks is.

Alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 22:01 
 
Hardtraxx Elite

Dj_Sid schreef:
Iemand tips voor opname apparatuur, wil binnenkort dit toevoegen alleen mensen met ervaring ik betaal liever iets meer dan dat ik op korte termijn weer een nieuwe moet kopen omdat het 10x niks is.

Alvast bedankt.

Zang of instrumenten? Voor beide is dit wel een chille instap mic, ik heb em zelf al een jaartje en ben er heel tevreden over:

http://www.bax-shop.nl/condensator-studiomicrofoon/rode-nt1-a-studiomicrofoon-complete-vocal-recording-solution
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat is inderdaad een prima microfoon voor het geld !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 10:27 
 
Hardtraxx Addict

SE Gemini is top mic. ik gebruik de II (is wel prijzig ongeveer 1300 euro). Zou meerdere mics vergelijken. Ik vind namelijk die SE beter dan een neumann u78 die bijna het dubbele is qua prijs. Veel warmer geluid bij die SE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 14:33 
 
Hardtraxx Newbie

DJ_Tim schreef:
Dj_Sid schreef:
Iemand tips voor opname apparatuur, wil binnenkort dit toevoegen alleen mensen met ervaring ik betaal liever iets meer dan dat ik op korte termijn weer een nieuwe moet kopen omdat het 10x niks is.

Alvast bedankt.

Zang of instrumenten? Voor beide is dit wel een chille instap mic, ik heb em zelf al een jaartje en ben er heel tevreden over:

http://www.bax-shop.nl/condensator-studiomicrofoon/rode-nt1-a-studiomicrofoon-complete-vocal-recording-solution


Zang / Vocale :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 14:52 
 
Hardtraxx Elite

Je kunt natuurlijk altijd voor een duurdere gaan, als je de mogelijkheid hebt om verschillende mics te testen moet je dat zeker doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 17:31 
 
Hardtraxx Newbie

Een klein vraagje,

Hoe kan ik bij logic pro 9 plugins aan/uit zetten? Zoals hij doet bij 0:25 https://www.youtube.com/watch?v=p2t2OCj18lk.

Het zou iets kleins en simpels moeten zijn, maar ik kan dit nergens vinden op internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 20:05 
 
Hardtraxx Elite

jessez991 schreef:
Een klein vraagje,

Hoe kan ik bij logic pro 9 plugins aan/uit zetten? Zoals hij doet bij 0:25 https://www.youtube.com/watch?v=p2t2OCj18lk.

Het zou iets kleins en simpels moeten zijn, maar ik kan dit nergens vinden op internet.

alt + klik ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 21:04 
 
Hardtraxx Newbie

Top, nog simpeler dan ik dacht dus haha. Dankje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 22:51 
 
Hardtraxx Elite

Haha ja je moet even die sneltoetsen kennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 07:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand hier hoe je in het menu komt van Drumazon waar je de Drum Pitch kan zien in getallen ? ik ben gister avond de hele avond bezig geweest om erachter te komen via het internet maar ik kan er nou niet achter komen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 07:23 
 
Hardtraxx Elite

Re-Shock schreef:
Weet iemand hier hoe je in het menu komt van Drumazon waar je de Drum Pitch kan zien in getallen ? ik ben gister avond de hele avond bezig geweest om erachter te komen via het internet maar ik kan er nou niet achter komen !

Kan dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 07:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja dat kan ^^ ik weet alleen niet hoe ik in dan menu kom
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 09:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Re-Shock schreef:
ja dat kan ^^ ik weet alleen niet hoe ik in dan menu kom


zou echt niet weten hoe.. en of dat wel kan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb bij A-Lusion in de studio gezeten en die opende een menu in Drumazon (Editor Generic ?) ergens kon je dat iig met getallen aanpassen
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner