Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 21:54 
 
Hardtraxxer

-gedelete-

Laat maar heb het al gevonden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 00:03 
 
Hardtraxx Addict

ResilienceOfficial schreef:
Ik wil uiteraard graag mijn eigen leads maken en wil daar Sylenth1 voor gebruiken. Nu zit ik met het probleem dat ik 'm niet kan resetten (met niks beginnen dus). Volgens mij komt dit omdat er bij mij 'parameter' op de plek staat waar 'menu' hoort te staan. Iemand een idee?

[img]http:/[/img]


Rechtermuisknop op Parameter werkt niet dan? (en dan vervolgens init ofzo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 09:59 
 
Hardtraxx Newbie

Joeyvg schreef:
ResilienceOfficial schreef:
Ik wil uiteraard graag mijn eigen leads maken en wil daar Sylenth1 voor gebruiken. Nu zit ik met het probleem dat ik 'm niet kan resetten (met niks beginnen dus). Volgens mij komt dit omdat er bij mij 'parameter' op de plek staat waar 'menu' hoort te staan. Iemand een idee?

[img]http:/[/img]


Rechtermuisknop op Parameter werkt niet dan? (en dan vervolgens init ofzo)


Nee helaas niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 11:31 
 
Hardtraxxer

Dan heb je nog een oude versie van sylenth. Zoek een soundbank op het net waar de preset "init" wel in zit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 11:36 
 
Hardtraxx Addict

Ik ben aan het kijken voor een laptop om te produceren. Budget rond de 1000 euro en ik wil iig een ssd schijf van minimaal 256 gb en scherm van 15 inch..

Iemand aanraders qua merken etc? Moet windows systeem zijn want mac kost 1800-2000 euro voor fatsoenlijke set-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 23:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft iemand ervaring met VST's die een elektrische gitaar simuleren? Ik wil een beetje een sound krijgen als dit endit.
Bedankt alvast :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb afgelopen vrijdag een 2e hands M-Audio KeyRig 49 gekocht. Maar ik gebruik Windows 8 en daar hebben ze geen drivers voor.. En krijg dus iedere keer bij het installeren een foutmelding
Afbeelding

Iemand nu enig idee hoe ik de drivers wel geinstalleerd krijg om mijn KeyRig te gaan gebruiken? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 17:05 
 
Hardtraxx Addict

Kun je via rechtermuisknop / eigenschappen / Compatibiliteit .. het programma niet uitvoeren als Windows 7 ..??
Of hebben ze dat niet in Windows 8?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Kun je via rechtermuisknop / eigenschappen / Compatibiliteit .. het programma niet uitvoeren als Windows 7 ..??
Of hebben ze dat niet in Windows 8?


Uiteindelijk heb ik het gevonden. Alleen ik kan opnemen via ASIO in FL. Maar die drivers zijn dan weer niet goed, dus even kloten ermee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je kan gewoon windows 7 drivers installeren, doe ik ook vaak op mijn windows 8 laptop.
(Voor mijn Maudio Axiom hoef ik niet eens drivers te installeren om hem te gebruiken in Ableton.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skatzow schreef:
Je kan gewoon windows 7 drivers installeren, doe ik ook vaak op mijn windows 8 laptop.
(Voor mijn Maudio Axiom hoef ik niet eens drivers te installeren om hem te gebruiken in Ableton.)


Daar kreeg ik die Runtime Error door. Maar na wat lang zoeken en kloten heb ik hem werkend gekregen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 22:27 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb niet veel verstand van produceren, maar vind het leuk om mashups te maken. Nu wil ik een melodie uit een nummer knippen en hem sidechainen(de sample). Hoe doe ik dat en kan dat überhaupt met een sample? Ik werk in fl studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 14:33 
 
Hardtraxxer

nieuwe pc. Budget rond 1000e. Eventueel wat meer.

Aanraders/tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 10:02 
 
Hardtraxx Addict

Harry Hardcore schreef:
nieuwe pc. Budget rond 1000e. Eventueel wat meer.

Aanraders/tips?


Met welke daw werk je en heb je al een audio interface?

Neem zo sterk mogelijke i7 processor, minimaal 8 gb intern geheugen, zo groot mogelijke ssd schijf (Samsung pro is top volgens mij). Hoe meer op ssd staat hoe sneller het systeem. Als je budget over hebt zou ik ook een uad kaart overwegen. Die plug-ins zijn super.

Soundsupplies.nl maken computers voor muziek te produceren. Je kan op hun site kijken maar ook contact opnemen en dan je wensen en budget aangeven en dan krijg je van hun advies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 17:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Harry Hardcore schreef:
nieuwe pc. Budget rond 1000e. Eventueel wat meer.

Aanraders/tips?


Met welke daw werk je en heb je al een audio interface?

Neem zo sterk mogelijke i7 processor, minimaal 8 gb intern geheugen, zo groot mogelijke ssd schijf (Samsung pro is top volgens mij). Hoe meer op ssd staat hoe sneller het systeem. Als je budget over hebt zou ik ook een uad kaart overwegen. Die plug-ins zijn super.

Soundsupplies.nl maken computers voor muziek te produceren. Je kan op hun site kijken maar ook contact opnemen en dan je wensen en budget aangeven en dan krijg je van hun advies.


Nergens voor nodig een I7. Een goede I5 is prima voor produceren en bespaart een hoop geld. Met een 3ghz I5 kom je ook echt een heel eind hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 17:59 
 
Hardtraxxer

Bedankt. Het word de i5 4670k unlocked/ ssd 256 gb. Ga dan nog een audio interface kopen. Maar ja, daar ben ik nog niet zo in thuis. Ga wel even een winkel binnen. Zullen dan wel snel monitoren bij komen ook.
Wat the Venator zegt werd mij inderdaad ook verteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 19:26 
 
Hardtraxx Addict

Harry Hardcore schreef:
Bedankt. Het word de i5 4670k unlocked/ ssd 256 gb. Ga dan nog een audio interface kopen. Maar ja, daar ben ik nog niet zo in thuis. Ga wel even een winkel binnen. Zullen dan wel snel monitoren bij komen ook.
Wat the Venator zegt werd mij inderdaad ook verteld.


Als je firewire interface neemt is het aan te raden een firewire kaart te nemen met een texas instruments chipset. Bij audio interface moet je kijken naar wat je erop aan wilt sluiten (aantal in en uitgangen). Voor interfaces kun je ook tweedehands kijken. RME en Motu zijn goede merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 20:38 
 
Hardtraxxer

mocht ik er nog wat dieper in willen gaan, denk het wel, word het hoogstens een midi keyboardje, mic, en monitoren. Firewire, fikt dat goed? xd Ik kom het hier en daar tegen, maar wat het doet en is zegt me nog niet zo veel eigenlijk. Ik denk zelf dan gewoon, ik koop zo'n interface'je voor een honderdje en klaar. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 20:49 
 
Hardtraxx Addict

Harry Hardcore schreef:
mocht ik er nog wat dieper in willen gaan, denk het wel, word het hoogstens een midi keyboardje, mic, en monitoren. Firewire, fikt dat goed? xd Ik kom het hier en daar tegen, maar wat het doet en is zegt me nog niet zo veel eigenlijk. Ik denk zelf dan gewoon, ik koop zo'n interface'je voor een honderdje en klaar. xd


Midi keyboard en monitoren zou ik ook zeker doen. Ja je hebt ook prima interfaces voor rond de 100-200 euro. Alleen sommige zijn niet aan te raden dus zou niet zomaar een kaart kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 14:12 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo,
Ik heb een probleem met me virus TI in Cubase 5,
Ik heb een midi track aangemaakt zodat ik ook de 2e part van de virus kan horen in cubase en zo kan je dat dus doen tot 16 parts.
alleen nu heb ik het probleem dat ik de 2e part in de virus niet samen hoor met de 1e part dus ik hoor ze los van elkaar als ik op een van die 2 klik.
Op internet kon ik ook geen oplossingen vinden ik heb de virus ook in cubase geladen via VST instruments (F11) en dan laad cubase er automatisch een midi channel bij.
Iemand enig idee hoe ik de 2 parts wel samen kan horen?

Groetjes Jesse
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 22:15 
 
Hardtraxxer

Hallo,

ik heb een klein probleempje.
Ik ben sinds vandaag de eigenaar van de Focusrite 2i2.
Ik had hiervoor de M-Audio Audiophile 2946 en nooit problemen gehad met latency en gekraak.
De buffer size had ik dan altijd rond de 4000 gezet.
Nu heb ik dus de nieuwe kaart en met de software die ik gedownload heb, kraakt ie aan alle kanten.
De versie is 2.5.1. en ik heb nu op dit moment de oudere versie geïnstalleerd.
Nu kan ik hem in plaats van naar 10ms naar 20ms zetten, nu kraakt ie een heel stuk minder tot bijna niet.

Hoe en wat kan ik het beste doen?

Groet,

Wouter
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welke DAW gebruikje, en heb je in je DAW wel echt de primaire drivers van focusrite geselecteerd?
Niet die van asio4all e.d.?
Ik draai hier met Ableton op 6ms zonder problemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@harry hardcore
Ik heb deze vakantie pc samen gesteld van rond de duizend euro, mischien kun je hier wat wijsheid uit halen.
http://tweakers.net/gallery/597372#tab:inventaris

en trouwens die videokaart lijkt me geen musthave ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 17:18 
 
Hardtraxxer

Vraagje. Kan iemand mij vertellen hoe je delay van presets haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 17:27 
 
Hardtraxx Elite

Harry Hardcore schreef:
Vraagje. Kan iemand mij vertellen hoe je delay van presets haalt.

Presets waarvan? Als het om vst's gaat moet je gewoon naar de delay section op het instrument en dan uitschakelen.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner