Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 20:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hmm, raar dat het ook bij beide op het zelfde punt is. Heb je alleen geprobeerd je lead te knippen en een bar verder te plakken? verhelpt dat het probleem? en is het in elk project?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ik sws raar vindt is dat mijn Virus automatisch gelinkt zit aan mijn midi controllers, heb er 8 controllers op zitten en als ik daar aan draai (als ik een van die 8 bv. al gelinkt heb aan iets in sylenth1) dat reageert die er zowel in de Virus op als in de Sylenth, een idee hoe dat uitgeschakeld kan worden?

Wil uiteraard wel noten kunnen spelen, alleen die controllers moeten eigenlijk apart uitgeschakeld worden... :/

@The Venator: Het is niet in elk project, dit project was verder leeg, dus enkel de Virus.. Het is ook op verschillende momenten. Geloof niet dat het iets technisch in de Virus zelf is (de module bedoel ik dan).

Waar ik zelf misschien aan dacht is, stel dat er een controller van mijn midi keyboard niet helemaal 100% meer is en heel soms zomaar een klein signaaltje stuurt naar de Virus, zonder dat ik er aan draai, bv. door trillingen op mijn bureau, zou dat kunnen denk?

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2014 19:24 
 
Hardtraxx Elite

lijkt me sterk dat dat door trillingen komt maar zou misschien kunnen.. Access al een mailtje gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2014 10:27 
 
Hardtraxxer

Wat voor midi keyboard heb je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2014 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Society schreef:
Wat ik sws raar vindt is dat mijn Virus automatisch gelinkt zit aan mijn midi controllers, heb er 8 controllers op zitten en als ik daar aan draai (als ik een van die 8 bv. al gelinkt heb aan iets in sylenth1) dat reageert die er zowel in de Virus op als in de Sylenth, een idee hoe dat uitgeschakeld kan worden?

Wil uiteraard wel noten kunnen spelen, alleen die controllers moeten eigenlijk apart uitgeschakeld worden... :/

@The Venator: Het is niet in elk project, dit project was verder leeg, dus enkel de Virus.. Het is ook op verschillende momenten. Geloof niet dat het iets technisch in de Virus zelf is (de module bedoel ik dan).

Waar ik zelf misschien aan dacht is, stel dat er een controller van mijn midi keyboard niet helemaal 100% meer is en heel soms zomaar een klein signaaltje stuurt naar de Virus, zonder dat ik er aan draai, bv. door trillingen op mijn bureau, zou dat kunnen denk?

;)

Maak een midi track en teken daar de noten in voor je virus en ontkoppel je keyboard en je weet het zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Belg Jwt schreef:
Wat voor midi keyboard heb je?


Behringer U-Control UMX49
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 21:42 
 
Hardtraxxer

Hard Society schreef:
Belg Jwt schreef:
Wat voor midi keyboard heb je?


Behringer U-Control UMX49


Had een gelijkaardig probleem, mijn midi stuurde ook alles tegelijk aan maar dat kwam door een software error in de automapfunctie. Maar aangezien jij een behringer hebt is dat niet van toepassing. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 19:13 
 
Hardtraxx Addict

Hard Society schreef:
Iemand een idee waarom mijn Virus TI dit produceert? Er zit een rare stoor in, zowel zonder als met effecten...

[zippy]http://www5.zippyshare.com/v/53763109/file.html[/zippy]

:/ :/


Trek alle overige midi apparatuur eens los. Dus ook usb naar midi converters enzo. Als dat niet werkt firmware udpaten naar nieuwste versie van je TI?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 12:06 
 
Hardtraxxer

Hoi, het lijkt mij wel cool om wat eigen vocals in mn track te gooien of toekomstige tracks. Is dat gewoon een kwestie, microfoontje kopen en aansluiten? Oftwel is een microfoon gewoon zo aan te sluiten op pc en gaan? Tja, ben niet zo technisch.
Zou graag even van te voren weten of ik daar ook nog andere hardware voor moet kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 16:08 
 
Hardtraxx Addict

Harry Hardcore schreef:
Hoi, het lijkt mij wel cool om wat eigen vocals in mn track te gooien of toekomstige tracks. Is dat gewoon een kwestie, microfoontje kopen en aansluiten? Oftwel is een microfoon gewoon zo aan te sluiten op pc en gaan? Tja, ben niet zo technisch.
Zou graag even van te voren weten of ik daar ook nog andere hardware voor moet kopen.


Heb je externe geluidskaart? Daar zitten meestal wel ingangen voor mic op. Wil je goede vocalen heb je ook goede mic nodig (daar betaal je ook voor). Aanrader vind ik SE Gemini II (€1299,00)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 21:27 
 
Hardtraxxer

Nee, niet dat ik weet :P Ik dacht zelf gewoon een micje kopen en in 1 van die geluidspoortjes. xd Niet dus.

1299e? Bende gij gek geworden of zo. :D Voor een paar tientjes wil ik wel klaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 21:47 
 
Hardtraxxer

Hoeft niet zo duur te zijn, zeker niet als het maar een hobby is.
Deze is bvb ook gwn goed: http://www.bax-shop.nl/condensator-stud ... g-solution

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 23:03 
 
Hardtraxx Elite

Belg Jwt schreef:
Hoeft niet zo duur te zijn, zeker niet als het maar een hobby is.
Deze is bvb ook gwn goed: http://www.bax-shop.nl/condensator-stud ... g-solution

;)

Die is zeker goed, maar hier komt ook weer een geluidskaart en standaard bij.

Als je met een paar tientjes klaar wilt zijn zijn er ook redelijk hoge kwaliteit usb microfonen die prima werken voor de prijs. Heb zo geen voorbeeld maar als je op bax eens gaat zoeken moet je er volgens mij al wel wat tegen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 23:18 
 
Hardtraxxer

En voor zo'n usb mic hebben wij dus geen ext. geluidskaart nodig? Of wel dan. xd
mic kopen is geen probleem. Ging mij even om aansluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 09:58 
 
Hardtraxx Elite

Nee usb microfonen gaan gewoon over usb maar er is zeker wel kwaliteitsverschil tussen usb mics en condensor mics
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hallo! ik zag laatst toevallig ergens op de forums iemand die gratis tracks mastered, is deze vriendelijke vriend toevallig nog steeds actief? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 18:47 
 
Hardtraxx Elite

Ventrue schreef:
Hallo! ik zag laatst toevallig ergens op de forums iemand die gratis tracks mastered, is deze vriendelijke vriend toevallig nog steeds actief? :D


Je kan altijd dit gebruiken, is ook gratis:

https://www.landr.com

:P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 16:27 
 
Hardtraxxer

Goedemiddag, ik heb een probleempje.
Ik heb een M-Audio Audiophile 2496 in me computer zitten voor het produceren.
Nu heb ik de Delta ASIO geïnstalleerd en die kon ik tot heden eigenlijk altijd gebruiken.
Ik krijg tot sinds kort elke keer als ik wat wil exporteren of de Delta ASIO wil selecteren een blue screen.
Dit krijg ik bijvoorbeeld niet als ik de ASIO4ALL selecteer op me Audiophile.
Iemand enig idee wat ik kan doen?
Heb hem al ge-uninstalleerd etc.

Thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 09:24 
 
Hardtraxxer

Ventrue schreef:
Hallo! ik zag laatst toevallig ergens op de forums iemand die gratis tracks mastered, is deze vriendelijke vriend toevallig nog steeds actief? :D


Je kan ook zelf masteren via (flstudio) Maximus oid, maar als je een ''echte'' master wil die door mensen gedraaid wordt, raad ik je toch aan een profesionele master-aar te gebruiken..

Bijv. Thera.. voor 30€ heb je al een prima master. En als je een track hebt waarvan je denkt dat hij draaibaar is voor groter publiek zou ik toch wel wat eraan besteden dan het gratis door iemand te laten doen. :whistle: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 17:51 
 
Hardtraxx Addict

A-Lusion doet ook aan mastering volgens mij:

http://www.lussive.nl/lussive/nl/edm-muziek-mastering/

Weet niet of hij het dan ook zelf doet ..


Citaat:
Lussive Media verzorgt al enkele jaren audio masters voor diverse labels in binnen- en buitenland.
Heb je een eigen label en ben je op zoek naar een flexibele audio mastering partner? Neem dan eenvoudig contact op voor voorbeelden en tarieven.
Ben je producer en wil je jouw track professioneel afgewerkt hebben voordat je hem gaat (laten) draaien of naar een label stuurt? Ook dan kun je bij ons terecht. Lussive Media verzorgt audio masters in diverse genre’s, zoals Hardstyle, Trance, Techno, House en Hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 18:05 
 
Hardtraxx Addict

Masteren kan ook bij Arjan rietvink. www.digitalmastering.nl

Heb ooit tracks gehad die door label daar werden gemasterd en klonk echt super. Doet veel voor bekende artiesten ook geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 20:09 
 
Hardtraxxer

vraagje: weet iemand hoe je de optie modulation kan gebruiken in kontakt 5? als ik op het vinkte klik rolt hij niet uit zeg maar. hoop at jullie mij kunnen helpen. alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 16:43 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben bezig met een screech en ik was wat aan het expirimenteren en op een gegeven moment had ik de distorion zo hoog staan dat het hele spectrum bijna evenveel volume had. In SPAN zag ik dan ook bijna een rechte lijn. Het totale volume kwam uit op -6 db. Nu haalde ik de low freq eruit met een low cut op 222 Hz en ineens ging het volume naar +2 db. Weet iemand waar dit door komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 16:53 
 
Hardtraxx Addict

DJ_Tim schreef:
Ik ben bezig met een screech en ik was wat aan het expirimenteren en op een gegeven moment had ik de distorion zo hoog staan dat het hele spectrum bijna evenveel volume had. In SPAN zag ik dan ook bijna een rechte lijn. Het totale volume kwam uit op -6 db. Nu haalde ik de low freq eruit met een low cut op 222 Hz en ineens ging het volume naar +2 db. Weet iemand waar dit door komt?


Ruimte. Lage tonen nemen veel ruimte in beslag. Door daar weg te halen wordt er minder onderdrukt in andere frequenties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 19:18 
 
Hardtraxx Newbie

Ik wil uiteraard graag mijn eigen leads maken en wil daar Sylenth1 voor gebruiken. Nu zit ik met het probleem dat ik 'm niet kan resetten (met niks beginnen dus). Volgens mij komt dit omdat er bij mij 'parameter' op de plek staat waar 'menu' hoort te staan. Iemand een idee?

Afbeelding
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner