Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 17:26 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
@Q-Dominic:

Ik gebruik die laatste altijd.

Heel relaxt bedankt!M'n Volgende vraag was inderdaad al hoe ik de lengte kon behouden van mn kick als ie naar boven pitchte maar die is bij deze al beantwoord :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 08:13 

Hardtraxx Newbie

Nog steeds niet tevreden mee, kan beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 17:15 

Hardtraxxer

@mildr, die eerste kick klinkt als een clap met een lichte tail eraan. Die 2e een beetje hetzelfde maar dan wel met betere punch, echter ook dat clap geluid. Als je die weghaalt dan klinkt het beter denk ik. Tail klinkt wel goed.

Hier is de rawachtige kick waar ik nu mee bezig ben. Comments/tips zijn uiteraard welkom.

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 20:27 

Hardtraxxer

ROD schreef:
@mildr, die eerste kick klinkt als een clap met een lichte tail eraan. Die 2e een beetje hetzelfde maar dan wel met betere punch, echter ook dat clap geluid. Als je die weghaalt dan klinkt het beter denk ik. Tail klinkt wel goed.

Hier is de rawachtige kick waar ik nu mee bezig ben. Comments/tips zijn uiteraard welkom.

Kzou iets aan uw punch doen, die komt niet echt lekker tbh.

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 22:47 

Hardtraxxer

Jarno schreef:
ROD schreef:

@ROD je moet inderdaad iets aan die punch doen, wat meer high erin stoppen en dan iets zachter zetten zou helpen!
@Jarno ik weet niet of het je bedoeling is maar het klinkt als een hardstyle kick uit 2002 haha, als het niet je bedoeling was dan raad ik je aan om de straat wat langer te maken met iets meer distortion ;)

Hier bij dan mijn remake van adrenalize - magical world, met al zeg ik het zelf een betere kick dan het origineel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 16:42 

Hardtraxx Newbie

Ben al een aantal weken bezig met het tweaken van mijn kick. Geinspireerd door Headhunterz, hoor je ook wel aardig terug vind ik. Ik heb hem gebruikt in mijn laatste track, Binnen 2 dagen in elkaar geflanst dus let alleen op de kick! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 16:50 

Hardtraxxer

@bassboosterz, commentaar geven op iig de post boven jou is wel zo netjes.

Je kick klinkt al leuk, alleen moet hij nog voller en krachtiger, ff aan werken dus. En je pitcht op de verkeerde manier, dit is echt zoooo lelijk. Je pitcht nu namelijk de hele kick ipv alleen de tail.

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 16:53 

Hardtraxxer

Hij klinkt inderdaad headhunterz achtig maar er zit totaal geen bas in?

Vraagje:

Hoe speel ik een beetje met m'n kicks binnen het nummer zeg maar? als ik ze buiten het ritme iets zet spelen ze over elkaar heen en vervormt de hele boel.. Beetje beginnersvraag misschien maar ik zit er al een tijdje mee te kutten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 17:20 

Hardtraxx Newbie

Q-Dominic schreef:

Vraagje:

Hoe speel ik een beetje met m'n kicks binnen het nummer zeg maar? als ik ze buiten het ritme iets zet spelen ze over elkaar heen en vervormt de hele boel.. Beetje beginnersvraag misschien maar ik zit er al een tijdje mee te kutten..

In de intro heb ik de bass er een beetje afgegooid. Hebben jullie naar de climax geluisterd? Daar zit de bass aardig in denk ik. Sorry dat ik geen feedback gegeven heb, ben nieuw hier en zal er meteen wat aan doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 17:23 

Hardtraxxer

@ Q-Dominic Dan moet je je kick korter maken.

Zo bijv.

http://i46.tinypic.com/2rn91g2.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 17:27 

Hardtraxx Newbie

R-shot schreef:
Jarno schreef:
ROD schreef:

@ROD je moet inderdaad iets aan die punch doen, wat meer high erin stoppen en dan iets zachter zetten zou helpen!
@Jarno ik weet niet of het je bedoeling is maar het klinkt als een hardstyle kick uit 2002 haha, als het niet je bedoeling was dan raad ik je aan om de straat wat langer te maken met iets meer distortion ;)

Hier bij dan mijn remake van adrenalize - magical world, met al zeg ik het zelf een betere kick dan het origineel :P

In mijn oren klinkt jouw kick als een scheet. Maar dat zal vast komen omdat ik geen audio hardware heb. Voor mensen die muziek luisteren met plugs klinkt het dus niet best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 17:42 

Hardtraxx Newbie

ROD schreef:
@bassboosterz, commentaar geven op iig de post boven jou is wel zo netjes.

Je kick klinkt al leuk, alleen moet hij nog voller en krachtiger, ff aan werken dus. En je pitcht op de verkeerde manier, dit is echt zoooo lelijk. Je pitcht nu namelijk de hele kick ipv alleen de tail.

Bedankt voor de tip, ik ga er mee aan de haal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 20:52 

Hardtraxxer

bassboosterz schreef:
Q-Dominic schreef:

Vraagje:

In de intro heb ik de bass er een beetje afgegooid. Hebben jullie naar de climax geluisterd? Daar zit de bass aardig in denk ik. Sorry dat ik geen feedback gegeven heb, ben nieuw hier en zal er meteen wat aan doen. :)

ook in het climax part zit er haast geen bass, zou er toch wat aan doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 20:55 

Hardtraxx Newbie

R-shot schreef:
bassboosterz schreef:
Q-Dominic schreef:

Vraagje:

ook in het climax part zit er haast geen bass, zou er toch wat aan doen :P

In mijn oren wel hoor, en ook mijn meters laten veel bass zien, dus ik snap er weinig van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 21:06 

Donateur

Misschien komt het door je nickname?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 22:48 

Hardtraxxer

Haal heel wat laag van je synths en luister en kijk dan nog eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 23:14 

Hardtraxx Newbie

Hoi Hardtraxxers,

Ook ik heb mij vandaag wat bezig gehouden met het maken van een kick, en ik wou toch even weten wat jullie er van vinden aangezien ik nog niet zo lang bezig ben met het maken van Hardstyle.

Ik weet inmiddels dat er nog een ongepast geluid in mijn kick aanwezig is die ik er binnenkort uit haal, maar toch wou ik even weten wat jullie er tot zover van vinden :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 00:51 

Hardtraxx Newbie

T-Phaze schreef:
Hoi Hardtraxxers,

Ook ik heb mij vandaag wat bezig gehouden met het maken van een kick, en ik wou toch even weten wat jullie er van vinden aangezien ik nog niet zo lang bezig ben met het maken van Hardstyle.

Ik weet inmiddels dat er nog een ongepast geluid in mijn kick aanwezig is die ik er binnenkort uit haal, maar toch wou ik even weten wat jullie er tot zover van vinden :)

Gooi er reverb op, en gebruik Waves RBass om hem wat krachtiger te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 01:05 

Hardtraxx Newbie

bassboosterz schreef:
T-Phaze schreef:
Hoi Hardtraxxers,

Zal ik proberen! Bedankt voor de tip :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 01:22 

Hardtraxxer

T-Phaze schreef:
bassboosterz schreef:
T-Phaze schreef:
Hoi Hardtraxxers,

Zal ik proberen! Bedankt voor de tip :)

Reverb en waves Rbass lijkt me niet de beste tip :)

Meer distorten.. Wat meer laag geven dus rond de 50 hz tot 100 hz boosten. Wavers Rbass heb je daarvoor niet nodig.. eq distort eq distort je kick is nogal kort en heeft nog weinig kracht. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 01:38 

Hardtraxx Newbie

T-Phaze schreef:
Hoi Hardtraxxers,

Venice13 schreef:

Meer distorten.. Wat meer laag geven dus rond de 50 hz tot 100 hz boosten. Wavers Rbass heb je daarvoor niet nodig.. eq distort eq distort je kick is nogal kort en heeft nog weinig kracht. :)

Reverb had idd geen zo'n goed effect op mijn kick, ik zal dan even jouw tips uitproberen (Meer Distortion, EQ aanpassing) Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 03:41 

Hardtraxx Veteran

Zoals al gezegd is er veel distortion nodig, je kick mist heel veel kracht en beukt niet echt lekker door. Eigenlijk is alles al gezegd wat ik ook als tips mee kon geven, en inderdaad blijven EQ'en.

Zelf ook iets nieuws gemaakt.

[zippy]http://www34.zippyshare.com/v/23927950/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 05:20 

Hardtraxx Newbie

ROD schreef:

ja, op de koptelefoon klonk het wel goed, maar via de speakers klinkt het gewoon kut. Keer goede studiokoptelefoon kopen anders blijf ik dat gezeik houden, wil de buren ook niet nachtenlang wakker houden omdat ik het via mijn speakers beluister :D.

Denk dat ik maar eens weer van 0 punt begin. Het komt wel een keer goed, nu allemaal halve projecten omdat de kick niet lekker kinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 18:43 

Hardtraxx Newbie

Vandaag weer wat geprobeerd om mijn kick aan te passen, dit is tot nu toe het beste resultaat die ik vandaag kon verkrijgen:

Feedback & Tips zijn welkom, ik ben pas 3 weken bezig met produceren.
Bedankt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 18:58 

Hardtraxxer

T-Phaze schreef:
Vandaag weer wat geprobeerd om mijn kick aan te passen, dit is tot nu toe het beste resultaat die ik vandaag kon verkrijgen:

Feedback & Tips zijn welkom, ik ben pas 3 weken bezig met produceren.
Bedankt! :)

Voor drie weken producen ben je al een lekker eindje op weg ;)
Mijn tip zou zijn om nog eens lekker te gaan klooien met EQ, Reverb enz..
Meestal bij het klooien komen er leuke dingen uit (bij mij altans :P )
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner