echt nice joey haha. 
Goeie zaak!Joeyvg wrote:Thx
Wordt op dit moment aan gewerkt
Goeie zaak!Joeyvg wrote:Thx
Wordt op dit moment aan gewerkt
Klinkt voor een tweede kick niet slecht, Maar je bent er denkik nog niet met alleen eq.Fuzzylogic wrote:Mijn nieuwe kick, m'n tweede die ik ooit maak en m'n eerste zonder tutorial.
Iemand feedback? Ik vind hem zelf nog te dof klinken, hoe krijg ik hem wat 'scherper'?
Edit: Lees het al, meer high dusJouw kick klinkt erg lekker, zou idd ook voor de 2e gaan!
http://www37.zippyshare.com/v/39849898/file.html
Klinkt erg ziek dit man! Welke plugins e.d. heb je gebruikt als ik vragen mag?Joeyvg wrote: Geen Hardstyle kick deze keer maar weer een Hardcore kick gemaakt![]()
Ga der nog wel iets meer variatie in gooien maar dat komt nog wel
View on SoundCloud
Kan je toch niet horen?Mitta wrote:@ Deniax : Ik vind persoonlijk de 1e erg goed klinken, welke plugins heb je gebruikt?
Hoor aan die pitchkick dat je dit in FL hebt gedaan?
Haha ik hoor bij da tweekaz en een aantal andere die met fl werken precies zo´n zelfde pitchkick, vandaar de veronderstelling dat het fl was:PViciouzViolenz wrote:Kan je toch niet horen?Mitta wrote:@ Deniax : Ik vind persoonlijk de 1e erg goed klinken, welke plugins heb je gebruikt?
Hoor aan die pitchkick dat je dit in FL hebt gedaan?
Luister hem echt regelmatig, ZEER lekker Joey!Joeyvg wrote: Geen Hardstyle kick deze keer maar weer een Hardcore kick gemaakt![]()
View on SoundCloud
Hier nog één, ben geen hardcore liefhebber maar dit klinkt toch wel echt nice!mr_vertigo wrote:Luister hem echt regelmatig, ZEER lekker Joey!Joeyvg wrote: Geen Hardstyle kick deze keer maar weer een Hardcore kick gemaakt![]()
View on SoundCloud
Thnx, k zal inderdaad even wat proberen in de high freq's. Heb jij trouwens de tutorial van frontliner gezien? Probeer dat eerste gedeelte eens te gebruiken. Waarbij zeg maar de bass en de punch/tail worden gecombineerd. Haal hier dan alles af zoals hij in dat filmpje ook doet (160Hz) en klap daar een andere bass onder. Misschien dat dat helpt?Socializerz wrote:@jaco0:
Ik vind je punch niet echt goed, en je tail klinkt redelijk! iets meer in de hoge freqs EQen?
Ik ben zelf ook met een kick bezig geweest, hij krijgt alleen niet genoeg power.. Iemand tips?
http://www34.zippyshare.com/v/77031045/file.html
Hij is trouwens gemaakt met EKS-9. Moet ik dan de basistoon op G2 of C2/3 zetten?
Ik heb m nu op G2 gezet en dan gepitcht met cool edit pro.
Dank!Pantermaat wrote:@Mannonymous
Hij klinkt aan de rauwe kant, zeker vet! deze kick gaat er zeker komen.
Hoi hoi,
Dit is mijn eerste kick met logic, graag hoor ik van jullie wat je er vind en wat beter moet.
View on SoundCloud
Channel EQ en dan de boel +10dB doenPantermaat wrote:@Mannonymous
Dankje voor je tip!
ik ben nog niet echt ver met produceren, wat bedoel je met oversturen precies?
alvast bedankt voor je reactie!