mijn kick hebk weer een beetje gemod is weer wat beter dan eerst denk ik?
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Weer totaal niet op de voorgrond en het klinkt weer weggefilterd.. wat gebruik je?BMG wrote:mijn kick hebk weer een beetje gemod is weer wat beter dan eerst denk ik?
View on SoundCloud
hydra, camelphat3 fruity bass boost para eq2Venice13 wrote:Weer totaal niet op de voorgrond en het klinkt weer weggefilterd.. wat gebruik je?BMG wrote:mijn kick hebk weer een beetje gemod is weer wat beter dan eerst denk ik?
View on SoundCloud
Monitoren?Venice13 wrote:hmmm , ja kan niks anders zeggen dan meer op de voorgrond krijgen..
Gebruik je monitoren?
oh nee die hebk nieVenice13 wrote:Monitoren ja.
Studio speakers
probleem gevonden hahaBMG wrote:oh nee die hebk nieVenice13 wrote:Monitoren ja.
Studio speakers
hoe duur is dat ongeveerR-shot wrote:probleem gevonden hahaBMG wrote:oh nee die hebk nieVenice13 wrote:Monitoren ja.
Studio speakers
zeker een aanrader om studio monitoren te kopen, dan hoor je ook heel erg het verschil.
frequentie bereik van RP 5 : 53Hz - 20kHzVenice13 wrote:Als je voor de krk kiest zal ik tog voor de krk rokit rp6 . Het grotere broertje van de rp5 . Geeft net iets meer laag. en heeft een iets hoger frequentie bereik.
goodluck
gebruikt fruity parametric eq 2 en boost alleen de frequenties 50-70 dan zou je een bass moeten krijgenMurcie wrote:Wie kan mij helpen met het verbeteren van deze kick, wat moet er nodig aan gebeuren?
View on SoundCloud
vind dat je kick echt te veel distortion heeft me bass slaat haast over hahaIlikeitRAW wrote:http://www11.zippyshare.com/v/97703489/file.html Is mijn kick een beetje goed ? Ik het begin uit een film gehaald. Maar ja.. anders spoel maar door 1:09 daar begint mijn piano stukje haha en straks hoor je de kick.
Werkt dus niet echt...BMG wrote:gebruikt fruity parametric eq 2 en boost alleen de frequenties 50-70 dan zou je een bass moeten krijgenMurcie wrote:Wie kan mij helpen met het verbeteren van deze kick, wat moet er nodig aan gebeuren?
View on SoundCloud
Heb jij nog tips voor me dan? vond de kick voor de rest best redelijk alleen de bass..Socializerz wrote:Heerlijk dit! wat een bazen kickIlikeitRAW wrote:http://www11.zippyshare.com/v/97703489/file.html Is mijn kick een beetje goed ? Ik het begin uit een film gehaald. Maar ja.. anders spoel maar door 1:09 daar begint mijn piano stukje haha en straks hoor je de kick.
Nee.. zeker nietBMG wrote:[
gebruikt fruity parametric eq 2 en boost alleen de frequenties 50-70 dan zou je een bass moeten krijgen
vind het wel lekker klinken hoorJoeyvg wrote:R-shot, erg lekkere sound zeg!
Weer iets gemaakt wat op hardere hs moet lijken![]()
View on SoundCloud
Ben opzich wel tevreden maar de kick ga ik nog wel wat verbeteren