hmmm vind de kick echt niks!
zit geen kracht in. en het lijkt net alsof de kick de hele tijd pitcht zo hoog is die zegmaar
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
AHardtraxxer
- 187 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
-
AHardtraxxer
- 187 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
waar haal ik die kracht uit? ik vind m zelf nog wel oke klinken. meer distortion? laag?Forbidden Phobia wrote:hmmm vind de kick echt niks!
zit geen kracht in. en het lijkt net alsof de kick de hele tijd pitcht zo hoog is die zegmaar
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
ik heb echt geen idee. omdat ik daar weinig verstand van heb.. maar je kick zit wel goed in elkaar alleen er mist kracht en power in de kick
EQ de tail nog een beetje en zorg dat de punch/tok iets harder wordt
-
LHardtraxxer
- 93 posts member since 2009
- last seen May 2017
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
Best een mooie punch maar hij gaat wat te lang door, je bass klinkt ook maar wat raar. Je zou dit in een lechte lijn moeten proberen krijgen, zodat het volume niet plots opkomt.
-
JHardtraxxer
- 299 posts member since 2011
- last seen Apr 2016
Ik heb een (industrial) hardcore kick & een hardstyle kick gemaakt. Eerste kick is de hc kick en de kick op het einde is hardstyle kick.
http://www24.zippyshare.com/v/89108018/file.html
Probeer de kick te knippen zodat alleen het goede stuk te horen is, want er zit een hele lange ruis achter.Jarno wrote:Ik heb een (industrial) hardcore kick & een hardstyle kick gemaakt. Eerste kick is de hc kick en de kick op het einde is hardstyle kick.
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Idd, even samplen en inkorten!Squid wrote:Probeer de kick te knippen zodat alleen het goede stuk te horen is, want er zit een hele lange ruis achter.Jarno wrote:Ik heb een (industrial) hardcore kick & een hardstyle kick gemaakt. Eerste kick is de hc kick en de kick op het einde is hardstyle kick.
Gisteravond wat lopen kloten met ESK-9:
View on SoundCloud
-
SHardtraxxer
- last seen Mar 2013
Vette kick! Misschien nog ietsjes ruwer maken maar zeker de goede kant aan het opgaan!Luxion wrote:Idd, even samplen en inkorten!Squid wrote:Probeer de kick te knippen zodat alleen het goede stuk te horen is, want er zit een hele lange ruis achter.Jarno wrote:Ik heb een (industrial) hardcore kick & een hardstyle kick gemaakt. Eerste kick is de hc kick en de kick op het einde is hardstyle kick.
Gisteravond wat lopen kloten met ESK-9:
View on SoundCloud
-
D
- 7 posts member since 2011
- last seen Jul 2012
Het moet een euphorische kick zijn en alles behalve rauw klinken!
Ben benieuwd of dit is gelukt was de eerste keer dat ik van een 909 een kick heb gemaakt.
View on SoundCloud
Opbouwende kritiek is welkom!
Ben benieuwd of dit is gelukt was de eerste keer dat ik van een 909 een kick heb gemaakt.
View on SoundCloud
Opbouwende kritiek is welkom!
klinkt al redelijk goed moet nog wel veel aan gebeuren maar gaat de goede kant op 
hij pitcht alleen niet lekker. werk daaraan
hij pitcht alleen niet lekker. werk daaraan
-
RHardtraxxer
- 85 posts member since 2012
- last seen Feb 2015
View on SoundCloud
mijn eerste 909kick in logic , nog niet af !!
clipdistortion..
wat vinden jullie er van ?
(let niet op de screeche want ik had er maar ff wat onder gezet ;p )
clipdistortion..
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
dit is geen kick manrummeltje wrote:View on SoundCloud
clipdistortion..
-
SHardtraxxer
- last seen Mar 2013
Waw, lekker opbouwend. Om te beginnen is je tail te lang. En in feite mag je wel volledig herbeginnen met je distortion en eq'en want het klinkt niet echt ergens naar. Kijk wat tutorials op youtube, of lees in dit topic wat tips door.Luxion wrote:dit is geen kick manrummeltje wrote:View on SoundCloud
clipdistortion..
Wanneer je tail te lang is, hoe kan je deze dan het beste (effectiefste) inkorten? Door EQ, zo ja.. hoe? 
je kan een stuk uit het begin van je tail knippen.
Of in die Sampler van FL Studio waar je kicksample in staat de OUT knop omlaag draaien.
of gewoon een volume automation clip maken.
Of in die Sampler van FL Studio waar je kicksample in staat de OUT knop omlaag draaien.
Thanx man! Ik ben van alles aan het proberen, ik heb het nu gedaan met een Enveloper. Dit werkt in mijn geval wel goed nu, maar ik heb geen idee of dit handig is.Delt-A wrote:je kan een stuk uit het begin van je tail knippen.
Maximum wrote:Wanneer je tail te lang is, hoe kan je deze dan het beste (effectiefste) inkorten? Door EQ, zo ja.. hoe?

draai die knopjes zodat je dat krijgt. de eerste knop is voor of je je punch eraan vast wilt of niet, ik heb even gekozen om het niet te doen.
wanneer je dat zo hebt staan draai je zoals Delt-A zegt de out iets dichtdraaien waardoor hij wat korter wordt
@ Case Dj; Thanx voor de uitleg, maar ik werk in Logic. Ik heb het gedaan aan de hand van een Enveloper en dat is volgens mij hetzelfde. 
oke, ik dacht dat je in fl werkte maargoedMaximum wrote:@ Case Dj; Thanx voor de uitleg, maar ik werk in Logic. Ik heb het gedaan aan de hand van een Enveloper en dat is volgens mij hetzelfde.
Haha hoezo dacht je dat? Sorry man, in ieder geval bedankt voor de moeite!Case Dj wrote:oke, ik dacht dat je in fl werkte maargoedMaximum wrote:@ Case Dj; Thanx voor de uitleg, maar ik werk in Logic. Ik heb het gedaan aan de hand van een Enveloper en dat is volgens mij hetzelfde.
Gasten, ben de afgelopen week met n nieuwe kick bezig geweest. Zie door de bomen het bos niet meer dus als jullie wat op/aanmerkingen hebben zou het fijn zijn!
View on SoundCloud
ps: claps en hats op het laatst zitten er bij anti rip
View on SoundCloud
-
MHardtraxxer
- 137 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
je bent zeker op de goede weg! ik zou idd nog wat layeren, zodat hij nog wat meer power krijgt en dikker wordtMannonymous wrote:Gasten, ben de afgelopen week met n nieuwe kick bezig geweest. Zie door de bomen het bos niet meer dus als jullie wat op/aanmerkingen hebben zou het fijn zijn!![]()
View on SoundCloud