Klinkt prima. Niks op aan te merken eigenlijk.Re-amp wrote:@Skatzow
Ik vind je kick best nice tot nu toe
View on SoundCloud
beetje NC style op gegaan :p
http://www7.zippyshare.com/v/K0tIaThp/file.html
Nieuwe Gatedkick! Ik begin het door te krijgen
Klinkt prima. Niks op aan te merken eigenlijk.Re-amp wrote:@Skatzow
Ik vind je kick best nice tot nu toe
View on SoundCloud
beetje NC style op gegaan :p
Heb je deze snippet nog? Ik kan je misschien helpen zover m'n eigen ervaringen.Casp wrote:@Noise Engineer lekkere kick, alleen vind ik dat hoge geluid in de punch/tok net iets te scherp. Misschien wat EQ pieken in de chain minder hoog maken? Vind het idee erachter wel leuk. Tail is lekker!
Zelf ook een gated kick proberen te maken, alleen heb ik geen idee wat ik aan het doen ben dus ik kan wel wat advies gebruiken.
View on SoundCloud
WowM Unic wrote: Klinkt prima. Niks op aan te merken eigenlijk.![]()
http://www7.zippyshare.com/v/K0tIaThp/file.html
Nieuwe Gatedkick! Ik begin het door te krijgen. (Denk ik
)
Heb m opnieuw geupload!M Unic wrote:Heb je deze snippet nog? Ik kan je misschien helpen zover m'n eigen ervaringen.Casp wrote:@Noise Engineer lekkere kick, alleen vind ik dat hoge geluid in de punch/tok net iets te scherp. Misschien wat EQ pieken in de chain minder hoog maken? Vind het idee erachter wel leuk. Tail is lekker!
Zelf ook een gated kick proberen te maken, alleen heb ik geen idee wat ik aan het doen ben dus ik kan wel wat advies gebruiken.
View on SoundCloud
stukje over het algemeen niet gemasterd.....DJ_Tim wrote:Hmm, je screech is niet gemasterd. Interessant........
Dit lijkt de laatste tijd weer erg moeilijk te zijn.. Ook in het eigen productie topic. Iedereen flikkert zijn ding er maar neer en verwacht dat anderen moeite gaan doen om hun track te beluisteren terwijl ze daar zelf de tijd niet voor willen vrijmaken.DJ_Tim wrote:Als je nog feedback zou willen is het misschien aardig dat je zelf ook eerst even geeft...
Jaa verschilkkelijk.. En dan altijd met de reactie 'Ooh ik wist niet dat dat moest'.. In dit topic staat dat helaas niet maar in de OT van producties staat gwn in bold dat je er een waarschuwing voor krijgt als je het niet doet...ThaBomba. wrote:Dit lijkt de laatste tijd weer erg moeilijk te zijn.. Ook in het eigen productie topic. Iedereen flikkert zijn ding er maar neer en verwacht dat anderen moeite gaan doen om hun track te beluisteren terwijl ze daar zelf de tijd niet voor willen vrijmaken.DJ_Tim wrote:Als je nog feedback zou willen is het misschien aardig dat je zelf ook eerst even geeft...
kick klinkt zeker hard! tempo naar 160 bpm en ik vind hem goedgekeurd!EvilNoize wrote:Je kan je kick wel in stereo maken, maar hier moet je mee oppassen. Zeker het laag moet echt mono zijn. In de masterclass die audiofreq heeft gedaan legt hij dit goed uit.
Nu een kick van mij:
View on SoundCloud
Ik ging voor een harde raw kick met een lekkere drive.
Klinkt lekker strak die kick! Vind persoonlijk die eerste tok het beste. Vind het verder lastig om goed te oordelen met al die geluidjes erdoorheen, kan je m misschien uploaden met alleen de kick?Skatzow wrote: View on SoundCloud
-Ik vind je tail en sub te kort en te weinig aanwezig, hij loopt niet helemaal lekker. Tok iets te schel.Imation wrote: View on SoundCloud
Ik ben ook weer met een nieuwe kick bezig.
Alleen loop ik stuk.
Hebben jullie tips?
bedankt voor je feedback! Ik vind zelf juist de tail het mooiste deel van die 2e kick, hoe zou ik hem beter kunnen maken?Ventrue wrote:@Casp je 1e kick lijkt wel alsof hij enorm erg clipt, probeer hem een stuk zuiverder en strakker te laten klinken, Wat betreft je overkill aan bass valt dat reuze mee. Wat betreft je 2e kick klinkt die al een stuk zuiverder, ik vind je tail alleen niet zo lekker klinken, nog wat amateuristisch, maar de punch doet me denken aan Kold Konnexion - Silent Secrets en die kick is megadik. Misschien zoiets proberen?
View on SoundCloud