Oja klopt, ik dacht dat die in een citaat stondMitzinator wrote: Beetje raar om dat dan zo te zeggen ipv "Ik heb al feedback gegeven een paar posts geleden"
En nee, er staat al een nieuwe kick die je misschien over het hoofd ziet
Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
-
BHardtraxxer
- 191 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Wat moet Antergy dan doen? Lekker alles gaan herhalen wat daarvoor al is gezegd? Om hier nou weer een punt van te maken vind ik ook een beetje overdreven. No offence.
Antergy: er zit al een lekkere crunch in vind ik persoonlijk alleen mag hij een voller geluid. Layers dus. Wat meer bass zou ook niet verkeerd zijn. Verder gewoon doorgaan met hoe je het doet
Antergy: er zit al een lekkere crunch in vind ik persoonlijk alleen mag hij een voller geluid. Layers dus. Wat meer bass zou ook niet verkeerd zijn. Verder gewoon doorgaan met hoe je het doet
-
RHardtraxxer
- 314 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
@Antergy, blijven eq'en, distorten en compressen man. Die kick is een leuk begin, maar alleen door er aan te blijven werken wordt ie goed
.
Weer eens een keer bezig geweest met mijn kick. Beter laten pitchen, wat voller en helderder gemaakt en een iets betere punch erop gedumpt.
Wat vinden jullie? Wat kan ik doen om hem beter te maken?
View on SoundCloud
Weer eens een keer bezig geweest met mijn kick. Beter laten pitchen, wat voller en helderder gemaakt en een iets betere punch erop gedumpt.
View on SoundCloud
Zou hem een x willen horen zonder synth, deze overheerst namelijk best wel.ROD wrote:@Antergy, blijven eq'en, distorten en compressen man. Die kick is een leuk begin, maar alleen door er aan te blijven werken wordt ie goed.
View on SoundCloud
Ff inkorten en achter elkaar zetten. Ben benieuwd naar het plaatje in zn geheel.Antergy wrote:Yo er is niks om feedback op te geven, dus ik post het maar gewoon. Het eerste beginseltje van een kick. Er moet nog veel aan gedaan worden maar zeg even wat er volgens jullie moet gebeuren.
View on SoundCloud
@Rod Ik zou hem ook wel eens zonder de lead willen horen, klinkt wel als een goede kick zoals ik hem nu hoor. Misschien tail iets harder laten klinken?
Zelf weer even verder gewerkt met mijn kick, hier een stukje met, en een stukje zonder lead.
View on SoundCloud
Zelf weer even verder gewerkt met mijn kick, hier een stukje met, en een stukje zonder lead.
View on SoundCloud
-
PHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen 10 days ago
Klinkt als lekkere kick, punch klinkt ook lekker volgen mij.ROD wrote:@Antergy, blijven eq'en, distorten en compressen man. Die kick is een leuk begin, maar alleen door er aan te blijven werken wordt ie goed.
View on SoundCloud
nog beetje fine tune misschien met eq?
@Antergy
ik zou nog meer distortion er op gooien en wat meer krachtiger laten klinken. hij klinkt nog wat vlak en kaal.
met layeren gaat het al een stuk voller klinken.
ik heb aan de mijne ook weer wat bij geschaafd, maar vind het nog steeds niet goed. weet alleen hoe ik hem wel lekker krijg.
View on SoundCloud
persoonlijk vind ik dat de kick een beetje te zacht is, het kan ook aan mij liggen maar verder klinkt hij best goedik heb aan de mijne ook weer wat bij geschaafd, maar vind het nog steeds niet goed. weet alleen hoe ik hem wel lekker krijg.
View on SoundCloud
zelf heb ik ook een paar kick in elkaar proberen te knutselen.
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Even een tip tussendoor. Als je een snel begin wilt hebben: Zoek EKS-9 en Camelphat3. Je pakt een F noot in de EKS (een lage) dan zet je in de mixer er een camelphat op, mech en tube helemaal open, bij magic EQ en compressor de on's uit zetten en de p wegklikken. En voila binnen 2 minuten een basis kick.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Je hebt net dus gewoon uitgelegd hoe je een 909 distort? Ja daar begint het idd mee.....Antergy wrote:Even een tip tussendoor. Als je een snel begin wilt hebben: Zoek EKS-9 en Camelphat3. Je pakt een F noot in de EKS (een lage) dan zet je in de mixer er een camelphat op, mech en tube helemaal open, bij magic EQ en compressor de on's uit zetten en de p wegklikken. En voila binnen 2 minuten een basis kick.
Sommige dingen die ik hier hoor zijn daar niet mee begonnen XD. Dat is gewoon een versterkte kick met wat reverb er op. No offence to you guys, maar sommige weten echt niks van kicks maken en dit kan ze helpen.DJ_Tim wrote:Je hebt net dus gewoon uitgelegd hoe je een 909 distort? Ja daar begint het idd mee.....Antergy wrote:Even een tip tussendoor. Als je een snel begin wilt hebben: Zoek EKS-9 en Camelphat3. Je pakt een F noot in de EKS (een lage) dan zet je in de mixer er een camelphat op, mech en tube helemaal open, bij magic EQ en compressor de on's uit zetten en de p wegklikken. En voila binnen 2 minuten een basis kick.
-
PHardtraxxer
- last seen 10 days ago
Als ik thuis ben zal ik even via mijn monitoren jou kick beluisteren en feedback geven.jeffrey2107 wrote:persoonlijk vind ik dat de kick een beetje te zacht is, het kan ook aan mij liggen maar verder klinkt hij best goedik heb aan de mijne ook weer wat bij geschaafd, maar vind het nog steeds niet goed. weet alleen hoe ik hem wel lekker krijg.
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
PHardtraxxer
- last seen 10 days ago
hier moet echt veel meer distortion op, daarna eq en weer opnieuw distortion. ik mis nu echt die crunch in je kick.jeffrey2107 wrote:persoonlijk vind ik dat de kick een beetje te zacht is, het kan ook aan mij liggen maar verder klinkt hij best goedik heb aan de mijne ook weer wat bij geschaafd, maar vind het nog steeds niet goed. weet alleen hoe ik hem wel lekker krijg.
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
ik zou hiermee is beginnen en dan terug komen om te laten horen. het begin is er al wel.
-
BHardtraxxer
- 191 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Mech en tube beide helemaal open doe ik bijna nooit. Het moet wel met een beetje beleid gaanAntergy wrote:Even een tip tussendoor. Als je een snel begin wilt hebben: Zoek EKS-9 en Camelphat3. Je pakt een F noot in de EKS (een lage) dan zet je in de mixer er een camelphat op, mech en tube helemaal open, bij magic EQ en compressor de on's uit zetten en de p wegklikken. En voila binnen 2 minuten een basis kick.
@jeffrey inderdaad meer distortion, maar dit is een goed begin! 
een kick die ik net even bij elkaar heb gelayered
http://www77.zippyshare.com/v/52500216/file.html
Feedback? ik vind m zelf wel lekker gelukt
een kick die ik net even bij elkaar heb gelayered
Heerlijk vind ik hem. Gozer maak please een raw kick tutorial ofzo want ik heb er een nodig en deze is gewoon pure gold in mijn oren.WhiteNoisez wrote:@jeffrey inderdaad meer distortion, maar dit is een goed begin!
een kick die ik net even bij elkaar heb gelayered![]()
klinkt zeker niet verkeerd, echter zou ik iets meer lowend toevoegen. en de tail mag iets langer.WhiteNoisez wrote:@jeffrey inderdaad meer distortion, maar dit is een goed begin!
een kick die ik net even bij elkaar heb gelayered![]()
maar dit is smaak gerelateerd.
Thanksthanks
. Lowend vond ik idd ook, zit er nu al bij. En maybe upload ik wel een tutorial haha 
@Whitenoisez doet me beetje denken richting een oldskool kickje
Het geheel klinkt wat dun omdat je kick niet alle frequenties op eet en je screetch ook wat dun is.
Maar dat ter zeide heb je een leuke kick!
Iets andere soort kick, punch moet denk ik nog wat harder en het laag mag iets minder?
View on SoundCloud
Het geheel klinkt wat dun omdat je kick niet alle frequenties op eet en je screetch ook wat dun is.
Maar dat ter zeide heb je een leuke kick!
Iets andere soort kick, punch moet denk ik nog wat harder en het laag mag iets minder?
View on SoundCloud
Ligt het aan mij, of heeft die 2e kick een hardere low end en is er verder niks veranderdSkatzow wrote:
View on SoundCloud
Klinkt opzich al goed! Alleen ik zou echt nog een aparte punch erbij layeren, maar verder een goed conceptje al!
Die 2e kick klinkt zonder twijfel beter
En thanks!
is alleen een saturation die inderdaad de kick wat drukt 
Kick lijkt uit de maat
Yoo beste hardtraxxers,
Ik heb een stukje track die volledig gelayerd is in wav's.
Alles netjes onder elkaar geplakt en nog lijkt de kick helemaal uit de maat te gaan.
Heeft iemand enig idee waardoor dit komt??
Thankss
View on SoundCloud
(Hier al een verbetering door de pitch http://www2.zippyshare.com/v/79987067/file.html )
Alles netjes onder elkaar geplakt en nog lijkt de kick helemaal uit de maat te gaan.
Thankss
View on SoundCloud
(Hier al een verbetering door de pitch http://www2.zippyshare.com/v/79987067/file.html )
Last edited by Stynz1234 on 17 Oct 2014 00:00, edited 2 times in total.
De sound in je kick is wel lekker alleen je mist je lagere freqentiesWhiteNoisez wrote:Ligt het aan mij, of heeft die 2e kick een hardere low end en is er verder niks veranderdSkatzow wrote:
View on SoundCloud?
Klinkt opzich al goed! Alleen ik zou echt nog een aparte punch erbij layeren, maar verder een goed conceptje al!
Die 2e kick klinkt zonder twijfel beter
En thanks!
Heb je een screenshot van je playlist?Stynz1234 wrote:Yoo beste hardtraxxers,
Thankss
View on SoundCloud