Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 17:29 

Hardtraxx Elite

Mitzinator schreef:
Beetje raar om dat dan zo te zeggen ipv "Ik heb al feedback gegeven een paar posts geleden"

En nee, er staat al een nieuwe kick die je misschien over het hoofd ziet ;)

Oja klopt, ik dacht dat die in een citaat stond :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 18:38 

Hardtraxxer

Wat moet Antergy dan doen? Lekker alles gaan herhalen wat daarvoor al is gezegd? Om hier nou weer een punt van te maken vind ik ook een beetje overdreven. No offence.

Antergy: er zit al een lekkere crunch in vind ik persoonlijk alleen mag hij een voller geluid. Layers dus. Wat meer bass zou ook niet verkeerd zijn. Verder gewoon doorgaan met hoe je het doet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 19:21 

Hardtraxxer

@Antergy, blijven eq'en, distorten en compressen man. Die kick is een leuk begin, maar alleen door er aan te blijven werken wordt ie goed :D.

Weer eens een keer bezig geweest met mijn kick. Beter laten pitchen, wat voller en helderder gemaakt en een iets betere punch erop gedumpt.

Wat vinden jullie? Wat kan ik doen om hem beter te maken?

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 19:55 

Hardtraxxer

ROD schreef:
@Antergy, blijven eq'en, distorten en compressen man. Die kick is een leuk begin, maar alleen door er aan te blijven werken wordt ie goed :D.

Weer eens een keer bezig geweest met mijn kick. Beter laten pitchen, wat voller en helderder gemaakt en een iets betere punch erop gedumpt.

Zou hem een x willen horen zonder synth, deze overheerst namelijk best wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 19:57 

Hardtraxxer

Antergy schreef:
Yo er is niks om feedback op te geven, dus ik post het maar gewoon. Het eerste beginseltje van een kick. Er moet nog veel aan gedaan worden maar zeg even wat er volgens jullie moet gebeuren.

Ff inkorten en achter elkaar zetten. Ben benieuwd naar het plaatje in zn geheel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 22:29 

Hardtraxxer

Thanks iedereen voor de feedback!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 22:57 

Hardtraxxer

@Rod Ik zou hem ook wel eens zonder de lead willen horen, klinkt wel als een goede kick zoals ik hem nu hoor. Misschien tail iets harder laten klinken?

Zelf weer even verder gewerkt met mijn kick, hier een stukje met, en een stukje zonder lead.

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 22:17 

Hardtraxxer

ROD schreef:

Klinkt als lekkere kick, punch klinkt ook lekker volgen mij.
nog beetje fine tune misschien met eq?

@Antergy
ik zou nog meer distortion er op gooien en wat meer krachtiger laten klinken. hij klinkt nog wat vlak en kaal.
met layeren gaat het al een stuk voller klinken.

ik heb aan de mijne ook weer wat bij geschaafd, maar vind het nog steeds niet goed. weet alleen hoe ik hem wel lekker krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 12:29 

Citaat:
ik heb aan de mijne ook weer wat bij geschaafd, maar vind het nog steeds niet goed. weet alleen hoe ik hem wel lekker krijg.

persoonlijk vind ik dat de kick een beetje te zacht is, het kan ook aan mij liggen maar verder klinkt hij best goed

zelf heb ik ook een paar kick in elkaar proberen te knutselen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 15:32 

Hardtraxxer

Even een tip tussendoor. Als je een snel begin wilt hebben: Zoek EKS-9 en Camelphat3. Je pakt een F noot in de EKS (een lage) dan zet je in de mixer er een camelphat op, mech en tube helemaal open, bij magic EQ en compressor de on's uit zetten en de p wegklikken. En voila binnen 2 minuten een basis kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 15:36 

Hardtraxx Elite

Antergy schreef:
Even een tip tussendoor. Als je een snel begin wilt hebben: Zoek EKS-9 en Camelphat3. Je pakt een F noot in de EKS (een lage) dan zet je in de mixer er een camelphat op, mech en tube helemaal open, bij magic EQ en compressor de on's uit zetten en de p wegklikken. En voila binnen 2 minuten een basis kick.

Je hebt net dus gewoon uitgelegd hoe je een 909 distort? Ja daar begint het idd mee.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 15:41 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Antergy schreef:

Je hebt net dus gewoon uitgelegd hoe je een 909 distort? Ja daar begint het idd mee.....

Sommige dingen die ik hier hoor zijn daar niet mee begonnen XD. Dat is gewoon een versterkte kick met wat reverb er op. No offence to you guys, maar sommige weten echt niks van kicks maken en dit kan ze helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 15:46 

Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
Citaat:

persoonlijk vind ik dat de kick een beetje te zacht is, het kan ook aan mij liggen maar verder klinkt hij best goed

Als ik thuis ben zal ik even via mijn monitoren jou kick beluisteren en feedback geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 19:24 

Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
Citaat:

hier moet echt veel meer distortion op, daarna eq en weer opnieuw distortion. ik mis nu echt die crunch in je kick.
ik zou hiermee is beginnen en dan terug komen om te laten horen. het begin is er al wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 21:42 

Hardtraxxer

Antergy schreef:

Mech en tube beide helemaal open doe ik bijna nooit. Het moet wel met een beetje beleid gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 22:11 

Hardtraxxer

@jeffrey inderdaad meer distortion, maar dit is een goed begin! :D

een kick die ik net even bij elkaar heb gelayered ^^

[zippy]http://www77.zippyshare.com/v/52500216/file.html[/zippy]

Feedback? ik vind m zelf wel lekker gelukt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 01:13 

Hardtraxxer

WhiteNoisez schreef:

Feedback? ik vind m zelf wel lekker gelukt :D

Heerlijk vind ik hem. Gozer maak please een raw kick tutorial ofzo want ik heb er een nodig en deze is gewoon pure gold in mijn oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 10:29 

Hardtraxxer

WhiteNoisez schreef:

klinkt zeker niet verkeerd, echter zou ik iets meer lowend toevoegen. en de tail mag iets langer.
maar dit is smaak gerelateerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 11:31 

Hardtraxxer

Thanksthanks :D. Lowend vond ik idd ook, zit er nu al bij. En maybe upload ik wel een tutorial haha :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 13:18 

Hardtraxxer

@Whitenoisez doet me beetje denken richting een oldskool kickje :D
Het geheel klinkt wat dun omdat je kick niet alle frequenties op eet en je screetch ook wat dun is.
Maar dat ter zeide heb je een leuke kick!

Iets andere soort kick, punch moet denk ik nog wat harder en het laag mag iets minder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 15:51 

Hardtraxxer

Skatzow schreef:

Iets andere soort kick, punch moet denk ik nog wat harder en het laag mag iets minder?

Ligt het aan mij, of heeft die 2e kick een hardere low end en is er verder niks veranderd :$ ?
Klinkt opzich al goed! Alleen ik zou echt nog een aparte punch erbij layeren, maar verder een goed conceptje al!
Die 2e kick klinkt zonder twijfel beter
En thanks! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 15:56 

Hardtraxxer

is alleen een saturation die inderdaad de kick wat drukt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 21:46 

Hardtraxx Newbie

Yoo beste hardtraxxers,

Ik heb een stukje track die volledig gelayerd is in wav's.
Alles netjes onder elkaar geplakt en nog lijkt de kick helemaal uit de maat te gaan.
Heeft iemand enig idee waardoor dit komt??

Thankss

(Hier al een verbetering door de pitch http://www2.zippyshare.com/v/79987067/file.html )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 21:47 

Hardtraxx Newbie

WhiteNoisez schreef:
Skatzow schreef:

Ligt het aan mij, of heeft die 2e kick een hardere low end en is er verder niks veranderd :$ ?
Klinkt opzich al goed! Alleen ik zou echt nog een aparte punch erbij layeren, maar verder een goed conceptje al!
Die 2e kick klinkt zonder twijfel beter
En thanks! :thumbsup:

De sound in je kick is wel lekker alleen je mist je lagere freqenties
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 15:48 

Hardtraxxer

Stynz1234 schreef:
Yoo beste hardtraxxers,

Ik heb een stukje track die volledig gelayerd is in wav's.
Alles netjes onder elkaar geplakt en nog lijkt de kick helemaal uit de maat te gaan.
Heeft iemand enig idee waardoor dit komt??

Thankss

(Hier al een verbetering door de pitch http://www2.zippyshare.com/v/79987067/file.html )

Heb je een screenshot van je playlist?
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner