@Bassnoize Zo de tering! Lekker kickje hoor! Niks op aan te merken. Benieuwd naar tracks ermee!
@Robinnl Goed begin, maar de kick mist hoge frequenties, meer distortion en layeren. Dan krijg je zekers te weten een fijn kickje!
@Skatzow De punch overheerst erg, dit kan natuurlijk je bedoeling zijn, maar ik vind het niet erg fijn klinken. Je 2e kick klinkt goed alleen zit er een soort white noise achtige knetter in die ik niet erg lekker vind klinken.
@DigitalEarthquake Zo als gewoonlijk niks op aan te merken. Heerlijke kick en melodie zoals gewoonlijk!
@Venice13 Supervet! Doet me denken aan de what!? Kick van NC. Heeft dan wel niks met de kick te maken, maar je sounds klinken ook erg lekker!
Goed, dan mijn Reverse bass. Aangezien ik er met de zoek functie geen apart topic voor kon vinden plaats ik hem maar hier. Doel was om een reverse te maken á la 2008/2009/2010.
Ik heb natural born raver er maar even voor geplakt aangezien ik geen opvulling had.
Tail staat inderdaad iets te zacht, maar ik hoop dat jullie daar over heen luisteren.