Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:02 

Hardtraxx Elite

@Rod zeer vet!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:16 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
@ Joey, volgende keer iets meer laag meepikken! Als je toch bezig bent, doe het dan goed!

:P

Ja zo te horen heb ik nog heel wat te leren over het pikken van kicks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 09:23 

Hardtraxx Addict

@ ROD:

Ik mis een beetje een lekkere tail, ik hoor voornamelijk punch als ik heel eerlijk ben. probeer die tail is te ontwikkelen!

Heb zelf een keer echt doorgezet met 't maken van een kick. Hope you like it!

[zippy]http://www65.zippyshare.com/v/37859981/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 11:13 

Hardtraxxer

@Wouter, dat was de bedoeling ook met die kick. Een beetje een lege kick met dikke punch.

Ik zou je tail wat meer volume geven en het geheel nog ff wat aanpakken. Klinkt nu nog als een kick die niet af is. Meer distorten, meer eq en compressen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 17:27 

Hardtraxxer

@Wouter Zoals ROD al zegt, het klinkt als een kick die nog niet af is. Weet zelf niet wat je er aan moet veranderen eigenlijk haha,

Hier zelf mijn kick beetje lopen spelen net..

Wat kan ik er aan veranderen, want klinkt nog niet zo goed. Al zeg ik het zelf.. Alvast Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 19:17 

Hardtraxxer

Casey schreef:
@Wouter Zoals ROD al zegt, het klinkt als een kick die nog niet af is. Weet zelf niet wat je er aan moet veranderen eigenlijk haha,

Hier zelf mijn kick beetje lopen spelen net..

Wat kan ik er aan veranderen, want klinkt nog niet zo goed. Al zeg ik het zelf.. Alvast Bedankt!

Heb nog niet veel verstand van kicks, je zult ook weinig hieraan hebben... Maar ik voel hem goed door mn monitoren. punch is ook lekker, alleen de volledige tail mis ik nog, hoor meer een punch met een delay..

Heb mn kick wat voller gemaakt zoals verteld, alleen als ik hem pitch met Fl studio's edison vind ik hem niet lekker klinken.. zijn er andere manieren waarop het beter moet klinken?

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 19:58 

Hardtraxx Veteran

@MikezDJ Je kick is té wild, er zit teveel overdrive op en ik zou je aanraden een dikkere punch te layeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 19:58 

Hardtraxx Addict

Distorten, compressen, equalizen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 13:43 

Hardtraxx Addict

@MikezDJ, Je kick is nog lang niet af, idd wat Basss27 zegt.
Verder pitched hij vals. (dus gebruik een tuner oid)

Hier een stukje Hardcore waar ik gisteren mee bezig ben geweest, het is nog vooral een intro:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 12:30 

Hardtraxxer

Joeyvg schreef:

Hier een stukje Hardcore waar ik gisteren mee bezig ben geweest, het is nog vooral een intro:

Klinkt goed! Ben zelf geen hardcore fan maar bij mij beukt het goed door. Zoals ik al zei, geen verstand van een hardcore kick, sorry!

Ik loop zelf een beetje vast, vind hem wel redelijk klinken alleen hoe zou ik hem beter kunnen maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 22:41 

Hardtraxxer

jaco0 schreef:
Joeyvg schreef:

Klinkt goed! Ben zelf geen hardcore fan maar bij mij beukt het goed door. Zoals ik al zei, geen verstand van een hardcore kick, sorry!

Ik loop zelf een beetje vast, vind hem wel redelijk klinken alleen hoe zou ik hem beter kunnen maken?

een scherpere tock? en misschien wat subbass
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 14:57 

Hardtraxx Addict

Joeyvg schreef:

HEerlijk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 21:09 

Hardtraxx Newbie

@Jacco0

Vind dit niet lekker klinken.
Als ik jou was zou ik je kick op een heel andere manier oversturen.
Je krijgt hier nog niet echt het rauwe gevoel bij van een hardstyle kick.

-

Ik ben momenteel bezig met een kick, er zit nou een lekkere knetter in.
Maar mijn probleem is dat mijn low end (tot 170hz) niet recht loopt in mijn analyzer (Schope).
Wat kan ik hier aan doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 02:12 

Hardtraxxer

l* dubbelpost
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 02:14 

Hardtraxxer

Heb na wat werk eraan, een kick concept neergezet. Meningen zijn welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 16:43 

Hardtraxxer

@Fr4ns,

Je punch klinkt best wel nice, de tail kan wat meer gedistort worden. Ik hoor nu wel een soort gezoem, maar wat meer 'knetter' mag wel, dat zorgt ook voor meer drive denk ik :).

Hier de kick waar ik mee bezig ben:

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 16:56 

Hardtraxxer

Awethority schreef:
@Fr4ns,

Je punch klinkt best wel nice, de tail kan wat meer gedistort worden. Ik hoor nu wel een soort gezoem, maar wat meer 'knetter' mag wel, dat zorgt ook voor meer drive denk ik :).

vet.... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: geen opmerkingen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 18:19 

Hardtraxxer

Thx :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 19:12 

Hardtraxxer

Bedankt voor de mooie reacties, ik heb ook een screech basis liggen die post ik als ik er helemaal tevreden over ben.
Hij trillt irritant op het einde na een tijdje luisteren, punch is precies als ik heb gewild! Maar hou hem het liefst zo kort en energiek/donker. Niet á la Trespassing (bazentrack hoor!) Maar eerder iets Spoonachtig. =D
Ik ga nog eens aan de slag, de screech komt zsm. beschikbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 19:14 

Hardtraxxer

Stigmata schreef:
Awethority schreef:
@Fr4ns,

vet.... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: geen opmerkingen!

Jup best lekker kickje! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 11:24 

Hardtraxx Addict

Awethority schreef:
@Fr4ns,

Lekkere sound! De punch mag van mij wat kortstondiger. Die gaat nog wat kanten op, dat niet helemaal lekker klinkt vind ik. Compressen misschien? Verder heel nice :D Drive zit er lekker in ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 13:53 

Hardtraxxer

Thx voor de positieve reacties :D

@mr_vertigo, over de punch ben ik zelf ook nog niet helemaal tevreden nee, ga er nog wel wat verder aan sleutelen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 22:02 

Hardtraxxer

Awethority schreef:
@Fr4ns,

De basis is er! voor mijn gevoel word de tail nog iets teveel samengedrukt. (of overnieuw distorten)

@Fr4ns hij mag nog wel wat meer "kraken" (Probeer je tail eens wat saturation op je tail en dan distortion/overdrive)

Dit is een kick waar ik nu mee bezig ben. De waveform op sc ziet er wel iets te blokkerig uit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 00:31 

Hardtraxxer

Citaat:
@Fr4ns hij mag nog wel wat meer "kraken" (Probeer je tail eens wat saturation op je tail en dan distortion/overdrive)

Dit is een kick waar ik nu mee bezig ben. De waveform op sc ziet er wel iets te blokkerig uit)

vergeleken met de mijne, een totaal andere wereld:
Fr4ns schreef:
Heb na wat werk eraan, een kick concept neergezet. Meningen zijn welkom!

persoonlijk vind ik dat jou kick goed klinkt! maar vind dergelijke kicks te vaak gebruikt, vandaar dat ik met mijn concept iets anders wou, wat nieuws. Donker zonder poespas. maar inderdaad, hij klinkt iets te kort.
ik maak een sample met mijn nieuwe screech dan krijg je een beeld waartoe ik heen wil qua track. Aan de tail van mijn kick moet zeker wat gewerkt worden. Een felle punch vond ik wel cruciaal, das gewoon mijn smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 15:19 

Hardtraxx Addict

Awethority schreef:
Thx voor de positieve reacties :D

@mr_vertigo, over de punch ben ik zelf ook nog niet helemaal tevreden nee, ga er nog wel wat verder aan sleutelen :).

Hij mist ook nog wat laag imo. Voor wat meer kracht.
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner