In een DAW als Cubase kan dit echt perfect inderdaad. In FL studio kan je het niet zo nauwkeurig krijgen, en de kwaliteit van de sample gaat snel achteruit wanneer je hem stretcht in fl.
Weet dat bijna niemand het hier gebruikt. Maar Ableton live is ook echt perfect voor timestretching en kun je heel mooi bepaalde stukken oprekken zonder het geheel te verkrachten Sowieso een aanrader om eens mee te spelen, echt een super DAW (mocht je geen Apple hebben en dus sowieso niet aan logic kunnen beginnen).
The Amethist schreef:
Daar kwam ik toevallig pas een tutorial over tegen...
Ook een tutorial waarmee het met andere plugins wordt gedaan, of andere ideeen iemand?:) Volgens mij is dit een standaard Logic plugin toch?
Eergisteren heb ik wat aangekloot in Cubase met een vocal met Tonic daaroverheen. Je kan daar redelijk hetzelfde effect mee krijgen met de preset pad destruction, ik dacht nummer 2. Daar als waveform de saw kiezen en dan een beetje spelen met de drive en resonance als ik het goed heb. Kan thuis nog wel eens kijken voor de zekerheid.
ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik wil een vette choir maken, nu vind ik in Nexus geen vette zitten. welk choir pack kunnen jullie mijn aanraden? wat gebruiken jullie om een vette choir mee te maken?