Een lead met een hoop detune, distortion en reverb en dan kom je wel een heel eind.
Ik zou als ik jou was, me een beetje gaan verdiepen in synthesis. Kijk tutorials, leer ervan en doe het misschien 1 keer na en ga dan met je eigen sounds aan de slag. Of lees een boek oid. Het is vooral een hoop trial & error. Iedereen die produceert heeft er mee te maken en bijna niemand heeft het zomaar even voorgeschoteld gekregen.Dj_Sid wrote:Thankss is gelukt.ExoBassTix wrote:Volgens mij bedoelt hij wel FX kicks. Stuk of 4 kicks aan het einde van een intro bijv. die anders klinken.toffee wrote:Als er geen kick is heet dat een break.
Als je bedoelt dat er tijdens een intro, climax of outro af en toe een paar kicks weggelaten worden, dat heeft zover ik weet geen naam. Maken is niet zo moeilijk: Gewoon geen kick neerzetten
Nu zoek ik alleen nog hele dikke screetch.
Dat echte raw screetch zoals in track als: Regain ft Kona Black - Grim Reaper
Welke plugins zou je hier voor moeten hebben of is dit alleen mogelijk met een Virus Ti synthesizer?
Iemand tips of nieuwe plug ins waar je dikke screetch mee kan maken met enkele tips waar je op moeten letten dan?!