hmm ik kan hem niet vinden
heb je misschien een link?
Staan ze allemaal.
Hier heb ik ook gezeik mee. Heb een melodie gemaakt met 7 Layers,,, klinkt vet, maar als ik íets wil veranderen moet ik 't in 7 channels veranderen. Erg vermoeiend...Frazyr wrote:Kan iemand mij uitleggen of het mogelijk is om bijvoorbeeld 3 synths te koppelen aan fx channel, zodat ik maar 1 fx hoef te automaten.
Bijvoorbeeld als ik 3 nexus layers gebruik voor 1 synth, moet ik ze allemaal appart automaten.
hoe kan ik 1 fx linken aan meerdere fx channels.
greetz
Nee, dit is niet mogelijk. De enige manier is om dit stukje na te gaan maken.thedominator wrote:Ik heb een vraag maar ik weet niet of iemand me ermee kan helpen!![]()
ik heb een keer een nummer gemaakt op fruity loops maar had hem niet opgeslagen maar ik heb hem wel als mp3 bestand.
Kan ik hem op een of andere manier terug krijgen ik fruity loops zodat ik de melodie weer kan veranderen ?
Link: http://www27.zippyshare.com/v/5391418/file.html
Gaat over het laatste deel van het nummer de rest klinkt echt bagger en wazig. Het laatste stuk na power power powervind ik lekker klinken en wil ik fatsoenlijk uit kennen werken.
![]()
alvast bedankt.
ik noem ze voor t gemak ff nexus1, nexus2, en nexus3:Frazyr wrote:Kan iemand mij uitleggen of het mogelijk is om bijvoorbeeld 3 synths te koppelen aan fx channel, zodat ik maar 1 fx hoef te automaten.
Bijvoorbeeld als ik 3 nexus layers gebruik voor 1 synth, moet ik ze allemaal appart automaten.
greetz
Oke ik ga het zo proberen.Zygoma wrote:ik noem ze voor t gemak ff nexus1, nexus2, en nexus3:Frazyr wrote:Kan iemand mij uitleggen of het mogelijk is om bijvoorbeeld 3 synths te koppelen aan fx channel, zodat ik maar 1 fx hoef te automaten.
greetz
1. maak een automation van de bewuste knop in nexus1.
2. ga naar nexus2 > kies de knop uit waar het omgaat > link to controller
3. kies "new link" > kies de automation uit die hij moet volgen > accept
4. doe tzelfde voor nexus3
ze volgen nu allemaal dezelfde automation
Festuca wrote:Ik heb een probleem, als ik iets cut en daarna plak, dan wordt het automatisch gefade!, kent iemand dit?
Edit:
met alles dat ik plak gebeurt het.
iemand?:Pbass fucker wrote:hey mensen ik heb een probleem
heeft iemand wel is gehad in fl dat je gewoon een track kunt bouwen afspelen ect.
Maar als je op een gegeven moment bij de afmixing komt en plugins op de master wilt gaan doen dat niks reageer. je kan dan gewoon afspelen maar de plugins op de master doe het niet/krijgen niks door?
Alvast bedankt als iemand wat weer
hmm heb ik nog nooit last van gehad dus ik weet niet wat het probleem is, heb je al een geprobeerd op google te zoeken? of was daar ook niks te vindenbass fucker wrote:iemand?:Pbass fucker wrote:hey mensen ik heb een probleem
heeft iemand wel is gehad in fl dat je gewoon een track kunt bouwen afspelen ect.
Maar als je op een gegeven moment bij de afmixing komt en plugins op de master wilt gaan doen dat niks reageer. je kan dan gewoon afspelen maar de plugins op de master doe het niet/krijgen niks door?
he he heb het eindelijk gevonden beetje gekloot met knopjes maar dat op de master iets onderaan het knoptje fx niet aan staanCase Dj wrote:hmm heb ik nog nooit last van gehad dus ik weet niet wat het probleem is, heb je al een geprobeerd op google te zoeken? of was daar ook niks te vindenbass fucker wrote:iemand?:Pbass fucker wrote:hey mensen ik heb een probleem
Kraken in de zin van kraken en stotteren?jesse111 wrote:Mijn fruity loops kraakt als een gek, als ik bijv. alleen een melodie afspeel kraakt hij helemaal niet.
Maar als ik dan ook nog een kick erbij doe en nog een paar dingen begint het heel erg te kraken.
Weet iemand hoe dit kan?
Dat is ook waar ik op doelde ja.Martijn wrote:Gebruik je soms de geluidskaart van je computer? Zo ja, dan raakt die wss overbelast / uit zn geheugen en zal je een goede (externe) moeten kopen
nee gewoon heel lelijk geluid, alsof je speakers zijn opgeblazen, wat niet zo is want ik kan alles gewoon mooi luisteren behalve in fruity loops, als ik het als mp3 opsla klinkt het dan gewoon mooi...sjobie wrote:Kraken in de zin van kraken en stotteren?jesse111 wrote:Mijn fruity loops kraakt als een gek, als ik bijv. alleen een melodie afspeel kraakt hij helemaal niet.
Maar als ik dan ook nog een kick erbij doe en nog een paar dingen begint het heel erg te kraken.
Weet iemand hoe dit kan?
Dat kan ja, ik gebruik idd van mijn computer. Maar wat ik net zei als ik het opsla als mp3/wav en ik beluister dat bestand is het gewoon mooi geluid. Kan het dan nog steeds met de geluidskaart te maken hebben?Martijn wrote:Gebruik je soms de geluidskaart van je computer? Zo ja, dan raakt die wss overbelast / uit zn geheugen en zal je een goede (externe) moeten kopen