Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 17:31 

Hardtraxx Newbie

hmm ik kan hem niet vinden :$ heb je misschien een link?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 17:35 

Artiest

dj-s-corner/fusion-labs-t11595.html

Staan ze allemaal.
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 23:53 

Hardtraxx Newbie

oh hahahaha ik dacht dat fusion labs een vst was xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 01:02 

Hardtraxx Newbie

Wauw!

Eindelijk eens iets waar ik echt veel aan heb, en ook een erg goeie vst wat dus ook door de echte
professionals gebruikt word (ik zag headhunterz op een filmpje er ook iets van gebruiken)
bedankt heb hier heel veel van geleerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 12:42 

Hardtraxxer

Kan iemand mij uitleggen of het mogelijk is om bijvoorbeeld 3 synths te koppelen aan fx channel, zodat ik maar 1 fx hoef te automaten.

Bijvoorbeeld als ik 3 nexus layers gebruik voor 1 synth, moet ik ze allemaal appart automaten.
hoe kan ik 1 fx linken aan meerdere fx channels.
greetz
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 12:48 

Hardtraxx Addict

Frazyr schreef:
Kan iemand mij uitleggen of het mogelijk is om bijvoorbeeld 3 synths te koppelen aan fx channel, zodat ik maar 1 fx hoef te automaten.

Bijvoorbeeld als ik 3 nexus layers gebruik voor 1 synth, moet ik ze allemaal appart automaten.
greetz

Hier heb ik ook gezeik mee. Heb een melodie gemaakt met 7 Layers,,, klinkt vet, maar als ik íets wil veranderen moet ik 't in 7 channels veranderen. Erg vermoeiend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 14:02 

Hardtraxx Elite

Ik weet niet precies hoe dit in FL zit, maar als dit net zo werkt als andere DAW's moet je kunnen werken met een bus. Wat je kan doen is je layers naar die ene bus sturen, en daar de FX opzetten, zodat je daar de FX kan automaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 15:38 

Artiest

Ik heb een probleem, als ik iets cut en daarna plak, dan wordt het automatisch gefade!, kent iemand dit?
Edit:
met alles dat ik plak gebeurt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 00:54 

Hardtraxx Veteran

Nvm fixed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:04 

Hardtraxxer

Ik heb een vraag maar ik weet niet of iemand me ermee kan helpen! :cry:
ik heb een keer een nummer gemaakt op fruity loops maar had hem niet opgeslagen maar ik heb hem wel als mp3 bestand.
Kan ik hem op een of andere manier terug krijgen ik fruity loops zodat ik de melodie weer kan veranderen ?

Link: http://www27.zippyshare.com/v/5391418/file.html

Gaat over het laatste deel van het nummer de rest klinkt echt bagger en wazig. Het laatste stuk na power power power :P vind ik lekker klinken en wil ik fatsoenlijk uit kennen werken. :P

alvast bedankt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 17:31 

Hardtraxx Addict

thedominator schreef:
Ik heb een vraag maar ik weet niet of iemand me ermee kan helpen! :cry:
ik heb een keer een nummer gemaakt op fruity loops maar had hem niet opgeslagen maar ik heb hem wel als mp3 bestand.
Kan ik hem op een of andere manier terug krijgen ik fruity loops zodat ik de melodie weer kan veranderen ?

Link: http://www27.zippyshare.com/v/5391418/file.html

Gaat over het laatste deel van het nummer de rest klinkt echt bagger en wazig. Het laatste stuk na power power power :P vind ik lekker klinken en wil ik fatsoenlijk uit kennen werken. :P

alvast bedankt. ;)

Nee, dit is niet mogelijk. De enige manier is om dit stukje na te gaan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 18:39 

Hardtraxxer

Ja dat dacht ik eigenlijk al. Weet begot niet meer hoe die in elkaar zat namelijk. :P

maar toch bedankt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 13:31 

Hardtraxx Elite

Frazyr schreef:

greetz

ik noem ze voor t gemak ff nexus1, nexus2, en nexus3:

1. maak een automation van de bewuste knop in nexus1.
2. ga naar nexus2 > kies de knop uit waar het omgaat > link to controller
3. kies "new link" > kies de automation uit die hij moet volgen > accept
4. doe tzelfde voor nexus3

ze volgen nu allemaal dezelfde automation
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 15:09 

Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Frazyr schreef:

greetz

ik noem ze voor t gemak ff nexus1, nexus2, en nexus3:

1. maak een automation van de bewuste knop in nexus1.
2. ga naar nexus2 > kies de knop uit waar het omgaat > link to controller
3. kies "new link" > kies de automation uit die hij moet volgen > accept
4. doe tzelfde voor nexus3

ze volgen nu allemaal dezelfde automation

Oke ik ga het zo proberen.
Thanks in advance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 16:41 

Artiest

Festuca schreef:
Ik heb een probleem, als ik iets cut en daarna plak, dan wordt het automatisch gefade!, kent iemand dit?
Edit:
met alles dat ik plak gebeurt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 15:34 

Hardtraxxer

hey mensen ik heb een probleem

heeft iemand wel is gehad in fl dat je gewoon een track kunt bouwen afspelen ect.
Maar als je op een gegeven moment bij de afmixing komt en plugins op de master wilt gaan doen dat niks reageer. je kan dan gewoon afspelen maar de plugins op de master doe het niet/krijgen niks door?

Alvast bedankt als iemand wat weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:39 

Hardtraxxer

bass fucker schreef:

heeft iemand wel is gehad in fl dat je gewoon een track kunt bouwen afspelen ect.
Maar als je op een gegeven moment bij de afmixing komt en plugins op de master wilt gaan doen dat niks reageer. je kan dan gewoon afspelen maar de plugins op de master doe het niet/krijgen niks door?

iemand?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:46 

Hardtraxx Beheerder

bass fucker schreef:
bass fucker schreef:

hmm heb ik nog nooit last van gehad dus ik weet niet wat het probleem is, heb je al een geprobeerd op google te zoeken? of was daar ook niks te vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:08 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
bass fucker schreef:
bass fucker schreef:

hmm heb ik nog nooit last van gehad dus ik weet niet wat het probleem is, heb je al een geprobeerd op google te zoeken? of was daar ook niks te vinden

he he heb het eindelijk gevonden beetje gekloot met knopjes maar dat op de master iets onderaan het knoptje fx niet aan staan :D maar bedankt iedergeval !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:12 

Hardtraxx Newbie

Mijn fruity loops kraakt als een gek, als ik bijv. alleen een melodie afspeel kraakt hij helemaal niet.
Maar als ik dan ook nog een kick erbij doe en nog een paar dingen begint het heel erg te kraken.
Weet iemand hoe dit kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:14 

Hardtraxx Veteran

jesse111 schreef:
Mijn fruity loops kraakt als een gek, als ik bijv. alleen een melodie afspeel kraakt hij helemaal niet.
Maar als ik dan ook nog een kick erbij doe en nog een paar dingen begint het heel erg te kraken.
Weet iemand hoe dit kan?

Kraken in de zin van kraken en stotteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:15 

Hardtraxxer

Gebruik je soms de geluidskaart van je computer? Zo ja, dan raakt die wss overbelast / uit zn geheugen en zal je een goede (externe) moeten kopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:20 

Hardtraxx Veteran

Martijn schreef:
Gebruik je soms de geluidskaart van je computer? Zo ja, dan raakt die wss overbelast / uit zn geheugen en zal je een goede (externe) moeten kopen :)

Dat is ook waar ik op doelde ja.
Als dat zo is, misschien nog Asio Drivers proberen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:37 

Hardtraxx Newbie

sjobie schreef:
jesse111 schreef:
Weet iemand hoe dit kan?

Kraken in de zin van kraken en stotteren?

nee gewoon heel lelijk geluid, alsof je speakers zijn opgeblazen, wat niet zo is want ik kan alles gewoon mooi luisteren behalve in fruity loops, als ik het als mp3 opsla klinkt het dan gewoon mooi...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 16:39 

Hardtraxx Newbie

Martijn schreef:

Dat kan ja, ik gebruik idd van mijn computer. Maar wat ik net zei als ik het opsla als mp3/wav en ik beluister dat bestand is het gewoon mooi geluid. Kan het dan nog steeds met de geluidskaart te maken hebben?
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner