Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 18:23 

Hardtraxxer

hidde schreef:
Voor leadsynths:

Sylenth1, Dune, Massive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 18:23 

Artiest

Ik kan vrijwel alles met alleen Sylenth1 voor leadsynth of intro sounds. Dus als je die hebt ben je al heel ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 19:01 

Hardtraxxer

Met sylenth 1 maakte ik vroeger eerst men lead synth(dus degene die het grootste deel vh geheel vormt) en ook een fillsynth(die het opvult zodat het perfect klinkt). Tegenwoordig enkel nog fillsynth, met massive heb ik nooit graag gewerkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 19:39 

Hardtraxxer

Sylenth1 is idd heel krachtig, gebruik het ook heel vaak ^^

Massive zelf vind ik heel erg 'massive'. Als je het begrijpt, ken je er ook zoveel mee!
De main lead van Inner Creativity is trouwens ook met Massive gemaakt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 09:44 

Hardtraxx Veteran

Heb afgelopen maand niet veel geproduceerd, maar elke keer ong. alleen aan Massive zitten kloten, echt een fijne synth, wel moeilijk om te leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 20:21 

Hardtraxx Veteran

hier heb ik veel aan, ga ze allemaal eens bekijken.

maar nog 1 probleem, als ik mijn muziek afspeel hoor ik een heel erg gekraak, is neit fijn luisteren en lijkt me ook niet goed voor de speakers.
weet iemand hoe ik dit minder kan maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 20:39 

Artiest

Volume zachter of betere pc kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 20:41 

Hardtraxxer

kan 2 dingens zijn, of je pc kan idd alle processen niet aan, of je gaat boven de 0Db zitten waardoor je master sound distort. wat je kan doen om dit weg te halen als je pc problemen heeft is of een externe geluidskaart kopen, of ASIO drivers installeren als je dat nog niet hebt gedaan. als het een kwestie van clippen is moet je beter met je volume omgaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 20:42 

Hardtraxx Veteran

dan zal het wel aan de pc liggen want hoe zacht ik het ook zet het gekraak blijft er, komt vanuit pc of FL
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 20:51 

Hardtraxx Addict

Nog 'n vraagje van mijn kant... haha 't houdt ook niet op hè.

In m'n step-sequencer van FL heb je dus alle geluiden staan die je wil, per pattern. Als ik nu van pattern 1 naar Pattern 2 switch blijven de geluiden van Pattern 1 er staan ... kan je die op een of andere manier wegkrijgen? (ik verlies 't overzicht namelijk op een gegeven moment...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 21:04 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
dan zal het wel aan de pc liggen want hoe zacht ik het ook zet het gekraak blijft er, komt vanuit pc of FL

Als je met fl werkt raad ik je aan je latency eens op het hoogste te zetten. Dit vind je bij geluidsinstellingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 21:08 

Hardtraxxer

Abstractorz schreef:
Draidy schreef:

Als je met fl werkt raad ik je aan je latency eens op het hoogste te zetten. Dit vind je bij geluidsinstellingen.

Om te beginnen asio 4 all installeren,
als het op 512 samples nog kraakt, kun je inplaats van bij sound drivers asio 4 all v2 asio 4 al full duplex eens proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 22:00 

Hardtraxx Addict

W0uT3R schreef:

In m'n step-sequencer van FL heb je dus alle geluiden staan die je wil, per pattern. Als ik nu van pattern 1 naar Pattern 2 switch blijven de geluiden van Pattern 1 er staan ... kan je die op een of andere manier wegkrijgen? (ik verlies 't overzicht namelijk op een gegeven moment...

Zover ik weet kan dit niet.

En @ Draidy:

Als het met Fruity Loops is raad ik inderdaad aan de Asio Driver te gebruiken. Die heeft het bij mij ook opgelost. Is het ook in iTunes oid dan ligt het waarschijnlijk aan je geluidskaart of processor of je overstuurd het geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 22:14 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:

Ik weet dat de optie er is, dus iemand zal je wel kunnen verderhelpen maar ik weet het jammer genoeg niet.
Had ik maar meer dan anderhalve maand met fl gewerkt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 23:34 

Hardtraxxer

Abstractorz schreef:
W0uT3R schreef:

Ik weet dat de optie er is, dus iemand zal je wel kunnen verderhelpen maar ik weet het jammer genoeg niet.
Had ik maar meer dan anderhalve maand met fl gewerkt :D

Had laatst 't zelfde probleem toen ik weer lag de k*tten met wat knopjes ;p ik kreeg 't weg door de piano roll te openen, via de options (icoontje helemaal links bovenaan in je piano roll) daar stond "Auto locate channel" aan, daarna had ik er geen last meer van. Of dit de daadwerkelijke oplossing is, blijft voor mij ook nog maar de vraag, als ik het hele proces nu probeer om te draaien, lukt 't nl. niet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 15:26 

Hardtraxx Addict

W0uT3R schreef:

Ja kan. Onderaan je step sequencer staat zo'n balkje waarin wss ''All'' of ''Unsorted'' staat. Druk je daar met rechte muisknop op, kun je ''add filter group'' doen en dan kun je daarin de geluiden voor je andere pattern zetten(of je van je ene naar je andere group kan slepen weet ik echter niet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 20:45 

Hardtraxx Addict

hidde schreef:
W0uT3R schreef:

Ja kan. Onderaan je step sequencer staat zo'n balkje waarin wss ''All'' of ''Unsorted'' staat. Druk je daar met rechte muisknop op, kun je ''add filter group'' doen en dan kun je daarin de geluiden voor je andere pattern zetten(of je van je ene naar je andere group kan slepen weet ik echter niet).

Oké, thanks! Wat kan zo'n rechtermuisknop toch wonderen verrichten! (hij wordt vaak vergeten i.m.o)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 20:56 

Hardtraxxer

Hoe ik het doe:

Kicks = Sylenth1
Synths = Sylenth1
Screeches = Massive
Paar samples = verschillende samplepacks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:07 

Hardtraxxer

Leads Kick Screeches etc = virus ti2 xd
maar de kicks doe ik toch nog liefst in microtonic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 07:20 

Hardtraxx Addict

Kicks - Hydra
Leads - Nexus
Screeches - Sylenth1/z3ta
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 08:08 

Artiest

Qua synths:
Kicks: Predator, Junglist
Leadsynth: Sylenth1
Screech: Sylenth1
Intro sounds: Predator, Z3ta, Sylenth1
Ambience/strings: een of andere string VST xd

FX:
Camelphat, Ohmicide.

Verder de standaard FL Reveerb en Delay en de snare en clap samples. Daarmee kan ik het allemaal wel zo'n beetje.
Heb ook Zebra en FM8 nog in het rijtje, maar daar doe ik niet veel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 10:19 

Hardtraxx Veteran

Kicks: Vooral Drumazon, ook Hydra
Leadsynth: Zebra, Sylenth1, (Eerst ook Toxic Biohazard)
Screech: Sylenth1, Zebra
Intro sounds: Massive ( :thumbsup: ), en aan het leren hoe ik met zebra meer kan doen.

Ambience/strings: Nexus, zoek er nog iets anders voor

FX: Ook Ohmicide en Camelphat,

Verder ook gewoon de standaar dingen zoals Parametric EQ 2, Fruity Compressor, Reeverb, Delay Bank.

En heb wel eens gekloot met Effectrix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 10:37 

Hardtraxx Elite

Voor ambiance/strings probeer is Omnisphere! Gebruik hm daar zelf ook veel voor, maar ook veel voor leads.. Echt hele goeie synth! Wel zwaar voor je pc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 18:32 

Hardtraxx Newbie

Doe ik ook, als ik straks vakantie heb zal ik weer even bezig. Bijna mijn hele vriendenkring luistert serieus hardstyle, dus kan ik mooi met hen een track maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 21:44 

Hardtraxx Veteran

Dit heb ik zelf gemaakt; http://www.megaupload.com/?d=WM58ARV5
stelt helemaal niks voor en klinkt nog erg slecht weet ik, maar had er een vraagje over. als de kick inkomt word het basslijntje zachter, is het mogelijk en zoja, hoe. om een bepaald stuk van een pattern hoger volume te geven dan de rest?
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner