Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2010 18:30 

Hardtraxxer

Nixxus schreef:
Ik weet niet of het hier al ergens staat maja :')
Mijn vraag is, waar kan je ergens (gratis) het volledige programma downloaden? :innocent:
Ik had er namelijk eentje van piratebay, maar blijkt dat dit een demo is. Ik kan geen eerder opgeslagen dingen openen..

denk dat je die vraag beter niet hier kunt stellen.. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2010 19:50 

Hardtraxxer

Hey guys! wil graag wat feedback over mijn "productie"....intro heb ik (duidelijk) gejat :$
Maar wilde graag jullie mening over de rest van het nummer...
alvast bedankt! :thumbsup:

http://www42.zippyshare.com/v/41904356/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 19:26 

Hardtraxx Newbie

Heeft er iemand een downloadlink voor de plugin hydra?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 19:42 

Hardtraxxer

vicman schreef:
Heeft er iemand een downloadlink voor de plugin hydra?

http://www.synapse-audio.com/hydra.php

:) moet je wel eerst wat geld neerleggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 19:38 

Hardtraxxer

The-Znayzer schreef:
ja dit is een heel goed idee.
bestaat er ook zoiets als een handleiding voor dit programma?
maar dan ook nog eens in het NL :)
ik snap er namelijk nog steed geen ene re*t van.
vooral toen ik het voor de eerste keer opende :/

Er zijn wel videos van, zover ik die zo'n 3 a 4uur duren, waar een gedeelte van de basis word uitgelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 19:46 

Hardtraxxer

Roger schreef:
The-Znayzer schreef:

Er zijn wel videos van, zover ik die zo'n 3 a 4uur duren, waar een gedeelte van de basis word uitgelegd.

fl studio kan je zelf wel uitzoeken, als t nou cubase was ok, maar fl studio is super simpel
zolang je maar wat rondkloot kom je vanzelf achter dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 21:19 

Hardtraxxer

SoundHound schreef:
Roger schreef:
The-Znayzer schreef:

fl studio kan je zelf wel uitzoeken, als t nou cubase was ok, maar fl studio is super simpel
zolang je maar wat rondkloot kom je vanzelf achter dingen

true, maarja sommige mensen zijn nogal lui aangelegd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 21:27 

Hardtraxxer

als je beetje verstand heb van wat alles ongeveer ingehoud, kan je je weg in cubase best makkelijk vinden. alleen is het even vervelend om alles te moeten vinden en ontdekken... lang leve internet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 21:58 

Hardtraxxer

Overload schreef:
als je beetje verstand heb van wat alles ongeveer ingehoud, kan je je weg in cubase best makkelijk vinden. alleen is het even vervelend om alles te moeten vinden en ontdekken... lang leve internet :)

ik gebruik ook cubase ;)
het duurt wel even voor je het programma doorhebt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 22:11 

Hardtraxxer

*kuch* er 2 dagen over doen om de piano roll te openen :') in het begin xd

als je enig ervaring met DAW's hebt is het heel goed te leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 22:22 

Hardtraxxer

Markienl schreef:
*kuch* er 2 dagen over doen om de piano roll te openen :') in het begin xd

als je enig ervaring met DAW's hebt is het heel goed te leren.

bij mij ging dat iets sneller, 1 dag ofzo :P

maar dat kwam omdat ik overal maar op ging klikken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 23:00 

Hardtraxx Addict

Ooit ergens op internet gelezen dat de beste manier om cubase te leren is gwn jezelf op te sluiten voor een dag met een kan koffie en de hele dag ermee bezig gaan zonder gestoord te worden :innocent: Werkte voor mij wel :innocent: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 09:30 

Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
Ooit ergens op internet gelezen dat de beste manier om cubase te leren is gwn jezelf op te sluiten voor een dag met een kan koffie en de hele dag ermee bezig gaan zonder gestoord te worden :innocent: Werkte voor mij wel :innocent: :P

dus fl is beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 09:37 

Donateur

DJ Anthraxx schreef:
dus fl is beter

Beter is het niet.
Het is makkelijker instappen :thumbup:

Ik denk dat een overstap naar Cubase goed te doen is als je FL al aardig kent...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 10:01 

Hardtraxx Elite

Er is geen 'betere' DAW.. T is maar net wat je fijn vind! Cubase is wat uitgebreider dan FL, maar FL is juist weer wat laagdrempeliger. Het verhaal dat FL niet goed zou zijn voor professionele producties is ook bullshit, al is het in Cubase of Logic wellicht makkelijker om een goede afmix te maken. Ook zijn de standaard plugins in Cubase en Logic een stuk beter, en je kan als redelijke expert in principe met een standaard Cubase of Logic complete tracks maken. Je hebt geen extra plugins nodig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 10:26 

Hardtraxxer

San Miquel schreef:
DJ Anthraxx schreef:
dus fl is beter

Beter is het niet.
Het is makkelijker instappen :thumbup:

Ik denk dat een overstap naar Cubase goed te doen is als je FL al aardig kent...

ok dan ga ik dat maar doen dan want ik ben net begonnen met fl maar ik snap niet alles ervan.

en is cubase daar wat makkelijker in of is fl beter om te beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 12:27 

Hardtraxx Addict

DJ Anthraxx schreef:
SoundTunerZ schreef:

dus fl is beter

Absoluut niet. Het is net wat je fijner vind. En ook net wat San Miquel zegt het is makkelijker als je FL al snapt. Ik werkte al 2 jaar met Fl voordat ik begon aan cubase. Nu gebruik ik nog steeds allebei omdat ik de piano roll nog steeds wat fijner vind in fl studio dus vaak maak ik mn melos enzo in Fl studio en doe ik de rest van de track in cubase.

Mensen onderschatten Fl studio want het is echt geen slechte daw. Vroeger was er een veel duidelijker onderscheidt tussen FL en andere daws, maar tegenwoordig worden de nieuwere versies van fl ook steeds beter. Voor mij was de keus alleen heel simpel omdat ik met hardware wou werken en dat is in Fl gwn geen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 13:12 

Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
DJ Anthraxx schreef:
SoundTunerZ schreef:

dus fl is beter

Absoluut niet. Het is net wat je fijner vind. En ook net wat San Miquel zegt het is makkelijker als je FL al snapt. Ik werkte al 2 jaar met Fl voordat ik begon aan cubase. Nu gebruik ik nog steeds allebei omdat ik de piano roll nog steeds wat fijner vind in fl studio dus vaak maak ik mn melos enzo in Fl studio en doe ik de rest van de track in cubase.

Mensen onderschatten Fl studio want het is echt geen slechte daw. Vroeger was er een veel duidelijker onderscheidt tussen FL en andere daws, maar tegenwoordig worden de nieuwere versies van fl ook steeds beter. Voor mij was de keus alleen heel simpel omdat ik met hardware wou werken en dat is in Fl gwn geen doen.

ok ik ga wel ff kieken wat ik fijner vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 14:21 

Hardtraxxer

Fl is veel makkelijker qua gebruik (wil dus niet zeggen slechter) cubase biedt veel meer controle op sommige punten. bijvoorbeeld automation in cubase werk veel ingewikkelder dan in FL, je kan de automation bijv.. complexer aanpassen. verder kun je cubase als 1 grote playlist zien, waar ook dus geen ingebouwde sequencer inzit, je Audio moet je zelf echt editen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 18:01 

Hardtraxxer

editten kan gewoon in cubase zelf ;)

zelf vind ik cubase gewoon de beste daw, puur omdat het mij beter ligt ;)

automation clips gaan zo makkelijk in cubase (allemaal keuzes kan je maken in vorm enzo), en je hebt altijd het perfecte overzicht van je track
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 19:41 

Hardtraxxer

Ik verwoorde mezelf niet zo goed denk ik :P, ik bedoelde dus dat idd je, je audio in cubase edit met een uitgebreid arsenaal van verschillende processen, in Fl zijn dit er een paar in de sampler en een paar in edison wave editor. :)

ik zou je wel aanraden om in FL te beginnen eigenlijk, toen ik Fl helemaal onder de knie had, duurde het wel even voor ik cubase helemaal snapte. Fl is idd wat toegankelijker en makkelijker om mee te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 01:26 

Hardtraxx Addict

Markienl schreef:
Ik verwoorde mezelf niet zo goed denk ik :P, ik bedoelde dus dat idd je, je audio in cubase edit met een uitgebreid arsenaal van verschillende processen, in Fl zijn dit er een paar in de sampler en een paar in edison wave editor. :)

ik zou je wel aanraden om in FL te beginnen eigenlijk, toen ik Fl helemaal onder de knie had, duurde het wel even voor ik cubase helemaal snapte. Fl is idd wat toegankelijker en makkelijker om mee te beginnen.

De daw leren kennen is punt 1. Daarnaast zul je ook om moeten leren gaan met vst's, dat is weer een verhaal apart dat kun je in princiepe in elke daw leren, dat maakt niet zoveel uit. In alle software worden dezelfde termen gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 01:49 

Hardtraxx Elite

Precies de basis van sounddesign is overal hetzelfde... T is gewoon heel erg afhankelijk van wat je zelf wilt, en wat je fijn vind! Ikzelf vind Logic een heel fijn programma, dus je zult mij niet snel aan de ProTools of Cubase zien gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 14:49 

Hardtraxx Veteran

Ik had laatst een vette synth gemaakt en die apart opgeslagen als VST, en nu heb ik een redelijke kick in elkaar geflanst en ook opgeslagen, maar hoe krijg ik nou die 2 VST´s in 1 project?

Oja, en hoe krijg je eigenlijk een Mp3 bestand in FL?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 14:59 

Donateur

JolleNL schreef:
Ik had laatst een vette synth gemaakt en die apart opgeslagen als VST, en nu heb ik een redelijke kick in elkaar geflanst en ook opgeslagen, maar hoe krijg ik nou die 2 VST´s in 1 project?

Oja, en hoe krijg je eigenlijk een Mp3 bestand in FL?

Exporteren als MP3, staat onder dat eerste uitklapmenu linksboven.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner