Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 07:31 

Hardtraxx Elite

Harry Hardcore schreef:
Waarom gaat iets in je mixer track opeens zachter als je deze aanklikt? WTF. Word er gestoord van.

Iets duidelijker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 09:11 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Harry Hardcore schreef:
Waarom gaat iets in je mixer track opeens zachter als je deze aanklikt? WTF. Word er gestoord van.

Iets duidelijker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 14:57 

Hardtraxxer

Oke, ik heb zeg maar een vst in een mixertrack. Als ik iets afspeel in de playlist en ik wil het volume regelen gaat ie opeens al automatisch een stuk zachter zonder dat ik iets gedaan heb. :x Of is het gewoon een verotte crack versie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 14:59 

Hardtraxx Beheerder

Harry Hardcore schreef:
Oke, ik heb zeg maar een vst in een mixertrack. Als ik iets afspeel in de playlist en ik wil het volume regelen gaat ie opeens al automatisch een stuk zachter zonder dat ik iets gedaan heb. :x Of is het gewoon een verotte crack versie xd

Heb je geen automation clip toegewezen aan je volume? Dit wil wel eens het probleem zijn. Zorg dan dat je deze verwijdert en de controller reset.

Afbeelding

Het kan ook een verotte crack zijn idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 17:10 

Hardtraxxer

Bedankt, maar is geen auto clip. Daar was ik zelf nog wel achter gekomen xd Zal het laatste wel zijn. Kan je gesafete presets gewoon kopieren naar de mappen van de vst in een nieuwe versie? Heb dit bij een vorige versie namelijk nog nooit gehad en heb al meer kuren gehad met deze...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 17:11 

Hardtraxx Elite

Ik zit weer met een probleempje..
FL start bij bepaalde projecten weer niet op, zie dat hij bij de meeste vast loopt als lexplate aan het laden is.
Heb het Massive trucje ook al geprobeerd.

Iemand tips? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 08:24 

te makkelijk om een heel nummer te maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 15:22 

Hardtraxx Elite

The Exorsist schreef:
te makkelijk om een heel nummer te maken xd

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:50 

Hardtraxxer

Kan iemand een tutorial maken over hoe je tape stops maakt? Ik kan geen goede vinden met hardstyle, en dan als het kan ook uitleggen hoe het kan bij lange en korte noten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:44 

Hardtraxxer

Gratis plugin Dblue Glitch downloaden en hier de tape stop bij gebruiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 08:01 

Hardtraxxer

Berg schreef:

Ja die heb ik dus al maar ik vind daar dus geen goede tutorials mee. Daarom vroeg ik het hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 09:04 

Hardtraxxer

Je hebt ook tapestop van dblue als aparte plugin. Gebruik ik altijd, een knopje om en hij doet de tapestop al. Easy as shit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 11:08 

Hardtraxxer

Antergy schreef:
Berg schreef:

Ja die heb ik dus al maar ik vind daar dus geen goede tutorials mee. Daarom vroeg ik het hier.

Het is simpeler als dat het lijkt..
Gewoon links boven in bij die ''inserts'' de default selecteren (ik geloof knop zonder nummer) de grijze knop

Vaak als je Glitch opent zet hij je ''storyboard'' vol met de witte R van random. Door die grijze te selecteren en dan alle witte vlakjes aanklikken maar je dat '''storyboard'' leeg.

Dan klik je de rode aan (nummer 1). Je ziet die kleine witte streepjes boven en onder je ''storyboard'' die geven de maat aan (bij glitch altijd 4)

Ik zelf zet de tapestop op 10% slowdown, Delay op 0% en speedup ook op 0%
De funties onderin zijn bedoeld voor filter mix etc. spreekt voor zich.
Zelf laat ik meestal 1/4 of 2/4 van de toon die je wilt stoppen spelen en dan daarna de stop te laten beginnen.

Afbeelding

Stel gerust vragen als je het nog niet helemaal begrijpt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 20:47 

Hardtraxxer

Punthoofd schreef:
Antergy schreef:
Berg schreef:

Het is simpeler als dat het lijkt..
Gewoon links boven in bij die ''inserts'' de default selecteren (ik geloof knop zonder nummer) de grijze knop

Vaak als je Glitch opent zet hij je ''storyboard'' vol met de witte R van random. Door die grijze te selecteren en dan alle witte vlakjes aanklikken maar je dat '''storyboard'' leeg.

Dan klik je de rode aan (nummer 1). Je ziet die kleine witte streepjes boven en onder je ''storyboard'' die geven de maat aan (bij glitch altijd 4)

Ik zelf zet de tapestop op 10% slowdown, Delay op 0% en speedup ook op 0%
De funties onderin zijn bedoeld voor filter mix etc. spreekt voor zich.
Zelf laat ik meestal 1/4 of 2/4 van de toon die je wilt stoppen spelen en dan daarna de stop te laten beginnen.

Afbeelding

Stel gerust vragen als je het nog niet helemaal begrijpt! :thumbsup:

Ik snap het nu wel, maar in de post voor jouw zei iemand dat het veel makkelijker kon? Dat ken ik nog niet dus kan je dat ook uitleggen als je daar iets van af weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 08:53 

Hardtraxxer

http://howtomakeelectronicmusic.com/dblue-tapestop-for-tape-stop-effects

Dat is een aparte tapestop, deze heb je ook voor stretch. Zoek maar op google.
Download het, installeer het, en ondervind de makkelijkheid :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 10:03 

Hardtraxxer

WhiteNoisez schreef:
http://howtomakeelectronicmusic.com/dblue-tapestop-for-tape-stop-effects

Dat is een aparte tapestop, deze heb je ook voor stretch. Zoek maar op google.
Download het, installeer het, en ondervind de makkelijkheid :thumbup:

Hier is inderdaad het stukje tape stop uitgehaald en als aparte vst gebruikt!
zelf vind ik het wel fijn dat die andere opties er bij glitch bij zitten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 10:34 

Hardtraxxer

Wat gebruiken jullie liever Windows 7 of Windows 8.1 ? (FL Studio 11.0.0)
Met het oog op bugs, crashes etc..

Ik gebruik momenteel Windows 7 op mn pc waar ik dus ook FL Studio op heb staan, maar gebruik op mijn laptop Windows 8.1 die ik persoonlijk veel fijner vind. En wil dit dus ook op de PC gaan doen, daarom ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met FL Studio 11 en Windows 8.1 ( ohja ik haal hier en daar ook wel eens wat van internet af (plugins) ) :whistle: heeft dit nog invloed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 09:36 

Hardtraxxer

TBA-ID schreef:
Wat gebruiken jullie liever Windows 7 of Windows 8.1 ? (FL Studio 11.0.0)
Met het oog op bugs, crashes etc..

Ik gebruik momenteel Windows 7 op mn pc waar ik dus ook FL Studio op heb staan, maar gebruik op mijn laptop Windows 8.1 die ik persoonlijk veel fijner vind. En wil dit dus ook op de PC gaan doen, daarom ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met FL Studio 11 en Windows 8.1 ( ohja ik haal hier en daar ook wel eens wat van internet af (plugins) ) :whistle: heeft dit nog invloed?

persoonlijk vind ik dat win 8.1 BALLEN ZUIGT :thumbdown: :thumbdown: ik heb FL en cubase op mijn lapflop staan.(ja, alle 2 legaal) het werkt.. maar door de beperkte bronnen in mijn lapflop, is het niet om naar huis te schrijven.

nu zal het niet bij iedereen kommer en kwel zijn met win 8.1. maar ik vind het een hopeloos besturingssysteem. de vrouw heeft het ook op d'r laptop.. zelfde verhaal..

ik heb win 7-pro op mijn studio pc staan, en die (ja desktop) werkt naar behoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 19:54 

Hardtraxxer

Hoe denken/ervaring andere mensen hierover?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 10:15 

Hardtraxxer

Windows 8 zuigt idd..
Ik heb FL studio erop puur alleen voor onderweg om melodietjes te maken..
Sylenth erop staan en een paar samples.. Verder vind ik die vormgeving van FL studio 11, mij niet aanspreken..

Op mijn studio PC draai ik XP met oldschool (98) vormgeving.. Niet aangesloten op het netwerk btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 16:57 

Hardtraxx Newbie

heey mensen. ik loop tegen een probleem aan, ik was gisteren bezig met een project en alles werkte nog. nu wil ik er verder aan werken, krijg ik een error die aangeeft: an error occurred while reading the fruity loop file verder staat er it may be corupted or some plugin caused an error while opening. enig idee of dit op te lossen is ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 16:59 

Hardtraxx Addict

Zou weer het Massive probleem kunnen zijn.
Heb je toevallig Massive gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 16:59 

Hardtraxx Beheerder

The HardstyleR schreef:
heey mensen. ik loop tegen een probleem aan, ik was gisteren bezig met een project en alles werkte nog. nu wil ik er verder aan werken, krijg ik een error die aangeeft: an error occurred while reading the fruity loop file verder staat er it may be corupted or some plugin caused an error while opening. enig idee of dit op te lossen is ?

Dit kan je in de meeste gevallen niet oplossen. Helaas is je project corrupt, ik heb geen idee hoe je dit fixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 21:41 

Hardtraxx Newbie

Joeyvg schreef:
Zou weer het Massive probleem kunnen zijn.
Heb je toevallig Massive gebruikt?

ik heb massive, maar heb het niet gebruikt voor dat project, terwijl de rest van project wel gewoon openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 09:44 

Hardtraxxer

The HardstyleR schreef:

Toevallig gekraakte versie?
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner