Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 23:21 
 
Hardtraxxer

Nog iets anders, ik vind dat layeren eigenlijk maar irritant. Is het niet net zo handig gewoon noten op elkaar te gooien in zelfde pattern met behulp van ghost channels enabled.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 09:58 
 
Hardtraxx Elite

Harry Hardcore schreef:
Nog iets anders, ik vind dat layeren eigenlijk maar irritant. Is het niet net zo handig gewoon noten op elkaar te gooien in zelfde pattern met behulp van ghost channels enabled.

Wat je zelf het fijnst vind werken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 16:18 
 
Hardtraxxer

Ok :thumbup: Trouwens mijn eerste vraag weet ik nu ook. Je kan natuurlijk ook gewoon even in het helpmenu kijken ;) Om anderen er ook maar mee te helpen: (for hand icon) Click automation clips at top left corner, second row, disable step.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 15:36 
 
Hardtraxxer

Hallo,

ik ben met een aantal tracks bezig in FL 11.
En als ik het via me speakers luister klinkt het perfect, maar als ik het exporteer klinkt het totaal anders.
Wat doe ik verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Imation schreef:
Hallo,

ik ben met een aantal tracks bezig in FL 11.
En als ik het via me speakers luister klinkt het perfect, maar als ik het exporteer klinkt het totaal anders.
Wat doe ik verkeerd?


Je export settings. Zoek ff op op youtube (ben ik niet), FruityMasterz, en dan export settings tutorial. Staat ergens op zn kanaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 16:21 
 
Hardtraxxer

Staat er niet op!
En heeft iemand ervaring met de M-Audio Audiophile 2496, als ik daarmee wil exporteren krijg ik een blue screen.
Niet met de ASIO4ALL maar wel met de M-Audio Delta ASIO.
Hopelijk kan iemand me daar ook nog mee helpen?
Thanks anyway! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 21:47 
 
Hardtraxx Elite

Imation schreef:
Hallo,

ik ben met een aantal tracks bezig in FL 11.
En als ik het via me speakers luister klinkt het perfect, maar als ik het exporteer klinkt het totaal anders.
Wat doe ik verkeerd?


Kan natuurlijk ook aan je akoestiek/mixdown/master etc. liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 00:21 
 
Hardtraxxer

Heb op zich best goede pc, maar fl crackelt toch. :x Ugh. :cry: Alle opties al optimaal gezet plus smart disable for plugins. . Als ik m schoon opstart gaat t nog wel, maar bij openen van wat youtube pagina;s e.d. gaat t mis. Las iets over een audio interface. Lijkt me sowieso wel handig. Is gewoon extern aan te sluiten? xd En eventuele aanraders?, of beter; donts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 09:28 
 
Hardtraxxer

Imation schreef:
Staat er niet op!
En heeft iemand ervaring met de M-Audio Audiophile 2496, als ik daarmee wil exporteren krijg ik een blue screen.
Niet met de ASIO4ALL maar wel met de M-Audio Delta ASIO.
Hopelijk kan iemand me daar ook nog mee helpen?
Thanks anyway! :thumbup:


Limiter op je master ? Kan ook zijn dat je totaal verkeerde speakers gebruikt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 01:46 
 
Hardtraxxer

Iemand die weet hoe je alle octaven kan pakken op je toetsenbord? Right click, ok. Maar de hoogste en laagste kom ik niet bij. A7 bvb ook niet en de rest van het octaaf wel. Zie het ook niet bij help index of inet. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 09:08 
 
Hardtraxxer

Harry Hardcore schreef:
Iemand die weet hoe je alle octaven kan pakken op je toetsenbord? Right click, ok. Maar de hoogste en laagste kom ik niet bij. A7 bvb ook niet en de rest van het octaaf wel. Zie het ook niet bij help index of inet. :mad:


Ja,

als je echt alle octaven op een toetsenbord wilt hebben zou ik hier even kijken: http://www.bax-shop.nl/midi-keyboards/m-audio-keystation-88es-usb-midi-controller
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 13:31 
 
Hardtraxxer

Juist ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 16:04 
 
Hardtraxx Elite

Ik krijg sinds kort de melding 'fl studio launcher werkt niet meer' als ik fl ongeveer 1 a 2 minuten open heb staan.
vervolgens sluit fl gewoon af :cry:
Kan ik iets aan de instellingen veranderen of heeft iemand andere tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2014 17:10 
 
Hardtraxxer

Ik heb vandaag een mail gekregen van Image-line dat de 64 bit versie gelanceerd is, en dat FL studio 12 alpha ook beschikbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 18:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Ik krijg sinds kort de melding 'fl studio launcher werkt niet meer' als ik fl ongeveer 1 a 2 minuten open heb staan.
vervolgens sluit fl gewoon af :cry:
Kan ik iets aan de instellingen veranderen of heeft iemand andere tips?


Verandert er iets wanneer je je audio driver aanpast? Van ASIO naar je interne geluidskaart of andersom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 14:22 
 
Hardtraxx Elite

Nope, krijg nog steeds dezelfde melding :cry:

EDIT:
Het is trouwens niet bij al mn projecten, maar alleen bij projecten waar ik iets van 15+ patterns heb.
aan m'n pc zou t denk ik niet kunnen liggen want die is pas 10 maanden oud en processor etc zijn ook gewoon goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 14:23 
 
Hardtraxx Addict

tijntjuh120 schreef:
Nope, krijg nog steeds dezelfde melding :cry:


ff een andere versie installeren ?

Welke heb je nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 14:27 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb nu 11.0.2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sinds kort een usb midi keyboard gekocht (Novation Launchkey 49) Nu wil ik deze gebruiken voor fl en sylenth enz.. Nu is mijn vraag hoe koppel ik de modulation en de pitch nou aan bijv sylenth? En de master schuif en de bijbehorende 8 kanalen, hoe koppel ik deze aan mijn mixer? Heb al op google gezocht maar kom niet echt tot een tutorial...

Bedankt :)

Edit: Al gevonden! Selecteer in sylenth bijv iets, dan links boven pijltje browse parameters, dan rechtermuisknop erop. Dan klik je op link to controller en beweeg je de modulation oid en hij is toegewezen :)

Weet iemand ook of ie dit blijft onthouden als je een nieuw project aanmaakt"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 16:08 
 
Hardtraxx Addict

tijntjuh120 schreef:
Ik heb nu 11.0.2


Een aantal versies hoger proberen.
Of is het misschien een plugin ?
Ik had namelijk het zelfde met Massive, zodra massive begon te laden sloeg FL vast (en moest ik uiteindelijk een of andere database van Massive verwijderen..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 19:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
tijntjuh120 schreef:
Ik heb nu 11.0.2


Een aantal versies hoger proberen.
Of is het misschien een plugin ?
Ik had namelijk het zelfde met Massive, zodra massive begon te laden sloeg FL vast (en moest ik uiteindelijk een of andere database van Massive verwijderen..)


De bug met massive kun je oplossen door de volgende stappen te ondernemen

Druk de toetsencombinatie Ctrl + R
Typ in: Appdata
Klik op de map Local
Navigeer vervolgens naar Native Instruments
Klik op de map Massive
Verwijder het bestand: NIMassiveDataBase

Start nu je Fl studio en laad massive. Nu zou het moeten werken. Dit probleem heb ik ook vaak gehad.

Ps: In bestaande projecten zul je massive opnieuw moeten laden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 00:09 
 
Hardtraxx Elite

Dank voor alle antwoorden, ik ga morgen eens kijken of iets werkt :)

Edit:
Gelukt :D het was inderdaad Massive..
Heel erg bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 17:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Dank voor alle antwoorden, ik ga morgen eens kijken of iets werkt :)

Edit:
Gelukt :D het was inderdaad Massive..
Heel erg bedankt!


Top! Dit is trouwens een terugkomend probleem, tenzij je de standaard soundbank van massive permanent verwijdert. Hierdoor blijft je Massive draaien zonder weer te crashen, alleen zul je dan andere packs, of eigen sounds moeten toevoegen aan massive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 12:16 
 
Hardtraxx Newbie

Ben laatst even begonnen met FL, maar ik heb echt géén idee waar ik moet beginnen.
Ook vind ik het maken van een goeie Synth voor de lead melodie moeilijk, gebruik nu Sylenth1 maar volgens mij zijn er handigere plugins.

Iemand tips? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Troxogy schreef:
Ben laatst even begonnen met FL, maar ik heb echt géén idee waar ik moet beginnen.
Ook vind ik het maken van een goeie Synth voor de lead melodie moeilijk, gebruik nu Sylenth1 maar volgens mij zijn er handigere plugins.

Iemand tips? :)

Ik zou toch echt voorstellen om te beginnen met het kijken van tutorials op YouTube..
Verder is sylenth1 waarschijnlijk 1 van de meest makkelijke en goede plugins die er op de markt zijn. Als je wilt produceren moet je een hoop geduld hebben want er komt heel veel bij kijken. Je raakt nooit uitgeleerd met produceren. De soft- en hardware blijft zich continu verbeteren, en daarbij heb je FL ook niet zomaar binnen een maand onder de knie. Dus gewoon doorgaan, tutorials kijken en zelf dingen proberen.. Trial en error is hiermee wel het meest gezegd denk ik.. Succes!
Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner