Weet iemand wat van FruityLoops op een Mac? 
Het is nogwel steeds een betaOfficialNDR wrote:Weet iemand wat van FruityLoops op een Mac?
http://www.image-line.com/documents/new ... 1378290309
Het is nogwel steeds een betaOfficialNDR wrote:Weet iemand wat van FruityLoops op een Mac?

ja, die kut kaart van je verbrandenFabienNieto wrote:Dag lui,
Ik heb weer een Virus vraagje voor de geïnteresseerde onder ons. Ik was mijn Snow aan het aansluiten en tot nu toe verliep alles goed tot dat ik alles moest gaan toewijzen aan de mixer. Ik zit met het volgende probleem ik moet alles een USB toewijzen nu kan ik de eerste twee toewijzen maar de 3e lukt niet. Het is wat vaag uitgelegd maar ik zou niet weten hoe ik het anders moet uitleggen misschien verduidelijkt een screenshot alles.
Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen!
Stigmata wrote:ja, die kut kaart van je verbrandenFabienNieto wrote:Dag lui,
Ik heb weer een Virus vraagje voor de geïnteresseerde onder ons. Ik was mijn Snow aan het aansluiten en tot nu toe verliep alles goed tot dat ik alles moest gaan toewijzen aan de mixer. Ik zit met het volgende probleem ik moet alles een USB toewijzen nu kan ik de eerste twee toewijzen maar de 3e lukt niet. Het is wat vaag uitgelegd maar ik zou niet weten hoe ik het anders moet uitleggen misschien verduidelijkt een screenshot alles.
Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen!, nee fabien serieus.. die roland kaart is echt hopeloos.
Het grijze betekend zoveel als dat windows geen bronnen aan die usb poort wil toekennen. maar om die rede te achterhalen... ik zou het niet weten.
Samples passen zich meestal automatisch aan aan het bpm in je DAW. Dit zul je moeten accepteren want er is geen optie (zover ik weet) om dat uit te zetten.MikezDJ wrote:Weet iemand hoe ik het voor elkaar krijg in een project als ik het bpm hoger wil leggen dat tijdens dat het bpm omhoog gaat niet alle samples ed zich uitrekken in mijn werkblad/playlist?
Want als het tempo hoger ligt worden samples korter maar de positie in die "hokjes" veranderd dan ook.. Normaal doe ik dit gewoon met een automation clip op het bpm tempo.
Lang niet meer gebruikt maar bij fl 10 was het als je je plakwerk scherm hebtMikezDJ wrote:Weet iemand hoe ik het voor elkaar krijg in een project als ik het bpm hoger wil leggen dat tijdens dat het bpm omhoog gaat niet alle samples ed zich uitrekken in mijn werkblad/playlist?
Want als het tempo hoger ligt worden samples korter maar de positie in die "hokjes" veranderd dan ook.. Normaal doe ik dit gewoon met een automation clip op het bpm tempo.
Nope helaas! Toch bedanktycon wrote:Lang niet meer gebruikt maar bij fl 10 was het als je je plakwerk scherm hebtMikezDJ wrote:Weet iemand hoe ik het voor elkaar krijg in een project als ik het bpm hoger wil leggen dat tijdens dat het bpm omhoog gaat niet alle samples ed zich uitrekken in mijn werkblad/playlist?
Want als het tempo hoger ligt worden samples korter maar de positie in die "hokjes" veranderd dan ook.. Normaal doe ik dit gewoon met een automation clip op het bpm tempo.dan links boven aan kan je op kleine vakjes ofzo klikken. 1 daarvan is een wave voor je sampels. dan kan je daar een optie aan zetten zodat ze blijven zoals ze zijn als je de bpm omhoog gooit.
hoop dat je hier wat aan hebt
Is niet meer nodig, ik heb het al gevondentoffee wrote:Kan ik in fl studio de aanslaggevoeligheid van mijn midikeyboard uitzetten?
Kijk even of je niet toevallig dat sample twee keer op elkaar hebt in de playlist. Even rechts-klik op en kijken of ir blijft staan. Zo ja, ooit een keer verdubbelt (ontzettend irritant, doet ie soms als je alles geselecteerd hebt en wilt deselecteren).roalddb wrote:Waarom hoor ik precies dezelfde kicksample in de playlist veel harder dan als hij in de stepsequencer staat?
Ze staan niet op een bepaalde channel ofzo, ik snap er niks van ze zouden even hard moeten klinken....
gebruik Audacity........... en ... klaar..ExoBassTix wrote:Kijk even of je niet toevallig dat sample twee keer op elkaar hebt in de playlist. Even rechts-klik op en kijken of ir blijft staan. Zo ja, ooit een keer verdubbelt (ontzettend irritant, doet ie soms als je alles geselecteerd hebt en wilt deselecteren).roalddb wrote:Waarom hoor ik precies dezelfde kicksample in de playlist veel harder dan als hij in de stepsequencer staat?
Ze staan niet op een bepaalde channel ofzo, ik snap er niks van ze zouden even hard moeten klinken....
Zelf ook een vraagje.
Ik heb FL10 Pro, ik gebruik ASIO4ALL (#kutlaptop), en wil een 1hr opname maken (voor een Harsh Noise ding, voor de geïnteresseerden). Al 3 keer geprobeerd.
1e keer was met Edison, die na 5 minuten vreemd begoen te doen met de waveform. Afgezet, heeft ie alleen de laatste 5 minuten opgeslagen.
2e keer nam ik op direct in de playlist. Eerste keer dat het ook een 1hr sessie was (die verrekt goed ging...). Ik zette het af, en ja hoor. Had alleen de eerste 10 minuten behouden.
3e keer had ik in de mixer dat diskette ding aangezet ("arm disk recording", watdefak moet dat ding überhaupt doen?). Weer kei goede sessie. Had alleen eerste 35 minuten behouden. Flinke (maar vage) verbeteri g, maar nog steeds geen uur. Laat staan langer (wat ik ook nog wil kunnen doen ooit).
Hoe zorg ik ervoor dat hij geen limiet geeft op opname-lengte? Onthoud dat ik ASIO4ALL gebruik (en niet zonder kan op het moment).
Rechtermuisknop erop > link to controller > reset. als dit het niet verhelpt is er waarschijnlijk een automation clip die hem bestuurd. verwijder deze en doe nog eens reset.mrazura wrote:Ik heb bij 1 bestandje het voor elkaar gekregen dat een channel layer elke keer op mute springt. Enig idee wat dit kan zijn?
Ik had dit beide al gechecktThe Venator wrote:Rechtermuisknop erop > link to controller > reset. als dit het niet verhelpt is er waarschijnlijk een automation clip die hem bestuurd. verwijder deze en doe nog eens reset.mrazura wrote:Ik heb bij 1 bestandje het voor elkaar gekregen dat een channel layer elke keer op mute springt. Enig idee wat dit kan zijn?
draai je fl op 32bit? alle 64bit plugins en vst wegknikkeren..BMG wrote:heeft iemand enig idee hoe het komt dat mijn fl het proces ilbridge ongeveer 10 keer tegelijk opstart met een hoop geheugen? het is namelijk erg hinderlijk want hierdoor gaat mijn processor op 100% lopen en krijg ik lagg tijdens het producen
Unmute, rechter-klik > init track with this positionmrazura wrote:Ik had dit beide al gechecktThe Venator wrote:Rechtermuisknop erop > link to controller > reset. als dit het niet verhelpt is er waarschijnlijk een automation clip die hem bestuurd. verwijder deze en doe nog eens reset.mrazura wrote:Ik heb bij 1 bestandje het voor elkaar gekregen dat een channel layer elke keer op mute springt. Enig idee wat dit kan zijn?Het is ook niet dat hij op een vast punt op mute gaat het lijkt wel random te zijn echt super vaag. Uiteindelijk heb ik het maar op een andere gegooid en die layer verwijderd.
Tja werkt Audacity ook als ik ASIO4ALL aan heb?Stigmata wrote:gebruik Audacity........... en ... klaar..ExoBassTix wrote:Kijk even of je niet toevallig dat sample twee keer op elkaar hebt in de playlist. Even rechts-klik op en kijken of ir blijft staan. Zo ja, ooit een keer verdubbelt (ontzettend irritant, doet ie soms als je alles geselecteerd hebt en wilt deselecteren).roalddb wrote:Waarom hoor ik precies dezelfde kicksample in de playlist veel harder dan als hij in de stepsequencer staat?
Zelf ook een vraagje.
Ik heb FL10 Pro, ik gebruik ASIO4ALL (#kutlaptop), en wil een 1hr opname maken (voor een Harsh Noise ding, voor de geïnteresseerden). Al 3 keer geprobeerd.
1e keer was met Edison, die na 5 minuten vreemd begoen te doen met de waveform. Afgezet, heeft ie alleen de laatste 5 minuten opgeslagen.
2e keer nam ik op direct in de playlist. Eerste keer dat het ook een 1hr sessie was (die verrekt goed ging...). Ik zette het af, en ja hoor. Had alleen de eerste 10 minuten behouden.
3e keer had ik in de mixer dat diskette ding aangezet ("arm disk recording", watdefak moet dat ding überhaupt doen?). Weer kei goede sessie. Had alleen eerste 35 minuten behouden. Flinke (maar vage) verbeteri g, maar nog steeds geen uur. Laat staan langer (wat ik ook nog wil kunnen doen ooit).
Hoe zorg ik ervoor dat hij geen limiet geeft op opname-lengte? Onthoud dat ik ASIO4ALL gebruik (en niet zonder kan op het moment).
ja. althans, bij mij wel. Al gebruik ik natuurlijk wel de ASIO drivers van mijn geluidskaart, en niet die 4All ellendeExoBassTix wrote: gebruik Audacity........... en ... klaar..
Tja werkt Audacity ook als ik ASIO4ALL aan heb?
(Beetje late reactie maar het probleem bestaat nog wel)
En Bas, weet niet precies welke specificaties ik zou moeten geven
Computer|Fabrikant:|Gigabyte Technology Co., Ltd.
Moederbord|Fabrikant:|Gigabyte Technology Co., Ltd.
Processor|Model:|AMD Phenom(tm) II X6 1055T Processor (Hexa Core)
Geheugen|Grootte:|7420 MB RAM
Hardeschijf|Bestandstype(s):|NTFS (C:), NTFS (E:)
Stations|Type(s):|C: Lokale harde schijf, D: Onbekend, E: Lokale harde schijf, F: Onbekend, H: Onbekend
Geluidskaart|Fabrikant:|(Generic USB-audio)
Videokaart|Model:|AMD Radeon HD 7800 Series
Beeldscherm|Fabrikant:|(Standaardbeeldschermtypen)
Muis|Fabrikant:|(standaardsysteemapparaten)
Toetsenbord|Model:|Standaard-PS/2-toetsenbord
Netwerkkaart|Model(len):|Realtek PCIe GBE Family Controller (Ethernet 802.3)
DirectX|Versie:|11.0
Besturingssysteem|Naam:|Microsoft Windows 7 Home Premium
Gegenereerd door
[url="http://flitskikker.fl.funpic.org/software/infotool"]Flitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)[/url]