Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 15:16 

Hardtraxx Elite

Ik ben eigenlijk een beetje opzoek naar iemand die redelijk met FL over weg kan, en die me misschien het programma kan/wil uitleggen, ben niet zo goed in engels trouwens. Of iemand die met me wilt produceren. Interesse? Stuur me een PB'tje. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 18:58 

Hardtraxx Addict

Ik heb deze maand nou al 2x gehad dat ik met een project bezig ben, en na een tijdje kan ik mijn eigen midi bestanden niet meer importeren :mad:
Dit gaat weer weg als ik gewoon een nieuw project maak en dus niet het "oude" save bestand, weet iemand waar dit aan ligt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:06 

Hardtraxx Beheerder

Joeyvg schreef:
Ik heb deze maand nou al 2x gehad dat ik met een project bezig ben, en na een tijdje kan ik mijn eigen midi bestanden niet meer importeren :mad:
Dit gaat weer weg als ik gewoon een nieuw project maak en dus niet het "oude" save bestand, weet iemand waar dit aan ligt?

De nieuwste versie + crack downloaden. dit ligt waarschijnlijk aan een bug in die versie omdat je em gecrackt hebt :P als je al die nieuwste hebt download even 10.0.8 die is goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 12:44 

Hardtraxxer

Wat bij mij helpt is midi importeren, terug gaan naar het bureaublad, ff iets anders aanklikken en dan weer terug naar fl studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 18:50 

Hardtraxxer

Heb net drumazon gedownload. Maar als ik het opstart hoe kan ik er voor zorgen dat ik gewoon 1 beat zegmaar krijg en niet 8 verschillende achter elkaar, als je snapt wat ik bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 16:13 

Hardtraxx Addict

Teun schreef:
Heb net drumazon gedownload. Maar als ik het opstart hoe kan ik er voor zorgen dat ik gewoon 1 beat zegmaar krijg en niet 8 verschillende achter elkaar, als je snapt wat ik bedoel.

http://www.youtube.com/watch?v=i4eoou2o4CA
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:13 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
Teun schreef:

http://www.youtube.com/watch?v=i4eoou2o4CA

Bij mij staan al die vakjes al aangevinkt zegmaar, hoe krijg ik die weg?

Het ziet er zo uit bij mij:
Afbeelding

Die van snare drum, low tom etc wil ik uitvinken, maar dat gaat niet. Ook niet als ctrl inhoud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 23:06 

Hardtraxxer

Weet iemand het? Want kom zo niet echt verder, kan nergens duidelijke info vinden daarover. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 23:06 

Hardtraxxer

Links boven Int Sequencer uitvinken, dan gewoon je pianorol in FL gebruiken, dat zie je waar normaal de noten staan de verschillende drumsounds!

Vraag: Heel dom waarschijnlijk maar waar zie ik hoe lang mn track inmiddels is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 00:33 

Hardtraxxer

Q-Dominic schreef:
Links boven Int Sequencer uitvinken, dan gewoon je pianorol in FL gebruiken, dat zie je waar normaal de noten staan de verschillende drumsounds!

Nope, als ik de internal sequencer uitvink, en daarna de pianorol in fl gebruik, zie ik nogsteeds niet de verschillende drumsounds. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 00:47 

Hardtraxxer

Ah ik zie het al. Als ik de piano roll dan open staat er geen Bassdrum, snaredrum etc, maar gewoon C5, C4 etc maar ze geven wel allemaal een verschillend geluid. C3 is de bassdrum bij mij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 14:22 

Hardtraxxer

klik eens in je pianorol linksboven op ABC, dat zou het moeten verhelpen :) Anders weet ik het ook niet meer..
Maar iemand nog antwoord op mijn vraag?
Q-Dominic schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 19:08 

Hardtraxx Newbie

Socializerz schreef:
Afbeelding
Bij B|M ff op M zetten, dan staat de tijd er in Minuten:Seconden

En dan kom je er na 4 jaar pas achter dat die functie er ook is..
Super handig, bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 20:42 

Hardtraxx Beheerder

stopho schreef:
Socializerz schreef:
Afbeelding

En dan kom je er na 4 jaar pas achter dat die functie er ook is..
Super handig, bedankt!

Geloof me het duurt echt JAREN voordat je ale functies in fl studio hebt ontdekt :P tenzij je de fruity loops bibel leest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 19:08 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Afbeelding

Dankje :) !

Nog een vraag. Als ik een layer invoeg en daar 3 verschillende kicks op zet (low/mid/high) en vervolgens die layer op een van mn mixerkanalen zet komt er geen volume door dat mixerkanaal ondanks dat ik wel het geluid hoor van m'n (gelayerde) kick. Hoe los ik dit op? Is heel irritant als ik andere kanalen wil sidechainen met compressie e.d. erop
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 20:20 

Hardtraxxer

wel 'set as children' gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 13:38 

Hardtraxxer

Ja anders zou ik de kick uberhaupt niet horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 20:14 

Hardtraxx Newbie

Even een vraag.

Ik heb nu alleen maar Tracks in m'n playlist staan, maar ik wil ook Patterns er in hebben. Weet iemand hoe ik deze er in krijg?
Waarschijnlijk is het heel simpel, alleen het lukt me niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 20:52 

Hardtraxxer

DJFullContact schreef:
Even een vraag.

Ik heb nu alleen maar Tracks in m'n playlist staan, maar ik wil ook Patterns er in hebben. Weet iemand hoe ik deze er in krijg?

Options -> General Settings, en dan in de kolom advanced 'Enable legacy pattern blocks' aanvinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 00:15 

Hardtraxx Newbie

mrbubble456 schreef:
DJFullContact schreef:
Even een vraag.

Options -> General Settings, en dan in de kolom advanced 'Enable legacy pattern blocks' aanvinken :)

Thanks man!! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 20:53 

Hardtraxx Elite

Q-Dominic schreef:

vgm kan je een layer niet door de mixer gooien, dan moet je je 3 kicks gwn allemaal op hetzelfde fx kanaal zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 12:11 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Q-Dominic schreef:

vgm kan je een layer niet door de mixer gooien, dan moet je je 3 kicks gwn allemaal op hetzelfde fx kanaal zetten

Omdat een layer geen generator is.. het is alleen een trigger, en geeft op zich zelf geen geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 18:24 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Q-Dominic schreef:

Hmm alleen het kutte is dat de kicks gelaagd en dus verschillend ge-eq't zijn dus ik moet ze wel op verschillende FX zetten (kick voor hoog, kick voor mid en kick voor laag)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 18:36 

Hardtraxxer

Q-Dominic schreef:
DJ_Tim schreef:
Q-Dominic schreef:

Hmm alleen het kutte is dat de kicks gelaagd en dus verschillend ge-eq't zijn dus ik moet ze wel op verschillende FX zetten (kick voor hoog, kick voor mid en kick voor laag)

Is dat dan niet prettiger? Ik mag graag controle houden low/mid/high. Dat helpt mij met het mixen, en het aparte volume dat je zo kan regelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 00:00 

Hardtraxxer

Stigmata schreef:
Is dat dan niet prettiger? Ik mag graag controle houden low/mid/high. Dat helpt mij met het mixen, en het aparte volume dat je zo kan regelen

Klopt dat is het ook en daarom doe ik dat ook, maar gezien het volume e.d. ook voor al die kicks anders is in de FX kanalen moet ik tig verschillende automations maken om bepaalde effecten met mn kick te krijgen (of met meerlaagse synths die je met bijvoorbeeld 1 cutoff automation zou willen bedienen). Het zou makkelijk zijn als je al die FX kanalen kan doorsturen naar een leeg mixerkanaal en daar dus weer gezamelijke effecten op kan gooien.
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner