Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 19:23 

Hardtraxxer

Hoe maak ik een automation clip van knopjes in plugins als nexus of drumazon? :$ rechter muisknoppen werkt niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 19:52 

Hardtraxxer

Q-Dominic schreef:
Hoe maak ik een automation clip van knopjes in plugins als nexus of drumazon? :$ rechter muisknoppen werkt niet :P

bij t pijltje in je vst rechtsbovenaan 'browse parameter' aanklikken, dan krijg je rechts in beeld een lijst met al de parameters van de vst waarvoor je automation kunt maken. je kan eventueel ook aan de knop draaien terwijl je in recordmodus bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:41 

Hardtraxxer

Kijk eens aan, helemaal top bedankt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 10:10 

Hardtraxxer

Ik doe het altijd zo: Ik draai aan het gewenste knopje. Vervolgens klik ik: Tools -> Last Tweaked -> Create Automation clip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 11:39 

Hardtraxxer

ROD schreef:
Ik doe het altijd zo: Ik draai aan het gewenste knopje. Vervolgens klik ik: Tools -> Last Tweaked -> Create Automation clip.

kijk, metjouw kan ik praten! al dat zoek werk slaat nergens op ahha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 13:56 

Hardtraxx Addict

GlobalSoundsmedia schreef:
ROD schreef:

kijk, metjouw kan ik praten! al dat zoek werk slaat nergens op ahha

Met je parameters kan je wel heel precies bepaalde waardes aannemen, dus ook zeker handig om te gebruiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 20:22 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een heeeel naar probleem. Bij Sylenth1 vliegt mn synth er de hele tijd uit als ik van mn project een mp3tje maak. Ik kan de fout niet vinden want als ik een toon aansla dan dan geeft hij wel aan dat hij het doet, dus qua voices enzo, alleen bij volume in Sylenth1 komt niets meer en dus ook niet in het project zelf. Vrij irritant. Moet ik de preset van de synth weer inladen en het nog een keer proberen. Maar lukt maar 1 op de 20 keer. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:51 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Ik heb een heeeel naar probleem. Bij Sylenth1 vliegt mn synth er de hele tijd uit als ik van mn project een mp3tje maak. Ik kan de fout niet vinden want als ik een toon aansla dan dan geeft hij wel aan dat hij het doet, dus qua voices enzo, alleen bij volume in Sylenth1 komt niets meer en dus ook niet in het project zelf. Vrij irritant. Moet ik de preset van de synth weer inladen en het nog een keer proberen. Maar lukt maar 1 op de 20 keer. :/

Time 2 find a valid crack.. ehh oeps... sylenth kopen inplaats van downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:02 

Hardtraxx Veteran

Hehe zou dat het zijn?
Ik wil het wel kopen maar alle top dj beginnen met illegaal spul, dan doe ik dat ook! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 09:28 

Hardtraxxer

Weet iemand hoe je meerdere automation clips layert naar 1 automation?
Voorbeeld:

Synth = 5layers in sylenth en ik moet dus voor elke layer een aparte cutoff automation maken.. Erg vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 09:54 

Hardtraxx Addict

Frazyr schreef:
Voorbeeld:

Synth = 5layers in sylenth en ik moet dus voor elke layer een aparte cutoff automation maken.. Erg vervelend.

Kan dat niet als je in je step-seq een layer maakt. De 5 layers daarnaartoe linken en dan kun je als 't goed is een cutoff automation maken in die layer die je hebt aangemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 10:06 

Hardtraxxer

Nee maar ik gebruik de cutoff functie van sylenth zelf omdat ik anders geen plucking-cutoff weet te krijgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 18:51 

Hardtraxx Beheerder

Frazyr schreef:
Voorbeeld:

Eerst maak je een Cutoff met Sylenth.1 dit doe je door aan je cutoff knop te draaien in sylenth.1 en en vervolgens naar Tools > Last Tweaked > Create Automation clip te gaan. dus heb je dus een automation clip voor 1 sylenth.1

Nu kun je vervolgens precies hetzelfde doen als de eersten. even aan de knop draaien en dan Tool > Last Tweaked > maar dan niet creat automation clip maar, link to controller: een screenshot hieronder:

Afbeelding

NU krijg je een schermpje:
Afbeelding

En hier kies je je automation clip die je als eerste hebt aangemaakt voor je eerste sylenth.1

Als je het niet snapt moet je het even zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 19:09 

Hardtraxxer

Hey hey,

om te beginnen super dat je wilt helpen.

Het lukt alleen niet helemaal..

1. Ik maak cutoff automation layer #1
2. Ik maak doe link to controller bij layer #2
3. Schermpje komt en bij internal controller zet ik layer #2 op de automation van layer #1 ...

Layer 2 werkt dan prima met de automation clip van layer 1.. alleen layer 1 werkt niet meer mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 21:58 

Hardtraxx Beheerder

Frazyr schreef:
Hey hey,

om te beginnen super dat je wilt helpen.

Het lukt alleen niet helemaal..

1. Ik maak cutoff automation layer #1
2. Ik maak doe link to controller bij layer #2
3. Schermpje komt en bij internal controller zet ik layer #2 op de automation van layer #1 ...

Layer 2 werkt dan prima met de automation clip van layer 1.. alleen layer 1 werkt niet meer mee

ah dat klopt. standaard staat het knopje "Remove Conflicts" uit in het schermpje waar je hem kan linken.. dit moet je aanzetten. zodat cutoff 1 niet overgeschreven wordt door cutoff 2.

Dit moet het doen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 09:32 

Hardtraxxer

Dat zal ik als ik thuis kom gelijk proberen, dan zal het ook wel werken!
Tof, heel erg fijn dit!

Groeten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 15:03 

Hardtraxxer

je kan ook fruity X-Y controller gebruiken :$, heb je alles in 1 automation clip en met 1 knop ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 14:35 

Hardtraxx Elite

Nooit geweten dat dit er was, dit gaat me echt heel veel werk schelen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 15:12 

Hardtraxx Addict

Wow, das best makkelijk inderdaad, thanks! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 15:49 

Hardtraxxer

@ The Venator

Inderdaad, thanks... Het werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:39 

Hardtraxxer

haha, is me ervaring tovh nog ergens goed voor xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 18:49 

Hardtraxx Elite

Haha ervaring, ik werk al ruim 6 jaar met Fruity loops en heb al aan honderden projecten gewerkt en nog steeds ken ik niet alle ins en outs van het programma :) :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 15:27 

Hardtraxx Veteran

Heb sinds kort een begin gemaakt met Fruity Loops..

Nu ben ik wat aan het kloten met het maken van een melodie met Toxic Biohazard. Als ik mijn melodie afspeel in het programma komt er af en toe wat gekraak uit me boxen iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 15:33 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:

Nu ben ik wat aan het kloten met het maken van een melodie met Toxic Biohazard. Als ik mijn melodie afspeel in het programma komt er af en toe wat gekraak uit me boxen iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

mss clipt je melo? gaat je synth luider dan 0dB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 20:43 

Hardtraxx Veteran

momentum schreef:
93Wesley93 schreef:

mss clipt je melo? gaat je synth luider dan 0dB?

Het Master volume bedoel je? Die staat gewoon op 0db nu, maar nog steeds niet gefixt!

Zodra ik de CutOff steeds verder weg draai hoor je het kraken beter..
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner