T
Hardtraxxer
245 posts member since 2011
last seen Oct 2012
heb je miss aangeklikt dat die een lege preset laad? in 1 van de mixer channels?
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 4 days ago
DForcer wrote:
Socializerz wrote:
DForcer wrote:Ik heb best een groot probleem -.-
Ik had vanochtend mijn flstudio gewoon gesloten, en nu starte ik hem weer op en nu zijn opeens all me plugin's en settings uit me track gedelete? iemand een idee hoe ik die plugins gwn weer op ze plek krijg?
Zijn ze uit je project? of uit die lijst waar je ze kan kiezen? als ze uit je project zijn denk ik dat ie OF niet goed geladen is OF dat je project gecrasht is
ja gwn helemaal uit me project, hier een foto:

EDIT: All me plugin's zijn dus uit me mixer zoals; EQ, reeverb etc.. En sylenth1 voor de melodie is ook weg

[img]afbeelding[/img]
Ik heb dit probleem laatst ook gehad. ik weet niet waardoor het kwam, maar heb alles weer opnieuw erin moeten zetten.
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Iemand ervaring met de installatie van Drumazon? Heb de VST gewoon via de installatie geinstalleerd, alleen nu krijg ik bij het inladen van de VST in FL zelf een .dll error. Ik heb de .dll opgezocht op internet en in de juiste map geplaatst, maar ik krijg hem nog steeds niet geopend..
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Teknizion wrote:Iemand ervaring met de installatie van Drumazon? Heb de VST gewoon via de installatie geinstalleerd, alleen nu krijg ik bij het inladen van de VST in FL zelf een .dll error. Ik heb de .dll opgezocht op internet en in de juiste map geplaatst, maar ik krijg hem nog steeds niet geopend..
Heb je een 64 bits windows ?
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Jup, dat was dus uiteindelijk het probleem. De bestanden moesten dus niet in system32 maar in de systemWOW map (ofzo) Nu werkt het, thanks !
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Idd, dat zelfde probleem had ik namelijk ook. :P
N
9 posts member since 2012
last seen Sep 2012
Ik zoek een manier of een vst dat je loops kan maken of automatisch laten versnellen .

Voorbeeld loops : from within

Als jullie niet begrijpen wat ik bedoel kan ik later een soundclip uploaden. nu met gsm bezig.
T
Hardtraxxer
129 posts member since 2009
last seen Jul 2019
Ik heb een vraag mbt tot een kick die ik heb gesampled.
Normaal gesproken als je de kick korter maakt, speelt hij de tail niet af. Bij een gesamplede kick kan ik wel een 1/3 maat maken, maar toch speelt hij de hele kick af. Hoe kan ik mijn gesamplede kick laten inkorten tot de maat die ik hem afstel in mijn piano rol?
iemand een idee?
Hardtraxxer
835 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Thanks Socializerz, wist ik ook niet.
P
Hardtraxxer
530 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Zet de volume enveloppe in de sampler aan, en zet alles terug behalve de sustain, die zet je helemaal omhoog. Nu speelt ie de kick niet door, maar stopt ie m waar jij hem in de pianoroll stopt :thumbup:
N
9 posts member since 2012
last seen Sep 2012
Socializerz wrote:D_Blue Glitch. Een automation clip op die retrigger en steeds hoger zetten,
zoiets?
http://www66.zippyshare.com/v/60946/file.html
Dat was idd wat ik bedoelde. Thnx
Hardtraxxer
190 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Socializerz wrote:Alleen het probleem is, dat die balk in Glitch door blijft lopen en na een aantal seconden dus stopt. Iemand enig idee hoe je dat door kan laten lopen?

Dit bedoel ik
http://www24.zippyshare.com/v/31272104/file.html
hij stopt automatisch
Makkelijkste manier is denk ik sample laden in edison daar lekker mee kutten ~
en met een andere edison opnemen wat je doet !
M
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Nov 2017
Ik weet niet of het illegaal is hier, maar heeft iemand toevallig een goede link waar ik de XXL versie kan downloaden van versie 8,9 of 10?

admin edit: klopt, dat willen we hier niet
Hardtraxxer
190 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Murcie wrote:Ik weet niet of het illegaal is hier, maar heeft iemand toevallig een goede link waar ik de XXL versie kan downloaden van versie 8,9 of 10?
zal wel niet legaal zijn maar bittorrent downladen en googlen meer zeg ik niet :P
M
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Nov 2017
bass fucker wrote:
Murcie wrote:Ik weet niet of het illegaal is hier, maar heeft iemand toevallig een goede link waar ik de XXL versie kan downloaden van versie 8,9 of 10?
zal wel niet legaal zijn maar bittorrent downladen en googlen meer zeg ik niet :P

Al een aantal keer geprobeerd maar uiteindelijk zijn het allemaal demo versies :(
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2009
last seen Aug 2015
Ik wil trouwens iedereen bedanken voor hun advies op het gebied van producen en de Daw's , zo leer ik steeds weer iets nieuws :worship: :worship: :worship:
T
Hardtraxxer
129 posts member since 2009
last seen Jul 2019
pim wrote:Zet de volume enveloppe in de sampler aan, en zet alles terug behalve de sustain, die zet je helemaal omhoog. Nu speelt ie de kick niet door, maar stopt ie m waar jij hem in de pianoroll stopt :thumbup:
Dat was hem ! thanks!
K
8 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Ik ben net nieuw 4 weken bezig met produceren en ik stuit op een probleempje.
Uhm welk vst moet ik gebruiken om mijn noise uit de sound te halen. Je hoort namelijk een hele irritante noise op het einde dat elke saw lead heeft.

View on SoundCloud
Hardtraxxer
98 posts member since 2009
last seen May 2015
Socializerz wrote:Iemand wel eens gehoord van ''Sausage Fattener''? Iemand zei tegen me dat het goed werkt om dikke synths te maken ofzo.. :huh:
Is een plugin om een bestaande synth iets voller en veel rauwer te laten klinken, (is van Dada Life).
Ik gebruik dit heel veel op mijn synths, vind het vet om het te gebruiken.
T
Hardtraxxer
59 posts member since 2012
last seen Dec 2014
Wat zijn nou eigelijk echt handige plugins voor het produceren van hardstyle?
Denk hierbij aan het maken van kicks, synths, screeches etc. :P
Hardtraxxer
226 posts member since 2012
last seen Jul 2016
Teun wrote:Wat zijn nou eigelijk echt handige plugins voor het produceren van hardstyle?
Die vraag staat denk ik zo'n ongeveer 20 x in dit topic .. Lees even het topic door en je hebt antwoord op je vraag. beetje google kan ook niet kwaad.
T
Hardtraxxer
59 posts member since 2012
last seen Dec 2014
Venice13 wrote:
Teun wrote:Wat zijn nou eigelijk echt handige plugins voor het produceren van hardstyle?
Die vraag staat denk ik zo'n ongeveer 20 x in dit topic .. Lees even het topic door en je hebt antwoord op je vraag. beetje google kan ook niet kwaad.
Dankje, heb er nu al een hoop. :P

Alleen hoe krijg ik ze nu in Flstudio? Sorry als dat een domme vraag is, ik krijg het echt niet gevonden.
X
Hardtraxxer
221 posts member since 2011
last seen Jan 2014
Gistere had ik wat gemaakt, en nu wil ik het terug openen
en opent hij alles maar als ik dan wil afspelen dan blijft mijn pc
de hele tijd hangen (is alleen bij dat bestand)!

Hoe kan dit?

mvg
Xypes
G
Hardtraxxer
167 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Socializerz wrote:Iemand enig idee waarmee je sounds zoals dit
View on YouTube
(in het begin en in de break) Dat gezang zegmaar steeds

Weet iemand hoe je dat maakt?

heb je skype? voeg maar even toe :) zal ik je wel even helpen in een video chat!
D
Hardtraxxer
268 posts member since 2009
last seen Jul 2025
GlobalSoundsmedia wrote:
Socializerz wrote:Iemand enig idee waarmee je sounds zoals dit
View on YouTube
(in het begin en in de break) Dat gezang zegmaar steeds

Weet iemand hoe je dat maakt?

heb je skype? voeg maar even toe :) zal ik je wel even helpen in een video chat!
Kontakt ftw ;)