Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 17:04 

Hardtraxxer

Hoe neem je een geluid op? Ja zoals in dit filpmje;

Vanaf 8,02 ongeveer. Alvast bedankt :thumbsup:

EDIT: OPGELOST :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 21:24 

Hardtraxxer

ik heb een vraag want dan heb ik een melody en wil ik daar een kick op zetten alleen dan heb ik het probleem dat mijn kick niet meer te horen is ik zou graag willen weten of hier een oplossing of iets voor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 16:43 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
nexus (voor de noobs :D)

daar vergis je je zo in kerel!

nexus heeft veel meer te bieden dan je denkt, en wordt profesioneel ook veel meer gebruikt dan dat jij denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 20:35 

Hardtraxx Addict

Sanderson schreef:
Case Dj schreef:

nexus heeft veel meer te bieden dan je denkt, en wordt profesioneel ook veel meer gebruikt dan dat jij denkt.

Haha inderdaad. Avicii gebruikt veel nexus is naar mijn mening toch niet echt een noob.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 12:29 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Sanderson schreef:
Case Dj schreef:

Haha inderdaad. Avicii gebruikt veel nexus is naar mijn mening toch niet echt een noob.

elke producer gebruikt Nexus. van klein tot groot
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 14:16 

Hardtraxxer

Valt maar te zien voor wat je het gebruikt... ikzelf heb geen nexus omdat ik het ook maar soort samplebank/preset database vind.

dus gebruik je het om je sawleads en pads uit te halen vind ik het idd maar flauw, en zal j ook niet veel bereiken aangezien iedereen een nexusleadje kan aanzetten. het is veel beter om je eigen sounds te maken...

maar om bv piano's uit te halen kan het dan weer wel, omdat het niet veel zin heeft zelf een piano proberen na te maken...

maar @ghndd; denk dat dat dus wat overdreven is. ik hebt bv niet :P

Mijn mening :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 15:12 

Hardtraxxer

momentum schreef:
Valt maar te zien voor wat je het gebruikt... ikzelf heb geen nexus omdat ik het ook maar soort samplebank/preset database vind.

dus gebruik je het om je sawleads en pads uit te halen vind ik het idd maar flauw, en zal j ook niet veel bereiken aangezien iedereen een nexusleadje kan aanzetten. het is veel beter om je eigen sounds te maken...

maar om bv piano's uit te halen kan het dan weer wel, omdat het niet veel zin heeft zelf een piano proberen na te maken...

maar @ghndd; denk dat dat dus wat overdreven is. ik hebt bv niet :P

Mijn mening :P

Je geeft zelf al aan dat je er toepassingen voor ziet.

Verder kun je er ook hele dikke leads uit halen, alleen moet je niet verwachten dat je er 1 aanklikt en je een vette lead hebt, gooi je er echter wat Vst's overheen dan kan er zelfs uit de nexus een hele dikke lead komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 17:01 

Hardtraxx Beheerder

ik maak al mn sounds zelf. daar heb ik Nexus niet voor nodig. misschien had ik het zo moeten uitdrukken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 17:25 

Hardtraxx Addict

Enigste waar ik Nexus nog voor gebruik zijn Pads en piano's
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:23 

Hardtraxxer

Ik ben nu al een paar maand bezig met FL Studio.
Nu begin ik eindelijk er een paar leuke sounds uit te krijgen.
Maar ik vind dat mijn fl project totaal nog niet groot is.
En toch begint hij altijd te haperen als ik een stukje wil proberen afspelen.
Ik heb 4 GB RAM en 500 GB harde schijf.
Zou het aan mijn laptop kunnen liggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 17:04 

Hardtraxx Addict

Heb zelf een Focusrite Scarlett 8i6 externe geluidskaart. Hierdoor lopen je projecten ook een stuk soepeler! :)
Naar mijn mening werken PC's sowieso een stuk beter voor muziekproductie dan laptops, maar ligt er weer net aan wat voor PC of laptop je hebt.
Met een goede pc en een externe geluidskaart zouden je projecten in feite niet meer horen te haperen. En zoals Social zegt, zoveel mogelijk programma's sluiten.

Had dit probleem eerst ook, tot het verergerde, toen kon ik op mijn oude PC sommige projecten niet eens meer openen omdat ze te groot waren :D
Gelukkig snel een nieuwe aangeschaft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 17:15 

Hardtraxxer

Bedankt voor het snelle antwoord!
Ik sluit altijd eerst al mijn andere programma's omdat ik ook dacht dat het daaraan lag, maar eigenlijk maakt dat niet veel uit, want als FL het enigste is wat openstaat, dan hapert het nog.
Zal dus een nieuwe laptop moeten worden, spijtig genoeg nog niet direct budget voor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 09:41 

Hardtraxxer

mensen ik begin problemen te krijgen met mijn projecten dat als ze te druk worden dat ze gaan stotteren. Nu hoor ik dat ik een exsterne geluidskaart moet kopen om het te verhelpen.. Kan iemand mij zegge welke bijv goed is en welke ik het beste kan halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 10:23 

Hardtraxx Addict

DirtyNoizeZ schreef:
mensen ik begin problemen te krijgen met mijn projecten dat als ze te druk worden dat ze gaan stotteren. Nu hoor ik dat ik een exsterne geluidskaart moet kopen om het te verhelpen.. Kan iemand mij zegge welke bijv goed is en welke ik het beste kan halen?

Heb zelf een Focusrite Scarlett 8i6, werkt perfect! Echte aanrader! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 11:16 

Hardtraxxer

Nog een manier is om gamebooster te downloaden :) Dit sluit overige programma's die je werkgeheugen verminderen ;) Ik gebruik het ook alleen uiteindelijk clipt hij nog een beetje, word tog tijd voor nieuwe boxen/geluidskaart dusja:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 12:10 

Hardtraxxer

Ik heb hier nog een mon800 ligge en ik heb pas nieuwe boxen op de kop kunnen tikken :)
Er komen nog krk 8's bij en heb nu truth b2030A voor een goeie prijs.

Zo'n mon800, zou ik dit ff kunnen gebruiken om die boxen aan te sluiten op mijn pc of niet?
Of moet ik er dan een externe geluidskaart tussen gooien/mengpaneel :O?
eigenlijk is dit een verdeler of zoiets denk ik!

ik hoop dat iemand mij kan helpen!

gr Xypes
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 00:49 

Kraak... Piep...

FL 10 is kut. Heil aan FL 8 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 17:08 

Hardtraxx Addict

D-Nemacyst schreef:

Het is wennen, daarna ben je er blij mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 15:38 

Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
D-Nemacyst schreef:

Precies :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 16:06 

Hardtraxx Beheerder

Dutchiedutch schreef:
Joeyvg schreef:
D-Nemacyst schreef:

Precies :thumbup:

Ik had eerst fl 9. wat een heerlijke versie. daarna kreeg ik 10. fucked up dacht ik :lol:

maar hij is best cools je er aan gewend bent :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 23:36 

Hardtraxx Newbie

Hoi iedereen,

Ik zit met een probleem, namelijk dat fl studio de hele tijd hapert als ik maar een paar vst's toevoeg. de cpu meter in fl studio staat dan ook rond de 90% en zakt daarna weer terug. Mijn specs van de pc zijn 12gb ddr3 ram, een intel core i7 920 overclockt tot 3ghz. Verder heb ik een steinberg cl1 geluidskaart. Ik hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 12:44 

Hardtraxx Newbie

S_D schreef:
Hoi iedereen,

Ik zit met een probleem, namelijk dat fl studio de hele tijd hapert als ik maar een paar vst's toevoeg. de cpu meter in fl studio staat dan ook rond de 90% en zakt daarna weer terug. Mijn specs van de pc zijn 12gb ddr3 ram, een intel core i7 920 overclockt tot 3ghz. Verder heb ik een steinberg cl1 geluidskaart. Ik hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen :(

Waarschijnlijk moet je je audio buffer omhoog gooien. Is te vinden bij opties>audio> en dan show asio panel. En dan verder naar de rechterkant halen, zo heeft het geluid meer stabilteit. Je zou wel last kunnen krijgen van latency.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 00:39 

Hardtraxx Newbie

Mysterion schreef:
S_D schreef:
Hoi iedereen,

Waarschijnlijk moet je je audio buffer omhoog gooien. Is te vinden bij opties>audio> en dan show asio panel. En dan verder naar de rechterkant halen, zo heeft het geluid meer stabilteit. Je zou wel last kunnen krijgen van latency.

Dat is het niet want die staat al op 2048 (mijn maximum) en de interpolation staat ook al op lineair :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:33 

Hardtraxxer

Ik heb best een groot probleem -.-
Ik had vanochtend mijn flstudio gewoon gesloten, en nu starte ik hem weer op en nu zijn opeens all me plugin's en settings uit me track gedelete? iemand een idee hoe ik die plugins gwn weer op ze plek krijg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:06 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
DForcer schreef:
Ik heb best een groot probleem -.-
Ik had vanochtend mijn flstudio gewoon gesloten, en nu starte ik hem weer op en nu zijn opeens all me plugin's en settings uit me track gedelete? iemand een idee hoe ik die plugins gwn weer op ze plek krijg?

Zijn ze uit je project? of uit die lijst waar je ze kan kiezen? als ze uit je project zijn denk ik dat ie OF niet goed geladen is OF dat je project gecrasht is

ja gwn helemaal uit me project, hier een foto:

EDIT: All me plugin's zijn dus uit me mixer zoals; EQ, reeverb etc.. En sylenth1 voor de melodie is ook weg

Afbeelding
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner