Hoe neem je een geluid op? Ja zoals in dit filpmje;
View on YouTube
Vanaf 8,02 ongeveer. Alvast bedankt
EDIT: OPGELOST
View on YouTube
Vanaf 8,02 ongeveer. Alvast bedankt
EDIT: OPGELOST
daar vergis je je zo in kerel!Case Dj wrote: nexus (voor de noobs)
Haha inderdaad. Avicii gebruikt veel nexus is naar mijn mening toch niet echt een noob.Sanderson wrote:daar vergis je je zo in kerel!Case Dj wrote: nexus (voor de noobs)
nexus heeft veel meer te bieden dan je denkt, en wordt profesioneel ook veel meer gebruikt dan dat jij denkt.
elke producer gebruikt Nexus. van klein tot grootPhase 2 wrote:Haha inderdaad. Avicii gebruikt veel nexus is naar mijn mening toch niet echt een noob.Sanderson wrote:daar vergis je je zo in kerel!Case Dj wrote: nexus (voor de noobs)
nexus heeft veel meer te bieden dan je denkt, en wordt profesioneel ook veel meer gebruikt dan dat jij denkt.
Je geeft zelf al aan dat je er toepassingen voor ziet.momentum wrote:Valt maar te zien voor wat je het gebruikt... ikzelf heb geen nexus omdat ik het ook maar soort samplebank/preset database vind.
dus gebruik je het om je sawleads en pads uit te halen vind ik het idd maar flauw, en zal j ook niet veel bereiken aangezien iedereen een nexusleadje kan aanzetten. het is veel beter om je eigen sounds te maken...
maar om bv piano's uit te halen kan het dan weer wel, omdat het niet veel zin heeft zelf een piano proberen na te maken...
maar @ghndd; denk dat dat dus wat overdreven is. ik hebt bv niet
Mijn mening
Heb zelf een Focusrite Scarlett 8i6, werkt perfect! Echte aanrader!DirtyNoizeZ wrote:mensen ik begin problemen te krijgen met mijn projecten dat als ze te druk worden dat ze gaan stotteren. Nu hoor ik dat ik een exsterne geluidskaart moet kopen om het te verhelpen.. Kan iemand mij zegge welke bijv goed is en welke ik het beste kan halen?
Het is wennen, daarna ben je er blij meeD-Nemacyst wrote:FL 10 is kut. Heil aan FL 8
PreciesJoeyvg wrote:Het is wennen, daarna ben je er blij meeD-Nemacyst wrote:FL 10 is kut. Heil aan FL 8
Ik had eerst fl 9. wat een heerlijke versie. daarna kreeg ik 10. fucked up dacht ikDutchiedutch wrote:PreciesJoeyvg wrote:Het is wennen, daarna ben je er blij meeD-Nemacyst wrote:FL 10 is kut. Heil aan FL 8
Waarschijnlijk moet je je audio buffer omhoog gooien. Is te vinden bij opties>audio> en dan show asio panel. En dan verder naar de rechterkant halen, zo heeft het geluid meer stabilteit. Je zou wel last kunnen krijgen van latency.S_D wrote:Hoi iedereen,
Ik zit met een probleem, namelijk dat fl studio de hele tijd hapert als ik maar een paar vst's toevoeg. de cpu meter in fl studio staat dan ook rond de 90% en zakt daarna weer terug. Mijn specs van de pc zijn 12gb ddr3 ram, een intel core i7 920 overclockt tot 3ghz. Verder heb ik een steinberg cl1 geluidskaart. Ik hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen
Dat is het niet want die staat al op 2048 (mijn maximum) en de interpolation staat ook al op lineairMysterion wrote:Waarschijnlijk moet je je audio buffer omhoog gooien. Is te vinden bij opties>audio> en dan show asio panel. En dan verder naar de rechterkant halen, zo heeft het geluid meer stabilteit. Je zou wel last kunnen krijgen van latency.S_D wrote:Hoi iedereen,
Ik zit met een probleem, namelijk dat fl studio de hele tijd hapert als ik maar een paar vst's toevoeg. de cpu meter in fl studio staat dan ook rond de 90% en zakt daarna weer terug. Mijn specs van de pc zijn 12gb ddr3 ram, een intel core i7 920 overclockt tot 3ghz. Verder heb ik een steinberg cl1 geluidskaart. Ik hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen
ja gwn helemaal uit me project, hier een foto:Socializerz wrote:Zijn ze uit je project? of uit die lijst waar je ze kan kiezen? als ze uit je project zijn denk ik dat ie OF niet goed geladen is OF dat je project gecrasht isDForcer wrote:Ik heb best een groot probleem![]()
Ik had vanochtend mijn flstudio gewoon gesloten, en nu starte ik hem weer op en nu zijn opeens all me plugin's en settings uit me track gedelete? iemand een idee hoe ik die plugins gwn weer op ze plek krijg?