Hoe kan ik het beste hier een foto zetten :O?
gr
gr
Gewoon uploaden naar http://nl.tinypic.com/ en dan de code [img]URL[/img] kopieren en hier plakkenxypes wrote:Hoe kan ik het beste hier een foto zetten :O?
gr
Dank, dank dank.Socializerz wrote:Gefeliciteerd mede hardtraxx addictW0uT3R wrote:Gewoon uploaden naar http://nl.tinypic.com/ en dan de code [img]URL[/img] kopieren en hier plakkenxypes wrote:Hoe kan ik het beste hier een foto zetten :O?
gr
EDIT: Dit bericht heeft me een HT-Addict gemaakt, haha![]()
Trouwens nog een tip:xypes wrote:En nu ruist ook alles, wtf echt wazig^^
Misschien eens een andere FL Studio dl ofzo?
Ik vin het maar gek
gr xypes
lol, ben ik zelf ook pas kort geleden achter gekomen dat dat je hele track inelkaar drukt en er van een goeie mastering zoiezo niet meer te spreken valt.Joeyvg wrote:Trouwens nog een tip:xypes wrote:En nu ruist ook alles, wtf echt wazig^^
Misschien eens een andere FL Studio dl ofzo?
Ik vin het maar gek
gr xypes
HAAL DIE LIMITER VAN JE MASTER AF![]()
Dat vern**kt echt je track, heb ik zelf ook veel last van gehad.
Nou, pin me er niet op vast. Lijstje met specs van je pc zou wel praktisch zijn.xypes wrote:Ahzo, dus het ligt aan me pc die niet goed genoeg meer is eigenlijk^^
Tijd voor een nieuwe binnenkort dan
gr
Ja samples dat bedoel ik maar hoe voeg ik dit dan toe aan FL :Joeyvg wrote:Packs?
Ik neem aan dat je samples bedoelt?
Deze zit je gewoon in je FL map:
C:\Program Files (x86)\Image-Line\FL Studio 10\Data\Patches\Packs
is dat bij mij.
En zoek eens op Blutonium boy of vengeance, zitten goede claps/snares/cymbals enz in.
6gb ram minimaal voor producen van hardstyle.xypes wrote:ik heb 1tb vast geheugen (uitgebreid)
Een goede videokaart.
4gb RAM
Dit moet normaal toch meer als voldoende zijn of niet :O?
gr
6GB minimaal?Case Dj wrote:6gb ram minimaal voor producen van hardstyle.xypes wrote:ik heb 1tb vast geheugen (uitgebreid)
Een goede videokaart.
4gb RAM
Dit moet normaal toch meer als voldoende zijn of niet :O?
gr
en een processor vanaf 3.0ghz moet genoeg zijn.
Als je Windows 7 hebt (is bij vista volgens mij ook>) dan rechtermuisknop op "Computer" en dan "Eigenschappen"xypes wrote:Waar zie ik die processor?
gr

je kan ook een crack downloaden via TPB of isohunt.com....Teun wrote:Als ik iets op wil slaan krijg ik dit:
Betekent dat dus dat ik niks kan opslaan en openen tot ik het hele programma heb gekocht? Want dat ga ik niet doen.
Boelie-beatz wrote:je kan ook een crack downloaden via TPB of isohunt.com....Teun wrote:Als ik iets op wil slaan krijg ik dit:
Betekent dat dus dat ik niks kan opslaan en openen tot ik het hele programma heb gekocht? Want dat ga ik niet doen.
ikzelf heb laatst maar eens Cubase gekocht (snap ook niet wat ik hier doe) en merk dat je daar toch een iets strakker geluid uit krijgt dan Fruity, helemaal audio bewerken gaat makkelijker + dat ik nooit meer heb dat mn bassen gaan clippen als ik in cubase een kick maak ofzo ( bij fruity doet ie dat al in t programma zelf en nu alleen in mn wave's xD)
1. Ik weet niet hoe goed je bent met PC's, maar XP; seriously? Ik zou gewoon lekker upgraden naar Windows 7.xypes wrote:Hier is een foto van het ramgeheugen en specificaties enzo:
http://tinypic.com/view.php?pic=ddz5z&s=6
Dus misschien dat het daaraan ligt?
gr Xypes