Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 13:56 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
Boelie-beatz schreef:
Teun schreef:
Als ik iets op wil slaan krijg ik dit:

Afbeelding

Betekent dat dus dat ik niks kan opslaan en openen tot ik het hele programma heb gekocht? Want dat ga ik niet doen.

je kan ook een crack downloaden via TPB of isohunt.com....

ikzelf heb laatst maar eens Cubase gekocht (snap ook niet wat ik hier doe) en merk dat je daar toch een iets strakker geluid uit krijgt dan Fruity, helemaal audio bewerken gaat makkelijker + dat ik nooit meer heb dat mn bassen gaan clippen als ik in cubase een kick maak ofzo ( bij fruity doet ie dat al in t programma zelf en nu alleen in mn wave's xD)

:list: Downloaden. Niet promoten hier en niet doen met zulke DAW's! Stouterds!!!!!

Waar vind ik die crack dan precies, PB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 14:00 

Hardtraxx Addict

Teun schreef:
W0uT3R schreef:

:list: Downloaden. Niet promoten hier en niet doen met zulke DAW's! Stouterds!!!!!

Waar vind ik die crack dan precies, PB?

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 14:06 

Hardtraxx Addict

W0uT3R schreef:
xypes schreef:
Hier is een foto van het ramgeheugen en specificaties enzo:

http://tinypic.com/view.php?pic=ddz5z&s=6

Dus misschien dat het daaraan ligt?

gr Xypes

1. Ik weet niet hoe goed je bent met PC's, maar XP; seriously? Ik zou gewoon lekker upgraden naar Windows 7.
2. 2.6 Ghz is niet bijster veel.
3. Volgens mij heb je 2MB RAM geheugen, dat gaat 'm t niet doen. Ik zou zeggen; upgraden.

XP is zeker kut, maar als hij met 2 gig ram windows 7 gaat installeren word FL studio er niet sneller op.
Windows 7 zelf vraagt al veel meer (ram) geheugen dan XP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 14:07 

Hardtraxx Addict

Joeyvg schreef:
W0uT3R schreef:
xypes schreef:
Hier is een foto van het ramgeheugen en specificaties enzo:

http://tinypic.com/view.php?pic=ddz5z&s=6

Dus misschien dat het daaraan ligt?

gr Xypes

1. Ik weet niet hoe goed je bent met PC's, maar XP; seriously? Ik zou gewoon lekker upgraden naar Windows 7.
2. 2.6 Ghz is niet bijster veel.
3. Volgens mij heb je 2MB RAM geheugen, dat gaat 'm t niet doen. Ik zou zeggen; upgraden.

XP is zeker kut, maar als hij met 2 gig ram windows 7 gaat installeren word FL studio er niet sneller op.
Windows 7 zelf vraagt al veel meer (ram) geheugen dan XP.

Ja, maar een RAM kaartje van 4GB is 20€. Dan hoef je dus niet een PC aan te schaffen en heb je wel een RAM van 6GB, met een 2,6 Ghz moet het wel lukken dan hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 14:11 

Hardtraxx Addict

Maar als hij een ouder moederbord heeft, kan hij misschien geen 6 ram aan, en 4 gig ram voor een ouder type (DDR..) is duurder als 20 euro.
Zoniet, dan is het idd beter om te upgraden van ram geheugen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 14:53 

Hardtraxxer

Ik had normaal 2g ja maar heb er ooit een plaatje van 2g laten bijsteken dus :O?

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 17:25 

Hardtraxxer

Hoe krijg ik die piano zo hardstyle achtig bij komt er gewoon het geluid van een normale piano uit maar hoe krijg ik dat anders ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 18:31 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Teun schreef:
Hoe krijg ik die piano zo hardstyle achtig bij komt er gewoon het geluid van een normale piano uit maar hoe krijg ik dat anders ?

Sylenth gebruiken, daar kan je synths mee maken ;)

En hoe kom ik aan 'Sylenth' en wat moet ik dan doen om die piano zo te krijgen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 18:44 

Hardtraxx Addict

Teun als je nou eerst even wat tutorials en handleidingen op het internet leest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 19:04 

Hardtraxx Addict

Waar doel je op? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 22:32 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
drumazon
Dat hij die tutorial eens moeten kijken :yes:

Dat heb ik al gedaan maar snap er niks van. =(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 22:33 

Hardtraxxer

Afbeelding

Heb wat melodies van Case gekregen maar nu zit ik met een probleem, het maakt geen geluid. Ook niet als ik die piano open en op die toetsen druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 22:35 

Hardtraxx Addict

Omdat de melodie in een sampler staat, een sampler is niks totdat jij er een sample ingooit,
Maar bij een melodie doe je dat meestal niet dus klik met de RECHTERMUISKNOP op het Sampler blokje, dan "Insert" en klik dan eens voor de lol op Sytrus (zit namelijk standaart in FL) en speel hem dan nog eens af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 22:57 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Ventje, dit kun je zelf toch ook nog wel uitzoeken? Kijk eerst even 2 minuten in plaats van meteen te vragen waar iets zit.

Ik ben er achter gekomen dat dingen vragen me meer oplevert dan zelf uren te kloten met FL.

Afbeelding

Als ik dat met dat Sytrus doe, en ja met RECHTERmuisknop, krijg ik die niet op de 'sampler' maar apart ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 00:25 

Hardtraxxer

Replace gebruiken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 02:11 

Hardtraxx Addict

ScavengerDJ schreef:
Replace gebruiken ;)

:cry: :( Zullen we geen vragen meer gaan beantwoorden totdat blijkt dat hij zich iets meer in het programma heeft verdiept? Ik kan ook wel 10000 vragen gaan stellen als ik Cubase net geïnstalleerd heb, eerst toturials kijken, handleiding lezen van de DAW etc. levert veel meer op dan hier als een dom schaap evidente vragen gaan stellen die je met een beetje zoekend vermogen ook wel kunt vinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 12:18 

Hardtraxxer

Lol iedereen heeft het zelf moeten zoeken door vanalles te bekijken op het internet.
En jij hier maar de hele tijd van die domme vragen stellen dat als
je ff probeert je wel vindt :)

On topic:
Kun je ook per pattern exporteren als .WAV of gaat dit alleen per heel project :O?
En kan ik die pattern dan ook in een ander projectje zetten en die wavevorm ergens zien want vind het heel vervelend als ik het open en niet echt weet waar alles staat^^

gr Xypes
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 12:27 

Hardtraxxer

Jullie hebben gelijk ! :D

Ik heb dit gevolgt en het is perfect !

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 13:39 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Teun schreef:

Als je dat perfect vind....

Op FL klinkt hij beter als op dat filmpje idd ja, maar ik ben ook al snel tevreden op dit moment ! =)

Nu moet ik ff uitvinden hoe ik een kick kan maken hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 14:47 

Hardtraxxer

Teun schreef:
Cruelty schreef:
Teun schreef:

Als je dat perfect vind....

Op FL klinkt hij beter als op dat filmpje idd ja, maar ik ben ook al snel tevreden op dit moment ! =)

Nu moet ik ff uitvinden hoe ik een kick kan maken hahah

Heb nu ook een kick gemaakt (klinkt natuurlijk nog niet erg goed maar het moet ergens beginnen), alleen als ik dan de piano van die kick start kan ik hem niet van toonhoogte veranderen. Op welke knop ik ook klik, de toonhoogte ervan blijft hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 18:08 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Ff aan het Time knopje draaien, helemaal naar beneden :)

Waar zit het time knopje? Ben er al een half uur naar te zoeken omdat mij erop gewezen word zelf dingen uit te zoeken maar ik kan het nergens vinden... sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 19:38 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Teun schreef:
Socializerz schreef:

Waar zit het time knopje? Ben er al een half uur naar te zoeken omdat mij erop gewezen word zelf dingen uit te zoeken maar ik kan het nergens vinden... sorry

Zit nu niet achter een pc met fl, maar als k thuis ben maak ik een printscreen voor je ;)

Oke, thankyou alvast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 11:08 

Hardtraxxer

Heb het time knopje nog steeds niet . =(

En als ik iets wil recorden staat er dat het alleen met Asio drivers kan, dus wil ik dat veranderen maar ik kan er niet uit kiezen:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 11:09 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Teun schreef:
Socializerz schreef:

Zit nu niet achter een pc met fl, maar als k thuis ben maak ik een printscreen voor je ;)

Open de wrapper van je kick, naast je pitch-control zit je "time knopje".
Als je toch bezig bent, normalize dan je kick en zet 'm ook op "monophonic"
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 11:12 

Hardtraxxer

Teun schreef:
Heb het time knopje nog steeds niet . =(

En als ik iets wil recorden staat er dat het alleen met Asio drivers kan, dus wil ik dat veranderen maar ik kan er niet uit kiezen:

Afbeelding

Je hebt geen ASIO drivers geïnstalleerd, waarschijnlijk heb je dit uitgevinkt toen je FL hebt geïnstalleerd. ASIO drivers geven de beste geluidsweergave als je zonder externe geluidskaart werkt. Je high-def audio-apparaat doet 't ook, dat is verder geen probleem.
Als je gaat recorden, doe dat dan liever met 'n edison op je masterkanaal, óf als je kicks record bijvoorbeeld; zet 'm volledig in je pianoroll, File > Export as > .wave file (betere geluidskwaliteit)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner