Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:17 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Pantermaat schreef:
Heren,

Bedankt voor jullie antwoord!
ik weet weer wat meer!

nog 1 vraagje, met welke vst zoude jullie die geluidjes in de intro maken?

tips?

Tutorials?

Alvast bedankt!!! :thumbsup:

probeer hier je intro is mee te maken, heel makkelijk als je alles stap voor stap volgt ;)

die begin tune is wel echt zo vals als de tering, godverdomme xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:20 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
ik hoor wel eens mensen praten over sidechainen
Maar wat is dat precies, en wat doet het? :$

Sidechainen is er zegmaar voor zorgen dat iets op iets reageerd xd
als je bijvoorbeeld naar house kijkt, whitenoise, word bijna altijd gesidechained. je hoort dan dat de white noise steeds wat minder goed hoorbaar is als de kick speelt.
is eigenlijk ook wel een beetje moeilijk uit te leggen maar volgens mij is dit het :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:37 

Hardtraxxer

TimoGhijsens schreef:
Socializerz schreef:
ik hoor wel eens mensen praten over sidechainen
Maar wat is dat precies, en wat doet het? :$

Sidechainen is er zegmaar voor zorgen dat iets op iets reageerd xd
als je bijvoorbeeld naar house kijkt, whitenoise, word bijna altijd gesidechained. je hoort dan dat de white noise steeds wat minder goed hoorbaar is als de kick speelt.
is eigenlijk ook wel een beetje moeilijk uit te leggen maar volgens mij is dit het :whistle:

Juustem. Je synth op je kick sidechainen kan heel veel schelen. De kick komt veel beter naar voren in de mix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 09:56 

Hardtraxxer

Hey jongens, vraagje:

Ik krijg in mijn project file in FL Studio 9 een warning die ik niet kan sluiten..
als ik op het kruisje klik gebeurd er niets en kan ik dus niet meer in mijn project file nu.

http://imageshack.us/f/84/schermafbeelding2012033.png/

Weet iemand een oplossing hiervoor?!

Thanks alvast,
Grtz Jesper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:47 

Hardtraxx Addict

infact schreef:
Hey jongens, vraagje:

Ik krijg in mijn project file in FL Studio 9 een warning die ik niet kan sluiten..
als ik op het kruisje klik gebeurd er niets en kan ik dus niet meer in mijn project file nu.

http://imageshack.us/f/84/schermafbeelding2012033.png/

Weet iemand een oplossing hiervoor?!

Thanks alvast,
Grtz Jesper.

Legaal of illegaal geript?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 15:28 

Hardtraxxer

Heeft er wss niks mee te maken. Wss is je project gewoon corrupt geraakt. Ga dus terug naar je laatste backup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 16:35 

Hardtraxx Beheerder

ja, je project is corrupt geraakt door die sidechain kick #6. dat is de mixer channel, had je daar een plugin in staan die je als demo/gekraakt had?

dan kan het best zijn dat hij daardoor crasht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 12:17 

Hardtraxxer

Vraagje?
in de plug hydra maak ik een tok, bass en punch.
alle 3 maak ik ze met hydra.

als ik wissel van de ene naar de andere hydra vervalt me preset die ik steeds heb gemaakt weg!
weet iemand hoe dit kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 16:18 

Hardtraxxer

Vraagjeee..

ik heb zeg maar in piano rol kan ik niet precies de blokjes neerscijven tussen de lijntjes maar gewoon random heel vreemd en niet precies allemaal op het zelfde plek.. en dat is best wel irritant..
iemand die weet hoe ik dat kan uitzetten? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 17:50 

Hardtraxxer

Had ook nog een vraagje,

Als ik 3 keer Zebra of Sylenth1 heb gebruikt om een leadsynth te maken, kan ik die dan ook samen voegen in 1?

Nu moet ik op 1 van de 3 met de piano roll een melodie maken, terwijl ik een melodie met alle 3 de synths wil maken.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 18:19 

Hardtraxxer

Basscow schreef:
Had ook nog een vraagje,

Als ik 3 keer Zebra of Sylenth1 heb gebruikt om een leadsynth te maken, kan ik die dan ook samen voegen in 1?

Nu moet ik op 1 van de 3 met de piano roll een melodie maken, terwijl ik een melodie met alle 3 de synths wil maken.

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is...

Ja dat kan door middel van een layer. Bovenin Channels -> Add one -> Layer. Vervolgens alle synths aanklikken die je bij elkaar wilt voegen (met shift+click) , naar die layer gaan, en 'set children' klikken :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 18:30 

Hardtraxxer

Ja dat bedoelde ik, dankjewel! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:07 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
peejay56 schreef:
Vraagjeee..

ik heb zeg maar in piano rol kan ik niet precies de blokjes neerscijven tussen de lijntjes maar gewoon random heel vreemd en niet precies allemaal op het zelfde plek.. en dat is best wel irritant..
iemand die weet hoe ik dat kan uitzetten? :D

bij dat magneetje links boven je piano roll, daarop klinken en dan op Step zetten

jaa het is klaar bedankt man! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 23:12 

Hardtraxxer

Citaat:
Hey luitjes,

Ben me meer gaan verdiepen in het produceren en krijg al redelijke geluiden eruit, maar nu wil ik ook een keyboard aan gaan schaffen omdat ik toch moeite heb om een melodie te maken met de muis in de piano roll.

Ik gebruik Fruity Loops 10 en zoek een keyboard die ik hierbij kan gebruiken. Ik zit te twijfelen tussen de volgende 2 keyboards:

(Behringer U Control Umx610)
http://www.bax-shop.nl/midi-keyboards/b ... tails.html
(Behringer U Control Umx490)

Welke raden jullie mij aan, of kan ik in deze prijsklasse beter voor een ander keyboard gaan?

Nou is mijn volgende probleem dat ik geen geluidskaart heb (wel een uitstekende game-pc), is dit noodzakelijk of kan ik via de USB ingang met het keyboard een melodie maken en recorden?

Zou hierbij wel wat advies kunnen gebruiken.

Bij voorbaat dank!

Kreeg er in een ander topic geen antwoord op, maar werken deze MIDI Keyboards goed in FL10 zonder geluidskaart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 22:17 

Hardtraxxer

Basscow schreef:
Citaat:
Hey luitjes,

Ben me meer gaan verdiepen in het produceren en krijg al redelijke geluiden eruit, maar nu wil ik ook een keyboard aan gaan schaffen omdat ik toch moeite heb om een melodie te maken met de muis in de piano roll.

Ik gebruik Fruity Loops 10 en zoek een keyboard die ik hierbij kan gebruiken. Ik zit te twijfelen tussen de volgende 2 keyboards:

(Behringer U Control Umx610)
(Behringer U Control Umx490)

Welke raden jullie mij aan, of kan ik in deze prijsklasse beter voor een ander keyboard gaan?

Nou is mijn volgende probleem dat ik geen geluidskaart heb (wel een uitstekende game-pc), is dit noodzakelijk of kan ik via de USB ingang met het keyboard een melodie maken en recorden?

Zou hierbij wel wat advies kunnen gebruiken.

Bij voorbaat dank!

Kreeg er in een ander topic geen antwoord op, maar werken deze MIDI Keyboards goed in FL10 zonder geluidskaart?

Links van de keyboards doen het niet, maar, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 23:46 

Hardtraxx Newbie

hey mensen. ben weer bezig met hardstyle track. wil het nu niet te snel gaan doen allemaal.
ff lekker me tijd er in stoppen. maar wil dus een volledige hardstyle track maken dus ook me eigen vocals.

heb me vocals al in gesproken., alleen zoek nu een programma voor fl studio om ze eens
mooi te laten klinken.
en natuurlijk te veranderen Look a Like. Psyko punkz Style. Wel me eigen draai ofc.
Headhunters (doomed)

Welke programma Raden jullie mij aan . Zullen er wel meerdere zijn. Vind het niet erg om zelf te puzzelen
Met die programma's

Miss een Bestaand vst in fl studio?

Dank jullie :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 15:34 

Hardtraxx Addict

producers-corner/vocals-hoe-t22115.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 23:28 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
Als ik de remix pack van Audiofreq wil openen, kan ik alleen de mp3 bestaden zien in FL en de Midi's niet
hoe kan ik dit oplossen?

De extentie (lees: Bestandsnaam) Eindigt op .midi deze moet je veranderen naar .mid, dan leest FL 'm wel. Logic dingetje denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 23:33 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
en hoe kan ik dit veranderen?

Open de map in je windows(?) explorer gewoon, ga naar de midi bestanden, dan zie je de MP3 files en de midifiles. Je ziet dan dat er een aantal bestanden op .midi eindigen.

Nou wat je nu moet doen stapsgewijs:

1.Rechtermuisknop op de midifile
2. Rename
3. klik na de laatste i van .midi
4. backspace
5. enter
6. op ja drukken als je pc weergeeft dat je de extentie veranderd en het mogelijk niet meer goed kan werken (is namelijk bullshit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 21:27 

Hardtraxxer

Heb nu het volgende probleem >.>

Hij ruist erg wanneer je hem zo afspeelt en punch klinkt opeens dubbel/anders.
Iemand een idee hoe ik dit kan fixe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 21:28 

Hardtraxxer

Audiotypez schreef:
Heb nu het volgende probleem >.>

Hij ruist erg wanneer je hem zo afspeelt en punch klinkt opeens dubbel/anders.
Iemand een idee hoe ik dit kan fixe?

Bij audio settings, de juiste geluidskaart selecteren en anders met de sample rate p/s gaan spelen tot het goed is, de mijne ligt rond de 10 p/s
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 21:51 

Hardtraxxer

buffer length aanpassen misschien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:40 

Ik heb ook een probleem.
Ik heb Ohmicidie gedownload, maar na het installeren wil ik m'n Fruity Loops updaten om hem toe te voegen. Hij refresht wel maar voegt Ohmicide niet toe, hoe komt dat? en hoe kan ik dat veranderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:46 

Hardtraxx Addict

Kijk je wel bij FX ?

En misschien staat hij wel in de lijst maar isdie niet rood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:12 

Joeyvg schreef:
Kijk je wel bij FX ?

En misschien staat hij wel in de lijst maar isdie niet rood.

Ik kijk bij 'Channels' 'More' dan 'Refresh' , komt niets bij. Of bij de mixer juist van 't zelfde verhaal....
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner