Wat dacht je van ze inspreken?
Of ergens vandaan jatten 
http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl
Heb samen met mijn vader veel Studiomicrofoons getest bij Musicstore in Duitsland, die Rodes vondt ik maar een rare doffe klank hebben. Wij zijn zelf voor de AKG perception 220 gegaan, extreem helder en zuiver geluid. Wel in combinatie met een hardware pre-amp en dat verschil tussen met en zonder pre-amp is wel duidelijk te horen.marsiascout wrote:Een mic als de Rode NT1 (180 euro), is dat niet voldoende voor n hardstyle producer?
En die AKG Perception 220 is ook niet zo overdreven duur.Squid wrote:Heb samen met mijn vader veel Studiomicrofoons getest bij Musicstore in Duitsland, die Rodes vondt ik maar een rare doffe klank hebben. Wij zijn zelf voor de AKG perception 220 gegaan, extreem helder en zuiver geluid. Wel in combinatie met een hardware pre-amp en dat verschil tussen met en zonder pre-amp is wel duidelijk te horen.marsiascout wrote:Een mic als de Rode NT1 (180 euro), is dat niet voldoende voor n hardstyle producer?
Om te kunnen exporteren moet je wel die Lame. encoder downloaden!Socializerz wrote:thanks man:)Nebuto wrote:Yes, het is gratis. Echt een top programmaatje
http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl
Een goede pre-amp geeft veel warmte en diepte aan de klank van een studiomicrofoon. Ik heb toen de Presonus tubePRE gekocht omdat een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.marsiascout wrote:En die AKG Perception 220 is ook niet zo overdreven duur.Squid wrote:Heb samen met mijn vader veel Studiomicrofoons getest bij Musicstore in Duitsland, die Rodes vondt ik maar een rare doffe klank hebben. Wij zijn zelf voor de AKG perception 220 gegaan, extreem helder en zuiver geluid. Wel in combinatie met een hardware pre-amp en dat verschil tussen met en zonder pre-amp is wel duidelijk te horen.marsiascout wrote:Een mic als de Rode NT1 (180 euro), is dat niet voldoende voor n hardstyle producer?
En zo'n pre-amp wat houd dat precies in?
dat kan ook goed werken idd, luister maar naar Scope DJ - Omniverse.Zygoma wrote:Ik haal mn vocals meestal uit documentaires op youtube. Gewoon zoeken en veel op related vids klikken en dan vind je vanzelf wat vets
Idd, vooral van oudere games werkt dit goed, de meeste nieuwere games hebben gecomprimeerde audiobestanden waardoor je er niets mee kan.mrazura wrote:De audio files van games.
Dan kom ik in totaal op n setje van 230 (iets meer wanneer ik accessoires meereken) euro uit ongeveer. Dat is ook zeer goed te doen.Squid wrote:
Een goede pre-amp geeft veel warmte en diepte aan de klank van een studiomicrofoon. Ik heb toen de Presonus tubePRE gekocht omdat een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.
Je moet dan natuurlijk wel nog een standaard en een pop-filter kopen.marsiascout wrote:Dan kom ik in totaal op n setje van 230 (iets meer wanneer ik accessoires meereken) euro uit ongeveer. Dat is ook zeer goed te doen.Squid wrote:
Een goede pre-amp geeft veel warmte en diepte aan de klank van een studiomicrofoon. Ik heb toen de Presonus tubePRE gekocht omdat een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.
Staan waarschijnlijk bij Program Files --> "spelontwikkelaar van Call Of Duty" --> Call Of Duty --> Audio.Socializerz wrote:Hoe kan ik die eruit halen dan, zoals bijvoorbeeld iets uit COD ofzomrazura wrote:De audio files van games.
De shockmount zit dr automatisch bij, n popfilter is rond de 20 en n reflectiefilter rond de 100 euro. Dat valt dan dus nog wel mee.Squid wrote:Je moet dan natuurlijk wel nog een standaard en een pop-filter kopen.marsiascout wrote:Dan kom ik in totaal op n setje van 230 (iets meer wanneer ik accessoires meereken) euro uit ongeveer. Dat is ook zeer goed te doen.Squid wrote:
Nee zit er niet bijgeleverd je zult er dan 2 moeten kopen: Van studiomic naar de pre-amp , van pre-amp naar geluidsinterface.marsiascout wrote:
Zit er een XLR kabel bijgeleverd? Want dit kan ik op de productpagina's niet vinden. Anders komt dr ook nog n 2 meter kabel bij.