Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 20:46 

Hardtraxx Veteran

Distoxion schreef:
Wat ik nog gevonden heb onder me oude naam ben wel benieuwd wat jullie van de climax remake vinden :P
Het was weer even geleden toen ik weer was begonnen en had niet echt veel inspiratie dus maakte ik maar een remake van no time to waste van wildstylez. Ik ga hem niet verder meer afmaken omdat ik het wel leuk vind klinken maar niet mijn style is om te maken in de hardstyle scene ik hou meer van wat harder binnen deze scene dus ben ik ook met een frisse start begonnen onder een nieuwe naam (Distoxion). :)

Greetz,
Distoxion
Rico

Maak je kicks eens zelf, hardkick10 kan egt niet meer in 2012 heh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 20:53 

Hardtraxx Newbie

RAW-vizion schreef:
Distoxion schreef:
Wat ik nog gevonden heb onder me oude naam ben wel benieuwd wat jullie van de climax remake vinden :P
Het was weer even geleden toen ik weer was begonnen en had niet echt veel inspiratie dus maakte ik maar een remake van no time to waste van wildstylez. Ik ga hem niet verder meer afmaken omdat ik het wel leuk vind klinken maar niet mijn style is om te maken in de hardstyle scene ik hou meer van wat harder binnen deze scene dus ben ik ook met een frisse start begonnen onder een nieuwe naam (Distoxion). :)

Greetz,
Distoxion
Rico

Maak altijd al me kicks met microtonic / drumazon / eks.
Ik ken de hardkick en vond hem toen al niks en daarbij hou ik niet kicks te sampelen dat deed ik 8 jaar terug toen ik begon met muziek ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 21:01 

Hardtraxx Veteran

Distoxion schreef:
RAW-vizion schreef:
Distoxion schreef:

Greetz,
Distoxion
Rico

Maak altijd al me kicks met microtonic / drumazon / eks.
Ik ken de hardkick en vond hem toen al niks en daarbij hou ik niet kicks te sampelen dat deed ik 8 jaar terug toen ik begon met muziek ;)

Je kick mist nog heel veel kracht! En er zit bijna geen punch op, de tail klinkt troebel en hij is te lang! Nog effe door knutselen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 21:21 

Hardtraxxer

D-Ruz schreef:
Mooie sounds heb je in elkaar gezet, kan er eigenlijk niks van zeggen :) .

Heb net een stukje intro in elkaar geknutseld. Wel met alleen m'n laptop boxjes...
[zippy]http://www26.zippyshare.com/v/87852452/file.html[/zippy]
Iemand opmerkingen?

Ik ben op het moment niet thuis dus luister niet op mijn KRK's maar Apple oortjes, clipt de kick niet hard?
Ik hoor namelijk inderdaad teveel bass en doordat je in het rood ramt komt je screech er ook te distort uit, kan zijn dat je die ook in het rood laat rammen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:39 

Hardtraxx Veteran

Klein stukje waar ik vandaag mee verder ben gegaan :)
http://www.twitvid.com/6IWOW
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:21 

Hardtraxxer

@RAW-vision, Kan je em maybe op zippy of soundcloud zetten? Het klinkt een beetje oldschool, I like it :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 12:25 

Hardtraxx Veteran

ROD schreef:
@RAW-vision, Kan je em maybe op zippy of soundcloud zetten? Het klinkt een beetje oldschool, I like it :D.

Das ook de bedoeling :D
Zal miss binnenkort een betere preview uploaden, maar wil nog niet teveel laten horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 15:02 

Hardtraxxer

Nice, ik ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 16:04 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
ROD schreef:

Das ook de bedoeling :D
Zal miss binnenkort een betere preview uploaden, maar wil nog niet teveel laten horen!

Klinkt wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 01:30 

Hardtraxxer

Kleine preview van waar ik mee bezig ben :) Morge ga ik aan de kick beginnen voor de intro/lead/outro,

Hoop dat het bevalt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 15:25 

Hardtraxxer

Audiotypez schreef:
Kleine preview van waar ik mee bezig ben :) Morge ga ik aan de kick beginnen voor de intro/lead/outro,

Hoop dat het bevalt ;)

voor mijn gevoel allemaal te lang dradig, en ook goed opletten met je eq! vooral als je al aan een kick gaat werken ben ik bang dat je kick het lead er onderdrukt. let goed op de afmixing dus. (intro sqaure iets lijkt ook verdacht veel op een standaart nexus lead. niks mis mee maar ben er zelf niet weg van omdat ik lead gewoon maakt uit init present bij sylenth, omdat je m dan precies zo kan maken hoe je hem wilt).

Zelf ook een klein previewtje online zetten. lang niks van me laten horen.

hiero;

http://www.youtube.com/watch?v=0R4juRXgzH0
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 15:53 

Hardtraxx Addict

@Distattack, zooo, klinkt goed zeg!

Lekker zuiver geluid, dikke kick erin :thumbsup:

Heb ook maar een preview online gegooit, melodie is van supernatural maar dan een heel stuk verandert. :P

http://www.youtube.com/watch?v=Pm2oXxGplAY
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 18:58 

Hardtraxx Beheerder

@ dist attack, jullie zijn erg goed bezig :D alleen 1 minpuntje van mijn kant. wanneer je kick hoog gaat vind ik dat de drive er wat uit gaat, zit dan niet echt een lekkere sound meer in.

@ joeyvg
leuke pads + synth, kick is ook niet verkeerd maar mag iets rauwer :D verder vind ik de melodie nie veel soeps xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 19:06 

Hardtraxxer

Ik ben er nog even mee bezig geweest en heb er een kick bij gemaakt,
Beetje goed zo?, en nog enige tips van wat beter kan, of ik beter moet doen? altijd welkom :)

[zippy]http://www24.zippyshare.com/v/65183423/file.html[/zippy]

Edit: Zou hem trouwens downloade, Beter kwaliteit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 19:13 

Hardtraxx Beheerder

Audiotypez schreef:
Ik ben er nog even mee bezig geweest en heb er een kick bij gemaakt,
Beetje goed zo?, en nog enige tips van wat beter kan, of ik beter moet doen? altijd welkom :)

[zippy]http://www24.zippyshare.com/v/65183423/file.html[/zippy]

Edit: Zou hem trouwens downloade, Beter kwaliteit! :D

haal eens de bass uit je lead en luister dan eens heo het geheel klinkt. 10x beter denk ik.
en wat distattack zei standaard nexus dingetje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 21:39 

Hardtraxx Beheerder

Hier een kleine remake van The Mentalists - Tomorrow gewoon omdat ik me verveelde.

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 22:40 

Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:
Hier een kleine remake van The Mentalists - Tomorrow gewoon omdat ik me verveelde.

Wow die melo! :worship:
Heb nog nooit van The Mentalists gehoord :lol:
maar over je remake :P :
klinkt best tof! lead en piano zijn nog wat dof, ff wat beter EQ'en.
Vind de punch van de kick niet erg lekker, mag wel wat dikker ;)
Verder niet verkeerd :thumbup:

Heb zelf ook een nieuw projectje, dit keer een remix voor Zygoma van zijn track 'Lost In The Dark'! :)
Je zou het niet zeggen, maar ben er vandaag pas aan begonnen, gaat dus weer op een abnormaal hoog tempo xd

Edit: Heb een nieuwe kick klaar, zal binnekort even testje posten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 23:41 

Hardtraxxer

Hier het vervolg van me preview, verbetert en wel,
Als hij klaar is word hij gratis gereleased. Subcribe wel eventjes en follow me ook op twitter ;) twitter.com/audiotypez

EDIT: Ik heb me lead wat meer naar voren laten komen en de kick iets harder in de bassline, hoop dat het zo beter is! :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 23:41 

Hardtraxx Beheerder

@ cosmic

The Mentalists = Vamper z'n oude alias :P

en thx voor de feedback ik zal de lead en piano nog sws iets scherper maken punch ga ik wss opnieuw fx overheen gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 13:58 

Hardtraxxer

CosmicDestination schreef:
Wow die melo! :worship:
Heb nog nooit van The Mentalists gehoord :lol:
maar over je remake :P :
klinkt best tof! lead en piano zijn nog wat dof, ff wat beter EQ'en.
Vind de punch van de kick niet erg lekker, mag wel wat dikker ;)
Verder niet verkeerd :thumbup:

Heb zelf ook een nieuw projectje, dit keer een remix voor Zygoma van zijn track 'Lost In The Dark'! :)
Je zou het niet zeggen, maar ben er vandaag pas aan begonnen, gaat dus weer op een abnormaal hoog tempo xd

Edit: Heb een nieuwe kick klaar, zal binnekort even testje posten :)

Dat klinkt al erg nice! Alleen ik zou je lead in de climax wat voller maken.

Ook ik ben bezig geweest met een remix van Audiofreq - Oncoming Storm :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 14:19 

Hardtraxx Addict

Heerlijk Vritzy alleen als je kick pitched is de hele power en bass weg. Iets meer EQ jonge ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 21:57 

Artiest

@ Audiotypez: Vind de synth erg goed klinken. Alleen de kick vind ik niet lekker, hier kun je nog aan werken. Ook drukt je kick je synth weg.

@ Vritzy: Klinkt goed! Kick mag nog iets meer punch hebben. En je melodie is 3 kwarts, maar je kickrolls zijn 4 kwarts.

Een nieuw project van mij, vrij euphorisch deze keer:

Graag feedback! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 22:23 

Hardtraxxer

Korey schreef:
@ Audiotypez: Vind de synth erg goed klinken. Alleen de kick vind ik niet lekker, hier kun je nog aan werken. Ook drukt je kick je synth weg.

@ Vritzy: Klinkt goed! Kick mag nog iets meer punch hebben. En je melodie is 3 kwarts, maar je kickrolls zijn 4 kwarts.

Een nieuw project van mij, vrij euphorisch deze keer:

Graag feedback! :)

Klinkt netjes, Zou alleen iets meer reverb zette op de climax, en je kick moet je nog meer eventjes goed eq'en ;)

Er is inmiddels al aardig wat veranderd aan me track en de melodie word al stuk minder weg gedrukt^^ ook de bassline komt er meer uit, alleen meer beter dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:28 

Hardtraxx Veteran

@korey, je kick moet idd wat meer ge eq'ed worden, je synth is ook wat fel, een tikkie minder hoog mag wel, en misschien idd wat meer reverb om het wat voller te laten klinken!

Weer eens een keer wat van mijn kant, een remake van Always black, wel even downloaden ofc :thumbup:
http://www12.zippyshare.com/v/5311769/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 22:07 

Hardtraxx Beheerder

sjobie schreef:
@korey, je kick moet idd wat meer ge eq'ed worden, je synth is ook wat fel, een tikkie minder hoog mag wel, en misschien idd wat meer reverb om het wat voller te laten klinken!

Weer eens een keer wat van mijn kant, een remake van Always black, wel even downloaden ofc :thumbup:
http://www12.zippyshare.com/v/5311769/file.html

Erg lekkere kick toby, vooral de punch ook :D je synth klinkt ook wel goed.

Hier mijn ge eq'de versie van tomorrow, met een iets aangepaste kick.

Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner