Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:44 

Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:
ik zou er nog even aan werken, het is het nog niet helemaal
je synth is ook niet je van het :P

Is niet echt ''feedback'' zoals ik 't zou noemen? Synth heb ik veranderd, was te veel hoog imo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 09:48 

Hardtraxx Beheerder

nja ik vind de melodie nog niet echt een gevoel meegeven. wanneer ik een melodie hoor die ik vet vind, dan weet ik precies hoe hij gaat maar ik was jou melodie na 3 seconden alweer vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 16:03 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
Case Dj schreef:
ik zou er nog even aan werken, het is het nog niet helemaal
je synth is ook niet je van het :P

Is niet echt ''feedback'' zoals ik 't zou noemen? Synth heb ik veranderd, was te veel hoog imo...

feedback, jazeker. als hij zegt dat iets nog niet goed genoeg is betekend dat dat je er aan moet werken. dan is het voor jouw de kunst om te zorgen dat het wel bevalt.

hoe verwacht je feedback over zown klein stukje anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 17:33 

Hardtraxxer

Mijn vraag is of jullie mischien beetje tips kunnen geven voor het maken van een intro / opkomst / outro? :P
Met de kick en lead heb ik al een tijdje lopen klooien en hoop dat deze nu wel lekker en zuiver klinkt :)

Edit: Ohja en ik was Basecontrol, Niet dat jullie denken dat ik het heb gekopieerd ofiets :) heb alleen me naam veranderd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 21:43 

Hardtraxxer

Wat vinden jullie hier van? Lijkt mij wel een potentieel leuke screech.

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 21:48 

Hardtraxxer

ROD schreef:
Wat vinden jullie hier van? Lijkt mij wel een potentieel leuke screech.

Even wat lage tonen eruit filteren, of er zit een klein beetje Delay in ofzo. Ik vind 't best een nette screech, met wat reverb gaat het best vol klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 21:53 

Hardtraxxer

Thnx, screeches vond ik nooit echt zo interessant tot vorige zaterdag toen ik B-Front live heb zien optreden. Ik dacht echt van, DAT WIL IK OOK :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 22:33 

Hardtraxx Newbie

@audiotypez, probeer meer eq klinkt nog beetje dof. ga zo door
@Rod klinkt wel leuk, beetje dun

stukje verder met remix, klein previewtje. vrij ruw
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 00:57 

Hardtraxx Addict

JasonSub schreef:
@audiotypez, probeer meer eq klinkt nog beetje dof. ga zo door
@Rod klinkt wel leuk, beetje dun

stukje verder met remix, klein previewtje. vrij ruw

nou dit klinkt zeer vermakelijk zover! vind de kick ook wel wat hebben!
leuke melodie ook :)!

[zippy]http://www38.zippyshare.com/v/71990223/file.html[/zippy]

ik heb hier 3 melodietjes waarvan 1ntje samen met iemand gemaakt is.

de 2e melodie is in 2 delen verdeeld.
verder vind ik de synth niet echt mooi en is ook met oa nexus gelayerd. maarja het ging me vooral om de melodieen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 01:27 

Hardtraxxer

Combustion schreef:

[zippy]http://www38.zippyshare.com/v/71990223/file.html[/zippy]

ik heb hier 3 melodietjes waarvan 1ntje samen met iemand gemaakt is.

de 2e melodie is in 2 delen verdeeld.
verder vind ik de synth niet echt mooi en is ook met oa nexus gelayerd. maarja het ging me vooral om de melodieen.

Die 2e Melodie is wel erg dik zeg vooral dat 2e gedeelte, 3e is te repititief en wanneer die omhoog gaat klinkt het niet meer zo goed.

Ik ben zelf bezig met een remix van GTHYL van AudrioFreq, Heb alleen een probleem met m'n kick, de punch kraakt nogal. Had met eq'en geprobeerd maar dan raak ik het hele karakter van de kick kwijt, heeft iemand hier een oplossing voor. Nog lang niet klaar btw. Ga nog een leuke energieke mid maken en misschien een anti-climax of wat spelen met de melodie en er iets leuks van maken.

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 09:57 

Hardtraxx Newbie

ricardo-paz schreef:

Die 2e Melodie is wel erg dik zeg vooral dat 2e gedeelte, 3e is te repititief en wanneer die omhoog gaat klinkt het niet meer zo goed.

Ik ben zelf bezig met een remix van GTHYL van AudrioFreq, Heb alleen een probleem met m'n kick, de punch kraakt nogal. Had met eq'en geprobeerd maar dan raak ik het hele karakter van de kick kwijt, heeft iemand hier een oplossing voor. Nog lang niet klaar btw. Ga nog een leuke energieke mid maken en misschien een anti-climax of wat spelen met de melodie en er iets leuks van maken.

Gebruik alleen een kick en niet 2 losse dingen maken want volgens mij heb je nu een punch(kick) en een bass apart van elkaar gemaakt. Gebruik je distortion filters goed en veel eq'en in je mid frequenties.
Als je er even bijzet wat je gebruikt voor je kicks is het wat makkelijker uitleggen :P

Maar hier is een voorbeeldje waarom ik over 1 vaste kick praat en veel in de mid frequenties eq'en.
(kick is nog niet af).

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 12:05 

Hardtraxxer

Distoxion schreef:
Gebruik alleen een kick en niet 2 losse dingen maken want volgens mij heb je nu een punch(kick) en een bass apart van elkaar gemaakt. Gebruik je distortion filters goed en veel eq'en in je mid frequenties.
Als je er even bijzet wat je gebruikt voor je kicks is het wat makkelijker uitleggen :P

Maar hier is een voorbeeldje waarom ik over 1 vaste kick praat en veel in de mid frequenties eq'en.
(kick is nog niet af).

Nee heb gewoon 1 vaste kick, heb Drumazon gebruikt flinke partij distortion en eq en daarna opgenomen via stereo mix en gepitcht met vari-audio. Vari-audio splitst wel de puncg en tail maar alleen voor het pitchen.

Over je voorbeeld, Kick is niet echt mijn stijl, beetje Tuneboy achtig veel te lomp naar mijn mening maar de rest klinkt wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 12:19 

Hardtraxx Newbie

ricardo-paz schreef:
Distoxion schreef:

(kick is nog niet af).

Nee heb gewoon 1 vaste kick, heb Drumazon gebruikt flinke partij distortion en eq en daarna opgenomen via stereo mix en gepitcht met vari-audio. Vari-audio splitst wel de puncg en tail maar alleen voor het pitchen.

Over je voorbeeld, Kick is niet echt mijn stijl, beetje Tuneboy achtig veel te lomp naar mijn mening maar de rest klinkt wel leuk.

Je hebt niet heel veel distortion nodig, zodra die gaat oversturen heb je eigenlijk al genoeg dan is het alleen maar bijwerken en met een compressor erover.
Vind het wel jammer dat je kick gesplitst word van je bass dan krijg je een hele afscheiding en dat is niet nodig.

Mijn kick is nog lang niet af het is alleen een distortion test en dat wilde ik je laten horen wat je met een klein beetje distortion en eq's kan doen zonder al te veel moeite. :P
Ben nu alweer een heel stuk verder met me kick maar moet nog genoeg aan gebeuren.
Laat hem morgen nog wel een keer horen.

Greetz,
Distoxion
Rico
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:19 

Artiest

Weer eens een ander stijltje van mij, dit keer beetje dance/trance achtig! :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:21 

Hardtraxx Beheerder

Cruelty schreef:
DirtyNoizeZ schreef:
Weer lekker bezig geweest.
Feedback is welkom aangezien de laatste keer dat ik deze gepost had totaal genegeerd was :cry:

Je wordt wss genegeerd omdat iedereen telkens blijft zeggen dat je aan je afmix moet werken en je het niet doet?

+1 je moet echt aan je afmix werken want dat is echt verschrikkelijk xd, je sounds zijn verder wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 00:31 

Hardtraxx Newbie

Hij is nog niet helemaal klaar maar ben ver op weg, m'n edit van B-Front - Magic!!!!
http://www40.zippyshare.com/v/16245257/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 05:52 

Hardtraxx Newbie

Hier ben ik sinds gisteren aan bezig, laat me weten wat jullie hier al van denken manne! ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 12:21 

Hardtraxx Newbie

Wat ik nog gevonden heb onder me oude naam ben wel benieuwd wat jullie van de climax remake vinden :P
Het was weer even geleden toen ik weer was begonnen en had niet echt veel inspiratie dus maakte ik maar een remake van no time to waste van wildstylez. Ik ga hem niet verder meer afmaken omdat ik het wel leuk vind klinken maar niet mijn style is om te maken in de hardstyle scene ik hou meer van wat harder binnen deze scene dus ben ik ook met een frisse start begonnen onder een nieuwe naam (Distoxion). :)

Greetz,
Distoxion
Rico
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 15:17 

Hardtraxx Elite

Mooie sounds heb je in elkaar gezet, kan er eigenlijk niks van zeggen :) .

Heb net een stukje intro in elkaar geknutseld. Wel met alleen m'n laptop boxjes...
[zippy]http://www26.zippyshare.com/v/87852452/file.html[/zippy]
Iemand opmerkingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 17:16 

Hardtraxxer

@D-Ruz, zou mooi kunnen klinken als je het op monitoren had gemixt :P...Klinkt nergens naar zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 18:34 

Hardtraxxer

@dist.. waar is je kick?

@d-Ruz.. zou hem graag weer willen luisteren als die gemasterd etc is klinkt wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 19:36 

Hardtraxx Addict

Haha rico! Leuke nieuwe naam. Imprezz hier van DD trouwens.
En inderdaad, in deze preview heb je de kick wel erg zacht staan.. Ik had een veel betere maar kan de file niet meer vinden. Misschien staat ie nog ergens in de TS file browser?

@ D-Ruz: Vind je punch te veel bass hebben. Er zit geen hoog/mid in en klinkt dus erg droog zo.
Screech is lekker, kick pitched verder ook erg goed. Dit wordt wel wat!

Nieuwste versie van Audiofreq - Oncoming Storm (Imprezzion Remix) hieronder.
Druk bezig met sounddesign en een beetje afmixen / volumes goed krijgen.
Heb zo het gevoel dat of de synth iets harder moet, of de choir iets zachter. Wat is jullie mening?

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 20:01 

Artiest

@Thund3r Het luisterd wel lekker weg, lead mag idd iets harder en misschien ook iets voller :) Kick klinkt hier wel goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 20:27 

Hardtraxx Newbie

TheArthadox schreef:
@dist.. waar is je kick?

Achter me veel te dikke synths haha.
Is nog een oude kick van me heb sinds een maand geleden een aantal nieuwe kicks gemaakt en die zijn een heel stuk beter. Nog niet volmaakt maar dat wil wel.

Hey myron alles goed?
Die track was nog niet af he haha.
Heb nu een stuk betere kicks (in het kick topic staan er 2) misschien dat je met de tips wel iets kan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 20:38 

Hardtraxxer

Thund3R schreef:
Haha rico! Leuke nieuwe naam. Imprezz hier van DD trouwens.
En inderdaad, in deze preview heb je de kick wel erg zacht staan.. Ik had een veel betere maar kan de file niet meer vinden. Misschien staat ie nog ergens in de TS file browser?

@ D-Ruz: Vind je punch te veel bass hebben. Er zit geen hoog/mid in en klinkt dus erg droog zo.
Screech is lekker, kick pitched verder ook erg goed. Dit wordt wel wat!

Nieuwste versie van Audiofreq - Oncoming Storm (Imprezzion Remix) hieronder.
Druk bezig met sounddesign en een beetje afmixen / volumes goed krijgen.
Heb zo het gevoel dat of de synth iets harder moet, of de choir iets zachter. Wat is jullie mening?

Ik heb je nog steeds hoog staan in m'n lijstje van talenten, de klinkt al stukken beter.
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner