Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 00:00 

Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
@korey, je kick moet idd wat meer ge eq'ed worden, je synth is ook wat fel, een tikkie minder hoog mag wel, en misschien idd wat meer reverb om het wat voller te laten klinken!

Weer eens een keer wat van mijn kant, een remake van Always black, wel even downloaden ofc :thumbup:
http://www12.zippyshare.com/v/5311769/file.html

Die valse noten zijn expres? Die kick vind ik echt vreselijk maar dat zal een kwestie van smaak zijn.
Moeilijk om wat te zeggen het is wat saai. Je zou er eerst wat meer fx bij moeten gooien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 01:37 

Hardtraxx Veteran

Die kicks, oke. Maar die noten? zover ik weet/hoor zit daar geen valse noot in?
En ja FX enzo komt nog, is nu alleen maar melodie, snare en kick ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 15:21 

Hardtraxxer

ik zie echt teveel feedback als: je moet het eq'en blabla, laat die mensen dan ook even weten wat ze precies moeten eq'en, want blijkbaar hoort iemand van jullie het beter dan diegene zelf, misschien makkelijker voor hem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 17:19 

Hardtraxxer

@Luxion, eq'en is iets wat je moet doen tijdens het luisteren, elke kick zal anders reageren op EQ, dit heeft ook te maken met de volgorde van EQ - Distortion enz. Dus het is niet echt goed mogelijk om duidelijke instructies te geven. Je kan wel zeggen van: je moet hoog of laag EQ'en maar daar schiet je ook niet zo veel mee op.

EQ'en is voor mij iig het lastigst om te doen, maar je moet gewoon een beetje spelen tot jij het mooi vindt :D.

Herpderp screech :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 17:37 

Hardtraxxer

Ben bezig met een nieuwe kick, maar die is nog niet goed genoeg vind ik zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 17:38 

Hardtraxxer

@AFCA AAAAAH mijn oren, die synth :(

Opnieuw posten met andere synth aub :3
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 17:40 

Hardtraxxer

Korey schreef:
@ Audiotypez: Vind de synth erg goed klinken. Alleen de kick vind ik niet lekker, hier kun je nog aan werken. Ook drukt je kick je synth weg.

@ Vritzy: Klinkt goed! Kick mag nog iets meer punch hebben. En je melodie is 3 kwarts, maar je kickrolls zijn 4 kwarts.

Een nieuw project van mij, vrij euphorisch deze keer:

Graag feedback! :)

Ik vind de melodie een beetje saai en eentonig, en is de kick van je zelf ?
Verder zie ik wel potentie in dit project, dus ik zou zeggen, probeer het te verbeteren !
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 17:56 

Hardtraxxer

ROD schreef:
@AFCA AAAAAH mijn oren, die synth :(

Opnieuw posten met andere synth aub :3

Ligt dat niet aan jou geluidssysteem ?
Wat is er in hemels naam mis met de synth, die gebruik ik al tijden.
En waar hoor je het ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 17:59 

Hardtraxxer

Nee ligt niet aan mij, hij ruist in de hoge tonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 18:21 

Artiest

AFCA schreef:
Korey schreef:
@ Audiotypez: Vind de synth erg goed klinken. Alleen de kick vind ik niet lekker, hier kun je nog aan werken. Ook drukt je kick je synth weg.

@ Vritzy: Klinkt goed! Kick mag nog iets meer punch hebben. En je melodie is 3 kwarts, maar je kickrolls zijn 4 kwarts.

Een nieuw project van mij, vrij euphorisch deze keer:

Graag feedback! :)

Ik vind de melodie een beetje saai en eentonig, en is de kick van je zelf ?
Verder zie ik wel potentie in dit project, dus ik zou zeggen, probeer het te verbeteren !

Tnx, melodie ga ik inderdaad nog wat uitbreiden. Kick is van mezelf ja ;). En zoals Luxion al zegt, wat en hoe moet ik het beter EQ'en Audiotypez & Sjobie? Vind de kick zelf namelijk best lekker klinken zo. Dat de synth iets te scherp is kan ik inkomen.

@ AFCA: De synth is inderdaad erg fel in de hoge tonen, misschien iets minder hoog geven in je EQ. De kick klinkt best oke, alleen de punch / tok nog niet. Probeer er eens een korte distorted punch overheen te zetten.

@ ROD: Je sounds klinken niet slecht, maar het wordt allemaal erg weggedrukt. Probeer het eens wat zachter te zetten allemaal, en iets beter af te mixen (lage tonen weghalen uit je screech etc.) Dat zal al een hoop helpen denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 19:03 

Hardtraxx Beheerder

Luxion schreef:
ik zie echt teveel feedback als: je moet het eq'en blabla, laat die mensen dan ook even weten wat ze precies moeten eq'en, want blijkbaar hoort iemand van jullie het beter dan diegene zelf, misschien makkelijker voor hem :)

als je zegt, het klinkt dof, dan weten de meesten wel genoeg hoor. Of het klinkt te scherp. zulke feedback is goed genoeg ze moeten dan zelf maar kijken wat er mis is. daar leer je van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 22:15 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
nummertje gemaakt met een melodie uit SuperNaturals midipack :p
Feedback is welkom:)
[zippy]http://www46.zippyshare.com/v/66443614/file.html[/zippy]
(alles klinkt heeeel anders dan in fl om de een of andere reden :x)

Ik wil niet hard zijn ofzo, zeker omdat ik zelf nog vrijwel niks kan, maar dit klinkt nogal slecht.
De intro is totaal onsamenhangend, het lijkt alsof je een synth gepakt hebt, en simpel wat het lopen rammen op een keyboard. Vervolgens anderhalve minuut opbouw, misschien een beetje lang, maar niets mis mee. Dan komt de kick eraan, en die klinkt niet zo geweldig. Er is inmiddels gelukkig wel een melodie te bekennen :P , maar het klinkt niet echt lekker samen.

Sorry, maar meer kan ik er niet van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 22:21 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
nummertje gemaakt met een melodie uit SuperNaturals midipack :p
Feedback is welkom:)
[zippy]http://www46.zippyshare.com/v/66443614/file.html[/zippy]
(alles klinkt heeeel anders dan in fl om de een of andere reden :x)

De intro klinkt heel verwarrend doordat de kick en de sound gewoon niet gelijk lopen het grootste gedeelte van de tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 22:32 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
marsiascout schreef:
De intro klinkt heel verwarrend doordat de kick en de sound gewoon niet gelijk lopen het grootste gedeelte van de tijd.

Daar stoorde ik me ook aan, maar dit is nog n preview, ik wou weten wat jullie er van vonden maar blijkbaar ook niks dus ik verander t maar ff :P

MrBunni schreef:
-De intro is totaal onsamenhangend, het lijkt alsof je een synth gepakt hebt, en simpel wat het lopen rammen op een keyboard.
-Vervolgens anderhalve minuut opbouw, misschien een beetje lang, maar niets mis mee.
-Dan komt de kick eraan, en die klinkt niet zo geweldig.
Sorry, maar meer kan ik er niet van maken.

-Jep klopt, ik had eerst wat anders maar dat leek te veel op Tatanka - Eternal
-Ja idd een beetje lang
-Me 2e eigen kick, ik moet t nog n (behoorlijk) beetje leren :x

Van je fouten leer je ;) ik heb ook aardig wat tips gekregen en ben nogsteeds bezig om de kick lekker te krijgen, ook al aardig wat uurtjes mee bezig geweest xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 22:35 

Hardtraxxer

Ach, van fouten kun je leren.

Ik vind je kick in de intro veel beter klinken als in je climax. Misschien moet je hem niet pitchen of wat harder zetten in de Climax, of heb je daar een hele andere kick gepakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 17:22 

Hardtraxxer

Ben met één van de melodietjes van Supernatural (producers-corner/midipack-t24228.html) aan de gang gegaan :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:20 

Hardtraxx Addict

Vritzy schreef:
Ben met één van de melodietjes van Supernatural (producers-corner/midipack-t24228.html) aan de gang gegaan :)

Klinkt zeker lekker, misschien de kick omhoog laten pitchen @ 0.53 (eigenlijk elke keer als de melo dat doet)

Kick mag nog wat rammender vind ik.. maar al met al niet slecht! :thumbup: zeker die 2e climax vind ik heel overtuigend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 22:01 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
Vritzy schreef:

Klinkt zeker lekker, misschien de kick omhoog laten pitchen @ 0.53 (eigenlijk elke keer als de melo dat doet)

Kick mag nog wat rammender vind ik.. maar al met al niet slecht! :thumbup: zeker die 2e climax vind ik heel overtuigend!

Het heeft iets heel ergs van wasted penguinz :P maar klinkt netjes!, Werk nog wel aan je kick, het klopt niet met de bassline enzo^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 22:36 

Hardtraxxer

Hier mijn fixed preview van "End of time",
feedback is welkom :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 22:59 

Hardtraxxer

@Hierboven

Allemaal bedankt voor de feedback ik ga er zeker wat mee doen.

Audiotypez schreef:
Hier mijn fixed preview van "End of time",
feedback is welkom :)

Het klinkt allemaal nog best wel "ruw" als je begrijpt wat ik bedoel. Probeer eens wat te spelen met verschillende EQ, Delay en Reverb instellingen. Ook ben ik niet helemaal weg van je kick het doet me wat denken aan een jump / tek kick. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 23:49 

Hardtraxxer

Hey mensen!

Ik zou graag jullie mening willen weten over deze 5 melodieën (dus niet al teveel op sommige kicks letten ;) ).
Met welke van de 5 kan ik volgens jullie het beste mee verder gaan want ikzelf weet het niet zo goed dus vraag ik jullie mening. ^^

[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/18769288/file.html[/zippy]

[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/17860061/file.html[/zippy]

[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/17258413/file.html[/zippy]

[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/4050367/file.html[/zippy]

[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/54645713/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 00:33 

Hardtraxxer

@thedominator

de 4e vindt ik wel dik klinken met de juiste sounds is dat wel een track waardig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 00:48 

Hardtraxxer

DirtyNoizeZ schreef:
@thedominator

de 4e vindt ik wel dik klinken met de juiste sounds is dat wel een track waardig ^^

Oke bedankt! ;)
Ik moet ook gewoon een keer meer tijd besteden aan een nummer want ik heb iets van 50 van deze melodietjes opgeslagen en ik weet nooit aan welk nummer ik verder wil werken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 12:33 

Hardtraxxer

@thedominator ik ben het met DirtyNoizeZ eens.
de 4e melodie is het beste al zou ik wel een andere synth gebruiken.

@DirtyNoizeZ Melodie klinkt lekker :thumbup: alleen zou ik de synths in de intro op de zelfde hoogte zetten als de reverse bass.
dan klinkt het al een stuk beter. voor de rest goed gedaan :thumbup:

Hier een intro van mijn kant, FX en dergelijke moet ik er nog inmaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 17:04 

Hardtraxx Elite

Vette intro als je het mij vraagt :thumbup: .

Ben toch maar niet verder gegaan met mijn vorige intro en heb wat nieuwe geluiden gemaakt.
[zippy]http://www9.zippyshare.com/v/69996854/file.html[/zippy]

Zal ik deze gaan uitwerken, vind het wel wat hebben.
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner