Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 13:25 

Hardtraxxer

Roja schreef:
Nebuto schreef:
Roja schreef:
Hierbij een trackie van mij.
Give me some feedback boys!

Nee.

:(

Ik zal je even uit de droom halen Rajo. Aller eerst welkom op dit geweldige forum vol met energiek jeugdvolk dat staat te springen om pompende beats te maken om anderen te plezieren, want zo zijn wij nou eenmaal. Omdat het kan, zeg maar.

Om jezelf bij dit knusse forumvolk op de Producer's Corner te willen mengen, zou je eerst eens 4-5 pagina's terug moeten scrollen in dit topic en eens even uitgebreid je feedback te geven op ELKE snippet van andere mensen. Wij Hardtraxx Producers houden niet van egoïstische ventjes die alleen maar shit posten en op niemand reageren, dus dan wordt onze automatische reactie " NEE " . U snapt?

Zet jezelf eens in ander mans schoenen hierzo en vraag je eens af. "Hmm ik heb iets gepost maar ik krijg geen antwoord, hoe zou dat nou komen?" Dat komt omdat er heel veel andere mannetjes zijn die vaak hun eigen shit neerplanten en daar weer feedback op verwachten. Dan krijg je een cirkel effect en uiteindelijk komt het erop neer dat iedereen alles neer dondert, niemand op elkaar reageert, iedereen elkaar haat en allemaal de pleuris kan krijgen en dan wordt de site vernoemd naar HaatTraxx, maar zover is het gelukkig nog niet gekomen. Dat komt omdat wij een community zijn die elkaar steunen door dik en dun, door elkaar te helpen en zeggen wat je zou verbeteren of veranderen.

/PolitiekCorrect modus OFF
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:29 

Hardtraxx Newbie

Okee, bedankt voor de info iig , ik had het begin van t topic even vlot doorgelezen en zag hier niet zo snel iets over staan! Aangezien ik hier net nieuw ben kan je ook niet verwachten dat ik gelyk op iedereen ga reageren.
Ik kom hier voor hetzelfde als jou , en dat is de passie van deze mooie muziek genre : Hardstyle!
Maar ik begrijp je punt zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:03 

Hardtraxx Newbie

Authentic schreef:
@v-power Sorry vind de melodie niet zo veel aan eigenlijk :(
Ook klinkt het allemaal nog wat amateuristisch probeer je sound wat cleaner en origineler te laten klinken ;)

uit verveling even een remix gemaakt van Bioweapon - Unleash The Weapon Part II omdat ik het een bazen melodie vind :P

ja ik ga er aan werken! die van jou is idd kwa geluid beter en cker geen verkeerde remix ga zo door goos!

hier nog een nummer van mij had hem al een keer in een ander forum geplaats maar heb toen niet echt een feedback gekregen hoop um nu wel te krijgen:D

http://soundcloud.com/vito0o/extreme-raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:40 

Hardtraxx Addict

Authentic, je hebt mn feedback gelezen in eigen producties topic?
Anders hier nog eens ;)

Geniaal goede kick Authentic alleen veel te veel mid-laag in je synths. Beter EQen. Klinkt nu zo.. dof.

En @ v_power. Tsja, het klinkt op zich niet slecht alleen de synths zijn wat droog. Kick mist een echt lekkere tail.

Zelf bezig met de pack van Oncoming Storm.

Dit is er tot nu toe uitgerold.. Zit nog te veel mid in m'n tail trouwens. En de overgang van build naar FX kick is ook bar slecht. Moet nog wat dingetjes bij daar ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 21:11 

Hardtraxxer

Citaat:

Dit is er tot nu toe uitgerold.. Zit nog te veel mid in m'n tail trouwens. En de overgang van build naar FX kick is ook bar slecht. Moet nog wat dingetjes bij daar ;)

Kan jij de dingen die je nu aangeeft uitvoeren en hem dan nog een keer uploaden? Ik vind 't zelf niet leuk om feedback te geven op iets waar je zelf nog niet tevreden over bent :) Dan heeft voor mij de kritiek niet echt veel nut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 22:06 

Hardtraxx Addict

Done deal. Stuk beter zo!

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 00:16 

Hardtraxxer

Thund3R schreef:
Done deal. Stuk beter zo!

Fijn,

Oke nu m'n dingetjes. Hartstikke tevreden over de synth, is dit software of hardware?

Over de kick zit ik nog ff te denken :P Zal het PROBEREN uit te leggen, alleen de geluid uitleggen is fucking kut. Anyway, de kick is voor m'n gehoor niet af. Er mist wat laag. Hij doet nu meer "PoingPoing" en niet "RENGDENG" zeg maar. De basis is zeker wel goed hoor!! Kan je 'm misschien wat lager zetten? Ook de punch. Er zou misschien een lichte distortion in de tail kunnen om het ook wat op te vullen, beetje in de midrange gaan kutten misschien, anders een simpele SoftClipper er over zetten. Wat je ook kan doen is even de kick van Audiofreq eruit knippen waar die het droogst klinkt, er ff naast te houden en zo een beetje namaken. Ik denk dat je met deze basis al een heel eind op weg bent :) Het zijn een beetje stomme dingetjes, heb je al eens met Waves Rbass zitten klooien? Das echt een wonder tooltje om het geheel een stuk voller te laten klinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 00:43 

Hardtraxx Addict

Er zit geen Audiofreq kick in. Is 100% Junglist, Ohmnicide, HEEL veel Para EQ's, MDA Bandisto en een paar fast dists. Homemade.

Synth is een combo van een square en een choir/voice uit nexus en wat laagjes FM8. Ik kan niet zo goed synths maken met bv. Sylenth of iets in die richting. Alleen FM8 en V-Station vind ik fijn werken dus ik gebruik maar FM8 voor m'n synths en V-Station voor intro soundjes meestal.

Zal eens wat met de toonhoogtes aan het werk van de kick. Probleem is denk ik dat punch alleen al 4 layers Junglist is en de tail ook een stuk of 3. Dus ja, welke layer(s) moet ik ff goed beluisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 13:18 

Hardtraxxer

@Thunder
Lead klinkt in mijn oren zeer aangenaam. De kick is naar mijn mening alleen te luid en idd wat jij zegt je mid te hoog.

Zelf ook weer bezig geweest samen met mastah forcez hier 2 previewtjes:

TBA:

SUCCEED:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 13:30 

Hardtraxx Addict

Nebuto schreef:
Citaat:

Kan jij de dingen die je nu aangeeft uitvoeren en hem dan nog een keer uploaden? Ik vind 't zelf niet leuk om feedback te geven op iets waar je zelf nog niet tevreden over bent :) Dan heeft voor mij de kritiek niet echt veel nut.

't Gaat er toch ook om of het nut heeft voor de producent zelf, niet voor jou. Als hij dit upload en al aangeeft dat er te veel mid in zn tail zit, gaat tie daar ongetwijfeld wat aan doen zsm, maar dan hoef je dat niet meer te benoemen, of je kunt het nog even bevestigen/tegendeel beweren (dat het misschien juist wel prima klinkt zo)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 01:05 

Hardtraxxer

mr_vertigo schreef:
Nebuto schreef:
Citaat:

't Gaat er toch ook om of het nut heeft voor de producent zelf, niet voor jou. Als hij dit upload en al aangeeft dat er te veel mid in zn tail zit, gaat tie daar ongetwijfeld wat aan doen zsm, maar dan hoef je dat niet meer te benoemen, of je kunt het nog even bevestigen/tegendeel beweren (dat het misschien juist wel prima klinkt zo)...

Daar heb je een punt, alleen ik weet dat meneer Thund3r een top producer is en ik hem graag wil laten piekeren voor een uitdaging ;) Ik heb mijn standaard hoog bij Thund3r!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 01:39 

Hardtraxx Addict

:$ :$

Kom, ik mag dan wel wat kunnen en niet meer newb zijn rond een DAW maar ik ben immers niks vergeleken met sommigen hier joh :) Je moest ook eens weten wat voor amateuristische prutsoplossingen ik soms gebruik voor een bepaalde sound of afmix..

Net als met deze track, afmix wou niet lukken dus heb alle channels gewoon dik laten oversturen, boeiend, en toen een extra Para EQ op de main channel gegooid en die langzaam naar beneden gezet (main volume dus) tot ie weer mooi rond de 0db zat :loving: . Werkt perfect hoor :P

Maar, was even met m'n kick aan het sleutelen, zat ook veel te weinig echte bass in en met die irritante midtonen hé. Maar, ff zonder klieren, dit is wel verreweg de beste kick die ik ooit gemaakt heb zoals hij nu is.
Klein beetje (reverse achtige) delay op de bass klinkt trouwens erg lekker :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 13:23 

Hardtraxx Newbie

@Thund3r: Klinkt nice man. Zeker weten. Alleen vind ik je kick nog een beetje dof, maar knap werk in ieder geval. En je vocal vind ik vrij onduidelijk, overigens wel een vette vocal. Melodie is dik! Nice work!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 15:12 

Hardtraxxer

@Thund3r, sounds klinken heeeeel lekker, zou inderdaad alleen nog wel even aan de kick werken :)

Heb net even in een uurtje een dance-achtig iets gemaakt, vond het nog wel lekker klinken haha

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 19:08 

Hardtraxxer

Hardphonic schreef:
@Thund3r, sounds klinken heeeeel lekker, zou inderdaad alleen nog wel even aan de kick werken :)

Heb net even in een uurtje een dance-achtig iets gemaakt, vond het nog wel lekker klinken haha

gooi er een reverze door en maak er hardhouse van. vind hem nu beetje zaai.

Wij hebben nummertje van audiofreq geremixt.

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 19:36 

Hardtraxx Beheerder

Je hoeft echt niet in 3 topics je track te posten hoor. onnodig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 20:00 

Hardtraxxer

klopt, ging beetje fout:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 20:14 

Hardtraxxer

TheArthadox schreef:

Vreemde fout :x . Maargoed over de track: Ik vind de kick wel lekker, mag zeker gezegd worden! Mist alleen nog de laatste eq en afwerkingen. Probeer eens wat te doen met die screeches of de melody ofzo, nou heb je gewoon alles uit het samplepack bij elkaar gegooid :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 20:27 

Hardtraxxer

pim schreef:
TheArthadox schreef:

Vreemde fout :x . Maargoed over de track: Ik vind de kick wel lekker, mag zeker gezegd worden! Mist alleen nog de laatste eq en afwerkingen. Probeer eens wat te doen met die screeches of de melody ofzo, nou heb je gewoon alles uit het samplepack bij elkaar gegooid :thumbup:

thnx. we zullen er nog beetje mee kloten. we zaten zelf te denken aan een anti climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:21 

Hardtraxx Addict

Tsja ik wil in mijn remix ook een andere screech maken maar dan is het jammer dat er geen midi van de screech bij zit.

Deze melodie is vrij lastig na te maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 23:28 

Hardtraxxer

Thund3R schreef:
Tsja ik wil in mijn remix ook een andere screech maken maar dan is het jammer dat er geen midi van de screech bij zit.

Deze melodie is vrij lastig na te maken..

klopt. eigen sounds er aan toevoegen! werken wij nu ook aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 03:11 

Hardtraxxer

Weer lekker bezig geweest.
Feedback is welkom aangezien de laatste keer dat ik deze gepost had totaal genegeerd was :cry:

ENJOY!

DirtyNoizeZ ft. Mastah ForceZ - TBA

DirtyNoizeZ - SUCCEED (preview):
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 13:14 

Artiest

@DirtyNoizes

TBA

Intro klinkt goed, alleen de kick is iets te veel 'afwezig'. Geef hem wat meer drive, en een hardere punch.
Ook kun je miss wel wat extra sounds in de intro dr bij gooien, om het wat voller te krijgen.

break/buildup klinkt ook prima, alleen zodra de climax begint, is het iets te veel een drap. Werk daar nog even aan de mixdown. Ook hier het zelfde verhaal met de kick.

Succeed

Intro kick, bass klinkt wel goed, maar die punch :x, niet mijn ding.

structuur is goed, buildup klinkt leker, goede sounds. Melo komt me overgens erg bekend voor..

Climax klint goed, maar probeer wel wat aan je mixdown te werken, zo klinkt de lead aardig dof.

Hoop dat je er iets aan hebt:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 15:07 

Hardtraxx Addict

DirtyNoizeZ schreef:
Weer lekker bezig geweest.
Feedback is welkom aangezien de laatste keer dat ik deze gepost had totaal genegeerd was :cry:

ENJOY!

DirtyNoizeZ ft. Mastah ForceZ - TBA

DirtyNoizeZ - SUCCEED (preview):

TBA

Qua opbouw etc. klinkt het allemaal erg goed. Alleen in de climax gaat 't qua EQ volgens mij best wel mis. Je kick drukt de rest van de track weg en daardoor klinkt het (zoals hierboven ook al gezegd) als een soort modderpoel van geluid, de lead is niet meer goed te horen en dat neemt het luisterplezier toch wel weg. Misschien ook iets meer van de Reeverb in de break weghalen, de melodie klinkt best wel ver weg en galmt heel erg imo.

Succeed:

Melo komt me bekend voor maar kan even niet op de naam komen... En zo snel door m'n i-tunes skippend kom ik er ook even niet achter, haha. Denk dat die kick nog wel wat werk kan gebruiken, hij is mij iets te nat, en 't nummer in z'n algemeen klinkt een beetje als een liveset-rip, ook zou ik wederom wat voorzichtiger zijn met de reeverb in deze track. Denk dat ie vaak iets te veel galmt.

----------------

Ik heb zelf een melodie gemaakt, graag feedback!

[zippy]http://www46.zippyshare.com/v/82496002/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:19 

Hardtraxx Beheerder

ik zou er nog even aan werken, het is het nog niet helemaal
je synth is ook niet je van het :P
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner