Ik zal je even uit de droom halen Rajo. Aller eerst welkom op dit geweldige forum vol met energiek jeugdvolk dat staat te springen om pompende beats te maken om anderen te plezieren, want zo zijn wij nou eenmaal. Omdat het kan, zeg maar.Roja wrote:Nebuto wrote:Nee.Roja wrote:Hierbij een trackie van mij.
Give me some feedback boys!
Om jezelf bij dit knusse forumvolk op de Producer's Corner te willen mengen, zou je eerst eens 4-5 pagina's terug moeten scrollen in dit topic en eens even uitgebreid je feedback te geven op ELKE snippet van andere mensen. Wij Hardtraxx Producers houden niet van egoïstische ventjes die alleen maar shit posten en op niemand reageren, dus dan wordt onze automatische reactie " NEE " . U snapt?
Zet jezelf eens in ander mans schoenen hierzo en vraag je eens af. "Hmm ik heb iets gepost maar ik krijg geen antwoord, hoe zou dat nou komen?" Dat komt omdat er heel veel andere mannetjes zijn die vaak hun eigen shit neerplanten en daar weer feedback op verwachten. Dan krijg je een cirkel effect en uiteindelijk komt het erop neer dat iedereen alles neer dondert, niemand op elkaar reageert, iedereen elkaar haat en allemaal de pleuris kan krijgen en dan wordt de site vernoemd naar HaatTraxx, maar zover is het gelukkig nog niet gekomen. Dat komt omdat wij een community zijn die elkaar steunen door dik en dun, door elkaar te helpen en zeggen wat je zou verbeteren of veranderen.
/PolitiekCorrect modus OFF