Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 20:16 
 
Hardtraxxer

sjobie schreef:
Zo te zien is overal al feedback op gegeven, correct me if i'm wrong :P

Hier een kleine snippet van mijn remix van Hardstyle Masters - Risk :)



het is nooit verkeert om van 2 mensen ipv 1 feedback te krijgen imo. vind je synth een beetje uhm, niet af en dof. EQ die handel. je kick gaat goede kant op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Repost: http://www.youtube.com/watch?v=RQOn5N3qQuE&
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
@doolittle

ik vind je melodie ook nogal gevoelloss het doet me ook niet zoveel verder :)

Hier een test met mijn nieuwe kick die ik vandaag heb gemaakt, vond hem wel op fear no more lijken vandaar die melodie :P


Kick klinkt best lekker, past wel bij de melody die ook heerlijk en vlotjes klinkt! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 14:34 
 
Hardtraxxer

Jaja hier istieeee weer !!
Ik ben weer fftjes bezig geweest met FL geprobeert me volumes ditkeer een beetje gelijk te houden.
Ik vind eerlijk gezegt dat dit een van me betere tracks is ^^

Comments VERRY WELCOME!!


Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 15:26 
 
Hardtraxxer

DirtyNoizeZ schreef:
Jaja hier istieeee weer !!
Ik ben weer fftjes bezig geweest met FL geprobeert me volumes ditkeer een beetje gelijk te houden.
Ik vind eerlijk gezegt dat dit een van me betere tracks is ^^

Comments VERRY WELCOME!!




geen reactie. you know why lazy boy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 15:32 
 
Hardtraxxer

DirtyNoizeZ schreef:
Jaja hier istieeee weer !!
Ik ben weer fftjes bezig geweest met FL geprobeert me volumes ditkeer een beetje gelijk te houden.
Ik vind eerlijk gezegt dat dit een van me betere tracks is ^^

Comments VERRY WELCOME!!




Ik vind hem erg lekker klinken :thumbup: , gezellige melodie en vind de kick er goed bij passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 16:08 
 
Hardtraxxer

Afgelopen week begonnen met FL Studio, had aardig wat tijd dit weekend en vandaag dus ik heb iets in elkaar geflanst.

Ik heb sterk het gevoel dat er iets mist, wie kan mij vertellen wat :P?



Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 16:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TheArthadox schreef:
DirtyNoizeZ schreef:
Jaja hier istieeee weer !!
Ik ben weer fftjes bezig geweest met FL geprobeert me volumes ditkeer een beetje gelijk te houden.
Ik vind eerlijk gezegt dat dit een van me betere tracks is ^^

Comments VERRY WELCOME!!




geen reactie. you know why lazy boy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 16:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

MrBunni schreef:
Afgelopen week begonnen met FL Studio, had aardig wat tijd dit weekend en vandaag dus ik heb iets in elkaar geflanst.

Ik heb sterk het gevoel dat er iets mist, wie kan mij vertellen wat :P?





Reverb :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 17:23 
 
Hardtraxxer

TheArthadox schreef:
DirtyNoizeZ schreef:
Jaja hier istieeee weer !!
Ik ben weer fftjes bezig geweest met FL geprobeert me volumes ditkeer een beetje gelijk te houden.
Ik vind eerlijk gezegt dat dit een van me betere tracks is ^^

Comments VERRY WELCOME!!




geen reactie. you know why lazy boy :)


No i dont ? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 18:18 
 
Hardtraxxer

Socializerz schreef:
DirtyNoizeZ schreef:
No i dont ? :huh:

Feedback op anderen is wel zo aardig :whistle:

ah op die fiets, Mijn excusses dames en heren ^^ Normaal feedback ik wel trouwes -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 23:24 
 
Hardtraxxer

TP-Project schreef:


De effecten met die synth klinkt wel aardig op het eerste gehoor! Jammer dat je met deze kwaliteit over de sounddesign moeilijk iets kan zeggen, dus dat ga ik dan ook niet doen! ;)


MrBunni schreef:
Afgelopen week begonnen met FL Studio, had aardig wat tijd dit weekend en vandaag dus ik heb iets in elkaar geflanst.

Ik heb sterk het gevoel dat er iets mist, wie kan mij vertellen wat :P?





Als je net pas bezig bent, hulde! Kick klinkt zeker oké, zoals case zegt reverb op de vocals en een beetje op screech. :thumbup:


Ik ben ook weer bezig geweest met twee nieuwe projectjes. Ik produceer met een dj-koptelefoon, dus het zal hier een daar niet zo mooi klinken :P .

http://soundcloud.com/pimm-1/sets/previews
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 23:41 
 
Hardtraxxer

pim schreef:
TP-Project schreef:


De effecten met die synth klinkt wel aardig op het eerste gehoor! Jammer dat je met deze kwaliteit over de sounddesign moeilijk iets kan zeggen, dus dat ga ik dan ook niet doen! ;)


MrBunni schreef:
Afgelopen week begonnen met FL Studio, had aardig wat tijd dit weekend en vandaag dus ik heb iets in elkaar geflanst.

Ik heb sterk het gevoel dat er iets mist, wie kan mij vertellen wat :P?





Als je net pas bezig bent, hulde! Kick klinkt zeker oké, zoals case zegt reverb op de vocals en een beetje op screech. :thumbup:


Ik ben ook weer bezig geweest met twee nieuwe projectjes. Ik produceer met een dj-koptelefoon, dus het zal hier een daar niet zo mooi klinken :P .

http://soundcloud.com/pimm-1/sets/previews


Ze klinken hier allebei prima, echter heb ik ook alleen een koptelefoon :D . Ik vind de eerste wel beter als de tweede, maar ik kan niet echt plaatsen waarom, ligt me waarschijnlijk meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 00:00 
 
Hardtraxxer

MrBunni schreef:
pim schreef:
TP-Project schreef:


De effecten met die synth klinkt wel aardig op het eerste gehoor! Jammer dat je met deze kwaliteit over de sounddesign moeilijk iets kan zeggen, dus dat ga ik dan ook niet doen! ;)


MrBunni schreef:
Afgelopen week begonnen met FL Studio, had aardig wat tijd dit weekend en vandaag dus ik heb iets in elkaar geflanst.

Ik heb sterk het gevoel dat er iets mist, wie kan mij vertellen wat :P?





Als je net pas bezig bent, hulde! Kick klinkt zeker oké, zoals case zegt reverb op de vocals en een beetje op screech. :thumbup:


Ik ben ook weer bezig geweest met twee nieuwe projectjes. Ik produceer met een dj-koptelefoon, dus het zal hier een daar niet zo mooi klinken :P .

http://soundcloud.com/pimm-1/sets/previews


Ze klinken hier allebei prima, echter heb ik ook alleen een koptelefoon :D . Ik vind de eerste wel beter als de tweede, maar ik kan niet echt plaatsen waarom, ligt me waarschijnlijk meer.


Ik luister altijd wel op andere boxen of het goed klinkt uiteraard. Alleen bijvoorbeeld de kick is toch wel erg moeilijk met een koptelefoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 14:17 
 
Hardtraxxer

@MrBunni
Klinkt wel aardig, Ik heb alleen een vraag met wat heb je je kick gemaakt of is t een sample ?


UPDATE
Gister een stukje gepost ben er nu mee verder gegaan dit is het resultaat ^^
enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 14:59 
 
Hardtraxxer

Citaat:
UPDATE
Gister een stukje gepost ben er nu mee verder gegaan dit is het resultaat ^^
enjoy!


De kick op 26 en 32, gooi daar eens wat reverb op, creert al heel wat meer sfeer denk ik zo. Melodie klinkt top! De sound van de kick vind ik alleen niet mooi, misschien wat meer werken aan de tail. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 15:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

@Dirtynoisez jullie zijn echt melodiegoden de meeste melodieen zijn gewoon gruwelijk lekker, alleen je sounds en kicks moet je nog goed aan werken.

succes daar mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 17:48 
 
Hardtraxx Newbie

Ben pas nieuw en wou jullie n intro laten horen die ik paar maanden geleden heb gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 18:41 
 
Hardtraxxer

pim schreef:
Citaat:
UPDATE
Gister een stukje gepost ben er nu mee verder gegaan dit is het resultaat ^^
enjoy!


De kick op 26 en 32, gooi daar eens wat reverb op, creert al heel wat meer sfeer denk ik zo. Melodie klinkt top! De sound van de kick vind ik alleen niet mooi, misschien wat meer werken aan de tail. :thumbup:


Thnx zal t eens proberen :D

Case Dj schreef:
@Dirtynoisez jullie zijn echt melodiegoden de meeste melodieen zijn gewoon gruwelijk lekker, alleen je sounds en kicks moet je nog goed aan werken.

succes daar mee :thumbup:


Thnx haha Melodiegoden klinkt me goed in de oren :d
Btw Ik ben een eenmansleger :P niet samen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 18:43 
 
Hardtraxxer

Energizer schreef:
Ben pas nieuw en wou jullie n intro laten horen die ik paar maanden geleden heb gemaakt.

Kvindt t om eerlijk te zijn ubervet klinken die kick past presies bij die screech sound.
Alleen t klinkt nog aardig kaal. Probeert ook eens de volume wat op te krikke want me geluid staat nu aardig hard en t klinkt nog heel zagjes xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 18:55 
 
Hardtraxx Newbie

Dankje voor je feedback! ja klopt t klinkt nogal kaal maar t is ook nog lang niet af heb dit een paar maanden geleden gemaakt. En mn mixer staat nogal zacht. Kick is nog niet helemaal af en screech moet ook nog aan gewerkt worden en wat opvullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 19:21 
 
Hardtraxxer

DirtyNoizeZ schreef:
@MrBunni
Klinkt wel aardig, Ik heb alleen een vraag met wat heb je je kick gemaakt of is t een sample ?


UPDATE
Gister een stukje gepost ben er nu mee verder gegaan dit is het resultaat ^^
enjoy!


@DirtyNoizeZ
Ik heb de kick zelf gemaakt, ik heb daarvoor Hydra gebruikt in combinatie met Camelphat, Ohmnicide , Izotope Ozone en Fruity Parametric EQ2. De punch heb ik wel van een sample :P.

@Energizer

Screech klinkt vet, waar heb je die mee gemaakt? Voor de rest erg zacht, heb het gevoel alsof het 100 meter van me vandaan wordt afgespeeld :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 19:34 
 
Hardtraxx Newbie

Met Sylenth 1 en Fruity Paramatric EQ 2 moet nog veel aangebeuren en weet dat alles zacht staat zal er in de volgende preview wat aan doen! Bedankt voor je feedback!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 20:04 
 
Hardtraxxer

Socializerz schreef:
DirtyNoizeZ schreef:
@MrBunni
Klinkt wel aardig, Ik heb alleen een vraag met wat heb je je kick gemaakt of is t een sample ?


UPDATE
Gister een stukje gepost ben er nu mee verder gegaan dit is het resultaat ^^
enjoy!

nice melodie, maar wat een gru-we-lij-ke kick! :thumbsup:


hehe thnx man ^^, Binnekort weer een update van deze track ben bezig met vocals, Heb nog wat choirs toegevoegd so stay tuned ^^
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner