Related topics
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
THardtraxxer
- 245 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
het is nooit verkeert om van 2 mensen ipv 1 feedback te krijgen imo. vind je synth een beetje uhm, niet af en dof. EQ die handel. je kick gaat goede kant op.sjobie wrote:Zo te zien is overal al feedback op gegeven, correct me if i'm wrong![]()
Hier een kleine snippet van mijn remix van Hardstyle Masters - Risk![]()
View on SoundCloud
Repost: View on YouTube
Kick klinkt best lekker, past wel bij de melody die ook heerlijk en vlotjes klinkt!Case Dj wrote:@doolittle
ik vind je melodie ook nogal gevoelloss het doet me ook niet zoveel verder
Hier een test met mijn nieuwe kick die ik vandaag heb gemaakt, vond hem wel op fear no more lijken vandaar die melodie
View on SoundCloud
-
DHardtraxxer
- 129 posts member since 2011
- last seen Oct 2015
Jaja hier istieeee weer !!
Ik ben weer fftjes bezig geweest met FL geprobeert me volumes ditkeer een beetje gelijk te houden.
Ik vind eerlijk gezegt dat dit een van me betere tracks is
Comments VERRY WELCOME!!
View on SoundCloud
Ik ben weer fftjes bezig geweest met FL geprobeert me volumes ditkeer een beetje gelijk te houden.
Comments VERRY WELCOME!!
View on SoundCloud
-
THardtraxxer
- 245 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
geen reactie. you know why lazy boyDirtyNoizeZ wrote:Jaja hier istieeee weer !!
Comments VERRY WELCOME!!
View on SoundCloud
-
MHardtraxxer
- 325 posts member since 2012
- last seen Aug 2019
Ik vind hem erg lekker klinkenDirtyNoizeZ wrote:Jaja hier istieeee weer !!
Comments VERRY WELCOME!!
View on SoundCloud
-
MHardtraxxer
- last seen Aug 2019
Afgelopen week begonnen met FL Studio, had aardig wat tijd dit weekend en vandaag dus ik heb iets in elkaar geflanst.
Ik heb sterk het gevoel dat er iets mist, wie kan mij vertellen wat
?
View on SoundCloud
Ik heb sterk het gevoel dat er iets mist, wie kan mij vertellen wat
View on SoundCloud
TheArthadox wrote:geen reactie. you know why lazy boyDirtyNoizeZ wrote:Jaja hier istieeee weer !!
Comments VERRY WELCOME!!
View on SoundCloud
ReverbMrBunni wrote:Afgelopen week begonnen met FL Studio, had aardig wat tijd dit weekend en vandaag dus ik heb iets in elkaar geflanst.
Ik heb sterk het gevoel dat er iets mist, wie kan mij vertellen wat?
View on SoundCloud
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2015
No i dont ?TheArthadox wrote:geen reactie. you know why lazy boyDirtyNoizeZ wrote:Jaja hier istieeee weer !!
Comments VERRY WELCOME!!
View on SoundCloud
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2015
ah op die fiets, Mijn excusses dames en herenSocializerz wrote:Feedback op anderen is wel zo aardigDirtyNoizeZ wrote: No i dont ?
-
PHardtraxxer
- 530 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
De effecten met die synth klinkt wel aardig op het eerste gehoor! Jammer dat je met deze kwaliteit over de sounddesign moeilijk iets kan zeggen, dus dat ga ik dan ook niet doen!TP-Project wrote:Repost: View on YouTube
Als je net pas bezig bent, hulde! Kick klinkt zeker oké, zoals case zegt reverb op de vocals en een beetje op screech.MrBunni wrote:Afgelopen week begonnen met FL Studio, had aardig wat tijd dit weekend en vandaag dus ik heb iets in elkaar geflanst.
View on SoundCloud
Ik ben ook weer bezig geweest met twee nieuwe projectjes. Ik produceer met een dj-koptelefoon, dus het zal hier een daar niet zo mooi klinken
View on SoundCloud
-
MHardtraxxer
- last seen Aug 2019
Ze klinken hier allebei prima, echter heb ik ook alleen een koptelefoonpim wrote:De effecten met die synth klinkt wel aardig op het eerste gehoor! Jammer dat je met deze kwaliteit over de sounddesign moeilijk iets kan zeggen, dus dat ga ik dan ook niet doen!TP-Project wrote:Repost: View on YouTube![]()
Als je net pas bezig bent, hulde! Kick klinkt zeker oké, zoals case zegt reverb op de vocals en een beetje op screech.MrBunni wrote:Afgelopen week begonnen met FL Studio, had aardig wat tijd dit weekend en vandaag dus ik heb iets in elkaar geflanst.
View on SoundCloud![]()
Ik ben ook weer bezig geweest met twee nieuwe projectjes. Ik produceer met een dj-koptelefoon, dus het zal hier een daar niet zo mooi klinken.
View on SoundCloud
-
PHardtraxxer
- last seen Nov 2017
Ik luister altijd wel op andere boxen of het goed klinkt uiteraard. Alleen bijvoorbeeld de kick is toch wel erg moeilijk met een koptelefoon!MrBunni wrote:Ze klinken hier allebei prima, echter heb ik ook alleen een koptelefoonpim wrote:De effecten met die synth klinkt wel aardig op het eerste gehoor! Jammer dat je met deze kwaliteit over de sounddesign moeilijk iets kan zeggen, dus dat ga ik dan ook niet doen!TP-Project wrote:Repost: View on YouTube![]()
View on SoundCloud![]()
Ik ben ook weer bezig geweest met twee nieuwe projectjes. Ik produceer met een dj-koptelefoon, dus het zal hier een daar niet zo mooi klinken.
View on SoundCloud. Ik vind de eerste wel beter als de tweede, maar ik kan niet echt plaatsen waarom, ligt me waarschijnlijk meer.
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2015
@MrBunni
Klinkt wel aardig, Ik heb alleen een vraag met wat heb je je kick gemaakt of is t een sample ?
UPDATE
Gister een stukje gepost ben er nu mee verder gegaan dit is het resultaat
enjoy!
View on SoundCloud
Klinkt wel aardig, Ik heb alleen een vraag met wat heb je je kick gemaakt of is t een sample ?
UPDATE
enjoy!
View on SoundCloud
-
PHardtraxxer
- last seen Nov 2017
De kick op 26 en 32, gooi daar eens wat reverb op, creert al heel wat meer sfeer denk ik zo. Melodie klinkt top! De sound van de kick vind ik alleen niet mooi, misschien wat meer werken aan de tail.UPDATE
enjoy!
View on SoundCloud
@Dirtynoisez jullie zijn echt melodiegoden de meeste melodieen zijn gewoon gruwelijk lekker, alleen je sounds en kicks moet je nog goed aan werken.
succes daar mee
succes daar mee
-
EHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2012
- last seen May 2012
Energizer - intro
Ben pas nieuw en wou jullie n intro laten horen die ik paar maanden geleden heb gemaakt.
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2015
Thnx zal t eens proberenpim wrote:De kick op 26 en 32, gooi daar eens wat reverb op, creert al heel wat meer sfeer denk ik zo. Melodie klinkt top! De sound van de kick vind ik alleen niet mooi, misschien wat meer werken aan de tail.UPDATE
enjoy!
View on SoundCloud
Thnx haha Melodiegoden klinkt me goed in de oren :dCase Dj wrote:@Dirtynoisez jullie zijn echt melodiegoden de meeste melodieen zijn gewoon gruwelijk lekker, alleen je sounds en kicks moet je nog goed aan werken.
succes daar mee
Btw Ik ben een eenmansleger
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2015
Kvindt t om eerlijk te zijn ubervet klinken die kick past presies bij die screech sound.Energizer wrote:Ben pas nieuw en wou jullie n intro laten horen die ik paar maanden geleden heb gemaakt.
View on SoundCloud
Alleen t klinkt nog aardig kaal. Probeert ook eens de volume wat op te krikke want me geluid staat nu aardig hard en t klinkt nog heel zagjes xD
-
EHardtraxx Newbie
- last seen May 2012
Dankje voor je feedback! ja klopt t klinkt nogal kaal maar t is ook nog lang niet af heb dit een paar maanden geleden gemaakt. En mn mixer staat nogal zacht. Kick is nog niet helemaal af en screech moet ook nog aan gewerkt worden en wat opvullen.
-
MHardtraxxer
- last seen Aug 2019
@DirtyNoizeZDirtyNoizeZ wrote:@MrBunni
UPDATE
enjoy!
View on SoundCloud
Ik heb de kick zelf gemaakt, ik heb daarvoor Hydra gebruikt in combinatie met Camelphat, Ohmnicide , Izotope Ozone en Fruity Parametric EQ2. De punch heb ik wel van een sample
@Energizer
Screech klinkt vet, waar heb je die mee gemaakt? Voor de rest erg zacht, heb het gevoel alsof het 100 meter van me vandaan wordt afgespeeld
-
EHardtraxx Newbie
- last seen May 2012
Met Sylenth 1 en Fruity Paramatric EQ 2 moet nog veel aangebeuren en weet dat alles zacht staat zal er in de volgende preview wat aan doen! Bedankt voor je feedback!
-
DHardtraxxer
- last seen Oct 2015
hehe thnx manSocializerz wrote:nice melodie, maar wat een gru-we-lij-ke kick!DirtyNoizeZ wrote:@MrBunni
UPDATE
enjoy!
View on SoundCloud