Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 11:29 
 
Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:
@doolittle

ik vind je melodie ook nogal gevoelloss het doet me ook niet zoveel verder :)

Hier een test met mijn nieuwe kick die ik vandaag heb gemaakt, vond hem wel op fear no more lijken vandaar die melodie :P


Heel nice :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:10 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Socializerz schreef:
Weer eens wat nieuws van onze kant:



Feedback altijd welkom :)


De eerste is erg eentonig, intro kick is te slap. Screech heeft nog editing nodig maar is al wel redelijk.
Bij de 2e is de kick niet mooi, vooral als hij pitcht.


Hier een concept gebeuren van mij:



^^

Erg netjes, beetje leegjes nog allemaal, voorde rest fijne melody lekker pakkend! zou het alleen een stukje voller maken natuurlijk! ben nu zelf bezig met een trackje waar ik aan bezig ben met een beetje een RAW/HORROR sfeertje erin post het zo! Greetz
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:44 
 
Hardtraxxer

@Case Dj
heb je die kick met microtonic gemaakt? want ik weet dat de mannen van Arkaine die kick daar sowieso mee gemaakt hebben ;) klinkt ong hetzelfde maar kan duidelijk horen dat jouw kick heel veel punch mist wat de kick van arkaine wel heeft dan.

@Socializerz
je moet echt even serieus gewoon aan al je sounds apart werken. Te snel tracks beginnen maken is vaak juist te hoog gegrepen. Als je sounds goed klinken dan is het veel makkelijker om een goeie indeling te maken en dus ook makkelijker om een track te maken. Je kan duidelijk horen bij je voorbeelden dat je heel veel van de sounds zoals je kick en je synth en je screech etc niet goed hebt afgewerkt en dat komt dan ook heel erg naar boven en dat is natuurlijk jammer ;). en nog een tip probeer altijd je muziek op een lager volume in je mixer te producen want dan kan je teminste echt horen of dat alles klopt. Kan horen bij je voorbeelden dat de volume levels gewoon niet kloppen waardoor sommige dingen worden weggedrukt en andere te veel naar voren komen. ;) Hoop dat je hier wat aan hebt.

@Cruelty
concept is best chill. Je kick alleen zuigt echt frequenties weg. Ik denk dat je mid low wat meer moet weg equen en dan klinkt hij al een stuk beter. ;)

-----------------------------------
Hier een nieuwe screech en intro concept van mij niet te uitgebreid maar wou toch wat feedback.

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:46 
 
Hardtraxxer

Hier mijn beloofde stukje, Ben kritisch en eerlijk!
Afmix/Mastering moet veel beter natuurlijk, iemand die me daar mee zou willen helpen?

Greetz
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:50 
 
Hardtraxxer

Dutchiedutch schreef:
Hier mijn beloofde stukje, Ben kritisch en eerlijk!
Afmix/Mastering moet veel beter natuurlijk, iemand die me daar mee zou willen helpen?

http://soundcloud.com/dutchiedutch/previewtje-raw

Greetz


Je kick lijkt door heel de track bijna een soort opbouwkickje omdat er gewoon totaal geen kracht achter zit dat is best wel jammer. Je moet er een beter punch in gooien en in de track ook zelf wat beter aan laten geven wanneer er een break is en wanneer de echte kick er in komt. Want je opbouwkick die je geband of lowpassed heb nu die komt beter naar voren dan 'je kick'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:50 
 
Hardtraxxer

Socializerz schreef:
die link :surrender:
EDIT: nvm

Sorry je hebt gelijk, hoe doe ik dit dat je direct de soundcloud player in het forum kunt afspelen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 15:53 
 
Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Dutchiedutch schreef:
Hier mijn beloofde stukje, Ben kritisch en eerlijk!
Afmix/Mastering moet veel beter natuurlijk, iemand die me daar mee zou willen helpen?
http://soundcloud.com/dutchiedutch/previewtje-raw

Greetz

klinkt leuk, alleen je kick mist wat kracht

Kun je iets kritischer zijn? Wat wel en wat niet? intro kick of allebij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:02 
 
Hardtraxxer

Vandalize schreef:
@Case Dj
heb je die kick met microtonic gemaakt? want ik weet dat de mannen van Arkaine die kick daar sowieso mee gemaakt hebben ;) klinkt ong hetzelfde maar kan duidelijk horen dat jouw kick heel veel punch mist wat de kick van arkaine wel heeft dan.

@Socializerz
je moet echt even serieus gewoon aan al je sounds apart werken. Te snel tracks beginnen maken is vaak juist te hoog gegrepen. Als je sounds goed klinken dan is het veel makkelijker om een goeie indeling te maken en dus ook makkelijker om een track te maken. Je kan duidelijk horen bij je voorbeelden dat je heel veel van de sounds zoals je kick en je synth en je screech etc niet goed hebt afgewerkt en dat komt dan ook heel erg naar boven en dat is natuurlijk jammer ;). en nog een tip probeer altijd je muziek op een lager volume in je mixer te producen want dan kan je teminste echt horen of dat alles klopt. Kan horen bij je voorbeelden dat de volume levels gewoon niet kloppen waardoor sommige dingen worden weggedrukt en andere te veel naar voren komen. ;) Hoop dat je hier wat aan hebt.

@Cruelty
concept is best chill. Je kick alleen zuigt echt frequenties weg. Ik denk dat je mid low wat meer moet weg equen en dan klinkt hij al een stuk beter. ;)

-----------------------------------
Hier een nieuwe screech en intro concept van mij niet te uitgebreid maar wou toch wat feedback.


Man die screech en die kick van je klinken echt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:04 
 
Hardtraxxer

Vandalize schreef:
Dutchiedutch schreef:
Hier mijn beloofde stukje, Ben kritisch en eerlijk!
Afmix/Mastering moet veel beter natuurlijk, iemand die me daar mee zou willen helpen?

http://soundcloud.com/dutchiedutch/previewtje-raw

Greetz


Je kick lijkt door heel de track bijna een soort opbouwkickje omdat er gewoon totaal geen kracht achter zit dat is best wel jammer. Je moet er een beter punch in gooien en in de track ook zelf wat beter aan laten geven wanneer er een break is en wanneer de echte kick er in komt. Want je opbouwkick die je geband of lowpassed heb nu die komt beter naar voren dan 'je kick'.

Oh op die manier, Bedankt! Zal even kritisch te werk gaan dan :P
En de rest van de track wat vind je daarvan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:10 
 
Hardtraxxer

Dutchiedutch schreef:
Oh op die manier, Bedankt! Zal even kritisch te werk gaan dan :P
En de rest van de track wat vind je daarvan?


Voor iemand die nog nie zo lang bezig is(dat neem ik aan no offence otherwise). Is het al wel redelijk sterk. Je moet alleen nog echt aan je eigen sound gaan werken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:10 
 
Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Dutchiedutch schreef:
Socializerz schreef:
die link :surrender:
EDIT: nvm

Sorry je hebt gelijk, hoe doe ik dit dat je direct de soundcloud player in het forum kunt afspelen? :$

daar had ik t niet over, want toen ik de pagina opende stond er een hele rare link
Als je t gelijk als player wilt moet je [soundcloud]jelink[/soundcloud]

Ah, thanks man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:34 
 
Hardtraxxer

Vandalize schreef:
@Case Dj
heb je die kick met microtonic gemaakt? want ik weet dat de mannen van Arkaine die kick daar sowieso mee gemaakt hebben ;) klinkt ong hetzelfde maar kan duidelijk horen dat jouw kick heel veel punch mist wat de kick van arkaine wel heeft dan.

@Socializerz
je moet echt even serieus gewoon aan al je sounds apart werken. Te snel tracks beginnen maken is vaak juist te hoog gegrepen. Als je sounds goed klinken dan is het veel makkelijker om een goeie indeling te maken en dus ook makkelijker om een track te maken. Je kan duidelijk horen bij je voorbeelden dat je heel veel van de sounds zoals je kick en je synth en je screech etc niet goed hebt afgewerkt en dat komt dan ook heel erg naar boven en dat is natuurlijk jammer ;). en nog een tip probeer altijd je muziek op een lager volume in je mixer te producen want dan kan je teminste echt horen of dat alles klopt. Kan horen bij je voorbeelden dat de volume levels gewoon niet kloppen waardoor sommige dingen worden weggedrukt en andere te veel naar voren komen. ;) Hoop dat je hier wat aan hebt.

@Cruelty
concept is best chill. Je kick alleen zuigt echt frequenties weg. Ik denk dat je mid low wat meer moet weg equen en dan klinkt hij al een stuk beter. ;)

-----------------------------------
Hier een nieuwe screech en intro concept van mij niet te uitgebreid maar wou toch wat feedback.



Klint lekker man! alles zit goed in elkaar, ga zo door zou ik zeggen :thumbsup:


hier een nieuw dingetje van mij, het gaat vooral om de fx kick die ik nieuw heb gemaakt. laat maar horen of het iets is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:40 
 
Hardtraxxer

TimoGhijsens schreef:
Vandalize schreef:
@Case Dj
heb je die kick met microtonic gemaakt? want ik weet dat de mannen van Arkaine die kick daar sowieso mee gemaakt hebben ;) klinkt ong hetzelfde maar kan duidelijk horen dat jouw kick heel veel punch mist wat de kick van arkaine wel heeft dan.

@Socializerz
je moet echt even serieus gewoon aan al je sounds apart werken. Te snel tracks beginnen maken is vaak juist te hoog gegrepen. Als je sounds goed klinken dan is het veel makkelijker om een goeie indeling te maken en dus ook makkelijker om een track te maken. Je kan duidelijk horen bij je voorbeelden dat je heel veel van de sounds zoals je kick en je synth en je screech etc niet goed hebt afgewerkt en dat komt dan ook heel erg naar boven en dat is natuurlijk jammer ;). en nog een tip probeer altijd je muziek op een lager volume in je mixer te producen want dan kan je teminste echt horen of dat alles klopt. Kan horen bij je voorbeelden dat de volume levels gewoon niet kloppen waardoor sommige dingen worden weggedrukt en andere te veel naar voren komen. ;) Hoop dat je hier wat aan hebt.

@Cruelty
concept is best chill. Je kick alleen zuigt echt frequenties weg. Ik denk dat je mid low wat meer moet weg equen en dan klinkt hij al een stuk beter. ;)

-----------------------------------
Hier een nieuwe screech en intro concept van mij niet te uitgebreid maar wou toch wat feedback.



Klint lekker man! alles zit goed in elkaar, ga zo door zou ik zeggen :thumbsup:


hier een nieuw dingetje van mij, het gaat vooral om de fx kick die ik nieuw heb gemaakt. laat maar horen of het iets is ;)

De FX kick staat duidelijk te hard tegenover de rest, voor de rest klinkt die FX kick wel goed! ook heb ik het idee dat sommige tonen net echt net niet goed staan bij de melody. Het loopt niet echt vloeibaar over En wat vind je van mijn post ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:06 
 
Hardtraxxer

Dutchiedutch schreef:
Hier mijn beloofde stukje, Ben kritisch en eerlijk!
Afmix/Mastering moet veel beter natuurlijk, iemand die me daar mee zou willen helpen?

Greetz


die geluiden op de achtergrond zijn wel vet maar je kick klinkt echt heel dof. probeer je kick meer uit je track te laten komen. ik zou met Izotope Ozone alles een beetje opschroeven en mischien klinkt ie dan beter ;)
succes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:07 
 
Hardtraxxer

Dutchiedutch schreef:
TimoGhijsens schreef:
Vandalize schreef:
@Case Dj
heb je die kick met microtonic gemaakt? want ik weet dat de mannen van Arkaine die kick daar sowieso mee gemaakt hebben ;) klinkt ong hetzelfde maar kan duidelijk horen dat jouw kick heel veel punch mist wat de kick van arkaine wel heeft dan.

@Socializerz
je moet echt even serieus gewoon aan al je sounds apart werken. Te snel tracks beginnen maken is vaak juist te hoog gegrepen. Als je sounds goed klinken dan is het veel makkelijker om een goeie indeling te maken en dus ook makkelijker om een track te maken. Je kan duidelijk horen bij je voorbeelden dat je heel veel van de sounds zoals je kick en je synth en je screech etc niet goed hebt afgewerkt en dat komt dan ook heel erg naar boven en dat is natuurlijk jammer ;). en nog een tip probeer altijd je muziek op een lager volume in je mixer te producen want dan kan je teminste echt horen of dat alles klopt. Kan horen bij je voorbeelden dat de volume levels gewoon niet kloppen waardoor sommige dingen worden weggedrukt en andere te veel naar voren komen. ;) Hoop dat je hier wat aan hebt.

@Cruelty
concept is best chill. Je kick alleen zuigt echt frequenties weg. Ik denk dat je mid low wat meer moet weg equen en dan klinkt hij al een stuk beter. ;)

-----------------------------------
Hier een nieuwe screech en intro concept van mij niet te uitgebreid maar wou toch wat feedback.



Klint lekker man! alles zit goed in elkaar, ga zo door zou ik zeggen :thumbsup:


hier een nieuw dingetje van mij, het gaat vooral om de fx kick die ik nieuw heb gemaakt. laat maar horen of het iets is ;)

De FX kick staat duidelijk te hard tegenover de rest, voor de rest klinkt die FX kick wel goed! ook heb ik het idee dat sommige tonen net echt net niet goed staan bij de melody. Het loopt niet echt vloeibaar over En wat vind je van mijn post ?


kijk mn post hier boven maar ;) ja je hebt gelijk, hij staat nog te hard. ik moet alles nog ook een beetje afmixen enzo maar bedankt voor je tip :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 17:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

@ Vandalize
ik heb de kick idd met microtonic gemaakt. en idd hij mist nog wat punch. maar heb hem inmiddels ook al aangepast. de punch dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:29 
 
Hardtraxxer

@Case Dj
ok mooi. Maar ik zou hem persoonlijk wel aanpassen heb me altijd gestoord aan die kick in die track. Met een beetje editting kan hij echt veel beter klinken imo :P

@TimoGhijsens
Ik zou die tip die je geeft eerder afraden. Je kan beter je sounds per sound afmixxen en equen en dan pas met mastering vst's beginnen eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 19:48 
 
Hardtraxxer

Hier heel de middag aan gewerkt: Lekker kritisch AUB!

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=RQOn5N3qQuE&
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:47 
 
Hardtraxx Addict

Dutchiedutch schreef:
Hier heel de middag aan gewerkt: Lekker kritisch AUB!


eeuhm, waar is de bass in de kick? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 13:37 
 
Hardtraxxer

WZY schreef:
Dutchiedutch schreef:
Hier heel de middag aan gewerkt: Lekker kritisch AUB!


eeuhm, waar is de bass in de kick? :huh:


Leuk concept, origineel ook. Ik zou in het intro dat " OOOOOOOOOH" wat minder herhalen. En meneer hierboven heeft gelijk, er zit geen bass in maar dat heb ik al uitgelegd in het Kick Topic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te zien is overal al feedback op gegeven, correct me if i'm wrong :P

Hier een kleine snippet van mijn remix van Hardstyle Masters - Risk :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 18:14 
 
Hardtraxxer

@sjobie

De melodie is een beetje flets, Heb je de synth ge-EQd en de lage tonen proberen weg te filteren? Ik denk dat als er wat meer midden toon in zit dat het echt een vette synth wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@allebij

Mijn fout, had wat FX vergeten aan te zetten, nieuwe versie komt zo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 18:28 
 
Hardtraxxer

sjobie schreef:
@allebij

Mijn fout, had wat FX vergeten aan te zetten, nieuwe versie komt zo :lol:


LEUGENSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!


:corn:
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner