Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 12:59 
 
Hardtraxxer

@Vandalize
Klinkt al wel redelijk maar probeer er wat meer variatie in de melodie te krijgen.
de synth klinkt nogal droog, er mag wel wat meer Reverb/delay overheen
hoop dat je er wat aan hebt :P

heb zelf nieuwe screeches gemaakt, hier een sneakpeakje ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 15:33 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

The_Trial schreef:
@Vandalize
Klinkt al wel redelijk maar probeer er wat meer variatie in de melodie te krijgen.
de synth klinkt nogal droog, er mag wel wat meer Reverb/delay overheen
hoop dat je er wat aan hebt :P

heb zelf nieuwe screeches gemaakt, hier een sneakpeakje ^^



het klinkt allemaal nog erg dof. en je screech heeft niet veel power, je kick komt ook nog niet goed naar voren dus werk aan je afmix :)

-----------------------------------------------------------------------------------------
Hier een stukkie van mij.

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 15:42 
 
Hardtraxxer

@CaseDj
ok zal hier aan gaan werken thx.
je track klinkt verder lekker maar ben verder niet zo van de house:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandalize schreef:

Hier een nieuwe melodie die ik aan het uitwerken ben wil graag eens wat feedback er op krijgen.



Ik ben het met The_Trial eens, sowieso moet je de melodie wat levendiger houden en de synth aanpassen. Misschien meer akkoorden gebruiken. De kick vind ik overigens heerlijk klinken :thumbup: .

@The trail, ik vind je screeches niet erg lekker weg luisteren beetje kaal enzo. Zou er meer echo op doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www60.zippyshare.com/v/55630186/file.html

Vandaag vocals toegevoegd en aan de synth en kick gewerkt. Ik denk dat iedereen de vocals wel herkent maar ik vond ze goed passen.
Aub in hq afspelen dat klinkt stukken beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:30 
 
Hardtraxxer

Authentic schreef:
@TheArthadox Nou vooruit dan :P
Je melodie en synth klinken lekker :thumbup:
Ik vind alleen je punch niet zo lekker klinken!
Maar dat kan komen omdat het nog niet zo goed is afgemixt
Daar zou ik aan werken als ik jou was :)
Hoop dat je er wat aan hebt :P


dat hoor ik nou van iedereen haha, zeker een aandachtspunt... bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 19:34 
 
Hardtraxx Elite

AFCA schreef:
http://www60.zippyshare.com/v/55630186/file.html

Vandaag vocals toegevoegd en aan de synth en kick gewerkt. Ik denk dat iedereen de vocals wel herkent maar ik vond ze goed passen.
Aub in hq afspelen dat klinkt stukken beter.


Mhwa niet slecht hoor, maar de melo klink nogal zacht mag beetje harder qua volume. Kick is niet heel slecht maar kan nog wat aanpassingen gebruiken. Ga me niet vragen wat, want zoveel weet ik er ook niet over. ;)

Hier ene van mijn kant : http://www27.zippyshare.com/v/66428168/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AFCA schreef:
Vandalize schreef:

Hier een nieuwe melodie die ik aan het uitwerken ben wil graag eens wat feedback er op krijgen.



Ik ben het met The_Trial eens, sowieso moet je de melodie wat levendiger houden en de synth aanpassen. Misschien meer akkoorden gebruiken. De kick vind ik overigens heerlijk klinken :thumbup: .

@The trail, ik vind je screeches niet erg lekker weg luisteren beetje kaal enzo. Zou er meer echo op doen.

Leuke melodie, maar klinkt nog wat leeg.. De kick is inderdaad goed gedaan.


Een klein stukje van een nieuwe melodie. Iemand comments?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 14:45 
 
Hardtraxxer

Hier een preview van een climax waar ik mee bezig ben.

Feedback pls :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

fen0m schreef:
Hier een preview van een climax waar ik mee bezig ben.

Feedback pls :)



Nee.

Reageer eerst maar op iemand anders voor je langs komt smeken met je feedback pls :).
De afgelopen pagina staat vol met dingen waarop je kunt reageren en ik zie geen reactie van jou dus simpel antwoord.

Nee.

Ben nu echt wel klaar met die mensen die altijd alleen maar posten wat ze zelf doen en nooit reageren op iemand anders. Ookal vind je van jezelf dat je niet goed genoeg bent voor kritiek leveren, je kunt toch ten minste je mening uiten. Misschien vinden mensen dat wel leuk of hebben ze er toch wat aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 22:58 
 
Hardtraxxer

@Thunder: miss moet je voordat je je mond open trekt kijken of ik daadwerkelijk nooit feedback op anderen heb gegeven. Dat heb ik namelijk wel. Het is idd een tijdje geleden, maar ik heb wel degelijk mijn bijdrage geleverd. Ben miss een tijdje niet op hardtraxx forum geweest, maar dat geeft jou nog niet het recht om dit te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 09:19 
 
Hardtraxxer

mja voor mij is het punt gewoon: als je iets post, geef je sowiso eerst feedback op de posts boven je. Ookal heb je er niet zo een uitgesproken mening over, anders geraken ze ondergesneeuwd door jou nieuwe post en geeft niemand nog feedback.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 12:42 
 
Hardtraxxer

@D-Ruz klinkt al redelijk alleen staat die kick niet op goede hoogte en mag de synth wel wat voller.

hier een intro van mij met andere kick. zit nog wel iets te veel bass in de synths maar t ging voornamelijk om de kick :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:34 
 
Hardtraxxer

@fenom, vind je leads best ok klinken, maar ze mogen iets meer reverb & delay krijgen van mij. Voor de rest mogen je kicks meer 'aanwezig' zijn. breng ze wat meer naar voor in je mix, en geef ze eventueel nog wat meer bass mee.

@ the trial: Ik vind je sounds heel nice, vooral leuke fx, en die stabs met je screech vind ik ook heel nice. De eerste keer luisteren deed het ritme een beetje raar aan, maar tweede keer al niet meer, en vond het dan een leuke afwisseling. Ik zou nog wat aan je afmix werken, hij komt voor mij wat 'rommelig' over af en toe. Maar zoals je zegt, haal je die bass weg uit de synths en het is al veel beter.

hier is een stukje van mij: (hardcore voor de afwisseling)



Het is alleen nog maar een stuk van het climax part, en er moet nog veeel aan gebeuren, maar ben benieuwt wat jullie er al van vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:40 
 
Hardtraxxer

@Momentum Lang niet gek man al zou ik er wel wat afwisseling in de melodie brengen. bij 2e climax part bijv een andere basslijn gebruiken maar de zelfde melodie. tis maar een idee:P
klinkt voor de rest wel redelijk allemaal :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:54 
 
Hardtraxxer

thanx man :) ben er nog mee bezig hoor, kga af en toe wat andere kickrolls gebruiken in de bassline, en er een paar filter & reso kicks tussen gooien. Dan nog leuke sound voor intro maken, en dan post ik wel weer updatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:24 
 
Hardtraxxer

momentum schreef:
thanx man :) ben er nog mee bezig hoor, kga af en toe wat andere kickrolls gebruiken in de bassline, en er een paar filter & reso kicks tussen gooien. Dan nog leuke sound voor intro maken, en dan post ik wel weer updatje :)


ben benieuwd man ik zal er op wachten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:54 
 
Hardtraxxer

@Momentum: bedankt voor je feedback. Zal er eens naar kijken.
Wat betreft je hardcore track: klinkt leuk. Eigenlijk niet veel op aan te merken. Gewoon nog meer fine tunen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:04 
 
Hardtraxx Elite

CyrilHS schreef:


Iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
CyrilHS schreef:


Iemand?


Probeer eerst een onder de 0db te gaan werken, alles kraakt nu.
Stukken beter te beoordelen wanneer dit niet zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 22:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

fen0m schreef:
@Thunder: miss moet je voordat je je mond open trekt kijken of ik daadwerkelijk nooit feedback op anderen heb gegeven. Dat heb ik namelijk wel. Het is idd een tijdje geleden, maar ik heb wel degelijk mijn bijdrage geleverd. Ben miss een tijdje niet op hardtraxx forum geweest, maar dat geeft jou nog niet het recht om dit te zeggen.



Oh, dus als je een paar pagina's terug iets hebt gepost qua reacties mag je daarna gewoon je eigen spul neerplempen en klaar.

Nou sorry, maar je plaatst het met zo'n mooie feedback pls erachteraan maar de 8+ mensen voor je die wel op anderen reageren krijgen niks te horen. Hoe zou jij dat vinden als er dus niet op jou gereageerd wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 00:55 
 
Hardtraxxer

CyrilHS schreef:
CyrilHS schreef:


Iemand?


het is zeker niet slecht.. als je alles wat meer in balans brengt. EQ je leads en je kick. Ik vind je opbouw wel een leuk idee. Je melo is daarintegen wat minder. Keep going :)!


Hier een nieuw concept van ons :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:16 
 
Artiest

Klinkt goed !:) Enige wat ik niet mooi vind zijn de claps..
Ook zou ik dat bruggetje van de kick niet te vaak gebruiken.. klinkt naar mijn idee een beetje cheesy. Maar dat is een kwestie van smaak;)

Bezig met een nieuwe melo:

http://www26.zippyshare.com/v/42044981/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 21:22 
 
Hardtraxxer

Doolittle schreef:
Klinkt goed !:) Enige wat ik niet mooi vind zijn de claps..
Ook zou ik dat bruggetje van de kick niet te vaak gebruiken.. klinkt naar mijn idee een beetje cheesy. Maar dat is een kwestie van smaak;)

Bezig met een nieuwe melo:

http://www26.zippyshare.com/v/42044981/file.html


clap zuigt idd... en bij dat bruggetje moet vocal alleen die zijn onvindbaar atm :/
ik vind je lead de goeie kant op gaan, vind alleen de melo een beetje gevoelloos :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 23:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

@doolittle

ik vind je melodie ook nogal gevoelloss het doet me ook niet zoveel verder :)

Hier een test met mijn nieuwe kick die ik vandaag heb gemaakt, vond hem wel op fear no more lijken vandaar die melodie :P

Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner