Klinkt wel leip hoor 
Ik had de melodie alleen al liggen voordat Clockwork uberhaupt een preview was
*geeft feedback*
Melo is oke,
Haha hij is ook nog lange niet klaar, wou de eerste fase even mededelen, hij is inderdaad nog heel erg leeg, maar daar wordt aan gewerkt!CosmicDestination wrote:Melo is oke,
Lead klinkt nog leeg en redelijk standaard, zou hem wat meer layeren![]()
KickLelijk en vals
![]()
Zou daar sowieso nog even aan sleutelen. Verder op alles nog wat extra EQ's, klinkt nu nog leeg en saai
Misschien ook nog wat instrumentjes ofzo eronder, zit nog niet echt een lekkere sfeer in
Edit: Gooi er ook nog wat fijne fx'es ofzo bij.. misschien ook wat snares ofzo.. afwerking klinkt nog niet erg lekker
Melodie klinkt leuk, misschien wat meer/ander synths gebruiken om het wat meer te laten springen. En de kick moet echt aan gewerkt worden, meer distortion, meer eq etc. in lagen opbouwen ook denk ik.
en de kick is kneiter vals, probeer daar eens goed naar te luisteren =)Hardphonic wrote:Haha hij is ook nog lange niet klaar, wou de eerste fase even mededelen, hij is inderdaad nog heel erg leeg, maar daar wordt aan gewerkt!CosmicDestination wrote:Melo is oke,
Lead klinkt nog leeg en redelijk standaard, zou hem wat meer layeren![]()
KickLelijk en vals
![]()
Zou daar sowieso nog even aan sleutelen. Verder op alles nog wat extra EQ's, klinkt nu nog leeg en saai
Misschien ook nog wat instrumentjes ofzo eronder, zit nog niet echt een lekkere sfeer in
Edit: Gooi er ook nog wat fijne fx'es ofzo bij.. misschien ook wat snares ofzo.. afwerking klinkt nog niet erg lekker
Klinkt opzich best leuk al , al zou ik wel wat variatie in de melodie brengenAFCA wrote:View on SoundCloud
Aan de kick moet sowieso nog gewerkt worden. Wat vinden jullie er tot nu toe van ?
Ja vind ik eerlijk gezegd na nog een paar keer luisteren ook.Socializerz wrote:klinkt lekker, maar de melodie word idd eentonigAFCA wrote:View on SoundCloud
Aan de kick moet sowieso nog gewerkt worden. Wat vinden jullie er tot nu toe van ?
btw, ajax verloor met 4-2 van feyenoord![]()
Wel leuk als mensen iet replayenMelodie klinkt leuk, misschien wat meer/ander synths gebruiken om het wat meer te laten springen. En de kick moet echt aan gewerkt worden, meer distortion, meer eq etc. in lagen opbouwen ook denk ik.
Hier en preview van een melodie (euforisch) die ik ff gemaakt heb, en kick eronder ook. Had ik al heb hem alleen ff wat beter gemaakt. (vind ik, maar blijf die hoge pitch kicks redelijk vinden, ben er nog niet helemaal weg van)
View on SoundCloud
Later!
ben het niet eens met dat ze zeggen dat de melodie eentonig wordt. Met een goeie stevige Kick en baseline hieronder is deze melodie echt gruwelijk denk ik...AFCA wrote:View on SoundCloud
Of je zou meer akkoorden moeten gebruiken in de sound, en niet 1 akkoord, geeft inderdaad dan een wat ruiger gevoel eraan en inderdaad met een diepe kick eronder (ala rebels ofzo). Maar nu met deze sample vind ik hem er wat minder uitkomen.DirtyNoizeZ wrote:ben het niet eens met dat ze zeggen dat de melodie eentonig wordt. Met een goeie stevige Kick en baseline hieronder is deze melodie echt gruwelijk denk ik...AFCA wrote:View on SoundCloud
Soundscrollerz wrote:ben het niet eens met dat ze zeggen dat de melodie eentonig wordt. Met een goeie stevige Kick en baseline hieronder is deze melodie echt gruwelijk denk ik...DirtyNoizeZ wrote:
Authentic wrote:@AFCA Klinkt opzich wel netjes alleen mag je synth wel power hebben! ook zou ik je kick een hardere punch geven hij is nu een beetje soft![]()
@TheArthadox Jou ga ik geen feedback geven als je het ook niet aan andere geeft![]()
Ben weer iets verder met mijn nieuwe track![]()
View on SoundCloud
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Klinkt best vet. Kick mag wel wat ruiger imo. Lager, dieper, zwaarder.eXitium wrote:http://www13.zippyshare.com/v/50395218/file.html
Een remix waar ik met een maat meebezig ben
Compleet in een ander jasje gestoken... moet nog wel veel aangebeuren
We moeten 'm echt snel afmaken! I CALL SKYPE SESSIOOONS!eXitium wrote:http://www13.zippyshare.com/v/50395218/file.html
Een remix waar ik met een maat meebezig ben
Compleet in een ander jasje gestoken... moet nog wel veel aangebeuren