Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 13:30 
 
Artiest

en mijn snippet dan? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 13:44 
 
Hardtraxxer

Doolittle schreef:
en mijn snippet dan? :cry:

zal ff horen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 13:48 
 
Hardtraxxer

Doolittle schreef:
en mijn snippet dan? :cry:

ik vind je melodie lekker zomers , klinkt goed in de oren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 15:43 
 
Hardtraxxer

@ Nebuto: Je kick is wel aardig maar mag er meer op klappen. Verder vind ik je tail vrij 'statisch', dat wordt op een gegeven manier vervelend om naar te luisteren. Verder zou ik wat meer opvulling toepassen. Op dit moment zijn het eigenlijk alleen kicks met wat fx ertussen.

@ Frazyr: Je kick klinkt goed! Vin het alleen jammer dat deze vaak wordt afgekapt/breakbeat wordt afgepseeld, dit haalt het tempo uit je snippet. Verder vind ik de screech wat schel.

@ Sjobie: Klint op zich wel prima. Ik zou alleen je leas wat dikker maken, het lijkt nu alsof er wat in mist (kan helaas niet zeggen wat dat precies is) Verder is je kick vrij basic en er gaat weinig krach vanuit. Deze zou ik wat voller maken zodat hij wat drive meegeeft aan je track. Ten slot mis ik wat percusse.

@ Socializerz: De punch van je kick gaat opzicht nog wel, maar de tail staat te hard en gaat heel snel tegen staan, daarnaast pitcht hij ook niet erg prettig. Verder zou je je sound wat beter moeten timen en inpassen in je track, er zit op 1,35 en 1,57 namelijk een swoosh en een hallkick(?) die te hard staan. Je break heeft verder wel een mysterieuze sfeer. De climax komt er onverwacht in, deze klinkt oook vals en gaat negens naar toe. Verder wel goed dat je meteen probeert een track te maken.

@ Doolittle: Fijne kick, zou alleen wat meer lage frequenties mogen hebben. Je melodie vind ik fijn.

@ AWESOME-O: Je synth is naar mijn mening veel te dun en bestaat volgens mij alleen uit mid-hoge en hoge frequenties, deze heeft duidelijk meer opvulling nodig. Verder heeft je kick een goede basis, alleen dient deze voller te zijn. Je melodie is niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 16:03 
 
Hardtraxxer

AWESOM-O schreef:


Feedback alsjeblieft! :)


klinkt zeker leuk. zou alleen die gekke stiltes in de melodie niet doen. vind het niet echt iets toevoegen aan het geheel. je leadsounds iets beter EQen en je kick ook. die heeft wat veel distortion hoog. daardoor klinkt die heel droog en weinig bassig.

hier weer een update van mijn track. wat met de vocals gespeeld. de synths wat mee gedaan en weer wat meer geEQ'ed.

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 17:13 
 
Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Doolittle schreef:
@Socializers Ook pitcht je kick niet goed.

en
''daarnaast pitcht hij ook niet erg prettig.''

Meestal pak ik gewoon de grondnoten van de melodie, die plak ik in mijn kick en die zet ik dan rond de C5,
dacht al dat ik iets niet goed deed >.<


de grondtoon hoeft niet altijd de mooiste of beste te zijn. als je grondtoon ver omhoog gaat. kan je kick het na een tijdje niet meer aan, dan moet je die weer een octaaf lager zetten. probeer ook te kijken naar akkoordcombinaties vanaf die grondtoon. alle 3 de noten die je dan krijgt, kan je in principe je kick op zetten. en dan maar luisteren wat het mooiste is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 12:37 
 
Hardtraxxer

ik had nog een oud melodietje tussen de flp's gevonden
de synth is alleen van toxic biohazard en dus oer lelijk er is niks aan gedaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 12:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

The_Trial schreef:
ik had nog een oud melodietje tussen de flp's gevonden
de synth is alleen van toxic biohazard en dus oer lelijk er is niks aan gedaan :D


Klinkt wel leuk!, ik zou er wel ff iets van maken.

Hier een stukje dirty house van mijn kant :), samen met een klasgenoot.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 12:56 
 
Hardtraxxer

Case Dj schreef:
The_Trial schreef:
ik had nog een oud melodietje tussen de flp's gevonden
de synth is alleen van toxic biohazard en dus oer lelijk er is niks aan gedaan :D


Klinkt wel leuk!, ik zou er wel ff iets van maken.

Hier een stukje dirty house van mijn kant :), samen met een klasgenoot.



dat doen jullie goed :thumbsup: bounce op die beat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 13:45 
 
Hardtraxxer

Bedankt voor de feedback allen! De stiltes heb ik nu weggelaten vond 't na vaker luisteren irritant worden en niet op zijn plaats. Synths en kicks wat voller laten klinken. Binnekort zal 'k hier 'n update plaatsen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 21:07 
 
Hardtraxx Newbie

ik heb hier een link van mijn afspeellijst van mijn youtube kanaal, ik vond het een beetje overbodig over 13 youtube filmpjes te posten ;)
Alvast veel luisterplezier!!

grtz,
D-Droned

http://www.youtube.com/playlist?list=PLF9ECF14E5502F735&feature=plcp
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Neem aan dat dat gewoon een geintje is :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 18:39 
 
Hardtraxxer

@The Trial, wel leuke melodie hoor! Zou hem zeker uitwerken!

@Case DJ, haha wel geinig :P alleen wat kan ik zeggen. Dirty House he ;) vind het zelf heel dat genre te eentonig.

@Axora, je synth is nog een beetje leeg. Zou er een extra laagje onderzetten of iets in die richting. Verder wel grappig :thumbup:

Zelf ook begonnen aan een nieuw nummer. Ipv het rauwe wil ik nu een wat meer euphorisch nummer maken.
Weet alleen zelf niet hoe ik nu verder moet haha. Tips zijn welkom! Zat zelf te denken aan een pad, rustig melodietje eronder en een vriendin wat laten inspreken :)

Het is overigens een intro. Geen climax etc. etc. Begin altijd vanaf het begin en dan anar het einde toewerken :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 19:43 
 
Hardtraxxer

Overstrike schreef:

Zelf ook begonnen aan een nieuw nummer. Ipv het rauwe wil ik nu een wat meer euphorisch nummer maken.
Weet alleen zelf niet hoe ik nu verder moet haha. Tips zijn welkom! Zat zelf te denken aan een pad, rustig melodietje eronder en een vriendin wat laten inspreken :)

Het is overigens een intro. Geen climax etc. etc. Begin altijd vanaf het begin en dan anar het einde toewerken :)



je kan hem bijv. op laten komen met een snare aan het einde van de punch en dan een rustig stukje oplaten komen met een vocal.
en daarna weer opbouwen in dat rustige stuk.
en dan de intro erin laten knallen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 20:12 
 
Hardtraxxer

had zelf ook nog een melo gemaakt maar weet niet of ik er mee door moet gaan. iemand?

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 21:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

The_Trial schreef:
had zelf ook nog een melo gemaakt maar weet niet of ik er mee door moet gaan. iemand?



Ik vind het een erg fijne melodie :thumbsup: zou er zeker iets mee doen.



Ik heb me eens gewaagt aan een remake van Davide Sonar - All Of Me
Vond het best wel vet gelukt, in iets minder dan een half uur :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 22:18 
 
Hardtraxxer

klink inderdaad wel best vet ja :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:34 
 
Hardtraxxer

@ The_Trial

melo klinkt wel ok doe er eens wat mee zou ik zeggen ;)

@ Case DJ

klinkt wel leuk maar mist echt enorm veel power je kick kom ook niet echt naar voren op de punch na.

-----------------------------------
Hier weer eens wat nieuws van mij.

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran



Hierboven een houseplaat wat een maat van me gemaakt heeft, ik vond hem zelf goed gelukt. Iemand nog tips voor de beste man? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:03 
 
Hardtraxx Newbie

Oii producers,

Omdat ik nergens een stel je voor topic zie doe ik dat even hier en drop ik gelijk een testje neer.
Mijn naam is Dennis en DJ naam is Dcanick. Ben 24 jaar en kom uit Spijkenisse. Ik maak nu sinds 3
maanden hardstyle en ben op dit forum gekomen om meer te leren en ervaringen te delen.

Hier mn testje:



Commentaar is meer dan welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 19:32 
 
Hardtraxxer

DCanick schreef:
Oii producers,

Hier mn testje:



Commentaar is meer dan welkom.


Klinkt netjes voor iemand die pas 3 maanden produceert ^^
Vind alleen je screech niet zo lekker klinken :x


Hier iets wat ik vandaag heb gemaakt :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 21:04 
 
Hardtraxx Newbie

@ Socialicerz: Thnx. Ik weet niet wie deze vocals nog meer gebruikt hebben, zal inderdaad wel een keer gebruikt zijn :yes: . Deze heb ik van youtube uit het originele stukje geknipt.

@ Authentic: bedankt! Ja ik vond het moeilijk om de screech mooi te krijgen. EQen heb ik namelijk nog wat moeite mee :x verbeterpuntje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 21:06 
 
Hardtraxx Newbie

Authentic schreef:

Hier iets wat ik vandaag heb gemaakt :)





Klinkt vet! Mooi zuiver. Ben benieuwd naar het eindresultaat. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 23:54 
 
Hardtraxx Addict

DCanick schreef:
Oii producers,

Omdat ik nergens een stel je voor topic zie doe ik dat even hier en drop ik gelijk een testje neer.
Mijn naam is Dennis en DJ naam is Dcanick. Ben 24 jaar en kom uit Spijkenisse. Ik maak nu sinds 3
maanden hardstyle en ben op dit forum gekomen om meer te leren en ervaringen te delen.

Hier mn testje:



Commentaar is meer dan welkom.


Je screech klinkt een beetje standaart, en de reversebass komt niet lekker na voren toe.
Buiten dat goed bezig als je pas 3 maanden bezig bent!

Authentic schreef:

Hier iets wat ik vandaag heb gemaakt :)



Klinkt echt lekker!
Moet je idd afmaken :)


___________________________________

Heb zelf een nieuwe kick verder bewerkt en er een intro bij gemaakt :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 20:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Na lange tijd ook maar weer eens wat neerpleuren.

http://www7.zippyshare.com/v/77472212/file.html

Nadat ik een hardstyle kick verneukd had, kwam ik er achter dat ie best wel raw klinkt in hardcore.
Nu is de melodie niet al te raw maarja. klonk wel geinig
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner